Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Mijn vriend belt niet meer na mijn abortus (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=178666)

Latinangel 06-08-2002 15:17

Mijn vriend belt niet meer na mijn abortus
 
Ik heb sinds ongeveer 5 maanden een vriend, en i heb in die tijd al 2 keer een abortus ondergaan. Het rare is dat hij me tijdens mijn zwangerschap en na de abortus, van de eerste keer goed heeft ondersteund, en er daarna nog voor me was. 2 maanden na de eerste ging het slecht tussen mijn vriend en mij, en we kregen een heftige ruzie ( was grotendeels mijn fout ) daarna is hij 6 weken op vakantie gegaan en heb ik hem in die tijd niet gesproken, ik was er kapot van!!!! na 6 weken wist ik dat hij terug was en belde ik hem op, hij deed heel vaag en wilde niks met me te maken hebben omdat hij hog steeds gekwetst was om die heftige ruzie. En nu komt het: daarom heb ik uit wanhoop maar verzonnen dat ik weer zwanger van hem was, hij reageerde erop dat hij ervoor me zou zijn, maar dat hij het wel heel dom van me vond dat ik het were kon laten gebeuren! ik weet dat het een erge leugen is, maar ik was wanhopig en wilde hem niet kwijt, nou in die tijd dat hij dus dacht dat ik voor de tweeded keer zwanger was, deden we veel dingen met elkaar en hij belde me vaak, ook stond hij altijd voor me klaar! wel wilde hij dat ik het kind weghaalde, dat baarde mij natuurlijk ook zorgen want er was helemaal geen kind, en ik was bang dat hjij erachter zou komen. Anyway ik stond erop dat hij niet meehoefde t ekomen naar de kliniek , en dat deed hij ook niet!! maar nu is de zogenaamde abortus voorbij en laat hij niks meer van zich horen, ik belde hem om te vragen waarom niet ! en hij zegt dat alles tussen ons gewoon oke is, maar dat hij op het moment ook veel persoonlijke problemen heeft ( hij woont op zichzelf, en kan zijn rekeingen niet betalen) en ook is zijn mobiel afgesloten, dus hij kanite bellen. En hij woont eigenlijk in Denemarken en zijn ouder zijn nu bij hem op bezoek! hij heeft nu al 6 dagen niks van zich laten horen terwijl hij wel dnekt dat ik een abortus heb ondergaan ( ik weet het niet misschien overdriijf ik wel , of speelt mijn geweten parten met me!!! ik weet het niet, maar ik ben bang dat hij een vermoeden heeft dat ik erover gelogen heb, terwijl dat bijna niet zou kunnen! Of zou het gewoon door zijn persoonlijke problemen komen dat hij geen contact opneemt?????


ik weet dat het een beetje een warrig verhaal is, maar ik hoop dat jullie het begrijpen!


PS: hij is ook nog eens een voetballer dus dat betekent dat hij elke dag traint., en het best druk heeft! denken jullie dat hij nog belt? overdrijf ik een beetje?? moet ik afwachten?? ik weet het niet! ik vindt hem zoooooooo leuk, ( kijk maar voor wat ik in staat ben, om bij hem te kunnen zijn ) :confused: :confused: :confused:

StefanLovertje 06-08-2002 15:23

ehm, dat je gelogen hebt zal hij niet weten.. maar ik denk dat hij zich schuldig voelde (voor jou 'nep'zwangerschap.) en het daarom wilde oplossen met jou. nu heb 'je je 'nep' kindje weg laten halen, dus is voor hem het probleem over... nu hoeft hij zich niet meer met jou te bemoeien want jij draagt toch zijn kind niet meer...

'k weet niet of dit zo is... maar jah.. ik ken jullie niet... ik verwacht dit gewoon

Lindansje 06-08-2002 15:26

ik twijfel aan de echtheid van dit topic

MCH 06-08-2002 15:26

Gebruik eens een condoom of een ander voorbehoedsmiddel.

snoopy 06-08-2002 15:33

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:
Gebruik eens een condoom of een ander voorbehoedsmiddel.
daar gaat het toch helemaal niet om! Ze was deze keer niet eens echt zwanger!
Ontopic: Ik zou hem een keer bellen en vragen of je een keertje met 'm kunt praten. Misschien komt er dan uit wat er is.

Latinangel 06-08-2002 15:42

het zit dus zo: ik was de eerste keer echt zwanger van hem en toen heeft hij me prima bijgestaan, na de abortus van het echte kindje bleef hij toch bij me achteraf. Nu heb ik dus gelogfen over mijn tweede zwangerschap, dat wete hij niet ! maar hij heeft toch belooft om me bijtestaan, en er achteraf weer voor me te zijn ! alleen belt hij me niet, terwijl hij eerst heel vaak belde, ik voel me nu dus heel onzeker en verloren! ik wete het niet meer hoor, ik pieker hier nu al 6 dagen over, maar ik hoor niks van hem !

Roos 06-08-2002 15:54

Je moet niet liegen over een zwangerschap o.i.d.
Ik zou ook woest worden als ik daarachter zou komen (als dat zo is)

Angeles 06-08-2002 15:58

Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat je behoorlijk stom bezig bent geweest door die tweede abortus te verzinnen? Jullie relatie stond toch al te wankelen, en jouw vriend heeft behoorlijk meegeleefd met die echte abortus, ik denk dat het hem ook wel wat gedaan heeft. Ik denk dat het hem behoorlijk gechoqueerd heeft toen je zei dat je weer zwanger was en het weer liet weghalen, hij voelt zich ook nog niet helemaal goed over jullie relatie, hij heeft persoonlijke problemen en dan komt dit er weer bij.

Bovendien denk ik dat het best heel goed mogelijk is dat hij een vermoeden heeft dat je gelogen hebt.

Ik vind het nogmaals behoorlijk stom van je dat je dit hebt bedacht. Wat als hij je nu weer wel belt, ben je dan van plan om door te gaan met die leugen? Hoe had je je dat dan voorgesteld?

Ik vind het inderdaad nogal een warrig verhaal. Als je echt een abortus had gepleegd en hij zou je helemaal niet steunen, zou het niet zo fijntjes van hem zijn, maar aan de andere kant ben jij ook nogal fout bezig. Ik twijfel eerlijk gezegd nogal aan de kwaliteit van jullie relatie. Dat je vriend 6 weken kwaad blijft om een ruzie vind ik ook niet helemaal normaal.

PardonMe 07-08-2002 11:58

Je hebt gezegd dat je wederom zwanger was omdat je meer aandacht van hem wilde.....?
Dat vind ik wel best wel dom eigenlijk, sorry hoor.. Maar ik neem aan dat die eerste abortus al niet makkelijk voor je is geweest, en denk maar niet dat dat voor je vriend allemaal zo simpel is geweest.. het was ook zijn kindje wat daar werd weggehaald...
en dan ga jij hem doodleuk vertellen dat je weer zwanger bent en weer een kindje weg gaat laten halen! (ook al is het dan niet echt, maar dat weet hij dus niet)
Denk ook eens aan wat het met hem doet!
En als je wilt dat hij wat meer aandacht aan je besteedt zeg dat dan gewoon tegen hem en ga geen baby's verzinnen die er niet zijn.. Wat ga je tegen hem zeggen als hij erachter komt dat je het verzonnen hebt??

Maar goed, probeer hem te bereiken en vraag waarom hij niks van zich laat horen.. Zeg hem gewoon dat je dat niet leuk vindt en of er misschien iets anders aan de hand is..
Als hij zijn eigen problemen heeft, laat hem dan weten dat je hem wilt steunen (dat wil je neem ik aan wel, want je wilt hem duidelijk niet kwijt enzo, dus ik neem aan dat je hem dan ook wel wilt bijstaan bij zìjn problemen...?)
(btw: woont hij nou in Denemarken, en jij in Nederland, of woont hij nou ook in Nederland..??)


P.S. ga aan de pil en gebruik voortaan een condoom als je niet zwanger wilt worden... Neem aan dat je niet nog x keer een abortus wilt ondergaan....?

Unexplained 07-08-2002 21:17

Meid, grote problemen in je relatie als ik het zo hoor..

Iedereen kan hier wel goed bedoeld advies geven, maar als je zelf niet weet wat je doelen zijn...
...dan is het net een grote boot zonder een kapitein


Je zou eens heel goed bij jezelf na moeten gaan of je deze relatie wel wilt voortzetten.
Hij woont in Denemarken, punt één. Daarnaast neemt hij nooit contact met je op. Je maakt mij echt niet wijs dat hij geen geld heeft om jou een kaartje te sturen ofzo - dat kost nog geen Euro. Ook kan hij best een paar minuten bij vrienden bellen ofzo, zeker als hij denkt dat jij in deze situatie zit. Als hij zegt dat hij daar geen mogelijkheid toe heeft, kletst hij uit z'n nek.

Daarnaast moet je liegen om aandacht van hem te krijgen. En zo zijn er vast nog wel een paar dingen die niet gaan zoals het zou moeten.

Natuurlijk kan het best een lekker ding zijn, en kun je gevoelens voor hem hebben. Maar denk eens goed na of je dit wel allemaal wilt.


Het is veel makkelijker om je route te bepalen als je de bestemming weet :)


Laat het ons even weten, ok?

Latinangel 08-08-2002 09:25

:D Hallo allemaal ,


Bedankt voor al jullie goede adviezen allemaal! ik ben inmiddels tot de oplossing gekomen, ik heb hem opgebeld en ik heb hem gewoon de waarheid verteld. Dat het 1 grote leugen van me was. om zo zijn aandacht te krijgen omdat ik blind van liefde was. Hij reageerde van: OKe dat weet ik dan nu leugenaar, bel me nooit meer!!!!

Maar anyway, later heeft hij me nog 3 sms'en gestuurd om precies te zijn dit:

Anyway now you know why I fucked you in the ass like a bitch!
I never had guilt I only played like that your not the only actor
I guess I just fucked your brains out of my bed


Ik heb hem ook niet meer gebeld, wel een mailtje gestuurd met de reden waarom ik het gedaan heb, ne dat hij zelf ook een grote klootzak is omdat hij bewust of onbewust ook gelogen heeft, door me intepalmen met zijn mooie praatjes. Nou ik ben in ieder geval blij dat deze leugen vanme hart is , nu kan ik tenminste op zoek naar een echt man waarbij ik me zeker kan voelen, en waarbij liegen niet hoeft. Hij zou toch niet de man van mij leven zijn ! je voelt iets gewoon al aankomen zeg maar.

PS: Hij woont eigenlijk in Denemarken maar hij is in Nederland, om dat hij een 2,5 jaar contract heeft bij een voetbalclub, en nu dreigen ze hem te ontslaan, hijis nu dus bezig de zaak aantevechten bij de rechtbank! zo zie je maar, ( voetballers he) !!! players

Bedankt voor jullie hulp, laat me vooral weten of jullie denken dat dit een goede beslissing was, God ik ben blij dat ik hem dit niet persoonlijk heb verteld , ( ik zou namelijk bene te kort komen om hem te peren ! ha ha ha

Groetjes Latinangel

laat het effe weten :)

PardonMe 08-08-2002 10:19

ja ik denk wel dat het een goede beslissing is...
Je bent eerlijk tegenover hem geweest, je hebt eerlijk gezegd dat het een leugen was, en gelijk gezegd waarom je zo'n grote leugen hebt vertelt..
Nou aan zijn reactie weet je dus gelijk voldoende over hem.. en weet je hoe het ervoor staat...
Misschien wel niet zo leuk allemaal gegaan, maar soms moet je dingen doen die je niet leuk vindt om betere dingen te bereiken..

BELLEKE 08-08-2002 11:10

spijtig dat je erover loog... hij zal toch wel n reden hebben... probeer s met m te babbelen
x

Sister Bliz 08-08-2002 11:23

Citaat:

BELLEKE schreef:
spijtig dat je erover loog... hij zal toch wel n reden hebben... probeer s met m te babbelen
x

:confused: Heeft ze net gedaan. Dat schreef ze twee postings geleden?

lady_x 08-08-2002 12:10

Citaat:

Latinangel schreef:
dat hij zelf ook een grote klootzak is omdat hij bewust of onbewust ook gelogen heeft, door me intepalmen met zijn mooie praatjes. Nou ik ben in ieder geval blij dat deze leugen vanme hart is , nu kan ik tenminste op zoek naar een echt man waarbij ik me zeker kan voelen, en waarbij liegen niet hoeft.
Huh? Dus eigenlijk was jullie relatie 'fake' en heeft hij je gesteund uit gevoel van verplichting?
Eerst zeg je dat je hem niet kwijt wil en dat hij zoo leuk is en dan plots schrijf je een post dat je het allemaal niet meer erg vindt en met brede smile? :confused:

BELLEKE 08-08-2002 13:42

Citaat:

Sister Bliz schreef:


:confused: Heeft ze net gedaan. Dat schreef ze twee postings geleden?

ow sorry was effe onoplettend... dan wil k even zeggen dat ze t goeie heeft gedaan.. en nu ten minste n stapje verder staat... als 'm zo'n praat geeft weet je ook onmiddellijk waar je staat!

x

girl18 08-08-2002 16:35

jezus hoe rijk moet jij wel niet zijn.. :p als je twee abortussen heb gehad.. :p ok de tweede was nep maar goed een abortus kost aardig wat centjes hoor maar goed.. ik vind eigelijk dat jij eerst naar je eigen moet kijken waarom heb je gelogen over je zwangerschap.. (bij mij komt het over alsof je gewoon hem daarmee dreigde of aandacht probeert te zoeken) sorry maar mensen die dat doen vind ik triest dus ik help je niet

Latinangel 08-08-2002 17:49

Ik weet dat ik niet had moeten liegen, maar mensen doen weleens stomme dingen uit liefde, en ten tweede hij heeft ook gelogen: ik kom er nu achter dat hij me langzaam wilde laten zitten, omdat hij getrouwd is! dat is ook iets wat een grote leugen is. Ik geloofde 100% in hem, en daarom heb ik gelogen ik wild ehem niet kwijt. Maar na dit: vindt ik dat het zijn verdiende loon, is dat ik hem zo in de maling heb genomen, wie weet hoe meer meisjes hij playt, zolang hij hier in Nederland is. Hij moet gewoon goed aangepakt worden. Waarom mogen jongens altijd liegen en playen! Dit is dus echt een geval waarin hij geplayt is, en waarin hij nu als een idioot komt te staan. Deze jongen gaf nooit om mij, het ging hem alleen maar om de sex. Toen ik hem vroeg of hij ooit wat om me gaf, zei hij eerlijk NEE. En dat was voordat ik hem vertelde dat ik had gelogen over de zwangerschap, daarom besloot ik hem maar de waarheid te vertellen. En ik zit er sterk aan te denken om zijn ouders in Denemarken op te bellen, en ze te vertellen wat voor avontuurtjes hun zoon er hier in Nederland op na houdt, in plaats van voetballen.


DAnk u mensen, voor jullie geduld en goede raad

Greetings Latinangel

Unexplained 08-08-2002 17:56

Houd de eer aan jezelf, en laat het rusten.

Je schiet niets op met wraakacties zoals het bellen van zijn ouders.


Maar, en dit klinkt een beetje vreemd, fijn dat het voorbij is. Je weet nu waaraan je toe bent, en kunt je ogen weer openen voor mensen die wel een moreel besef hebben :)

girl18 08-08-2002 17:58

Citaat:

Latinangel schreef:
Ik weet dat ik niet had moeten liegen, maar mensen doen weleens stomme dingen uit liefde, en ten tweede hij heeft ook gelogen: ik kom er nu achter dat hij me langzaam wilde laten zitten, omdat hij getrouwd is! dat is ook iets wat een grote leugen is. Ik geloofde 100% in hem, en daarom heb ik gelogen ik wild ehem niet kwijt. Maar na dit: vindt ik dat het zijn verdiende loon, is dat ik hem zo in de maling heb genomen, wie weet hoe meer meisjes hij playt, zolang hij hier in Nederland is. Hij moet gewoon goed aangepakt worden. Waarom mogen jongens altijd liegen en playen! Dit is dus echt een geval waarin hij geplayt is, en waarin hij nu als een idioot komt te staan. Deze jongen gaf nooit om mij, het ging hem alleen maar om de sex. Toen ik hem vroeg of hij ooit wat om me gaf, zei hij eerlijk NEE. En dat was voordat ik hem vertelde dat ik had gelogen over de zwangerschap, daarom besloot ik hem maar de waarheid te vertellen. En ik zit er sterk aan te denken om zijn ouders in Denemarken op te bellen, en ze te vertellen wat voor avontuurtjes hun zoon er hier in Nederland op na houdt, in plaats van voetballen.


DAnk u mensen, voor jullie geduld en goede raad

Greetings Latinangel


:(

Latinangel 08-08-2002 18:03

Waarom doe je sarcastisch??? kijk eerst of je eigen leven zo perfect is, voodat je anderen zo zit te veroordelen. Ik heb niet gevraagd om te veroordelen, want ik erken me fout, ik vroeg om adviezen!! maarja kennelijk begrijp jij dat niet

Unexplained 08-08-2002 21:27

Citaat:

Latinangel schreef:
Waarom doe je sarcastisch??? kijk eerst of je eigen leven zo perfect is, voodat je anderen zo zit te veroordelen. Ik heb niet gevraagd om te veroordelen, want ik erken me fout, ik vroeg om adviezen!! maarja kennelijk begrijp jij dat niet
Tegen wie heb je het nou? :confused:

Latinangel 08-08-2002 21:34

tegen girl 18

@pie 09-08-2002 00:59

my god hoe triest...

iemand zou hem moeten vertellen waarover je tegen hem hebt gelogen.. het doodmaken van je eigen kind is zo ongeveer het ergste wat je kunt 'bedenken'

enniewee

als die jongen geen tijd/geld heeft om contact op te nemen dan zuigt dat.. als ie zo ver weg woont zuigt dat nog meer.. maar geef m es een kans ofzo, als je je afvraagt of ie is vreemdgeweest ofzo dan moet je m dat vragen, als ie geen geld meer heeft dat heeft ie dat niet...

damn zeg.. weet niet goed wat ik hierover moet denken..

Unexplained 09-08-2002 16:11

Citaat:

Latinangel schreef:
tegen girl 18
Oh, dan is het goed, voelde mij al een beetje aangevallen. Begreep er niet zoveel van.

Maar neem het Girl18, vroeger op dit forum bekend als Stipje, niet kwalijk. Ze heeft deze reputatie al een jaar of twee.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.