Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Na mijn vriendin handel ik zo raar.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=996089)

Spray rebel 28-10-2004 13:07

Na mijn vriendin handel ik zo raar..
 
Hoi,

Nadat het met mijn ex-vriendin is uitgegaan, dat is nu ongeveer anderhalve maand, handel ik zo raar, ik ken mijn eigen geeneens meer.. Over mijn ex-vriendin ben ik ver heen, omdat ze zelf geen fatsoenlijk contact meer met me zoekt en omdat we al een paar keer daarna laaiende ruzie hebben gehad, ik heb gezien dat ze me nu dus geblockt heeft op msn, ik heb haar paswoord namelijk nog :o ... Maar goed daar gaat het dus niet om.. Of eigenlijk wel? Nou ja daar komen we zo dan nog wel op terug..

Na mijn ex-vriendin stond er gelijk iemand voor mij aan de deur die graag een soortement "seksrelatie" met mij wilde, hier ben ik niet op in gegaan, ik heb gezegd, vrienden wil ik zijn met je, gevoelens voor de rest heb ik niet voor je, een relatie op seks gebaseerd wil ik misschien wel, maar niet nu, het is nog maar zo kort geleden dat het met mijn vriendin uit is.. Misschien later eens, over een half jaar, maar ik wil me ook niet als gigolo of player voelen. Maar goed dat had ik dus afgewezen en terecht volgens mij..

Daarna had ik afgesproken met een meisje uit Rotterdam, vakantievriendinnetje, tezamen zijn we wezen shoppen en hebben daarna nog wat geflirt.. Kon niks worden, want ja de afstand en ook het leeftijdsverschil was iets te groot ze moest nog 15 worden.. Maar goed in de tussentijd zat er nog een meisje achter mij aan.. Een beeldschoon meisje, woont bij mij in de buurt, al een baan en straks bijna een eigen huisje.. Ze was helemaal verliefd op mij en ik wilde het dus ook proberen, we zijn wezen bowlen, karten, lekker wezen uitgaan om elkaar beter te leren kennen.. Maar ook dat werd niks, ik vond haar echt keiknap maar ik had geen gevoelens voor haar.. Ze zat zelfs in het modellenwereldje en ik kon er geen gevoel bij hebben :confused:

Dan is er nog een meisje elders uit Nederland die voor de volle honderd procent voor mij wilt gaan, maar ook de afstand vind ik weer te groot.. Nu is er hier nog een meisje verliefd op mij, we hebben al eens een maandje gehad, maar ik vond het niks, had “gemengde” gevoelens voor haar.. Maar nu begint ze weer, zaterdag wat afgesproken, en ik heb weer die “gemengde” gevoelens als voorheen voor haar..

Ik weet het gewoon niet, dit is een heel warrig verhaal, maar elk meisje dat ik na mijn vriendin ben tegengekomen, stoort me iets aan, ik snap het niet, zo ken ik mijn eigen niet, voor elk meisje dat ik nu zie heb ik in het begin even gevoelens maar deze verdwijnen gauw.. Vooral als "deze mensen" wat closer worden.. Wat is er met me aan de hand?! Ik denk nog wel eens aan mijn ex-vriendin vooral omdat het contact zo is verbroken, maar daarom moet ik toch nog wel gevoelens voor een ander kunnen krijgen/hebben?! Ik zit er over na te denken om toch nog contact met mijn ex-vriendin te zoeken om het wat beter allemaal op een rijtje te krijgen, maar iedereen in mijn omgeving adviseert mij om het niet te doen en het gewoon te laten bij wat het is, ik weet het niet meer.. Mijn ex-vriendin wil geen contact meer met me, dus het gaat allemaal zo moeilijk

Wat ik met het verhaal wil bereiken? Dat weet ik geeneens, ik hoop dat iemand het gevoel herkent of kan plaatsen, ik voel me nu zo raar..

tandenborstel 28-10-2004 13:19

Mwah ik weet t niet hoor, maar je verhaal lezend heb ik toch zoiets van wacht gewoon nog even met nieuwe relaties. Geniet es van het single zijn en laat al die meisje maar even lekker wachten:p.

En het kan lijkt me geen kwaad om met je ex wat dingetjes uit te praten etc., als je je daardoor misschien wel beter gaat voelen (en je ex misschien ook wel?)..

Nja, ik weet niet of je hier iets aan hebt :).

Sovreze 28-10-2004 13:23

Laten wat het is. Dit is normaal... geef het tijd.
En ga niet gelijk met meiden om met het motto (of hun het motto) 'Dit gaat een relatie worden' maar met het motto 'Dit kan een goeie vriendin worden'.

Avalon_Mae 28-10-2004 13:33

Je kunt denk ik het beste geen contact zoeken met je ex, waarschijnlijk vindt ze het fijn om afstand te houden. het is ten slotte pas andershalve maand uit. Als je je nu zo raar voelt, moet je misschien wat langer de tijd nemen om over je ex heen te raken. Ik denk dat je nog teveel met haar en jullie vorige relatie bezig bent. Bij mij is het nu bijna twee maanden uit, en het zou ook raar voelen als ik nu al een nieuwe vriend zou hebben!

Spray rebel 28-10-2004 15:39

Ja jullie hebben misschien wel gelijk, ik ben er denk ik nog niet helemaal overheen, maar dat lukt me ook niet het gevoel blijft zo sterk voor haar.. En aan de andere kant ik zou graag een nieuwe relatie met iemand willen beginnen, omdat ik zoveel heb te delen en "het met zijn 2en zijn" is zoiets gewoons voor mij geworden ik kan gewoon niet meer goed alleen zitten..

-bambi- 28-10-2004 15:41

Ik denk dat mensen dat bedoelen als zij zeggen dat ze nog niet toe zijn aan een nieuwe relatie.
(Dat hoor je vaak mensen zeggen die net een lange relatie achter de rug hebben denk dat ze zoiets er mee bedoelen)

Punkygirl 28-10-2004 15:47

Denk dat je gewoon nog even moet wachten, en je niet gelijk op de meisjes concentreren.

Multilot 28-10-2004 15:57

Je bent wel populair:)

Cootje 28-10-2004 16:01

Citaat:

Sovreze schreef op 28-10-2004 @ 14:23 :
Laten wat het is. Dit is normaal... geef het tijd.
En ga niet gelijk met meiden om met het motto (of hun het motto) 'Dit gaat een relatie worden' maar met het motto 'Dit kan een goeie vriendin worden'.

helemaal juist ... (y)

k heb precies t zelfde als jou GEHAD ... super irritant I know ... duurt echt een tijdje bij mij ist nou pas aan het afjakkeren (tis sinds 1-8 uit) dus... niet te veel mee zitten en lekker veel dingen doen met wijfen en je maten

Sarah 28-10-2004 16:21

nou nou zeg, al anderhalve maand uit en je hebt nog stééds geen nieuwe vriendin? Vreselijk, wat lang, hoe hou je dat vol?

Spray rebel 28-10-2004 18:54

Citaat:

Sarah schreef op 28-10-2004 @ 17:21 :
nou nou zeg, al anderhalve maand uit en je hebt nog stééds geen nieuwe vriendin? Vreselijk, wat lang, hoe hou je dat vol?
Nou :( , :rolleyes:

Daar gaat het niet zo bepaald om het gaat er meer om dat ik geen gevoelens meer kan krijgen voor een ander.. En voor mij is het niet lang om anderhalve maand zonder vriendin te zitten, maar ik ben het niet gewend als je eerst een hele tijd met iemand bent en je leven daarop inricht.. Maar nu begin ik weer wel een beetje te wenneh, alleen denk nog steeds inderdaad aan mijn exvriendin... :(

Sarah 28-10-2004 18:56

ik was sarcastisch.

Het punt is, het is vrij normaal als je na anderhalve maand nog niet opnieuw verliefd bent. Het is ook vrij normaal als aan elk meisje wat je in die anderhalve maand tegenkwam wel iets mankeerde, want zo veel mensen ben je vast niet tegengekomen en aan de meeste mensen mankeert nu eenmaal wel wat.

Avalon_Mae 28-10-2004 21:50

Citaat:

Sarah schreef op 28-10-2004 @ 19:56 :
Het punt is, het is vrij normaal als je na anderhalve maand nog niet opnieuw verliefd bent. Het is ook vrij normaal als aan elk meisje wat je in die anderhalve maand tegenkwam wel iets mankeerde, want zo veel mensen ben je vast niet tegengekomen en aan de meeste mensen mankeert nu eenmaal wel wat.
Precies! (y) En het is niet goed om een relatie te willen beginnen omdat je zo gewend bent aan het met z'n tweeën zijn. Dat is niet de goede basis. Juist als je happy bent in je eentje, ben je klaar voor een nieuwe relatie.

BrunetJuh 28-10-2004 23:06

gewoon ff een tijd niet aan liefde denken!! :o

ilse 29-10-2004 14:19

gewoon een tijdje single blijven, die relatie komt over een tijdje wel weer!

rainfairy 30-10-2004 09:51

je bent duidelijk niet over haar heen, daarom lukt het je niet om gevoelens voor anderen te koesteren....denk ik..omdat het zo lullig uit elkaar gegaan is en jij eigenlijk in mijn ogen contact met haar wil, op een normale volwassen manier...dus mijn advies is gewoon contact met je ex zoeken en uitleggen dat je gewoon op n normale manier af en toe contact met dr wil...op msn....(ik ken dat gevoel, had het zelfde met mijn ex, naja ex heel verhaal:s)

verder vind ik de rede om leeftijd en afstand geen rede om geen relatie te beginnen...mja ik kan me voorstellen als jij in zuid-limburg woont en zij in texel of friesland, okay....dan wordt het wel erg moeilijk....maar hoe groot zijn die afstanden van die meisjes? is het dan zo erg om een tijdje te reizen om bij je liefje te zijn? vertel daar eens wat meer over...

Loontjuh 30-10-2004 10:27

Waarom zou je aan een nieuwe relatie beginnen als je de vorige nog niet goed hebt afgesloten voor jezelf?
Ik vergelijk iedereen een beetje met mn ex. Nu is dat stukken minder hoor, maar het is veel erger geweest. Er is nog niemand geweest die me zo kan raken als mn ex. Nu is er een jongen die als enige sinds de breuk met mn ex dichtbij kan komen, ook op lichamelijk gebied, maar nog steeds.. niemand kan me zo raken als mn ex.

In die tijd heb ik ook een soortgelijk topic geopend over het vergelijken na een verbroken relatie.

je hebt er niet veel aan maar toch...

Spray rebel 30-10-2004 12:31

Citaat:

Loontjuh schreef op 30-10-2004 @ 11:27 :
Waarom zou je aan een nieuwe relatie beginnen als je de vorige nog niet goed hebt afgesloten voor jezelf?
Ik vergelijk iedereen een beetje met mn ex. Nu is dat stukken minder hoor, maar het is veel erger geweest. Er is nog niemand geweest die me zo kan raken als mn ex. Nu is er een jongen die als enige sinds de breuk met mn ex dichtbij kan komen, ook op lichamelijk gebied, maar nog steeds.. niemand kan me zo raken als mn ex.

In die tijd heb ik ook een soortgelijk topic geopend over het vergelijken na een verbroken relatie.

je hebt er niet veel aan maar toch...

Ik heb hetzelfde gevoel ja... Is nie leuk en alles vergelijk je met je ex en niks en niemand is meer goed genoeg of leuk.. Maar ik zou zo graag dat gevoel weg willen hebben, heb het nog nooit zo erg gehad, maar het zal vast wel wegebben.. Mijn ex helpt iig zelf goed mee, sprak haar gister nog, ze had weer met dr ex-vriendje, degene voor mij.. En met die ex was ze ook op vakantie naar Salou geweest, toen had ze met mij, ik kon niet mee en cancelen kon ook niet alles was vantevoren al besproken.. Ik was best jaloers maar ik mocht het niet van haar zijn.. Ze vond hem maar een lelijk boerenpummel.. Maar na de vakantie ging het steeds slechter tussen ons en 3 maanden later was het uitgegaan.. Ik wed dat de vonk al was overgesprongen met die zogenaamde "ex van een boerenpummel" toen ze in Salou waren..

Het lullige is dat ze alles op mij stak, ik was de schuldige van alles, ik was voor haar te benauwend, wilde haar te vaak zien en ga zo maar door, ik trok me dit erg aan, mijn zelfvertrouwen is eeen heel stuk naar beneden erdoor, maar ook het vertrouwen in een andere meid.. Maar nu flikt ze me zoiets; ja ik heb weer met mijn ex-vriend, hijs heel liefff...

:(

Loontjuh 30-10-2004 12:54

Ik hoop dat je nu wat realistischer naar jullie relatie kan kijken. ik kon dat iig wel toen het uit ging..
nu geniet ik van de leuke herinneringen en kan ik me minder storen aan de minder leuke, maar ik erken ze wel (iets wat ik niet echt deed toen we nog wat hadden).
ik ben nog niet helemaal over me heen, maar dat komt wel (hoop ik ;) :p)
ik had met een paar jongens gezoend, maar dat was helemaal niets. Nu ken ik een jongen bij wie ik me gewoon vertrouwd voel. goed voel. Hij kan dichtbij komen op een of andere manier, ook lichamelijk, iets wat ik altijd afweerde ofzo.. (en nog steeds doe)
ja, mn zelfvertrouwen was laag toen, nu weer wat opgekrikt. gelukkig. dat is gewoon een kwestie van tijd.
Een ander vertrouwen kan moeilijk zijn ja. Ik vertrouw mensen snel, dus dat is t niet. Ik ben wel jaloers geworden tijdens de relatie met mn ex door verschillende dingen die gebeurd zijn. Ik was t daarvoor totaal niet. Tja, die schade zal herstelt moeten worden, maarja.. Jammer voor mn volgende vriendje dat die daar dan mee te maken krijgt..
Maarja...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.