Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   [Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=171774)

DutchECK 29-07-2002 20:04

[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws!
 
De Woensdagavond van Net 5

Ook de drie succesvolle NET 5-series van de woensdagavond komen terug met nieuwe afleveringen.

'Buffy the Vampire Slayer' gaat wederom de strijd aan met vampieren en ander demonisch kwaad. De 'Charmed'-Ones Piper, Phoebe en Paige doen hun best 'onschuldigen' te beschermen. 'Angel' zet zich in om de wereld tegen duistere machten te beschermen

Bron: najaarsprogrammering Net5

GinnyPig 29-07-2002 20:06

geil

Pebbles 29-07-2002 20:23

*jeuj*

Sookie 29-07-2002 21:08

Citaat:

GinnyPig schreef:
geil
Geil?? Muahahaha :D

Van mij mag de programmering ietsjes aangepast worden; eerst Buffy, Angel en dan Charmed.

GinnyPig 29-07-2002 21:25

Citaat:

Sookie schreef:


Geil?? Muahahaha :D

Van mij mag de programmering ietsjes aangepast worden; eerst Buffy, Angel en dan Charmed.

Naah.. save the best for last :p

DutchECK 30-07-2002 09:58

Ik vind de programmering zo perfect: Buffy als opwarmertje, dan Charmed als 'hoogtepunt'*, dan de hond uitlaten, want ik kijk niet naar Angel. :D

*niet doordenken

Freyja 30-07-2002 10:06

Citaat:

DutchECK schreef:
Ik vind de programmering zo perfect: Buffy als opwarmertje, dan Charmed als 'hoogtepunt'*, dan de hond uitlaten, want ik kijk niet naar Angel. :D

*niet doordenken

Puuuuuuh. Fout.

Beter eerst Charmed, dan kun je dat overslaan; dan Buffy, en dan Angel. Hoei :D

Darvan 30-07-2002 13:13

emm.........buffy, buffy, buffy :rolleyes: en dan op dinsdag charmed en op donderdag angel :D

HipHopSter 30-07-2002 13:59

nieuwe afleveringen of herhalingen? en wanneer beginnen ze?> tell me cause i wanna know! (nee ik ben niet nieuwschierig ofzo...);)

DutchECK 30-07-2002 14:54

Citaat:

HipHopSter schreef:
nieuwe afleveringen of herhalingen? en wanneer beginnen ze?> tell me cause i wanna know! (nee ik ben niet nieuwschierig ofzo...);)
Nieuwe afleveringen. Het is onbekend wanneer ze beginnen

maryana 30-07-2002 15:12

nu ben ik echt blij :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

sublime 30-07-2002 17:07

HOERA!!!!! eindelijk weer wat te doen :D mijn leven heeft weer zin :D

vond btw de programmering best zo... je begitn met iets wel leuks, dan volgt iets heeeel leux, nou en dan volgt angel (zegt genoeg toch :D) ideaal... loopt gewoon mooi op van leuk naar geweldig :)

freakjuh 30-07-2002 21:54

Citaat:

DutchECK schreef:
Ik vind de programmering zo perfect: Buffy als opwarmertje, dan Charmed als 'hoogtepunt'*, dan de hond uitlaten, want ik kijk niet naar Angel. :D

*niet doordenken


idd, buffy=leuk, charmed=leukst, angel=minst leuk :)

Sookie 02-08-2002 18:23

Wordt het zesde seizoen van Buffy nog uitgezonden?

Vanaf woensdag 4 september zijn er weer wekelijks kersverse afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Ook heeft NET 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt op woensdag 2 oktober om 23.15 uur uitgezonden.

DutchECK 02-08-2002 20:43

Citaat:

Sookie schreef:
Wordt het zesde seizoen van Buffy nog uitgezonden?

Vanaf woensdag 4 september zijn er weer wekelijks kersverse afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Ook heeft NET 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt op woensdag 2 oktober om 23.15 uur uitgezonden.

Joepieieie! Het staat in m'n Works agenda!

Pebbles 02-08-2002 21:05

Citaat:

freakjuh schreef:



idd, buffy=leuk, charmed=leukst, angel=minst leuk :)

precies ja!!!

DizZyRicK 02-08-2002 22:47

Charmed = (n)
Buffy = (y) (n)
Angel = (y) (y)

Carpe Diem 02-08-2002 22:56

Charmed is best leuk.=7
Buffy is net leuker. = 8
Angel is niet echt onderhoudend.= 6,5

;)

Fly to Rivendel 04-08-2002 14:28

yes yes yes, eindelijk geen saaie woensdagavonden meer. nu weet ik eindelijk wanneer ik mezelf weer aan de buis moet kluisteren. ik wist al dat ze na de vakantie weer zouden beginnen met seizoen 6 (buffy) maar ik wist dus nog niet wanneer.
buffy= (y) (y) (y) (y)
charmed= (y) (y) (y)
angel= (y) (y) (y)
zoiets denk ik

Sookie 04-08-2002 14:32

Citaat:

DizZyRicK schreef:
Charmed = (n)
Buffy = (y) (n)
Angel = (y) (y)

Angel is toch leuker dan anderen denken he? Ik vind van wel. Seizoen 2 was een topseizoen! Seizoen 3 is ook erg goed. Weliswaar wel ietjes minder, maar zeker het kijken waard.

Charmed = Kijk ik nooit. Heb wel seizoen 4 ofzo gekeken en sommige verhaallijnen lijken nogal op Buffy. Zoals dat gedoe met Cole. Je kunt hem een beetje vergelijken met Angel in seizoen 3 van Buffy.
Buffy = SUPERSERIE!! 'nuff said!
Angel = De op een na leukste serie op tv. Geen wonder :p

Freyja 04-08-2002 15:52

Buffy is het leukst, hoewel Buffy en Angel allebei niet zo bijzonder waren toen Angel vertrok uit Sunnydale en de serie (vandaar dat seizoen 4 van Buffy dan ook mijn minst favoriete seizoen is). Angel begint nu eindelijk op zichzelf staand te worden, krijgt goeie grappen (die aanpassingspogingen zijn superstrak :D), etc. Ook Buffy is een stuk leuker, vooral doordat Spike er is (en neeee, dat zeg ik niet alleen omdat hij lekker is, hij is grappig en zorgt voor een romantisch deel... nou ja romantisch... zoiets :p).
Charmed is niet bijzonder boeiend, helemaal niet door die slechte truc - Prue dood, oh, toevallig hebben we nog ergens een zusje die we eerst niet kenden. :rolleyes: Hoe triest kun je als serie maker zijn?

Aurelia AutumnRain 04-08-2002 15:59

Ik vind Charmed erg leuk. Vooral Paige nu.
Ik vind het acteer gedoe van Piper en Phoebe (hoewel phoebe nog wel meevalt) niet echt denderend.
Zo overdreven. Erg jammer.

Buffy keek ik in het begin heel erg veel maar toen die riley in beeld kwam vond ik het een heel stuk minder. Pas de laatste afleveringen van buffy ben ik weer gaan volgen.

En Angel vind ik waardeloos (sorry).

BCR 04-08-2002 18:33

Argh, kvond de vorige programmering juist fijn! Eerst Charmed (Eerst het leukst, nu met Paige minder!) dan Buffy (Oeeh, spanning) en dan Angel (Smuldesmul, het loikste van allemaal en met die gedachte dan naar bed :))

Maar nu ist heel raar, kvind sowieso dat Buffy en Angel achter elkaar moeten eigelijk. Maar ja, kben blij dat ze terug zijn :)

Breg 05-08-2002 15:24

Citaat:

Sookie schreef:
Wordt het zesde seizoen van Buffy nog uitgezonden?

Vanaf woensdag 4 september zijn er weer wekelijks kersverse afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Ook heeft NET 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt op woensdag 2 oktober om 23.15 uur uitgezonden.


Jeuhhhhhhhhh, maar waarom zenden ze die musical uit om 23.15, en niet de gewone tijd? Onzinnig gedoe, moet ik m opnemen en tot de volgende dag wachten met kijken. Maar ik ben al lang blij dat ´t weer terugkomt, en dat ´t al op 4 september is.

Sidhe 05-08-2002 19:32

WOEOEOEOEEO! Nou is mijn dag weer een beetje goed (voor zover mogelijk, want ik voel me klote). Ole, Buffy back. *smiles a big smile* En vooral Spike! :)

Stevill 09-08-2002 19:23

een Buffy kanaal zou leuker zijn

°×.C-LiCiOuS.×° 09-08-2002 20:30

yah helemaal met je eeens

Isa 10-08-2002 08:08

buffy begint bij seizoen 6. bij welk seizoen beginnen charmed en angel? kan iemand me korte samenvattingen geven van al het voorgaande? maakt niet uit over welke van de 3 series.

Femme-Fatale 10-08-2002 22:19

Citaat:

Kenny McCormick schreef:
buffy begint bij seizoen 6. bij welk seizoen beginnen charmed en angel? kan iemand me korte samenvattingen geven van al het voorgaande? maakt niet uit over welke van de 3 series.
Dus geen herhalingen van Buffy?? Thank god.. Bij elke comeback blijven ze herhalingen uitzenden..

tomtommertje 11-08-2002 02:59

Charmed is helemaal top! Alleen idd wat minder nu Paige ipv Prue is, maarja, ik vind Rose ook een topwijfie, dus no big deal. Buffy vond ik niet echt leuk meer toen Angel en Cordelia weg gingen :( Ik vind het ook nep van Angel dat hij zich te goed voelde om in Buffy te blijven en daarom met Cordelia maar een eigen serie is begonnen (weet niet hoe het is gegaan, maar zo komt het op mij over) Ik vind Spike nu wel top alleen is die Riley weer niet leuk :S. Dus ik weet nog niet of ik Buffy ga kijken, maar Charmed zeer zeker wel. (Angel dus absoluut niet, vieze overloper :p)

Draco 11-08-2002 12:11

D'r is een Buffy-musical? Die is nieuw voor mij.

Sookie 11-08-2002 13:41

Citaat:

tomtommertje schreef:
Ik vind het ook nep van Angel dat hij zich te goed voelde om in Buffy te blijven en daarom met Cordelia maar een eigen serie is begonnen (weet niet hoe het is gegaan, maar zo komt het op mij over)
Nou, een toekomst hadden ze toch al niet. Cordelia is naar LA gegaan om te acteren. Haar acteercarriere verliep niet zo zoals ze had verwacht. Op een feestje komen ze elkaar weer tegen. In eerste instantie was ze niet van plan om samen met Angel tegen het kwaad te vechten. Ze realiseerde zich later dat er veel evil in LA was. Angel had haar een keer geholpen (kweenie meer precies hoe of wat. Dacht dat een demon haar lastig viel) en aangezien ze in LA toch weinig had te zoeken, is ze maar gaan werken voor Angel Investigations.

Citaat:



Ik vind Spike nu wel top alleen is die Riley weer niet leuk :S. Dus ik weet nog niet of ik Buffy ga kijken, maar Charmed zeer zeker wel. (Angel dus absoluut niet, vieze overloper :p)

Riley is al sinds half seizoen 5 vertrokken. En in seizoen 6 zie je hem maar een keer.

Citaat:


(Angel dus absoluut niet, vieze overloper :p)

Zelf vind ik Angel een hele goede serie (Buffy is uiteraard de beste). Seizoen 2 was top! Seizoen 3 is ook heel erg goed. Vooral dat gedoe met Darla :)

Sookie 11-08-2002 13:43

Citaat:

Draco schreef:
D'r is een Buffy-musical? Die is nieuw voor mij.
Ook al ben je niet een echte musicalliefhebber, je zult de musical FANTASTISCH vinden! Tenminste, dat is bij mij zo. :)

Nogmaals: 2 oktober om 23.15 uur Once more, with feeling (de musical).

Jadis 11-08-2002 14:43

*happy dance*

Sidhe 11-08-2002 18:11

*danst mee* Ik vond het Buffy-kanaal wel een goed idee... :p

DutchECK 12-08-2002 10:37

Citaat:

Inge13 schreef:
*danst mee* Ik vond het Buffy-kanaal wel een goed idee... :p
Maak er dan een gezamenlijk Buffy/Charmed/Angel-kanaal van, heb je meer om uit te zenden :)

Sidhe 12-08-2002 12:30

Das een nog beter idee *lol* :D (y)

°×.C-LiCiOuS.×° 12-08-2002 13:25

wisten jullie dat tara uit buffy een heeeeeeeeeeeel klein rolletje speelt in can't hardly wait?
dan zit ze bij een bar een banaan te bestuuderen

Breg 12-08-2002 17:58

In september gaan ze dus seizoen 6 uitzenden, maar ik heb alvast wat seizoen 7 spoilers.




SPOILER




SPOILER




SPOILER




SPOILER




SPOILER




SPOILER




Faith, Oz, Harmony en Darla komen misschien terug

Tara (Amber Benson) gaat aan het einde van seizoen 6 uit de serie, maar Amber komt misschien toch terug in seizoen 7, maar dan waarschijnlijk in een andere rol.

Spike komt er in het begin van seizoen 7 achter dat hij een ziel gekregen heeft.

Er komt een soundtrack van de musicalaflevering Once more with Feeling, in de VS komt ie 24 september uit.

In seizoen 7 komt nóg een aflevering waarin ze gaan zingen.

Ook komt er een aflevering waarin ze achterstevoren spreken.

In seizoen 6 of 7 (´t was me niet helemaal duidelijk) komt ook een ´What if` aflevering voor met: What if Xander never met Anya, What if Willow was always straight, What if Faith didn´t go bad en What if Dawn was the Vampire Slayer.

Sunnydale Highschool wordt opnieuw opgebouwd door Xander & het bouwbedrijf waar hij werkt, Buffy krijgt op de school een baan.

Spike krijgt zn eigen haarkleur terug.

Anya verlaat Xander.

Xander gaat misschien dood.






ik heb trouwens alles van een Buffy forum op de site van de BBC, dus als er hierboven dingen staan die niet gebeuren kan ik niet aansprakelijk worden gesteld ;)
bron: http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/h2/h2....oilers&&sort=T
















Einde SPOILER

Freyja 12-08-2002 18:56

Citaat:

Breg schreef:
verhaal

Neeeeeej!! *krijgt nachtmerries van dat donkere haar* Ik heb er al plaatjes van gezien... :(

Severus 12-08-2002 19:23

S

P

O

I

L

E

R




Citaat:

Breg schreef:
In seizoen 6 of 7 (´t was me niet helemaal duidelijk) komt ook een ´What if` aflevering voor met: What if Xander never met Anya, What if Willow was always straight, What if Faith didn´t go bad en What if Dawn was the Vampire Slayer.
Oooh, van deze spoiler hoop ik dattie echt waar is! Zo'n "What if..." eppie lijkt me heel vet. Doet me een beetje denken aan "The Wish" van het 3e seizoen. Ik hoop dat ze ook iets met Giles doen in die aflevering, bijvoorbeeld "What if Giles never became a Watcher" (of "What if he never became Buffy's Watcher"), "What if Jenny didn't die", etc. etc.

Waar haal je die spoilers eigenlijk? Bij SpoilerSlayer krijg ik ook niet zo veel nieuws te horen, en bij The Buffy Cross & Stake mogen geen spoilers meer worden gepost van FOX. Dus.... waar haal je die? Ik zou het graag willen weten. :)

Citaat:

Breg schreef:
Xander gaat misschien dood.
Lijkt me HEEL erg onwaarschijnlijk.

Ripper

Breg 12-08-2002 21:24

http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/h2/h2....oilers&&sort=T

hier heb ik alles vandaan, dus al wat in die spoilers staat niet gebeurd is het neit mijn schuld maar van die mensen daar.

Sidhe 13-08-2002 11:35

WWAAAAH Spike met zijn echte haarkleur=niet echt geweldig...

En Xander dood? Don't think so, don't hope so...

Cinamon 13-08-2002 13:56

Okay here it goes, ik lig 3 weken achter op alle info in hollandaise (vakantie in usa)
anyways ik las net
YES new eps. !!!!!!! :D
en ik vind ook dat ze een apart kanaaltje daarvoor moet en maken want ik zag 3 dagen geleden een aflevering uit seiz. 6 op tv in usa = vet coooooooooooool so... uh
en 3. over spike: *slikt*


I'M BACK BABY :rolleyes: ;)

xxx

Sidhe 14-08-2002 13:43

Welcome back! Maar dat wist je al ;)

Great to have u back anyway, though.

En zo erg loop je niet achter hoor, nieuwe eppies uit seizoen 6 in september, de musical 2 oktober 23:15, en de spoilers hebbu kunnen lezen :p

Isa 14-08-2002 15:55

drinksmyplace, komt die avatar uit buffy the vampire slayer.

DutchECK 14-08-2002 16:57

Citaat:

Kenny McCormick schreef:
drinksmyplace, komt die avatar uit buffy the vampire slayer.
Ik zie Buffy... Ik zie Spike... Ik denk het wel ;)

ForestSpirit 14-08-2002 17:44

Ik heb seizoen 3 van Buffy aflevering 1t/m11 op video gekocht voor 44 euro :o
best veel maar so what...

Sookie 14-08-2002 18:41

Citaat:

ForestSpirit schreef:
best veel maar so what...
Je moet er toch wat voor over hebben :) Bovendien is het een kickserie! Worth the money :)

Severus 14-08-2002 21:00

ForestSpirit, is het goed als ik het even over je sig heb? :) Die komt natuurlijk uit de "Hush" aflevering, het liedje dat dat meisje zong.

Vonden jullie ook niet dat dat liedje heel erg veel lijkt op dat wat die kinderen zongen in "A Nightmare On Elm Street"? Think about it. Ik vond van wel. Als je je afvraagt hoe dat liedje in ANOES gaat, zie hier:

1, 2 Freddy's coming for you
3, 4 Better lock the door
5, 6 Grab your crucifix
7, 8 Better stay up late
9, 10 Never sleep again

O ja, en ik heb het hier niet over de tekst van beide liedjes, maar over de MANIER waarop ze beiden worden gezongen. En dat liedje van the Gentlemen lijkt daarin dus erg veel op dat uit ANOES....

Groetjes,

Ripper


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.