Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Vrouwelijke collega mee uit lunchen vragen bij verlaten van bedrijf (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1963010)

Butterfly123 03-08-2020 20:57

Vrouwelijke collega mee uit lunchen vragen bij verlaten van bedrijf
 
Hallo,

Allereerst ben ik een jongen(man) van 23
Ik vind een meisje op mijn werk leuk ook even oud. Maar omdat we collega's zijn niks mee gedaan want is beetje not done.

Volgende maand verlaat ik het bedrijf voor een ander bedrijf. Ik moest het haar vertellen om een andere reden maar ze zei gelijk jammer dat je weggaat waar ik heen ga enzo. Verder praten we soms over thuiswerken i.v.m corona en vraagt ze wel is hoe het gaat. Ze eindigt bijna elke zin wel met een uitroepteken maar weet niet of dat wat betekend.

Zouden jullie vragen om met haar te gaan lunchen of juist zeggen hoe ik me voel over haar? ben beetje bang namelijk dat ze het tegen collega's zegt of dat ze het tegen HR zegt en dan moet ik er nog een maand werken.

En zou een simpele zou je een keer willen gaan lunchen voordat ik bij [bedrijfsnaam] wegga? voldoen

bierkoning 03-08-2020 21:27

Lekker doen. Je merkt vanzelf wat ze daarop zegt

Struilhuik 04-08-2020 13:35

Iemand mee lunchen vragen, zeker als het een collega is, is bijzonder algemeen en het is waarschijnlijk voor haar niet duidelijk wat jouw insteek is. Gevolg is dat jij een date meent te ervaren als zij 'ja' zegt, en zij een vreemde lunch ondergaat. Wees niet de gefrustreerde puber die zeurt over de friendzone achteraf, wees duidelijk over je intenties vooraf.

Butterfly123 04-08-2020 15:39

Nou heb het gevraagd en ze wilt graag gaan lunchen. Daarna kwam echter dat ze ook een vriend heeft. Dus heb gezegd is prima wanneer zou je kunnen. Helaas nog geen antwoord. Gaat waarschijnlijk ook niet meer komen.

JaapieEleven 04-08-2020 15:55

de kans is best aanwezig dat je nog antwoord krijgt. Alleen is ze al bezet dus meer dan een gezellige lunch gaat het niet worden

Butterfly123 04-08-2020 15:58

Citaat:

JaapieEleven schreef: (Bericht 34779293)
de kans is best aanwezig dat je nog antwoord krijgt. Alleen is ze al bezet dus meer dan een gezellige lunch gaat het niet worden

Dat snap ik. Ben benieuwd of ze nog reageert.

bierkoning 04-08-2020 21:43

Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent

Butterfly123 04-08-2020 22:13

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 34779368)
Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent

Klopt, vind het alleen vreemd dat ze aangeeft dat ze wilt lunchen en ik zeg zeg maar wanneer je kan en ik geen reactie meer krijg.(en denk ook niet meer ga krijgen) Maar zal wel aan mij liggen

Positive mind 04-08-2020 22:28

Misschien wilde ze duidelijk maken dat ze je alleen als collega/vriend ziet en niet als datingmateriaal

Butterfly123 04-08-2020 22:31

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34779392)
Misschien wilde ze duidelijk maken dat ze je alleen als collega/vriend ziet en niet als datingmateriaal

Dat wil ik best geloven en snap ik ook maar kan een lunch dan niet meer doorgaan?

bierkoning 04-08-2020 22:51

En sommige mensen reageren nu eenmaal niet binnen een korte tijd. Wellicht morgen nog een reactie. Wij weten het natuurlijk ook niet wat zij denkt

Butterfly123 04-08-2020 22:58

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 34779401)
En sommige mensen reageren nu eenmaal niet binnen een korte tijd. Wellicht morgen nog een reactie. Wij weten het natuurlijk ook niet wat zij denkt

Zeker waar. We gaan het afwachten. Zit nog te dubben om aan het einde van deze maand te zeggen mocht je ooit nog de luncg willen houden kan je me op dit en dsn me 06 bereiken o.i.d

Jan Marijnissen 05-08-2020 07:47

Dat zou ik zelf niet doen, ze heeft aangegeven dat ze een vriend heeft. Als ze dan de komende drie weken niet uit zichzelf terugkomt op de lunchafspraak, Dan lijkt me dat een duidelijke boodschap. dan heeft ze eigenlijk niet zo veel zin in die lunch.

Dakduif 05-08-2020 10:34

Wat Jan zegt. Als je gaat pushen om die lunch wordt het waarschijnlijk ongemakkelijk en niet gezelliger. De vraag is of dat is wat je wil.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.