Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat vinden meisjes leuk aan een jongen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1948407)

Protected22 13-11-2018 07:30

Wat vinden meisjes leuk aan een jongen?
 
Je ziet wel vaker topics voorbij komen wat jongens leuk vinden aan een meisje. Maar hoe zit dat nou andersom? Wat vinden meisjes leuk aan een jongen? Ik ben benieuwd!

Positive mind 13-11-2018 07:50

Ik denk dat dat per meisje verschilt. Misschien heb je, los van de antwoorden die hier gegeven worden, iets aan de antwoorden in dit topic: https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1846237

Moonsunlight 13-11-2018 20:53

Innerlijk: Mijn type over het algemeen is een kalme en super lieve jongen die wel voor je op kan komen en je kan troosten als het nodig is. Af en toe is een grappig momentje ook leuk (met veel droge humor). Natuurlijk is het ook heel belangrijk dat je serieuze gesprekken kan voeren en er ook daadwerkelijk geluisterd wordt.

Uiterlijk: Dit is weer over het algemeen dus dit kan ook weer altijd uitzonderen.

-Bruin lang kort haar dat best wel een beetje wilder mag zitten
-Grote ogen
-Een lekker subtiel geurtje
-In de winter hoodies zonder tekst en joggingbroeken dragen (het liefst lichtgrijs), idk maar dat vind ik super hot
-In de zomer een shirt met korte mouwen (zonder tekst, merk mag weer wel) en een spijkerbroek (met opgerolde pijpen soms)
-Sneakers met enkelsokken
-Geen felle kleuren dragen (rood mag wel)

Als je deze kleding draagt krijg je gegarandeerd een meisje (;
Ik hoop dat ik je geholpen heb! x

Ps: Wat hebben jongens het toch makkelijk met hun uiterlijk en kleding..

Elin3 14-11-2018 07:13

Citaat:

Moonsunlight schreef: (Bericht 34538637)

Uiterlijk: Dit is weer over het algemeen dus dit kan ook weer altijd uitzonderen.

-Bruin lang kort haar dat best wel een beetje wilder mag zitten
-Grote ogen
-Een lekker subtiel geurtje
-In de winter hoodies zonder tekst en joggingbroeken dragen (het liefst lichtgrijs), idk maar dat vind ik super hot
-In de zomer een shirt met korte mouwen (zonder tekst, merk mag weer wel) en een spijkerbroek (met opgerolde pijpen soms)
-Sneakers met enkelsokken
-Geen felle kleuren dragen (rood mag wel)

Als je deze kleding draagt krijg je gegarandeerd een meisje (;

Dit is natuurlijk super persoonlijk, ik vind het juist helemaal niks als een jongen regelmatig in een joggingbroek loopt terwijl hij gewoon naar school/ werk gaat. En als het bruine haar van mijn vriend lang wordt en snel wild zit, dan staat dat hem totaal niet, en ben ik waarschijnlijk de eerste die hem naar de kapper stuurt ;)

Ik denk dat je het beste kunt dragen waar je je zelf prettig bij voelt (liefst ook kleding die je goed staat), dat draagt bij aan je zelfvertrouwen en dus aan je uitstraling (y)

JaapieEleven 14-11-2018 11:07

Citaat:

Moonsunlight schreef: (Bericht 34538637)
Innerlijk: Mijn type over het algemeen is een kalme en super lieve jongen die wel voor je op kan komen en je kan troosten als het nodig is. Af en toe is een grappig momentje ook leuk (met veel droge humor). Natuurlijk is het ook heel belangrijk dat je serieuze gesprekken kan voeren en er ook daadwerkelijk geluisterd wordt.

Uiterlijk: Dit is weer over het algemeen dus dit kan ook weer altijd uitzonderen.

-Bruin lang kort haar dat best wel een beetje wilder mag zitten
-Grote ogen
-Een lekker subtiel geurtje
-In de winter hoodies zonder tekst en joggingbroeken dragen (het liefst lichtgrijs), idk maar dat vind ik super hot
-In de zomer een shirt met korte mouwen (zonder tekst, merk mag weer wel) en een spijkerbroek (met opgerolde pijpen soms)
-Sneakers met enkelsokken
-Geen felle kleuren dragen (rood mag wel)

Als je deze kleding draagt krijg je gegarandeerd een meisje (;
Ik hoop dat ik je geholpen heb! x

Ps: Wat hebben jongens het toch makkelijk met hun uiterlijk en kleding..

Misschien ben ik dan wel de perfecte jongen voor jou!:)

Protected22 14-11-2018 12:12

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34538709)
Misschien ben ik dan wel de perfecte jongen voor jou!:)

Ik dacht ook al hetzelfde XD

Daniël24 16-11-2018 12:28

Ik vind jongens niet leuk. Ik vind alleen maar echte mannen die volwassen zijn leuk. Net zoals mijn huidige vriend nu. Die is ook echt een man en ook volwassen.

Moonsunlight 18-11-2018 20:10

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34539150)
Ik vind jongens niet leuk. Ik vind alleen maar echte mannen die volwassen zijn leuk. Net zoals mijn huidige vriend nu. Die is ook echt een man en ook volwassen.

Niet gemeen bedoeld maar hij vroeg naar wat meisjes leuk vinden aan jongens dat is vaak wel anders

Elin3 18-11-2018 20:35

Citaat:

Moonsunlight schreef: (Bericht 34539627)
Niet gemeen bedoeld maar hij vroeg naar wat meisjes leuk vinden aan jongens dat is vaak wel anders

Dat verschilt natuurlijk allereerst enorm per leeftijd, en daarnaast ook nog gewoon per persoon.

Vroeger vond ik jongens-achtige jongens heel leuk, nu zoek ik toch zeker wel wat meer volwassenheid in een partner. Acteurs of jongens waar ik vroeger een enorme crush op had vind ik nu eigenlijk helemaal niet meer zo leuk. Je smaak verandert naarmate je als mens ontwikkelt en ouder wordt ;)

AnoniemHelper 16-01-2019 21:52

Ik vind zelf een wat bruinere huidskleur met dan lichte ogen! 😍😍
Verder moet ie gewoon aardig zijn :)

AnoniemHelper 20-01-2019 22:12

Hey waar staat die ene wat jongens leuk vinden aan meisjes?
Kan m niet vinden oeps

JaapieEleven 20-01-2019 22:13

https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1948395

Straatmeid_oud 21-01-2019 18:43

Citaat:

Moonsunlight schreef: (Bericht 34539627)
Niet gemeen bedoeld maar hij vroeg naar wat meisjes leuk vinden aan jongens dat is vaak wel anders

:facepalm::D

Eva.w 25-01-2019 23:43

6pack is nooit verkeerd😏 en blond of bruin haar vind k wel mooi


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.