Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Uit de mode.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=588580)

Triloxigen 03-09-2003 19:08

Uit de mode..
 
In die amerikaansde films zie je weleens dat iemand iets draagt wat net uit de mode is, en dat vinden mensne dat stom etcetc.
Maar dat is film..

Ik vroeg me eigenlijk af,
als iets net uit de mode is, en je ziet er iemand mee lopen..
Heb je dan echt zoiets van "Jij bent stom, jij draagt iets wat uit is", of vind je dat het niet uit maakt..

(Dit is eigenlijk vooral voor mensen die aan de mode meedoen)

Noé 03-09-2003 19:14

Zolang ze een eigen stijl hebben vind ik het leuk, maar zo gauw mensen nu nog met 'afgedragen' rages aankomen vind ik het heel (n)

(daarmee bedoel ik puntschoen laarsjes met witte strepen, stud riemen met kettinkjes, etc.)

feline 03-09-2003 19:18

Ik vind die korte modetrends sowieso al een beetje belachelijk.

mixtape 03-09-2003 19:22

Nee daar maak ik me nou absoluut niet druk om.

Ik vind dingen die in de mode zijn vaak irritanter, omdat het dan zo 'overkill' word. En dan heb je er inderdaad na een paar maanden (weken?) al genoeg van ja. Zonde eigenlijk.

Maar uitlachen om iets wat niet in de mode is? No way, daar heb ik sowieso geen verstand van. Ik vind het mooi of afschuwelijk, mode of niet.

Hydraul!C FunK 03-09-2003 19:41

Het maakt me niet uit, doe je eigen ding......

Ik heb me studriem nu 1,5 jaar en die heb ik nou eigenlijk nooit meer aan.....draag ik em weer een keer, komt er iemand naar me toe "He, je hebt net zo'n riem als die en die!"
En dan heeft die persoon em net een maand en loopt er al een hele maand fulltime mee.(verkopen ze die dingen nu niet bij H&M?, naja goed)
Dat kan ik dan weer niet goed hebben, dan ben ik wel enigzins geirriteerd.

Mindfields 03-09-2003 19:54

Ik werd vroeger altijd uitgelachen om mijn allstars :(

Anteverta 03-09-2003 19:56

Heb er echt geen problemen mee, moeten ze zelf weten. Ik vind dat al die modeperiodes ook veelste kort duren. Je koopt iets, en een maand later zou je t al niet meer mogen dragen omdat het 'uit' is. Slaat natuurlijk nergens op, vind t veel makkelijker om me er gewoon niet mee bezig te houden

fruitvliegje 03-09-2003 20:01

Ik vertik het zelfs die rages te volgen :)

want eerlijk; heb je een eigen stijl als je met de mode meegaat? nee, dan heb je de stijl van de mode op dat moment.

Ik heb net nog een rok in de zeeman gekocht, ik vind hem mooi, dus het kan mij geen sh*t schelen dat ie uit de zeeman komt...

Ik herinner mij vorig jaar in school: groepje van vier meisjes, zelfde schoenen (of toch al zeker zelfde merk) zelfde "soort" kousen (streepjes,kleurtjes, voetbalachtige kousen), zelfde soorten vestjes (streepje op arm,...) zelfde kleur haar ongeveer (bordeaux achtig) en haar bijna allemaal op dezelfde manier opgestoken.
Ik vond het ronduit zielig.

Ik draag het liefst zo speciaal mogenlijke kleren :)

guess what 03-09-2003 20:08

ik vind de mode sowieso maar een raar iets. Iemand bepaald dat dit en dit in is deze zomer, dus dan 'moet' je dat maar kopen, want anders loop je er niet hip genoeg bij. Onzinnig toch, draag wat je zelf leuk vindt, niet wat er op dat moment in is, om vervolgens drie weken later toch weer uit te zijn. Op die manier blijf je nieuwe kleren kopen, en wat je gekocht hebt kan je een paar weken later niet meer aan omdat je dan uitgelachen wordt. gek hoor, die mode.

Paranoide 03-09-2003 20:36

Ik zie het verschil niet eens. :| Heb ik nu mijn kansen op populair worden verpest?

monolo 03-09-2003 22:17

Ik vind die moderegeltjes maar strict hoor, dus als je puntschoenen met strepen draagt ben je zoooo passe? Beetje zielig imo.
Ik volg de mode een beetje maar maar niet zo paniekerig. Ik probeer een beetje mijn eigen stijl te creeren, zover dat nog mogelijk is nowadays.

kastdeur 03-09-2003 23:15

Haha, nee hoor. Moet iedereen lekker zelf weten. :)

Arun 04-09-2003 02:26

Ik vind het niet erg als iemand nu nog met oude mode-rages komt.. Wat is daar nou erg aan? Alsof dat je minder aardig maakt..?
Anyway, mode is voor iedereen anders, je kunt wel kijken naar de grote merken, maar dat is niet echt bereikbaar voor het grote publiek heb ik het idee.. Mode maak je zelf..

Hoipiepeloi 04-09-2003 06:04

nou het maakt me niet echt uit wat je aanhebt, als je het maar niet alleen koopt omdat het in de mode is.

checko 04-09-2003 10:38

GYMPEN!!!!!!!!!!!!
Kreukeloverhemden!!!!!!


NU zijn slippers weer lauw en niet te vergeten 'shirts met hele felle kleuren....

Laïs 04-09-2003 17:35

Citaat:

ikheetfroukje schreef op 04-09-2003 @ 00:15:
Haha, nee hoor. Moet iedereen lekker zelf weten. :)
Tenzij ze met wortelbroeken lopen. :o

rodina 04-09-2003 18:54

Nee niet zoiets van god wat ben jíj belachelijk STOM, maar wel 'naja beetje jammer, had dat even anders gedaan'...
Gelukkig; zo alto als ik ben gaat het natuurlijk om het innerlijk.

luckyleo 04-09-2003 19:20

Heb ik alleen bij mensen die in van die diagonale streepjesblousjes lopen, dat vind nu nog wel wat erg laat. Dan denk ik niet sukkel, maar wel 'opvallend dat diegene er nu nog in loopt'

Fleur 04-09-2003 19:47

Hmm ik heb dat eigenlijk alleen bij de modedingen die ik walgelijk vind :p dan vind ik ze dus niet alleen walgelijk, maar vind ik het ook nog eens stom dat iemand dat nu nog draagt... (n)
Bijvoorbeeld kreukelblousjes, die dingen vind ik zo extreem lelijk... :eek:
Verder niet hoor, als mensen iets wat in de mode is nou ook nog eens echt mooi vinden (ja, het schijnt echt voor te komen.... :rolleyes: ) dan moet je dat toch net zo lang kunnen dragen als je zelf wilt, doe ik iig wel :)

Orion16 04-09-2003 20:05

Citaat:

checko schreef op 04-09-2003 @ 11:38:
GYMPEN!!!!!!!!!!!!
Kreukeloverhemden!!!!!!


NU zijn slippers weer lauw en niet te vergeten 'shirts met hele felle kleuren....

OMG ja.. Bij mij op stage ook al van die gosers. Dacht dat het met de spirtualiteit te maken had daar :confused:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.