Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   The Sweetest Thing (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=203641)

! am mE 01-09-2002 17:20

The Sweetest Thing
 
Wie heeft deze al gezien? Ik ga er waarschijnlijk donderdag naartoe maar ik hoor soms dat ie best stom was ofzo. Dus: wat vonden jullie ervan?

Angeles 01-09-2002 17:30

Ik heb 'm ook nog niet gezien, hij lijkt mij persoonlijk behoorlijk flauw (een beetje vergelijkbaar met 'There's Something About Mary'). Ik hou zelf niet zo van dat soort films. Maar ik hoop dat iemand anders je kan helpen, want ik heb 'm niet gezien dus.

legatus 01-09-2002 18:10

Selma ("STORYTELLING") Blair maakt veel goed maar de grappen zijn flauw (en worden soms niet eens afgemaakt!) en alles behalve ranzig. Het verhaal is stompzinnig en cliche. Wachten totdat hij op video komt.

Het enige wat de 'moeite' waard is is de penis-song die al aardig snel in de film voorbij komt maar zelfs dat is niet meer dan leuk.

"My body is a movie, your penis is the star! It's too big to fit in here..."

UnUsual 01-09-2002 18:32

mja, smaken verschillen, ik vond veel dingen in de film erg grappig. eigenlijk vond ik alles leuk. en het einde had ik helemaal niet verwacht, dus zo cliche was dat nou ook weer niet

legatus 01-09-2002 18:38

Citaat:

en het einde had ik helemaal niet verwacht
****SPOILERS****

-
-
-
-

Dat ze gaan trouwen en dat ze gelukkig zijn?

Er word ook steeds gesuggereerd dat z'n broer gaat trouwen -- tijdens het tweede gesprek verteld hij het aan Diaz en later op de golfbaan word er weer gesuggereerd dat z'n broer gaat trouwens en dan plots blijkt hij zelf te gaan trouwen.

tribelovaaah 01-09-2002 19:17

ik heb the sweeting thing gezien. Ik vond hem best leuk maar soms ietsie overdreven. smaken verschillen dus weet ik niet hoe andere mensen erover denken.

(you're to big to fit in here) hihi

greets :rolleyes:

scala 01-09-2002 19:51

jah kheb um al gezien in 't vliegtuig op weg naar huus:D ik vond um wel melig eigelijk, kheb de hele tijd gelachen maar ja dat was misschien ook omdat ik al 10 uur in 't vliegtuig had doorgebr8:p maar tis nie echt erg goede film ofzo, maar tis wel leuk om ff tussendoor te zien:)

! am mE 01-09-2002 21:23

Aangezien de meningen erg uiteen lopen, heb ik besloten hem gewoon te gaan kijken met een vriendin als we heel melig zijn en dan is ie vast wel leuk! Maar alsnog bedankt!! (wat praat ik weer vaag :confused: )

UnUsual 01-09-2002 21:27

Citaat:

legatus schreef:


****SPOILERS****

-
-
-
-

Dat ze gaan trouwen en dat ze gelukkig zijn?

Er word ook steeds gesuggereerd dat z'n broer gaat trouwen -- tijdens het tweede gesprek verteld hij het aan Diaz en later op de golfbaan word er weer gesuggereerd dat z'n broer gaat trouwens en dan plots blijkt hij zelf te gaan trouwen.

neej dat ze tegenover elkaar staan en gaan zoenen en wat er dan gebeurt wat ik niet ga verklappen :)
dat vond ik stoer

Swami Salami 01-09-2002 21:49

Citaat:

UnUsual schreef:


neej dat ze tegenover elkaar staan en gaan zoenen en wat er dan gebeurt wat ik niet ga verklappen :)
dat vond ik stoer

hmmz ik zag m een week geleden en ben nu al weer vergeten hoe het afloopt.. kan iemand het mij toch vertellen? alsjeblieeeft?

nee het heeft geen diepe indruk op mij achtergelaten, op het bord stond comedy maar tot ver na het einde snapte ik het grappige ervan niet :(

Balance 01-09-2002 22:15

beetje 'there's something about mary' idd, maar dan nog flauwer en nog minder verhaal lijn.

leuk voor als je echt niets te doen hebt, maar niet om een goede film te zien.

Stuk in de auto met die motorrijder d'r naast vonk wel grappig (nah ja, vooral het serieuze commentaar van cameron diaz op wat die christina zei om die gast op te geilen)

en het stukje in de jongensplé :D

maar goed, behoorlijk flauw toch ook wel

Rollo Tomasi 01-09-2002 23:00

Neh, lijkt me niks.

Schwarzkopf 02-09-2002 00:31

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Neh, lijkt me niks.
Is het ook niet

ZHAzha 02-09-2002 14:27

Ik heb hem vorige week gezien met mijn vriend en we vonden hem beide toppie (y)

DeeDee85 02-09-2002 17:25

Citaat:

UnUsual schreef:


neej dat ze tegenover elkaar staan en gaan zoenen en wat er dan gebeurt wat ik niet ga verklappen :)
dat vond ik stoer

wel jammer dat er daarna alsnog een happy end komt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.