Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Beleidszaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=64)
-   -   Een topic in de openbaarheid over mijn gedrag. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1948485)

Straatmeid_oud 18-11-2018 19:51

Een topic in de openbaarheid over mijn gedrag.
 
Jaja, deze discussie wil ik in de openbaarheid voeren.

Ik heb mijn laatste waarschuwing gekregen:

Namelijk:

*knip*

Als ik vraag om welke posts het gaat, krijg ik geen antwoord.

Nu moet ik zelf terugzoeken en nu zie ik dat er een post is verwijderd over observationeel onderzoek bij ratten in de topic over sterrenbeelden?

Waarom?

Het is totaal onduidelijk wat hier wel en niet mag, dat ik ooit permanent ben verbannen sta ik 100% achter, maar dit?

Ik zou graag hiervoor een verklaring willen. Lijkt me sowieso goed om hier eens over te discussiëren.

MVG,

xGSTQx

Elin3 18-11-2018 20:31

Je kunt een samenvatting van je banman aanvragen, maar daarbij worden volgens mij individuele opgeslagen berichten ook niet uitgebreid besproken.

Ik ga er trouwens vanuit dat de betreffende forumbaas simpelweg nog geen reactie heeft gegeven op jouw bericht, en dat je deze reactie nog wel kunt verwachten. Ik weet niet wanneer je om opheldering hebt gevraagd?

Pluis 18-11-2018 21:19

Uit de forumregels:

Citaat:

Communicatie tussen forumers en forumbazen blijft tussen hen; het is dus niet toegestaan om waarschuwingen of banmails te posten. De tegenwoordige samenvattingen van een banman vallen hier ook onder.
wij hebben ook een privé leven, maar ik weet zeker dat je nog een pm terug krijgt met de posts die wij niet acceptabel vonden.

Tunahan Kuzu 18-11-2018 21:49

Een leven hebben.. Gaat heen. Dit forum wordt bestierd door meer forumbazen dan leden, waarvan iedereen 30-plus is. Nieuwe aanwas wordt, mits remotely reasonable, met open armen ontvangen. Drek krijgt wat het hoort te krijgen. Dit forum kan prima zonder forumbazen.

deadlock 19-11-2018 03:47

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 34539693)
Uit de forumregels:



wij hebben ook een privé leven, maar ik weet zeker dat je nog een pm terug krijgt met de posts die wij niet acceptabel vonden.

Wat een kutsmoesjes. Beide stukken.

Straatmeid_oud 19-11-2018 10:03

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34539645)
Je kunt een samenvatting van je banman aanvragen, maar daarbij worden volgens mij individuele opgeslagen berichten ook niet uitgebreid besproken.

Ik ga er trouwens vanuit dat de betreffende forumbaas simpelweg nog geen reactie heeft gegeven op jouw bericht, en dat je deze reactie nog wel kunt verwachten. Ik weet niet wanneer je om opheldering hebt gevraagd?

De zestiende, en ik weet zeker dat de betreffende forumbaas mijn verzoek gelezen heeft. Ik logde ook pas de zestiende in, maar de waarschuwing had ik de dertiende al.

Ik snap werkelijk niet waarom een post over observationeel onderzoek verwijderd wordt en bijv: "bespreek dit maar met je therapeut" er nog wel staat. Zo'n post is namelijk behoorlijk onaardig.

Het lijkt mij dat het dus een persoonlijk iets is. Terwijl er genoeg papers te vinden zijn over ratten en hun gedrag, dit is helemaal niet kwetsend. Dit is zoals het is. Zou ik van een laborant ook verwachten dat zij dat zou weten.

edit: nu staat de post er ineens wel weer? :confused:

Straatmeid_oud 19-11-2018 10:04

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 34539693)
Uit de forumregels:



wij hebben ook een privé leven, maar ik weet zeker dat je nog een pm terug krijgt met de posts die wij niet acceptabel vonden.

Duurt lang!

Elin3 19-11-2018 12:12

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34539756)
De zestiende, en ik weet zeker dat de betreffende forumbaas mijn verzoek gelezen heeft. Ik logde ook pas de zestiende in, maar de waarschuwing had ik de dertiende al.

Ik snap werkelijk niet waarom een post over observationeel onderzoek verwijderd wordt en bijv: "bespreek dit maar met je therapeut" er nog wel staat. Zo'n post is namelijk behoorlijk onaardig.

Het lijkt mij dat het dus een persoonlijk iets is. Terwijl er genoeg papers te vinden zijn over ratten en hun gedrag, dit is helemaal niet kwetsend. Dit is zoals het is. Zou ik van een laborant ook verwachten dat zij dat zou weten.

edit: nu staat de post er ineens wel weer? :confused:

De 16e, nou nou. Forumbazen hebben ook dingen naast het forum te doen, en ik kan me goed voorstellen dat je voor zo'n bericht even rustig wil gaan zitten. De banman is niet zo mobiel-vriendelijk, helaas. Dus ja, daar kunnen een paar dagen overheen gaan.

Inhoudelijk worden waarschuwingen niet openbaar besproken.

Straatmeid_oud 19-11-2018 15:13

Jeetje

Daniël24 19-11-2018 15:20

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34539717)
Wat een kutsmoesjes. Beide stukken.

Neen, dat is gewoon zoals het is. Deal er maar mee.

deadlock 19-11-2018 16:11

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34539819)
Neen, dat is gewoon zoals het is. Deal er maar mee.

Hahahahahahaha, coming from you :D

Straatmeid_oud 19-11-2018 16:26

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34539819)
Neen, dat is gewoon zoals het is. Deal er maar mee.

Ah ja hmhm.

Daniël24 19-11-2018 16:33

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34539840)
Hahahahahahaha, coming from you :D

Ja? Coming from me ja. Maar is daar een probleem mee ofzo?

Daniël24 19-11-2018 16:33

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34539864)
Ah ja hmhm.

Ja precies hmhm.

Straatmeid_oud 19-11-2018 16:36

Citaat:

Bekijk berichtOud Vandaag, 17:33
Verwijder gebruiker van negeerlijstDaniël24
Dit bericht is niet zichtbaar omdat Daniël24 op je negeerlijst staat.
Ah ja ach zo!

deadlock 19-11-2018 16:40

Ah goeie, ga ik ook gelijk even doen. Weg met die keutel. Mag hij gezellig met pr0xy op staan.

Daniël24 19-11-2018 16:44

Jullie moeten vooral doen wat jullie niet laten kunnen. Is misschien ook beter voor jullie bloeddruk.:D

Straatmeid_oud 19-11-2018 16:58

deadlock, liet jij die scheet?

Pluis 19-11-2018 18:11

Het is mooi geweest zo. Ouwehoeren doen jullie maar op onzin.

Straatmeid als je ontevreden bent over de pm die je echt nog wel gaat krijgen mag je je beklag doen bij een plus of beheerder naar keuze.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.