Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Werkende mensen ASSEMBLE! #33 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1942429)

Mema 05-04-2018 23:30

Werkende mensen ASSEMBLE! #33
 
Jaaaa nieuw topic.

Ik heb avonddienst deze week en ik vond het zo leuk om m'n eigen groei van kennis en ego te zien :cool:
Het enige jammere is dat ik ertur alleen slapend zie :o :lief:

Jan Marijnissen 06-04-2018 07:29

Ik zie Mema alleen als ze Paultje bij me weg rukt :bob:

zoef de haas 06-04-2018 09:01

Oh ja ik vind mn werk echt prima. Alleen bestaat een groot deel van mn werken uit e-mailen en dingen doen met plaatjes op een computer, als dat niet werkt dan kan ik veel dingen niet doen, en ik ben geen fan van op kantoor zitten en niets productiefs uit mn handen krijgen/kan doen wat moet gebeuren. Dan kom ik hier maar klagen, want hier in-house snappen ze dat niet zo goed. ‘Ja maar zoef, dan heb je vandaag toch een lekker rustig dagje...’ JA MAAR DAN HEB IK LIEVER EEN RUSTIG DAGJE IN HET PARK OFZO :mad: :ghe:

Mema 06-04-2018 09:38

Citaat:

Jan Marijnissen schreef: (Bericht 34458001)
Ik zie Mema alleen als ze Paultje bij me weg rukt :bob:

Vannacht kwam ze uit zichzelf!

WolterB 06-04-2018 11:04

Ik vind mijn werk ook leuk om te doen. Natuurlijk krijg je wel eens een kutproject of heb je zeurende opdrachtgevers of drammende projectleiders, maar dat hoort er een beetje bij vind ik. De meeste dingen kan ik redelijk zelfstandig ontwerpen en dat aspect is het leukste om te doen (y)

Pluis 06-04-2018 11:12

Ik vind m'n werk ook heel leuk! Ik ga straks weer verder met m'n poli stage en ik vind het heel leuk om min of meer m'n eigen winkeltje te runnen. De meeste patiënten zijn ook heel vriendelijk, er zijn er maar een paar die ik achter het behang wil plakken of die gewoon gek zijn.

Jan Marijnissen 06-04-2018 11:21

Ik klaag zelden over mijn werk, er zit een vrij duidelijk patroon achter de mensen die in deze topic vaak klagen/meer klagen dan positief berichten, maar ik ga dat patroon niet hardop benoemen :p

Megatron 06-04-2018 11:23

Ik "klaag" ook geregeld (hier). Zelf vind ik het niet echt "klagen", eerder stommiteiten van n00bs opdissen. Of quirks van applicaties :P

Positive mind 06-04-2018 12:43

Ik gooi hier wel eens wat in het topic, maar zal nooit in in het echt aan een van de cliënten of familieleden zulk soort frustraties uitspreken.

En ik vind het ook leuk! Als ik het ooit niet meer leuk zou vinden, dan ga ik daar niet over drammen maar zoek ik gewoon wat anders

Dakduif 06-04-2018 13:18

Het is gewoon fijn om hier te komen klagen.

Kristaco 06-04-2018 13:33

Ik vind mijn werk ook heel leuk en ik krijg er nog voor betaald ook :cool: Het probleem is alleen dat ik nooit genoeg tijd heb om alle dingen die ik leuk vind in te proppen..

Tigerly 06-04-2018 13:56

O ja, dat is bij mij wel een frustratiepunt. De work load is te hoog, waardoor ik aan heel veel dingen niet toe kom. En vaak zijn het de creatieve processen die dan afgeraffeld worden. Terwijl die juist energie geven en veel mooie dingen op kunnen leveren. Dat vind ik wel jammer!

Kristaco 06-04-2018 14:30

Ik heb wel een beetje een vrijdagmiddagconcentratieprobleem.. maar ik ben op de ene laptop een nieuw databestand aan het aanmaken, dus als ik daar af en toe op het 'run' knopje van het volgende programma klik ben ik weer een halfuur productief :P Maar ik heb wel zin om naar het terras te gaan. Wie gaat er mee?

zoef de haas 06-04-2018 15:05

En ik functioneer gewoon beter als ik over kantoorfrustraties ergens even kan emmeren. En soms zijn jullie dat :lief: helemaal nu mijn partner in crime met vakantie is, en ik echt te Nederlands ben om met de rest over dit soort dingen te levelen. (Want tietgerly had laatst wel echt een puntje over Nederlanders)

Maar ik wil er ook best een positieve boot ingooien. Mijn wanstaltige boxershort kleurencombinaties geïnspireerd op deadlocks wansmaak zijn goedgekeurd en kun je vanaf september in alle grote supermarktketens in Denemarken kopen :cool:

deadlock 06-04-2018 16:06

Omg omg omg vind ik leuk :cool:

df 06-04-2018 22:29

Citaat:

Jan Marijnissen schreef: (Bericht 34458094)
Ik klaag zelden over mijn werk, er zit een vrij duidelijk patroon achter de mensen die in deze topic vaak klagen/meer klagen dan positief berichten, maar ik ga dat patroon niet hardop benoemen :p

Flauw om dat patroon niet hardop te benoemen zeg.

Mema 06-04-2018 23:27

Mijn avonddienst week is voorbij *o* Vanavond was echt een grote chaos aan aanmeldingen en weer afmeldingen en toch weer aanmeldingen van operaties , maar we hebben het overleefd :o

Nu lekker weekend!! En volgende week zeven nachtdiensten :')

Pr0xy 09-04-2018 21:20

Citaat:

Mema schreef: (Bericht 34458277)
Mijn avonddienst week is voorbij *O* Vanavond was echt een grote chaos aan aanmeldingen en weer afmeldingen en toch weer aanmeldingen van operaties , maar we hebben het overleefd :o

Nu lekker weekend!! En volgende week zeven nachtdiensten :')

Neem poezel mee dan :P

Mema 10-04-2018 01:21

Ik denk niet dat ze dat waarderen :o

Tigerly 10-04-2018 11:28

Argghhhhhhhhh soms kan ik zo verdrietig worden van de "omdat ik het zeg"-houding van mijn baas! Echt een leiderschapsstijl uit het jaar kruik!

Vooringenomen, daardoor niet luisteren, niet te overtuigen van het belang van plannen want hij weet het allemaal al en sowieso beter.

:mad:

Maaike.sann 10-04-2018 11:47

Ik sprak je baas een paar weken geleden en volgens mij bestaat de mogelijkheid dat jouw werk en mijn werk over een tijdje samen op het podium staan :o(Y)

Maaike.sann 10-04-2018 11:49

Citaat:

Tigerly schreef: (Bericht 34459648)
Argghhhhhhhhh soms kan ik zo verdrietig worden van de "omdat ik het zeg"-houding van mijn baas! Echt een leiderschapsstijl uit het jaar kruik!

Vooringenomen, daardoor niet luisteren, niet te overtuigen van het belang van plannen want hij weet het allemaal al en sowieso beter.

:mad:

Dit is dan weer (N) overigens.

Tigerly 10-04-2018 13:02

Citaat:

Maaike.sann schreef: (Bericht 34459654)
Ik sprak je baas een paar weken geleden en volgens mij bestaat de mogelijkheid dat jouw werk en mijn werk over een tijdje samen op het podium staan :o(Y)

Ahhhhhh dat is de geheimzinnige extra productie die me in de maag gesplitst wordt! :mad:

Maar stiekem wel te gek! Ik hou van het product van jouw werk! *O*

(En kak jij kent mijn baas natuurlijk!!!! Nou ja, dat houden we lekker onder ons dan :P )

Maaike.sann 10-04-2018 14:52

:D:D Ik heb 'm maar 1x gesproken hoor, dus kennen is een groot woord! Hij vertelde toen dat ie er een balletje bij over opgegooid had bij mijn baas, dus ik denk niet dat dit de mysterieuze extra productie is. Denk dat 't nog wel een seizoen of twee duurt voor dit echt gaat gebeuren, als 't van de grond komt.

Maar jaaaa het lijkt mij ook heel tof, want ik vind jullie dan weer te gek :cool:

En natuurlijk, geen zorgen. Het past ook wel bij het beeld dat ik van 'm heb :o

Mema 10-04-2018 15:56

Vannacht m'n eerste nachtdienst gehad, vandaag geslapen van 9,15 tot nu 😂normaal doe ik toch vier nachten over zo lang slapen overdag.:cool:

zoef de haas 10-04-2018 16:22

Vandaag verneukte ik 4 dozen schoenensamples, de palletverplaats-unit en maakte ik de pakketlabelprinter overspannen omdat ik perongeluk probeerde er een brochure op uit te printen :facepalm:

deadlock 10-04-2018 17:49

Ik heb wel eens een A2 poster afgedrukt op een dymo labelwriter die illegaal in het netwerk was gehangen. En in de Windows NT 4 drivers zat geen controle op papiergrootte ofzo, ding drukte het gewoon af.

Inkt op. Flikker op met je illegale apparatuur.

Tigerly 10-04-2018 19:19

Citaat:

Maaike.sann schreef: (Bericht 34459711)
:D:D Ik heb 'm maar 1x gesproken hoor, dus kennen is een groot woord! Hij vertelde toen dat ie er een balletje bij over opgegooid had bij mijn baas, dus ik denk niet dat dit de mysterieuze extra productie is. Denk dat 't nog wel een seizoen of twee duurt voor dit echt gaat gebeuren, als 't van de grond komt.

Maar jaaaa het lijkt mij ook heel tof, want ik vind jullie dan weer te gek :cool:

En natuurlijk, geen zorgen. Het past ook wel bij het beeld dat ik van 'm heb :o

Het stomme is: ik kan het echt supergoed met hem vinden!! We houden van dezelfde dingen als cynische grappen, rotgeintjes en mensen afkraken. We zitten schuin tegenover elkaar en kijken elkaar ook regelmatig met een facepalm-hoofd veelbetekenend aan.

We kunnen echt vlammende ruzie maken. Echt met tegen elkaar schreeuwen. Maar we maken het dan altijd weer binnen twee minuten goed.

Maar soms als het gaat over mijn vak, dan is hij zo tering eigenwijs! Ja hij is directeur geweest van grote poppodia, festivals, schouwburgen en what not, maar dat wil niet zeggen dat je perse verstand hebt van MIJN vak. Daar heb je mij voor aangenomen, oetlulhannes. :D

Ik ben heel erg voor een co-productie! *o* Maar bij voorkeur wel over twee seizoenen ja!

zoef de haas 10-04-2018 20:10

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34459750)
Ik heb wel eens een A2 poster afgedrukt op een dymo labelwriter die illegaal in het netwerk was gehangen. En in de Windows NT 4 drivers zat geen controle op papiergrootte ofzo, ding drukte het gewoon af.

Inkt op. Flikker op met je illegale apparatuur.

Hier hebben ze recent de printernamen gewijzigd en nu heeft de labelprinter de naam van wat eerst Mn gewone printer was :facepalm: Ik wilde iets vanuit navision printen, maar dat is nog een versie uit de oertijd en snapte het schijnbaar niet en heeft de labelprinter eindeloos lege labels laten uitkotsen. :D

Daantje_0705 10-04-2018 20:23

Ik heb de etikettenprinter als standaardprinter ingesteld op één van de pc's maar ik snapte steeds niet waarom het printvoorbeeld er zo raar uitzag als ik een word document had :herp:

Methuselah 10-04-2018 20:31

Ik wil aanbiedingen krijgen. :bob:

Of een second interview bij die waar ik laatst ben geweest. En dan een aanbieding. :bob:

Methuselah 10-04-2018 20:32

Morgen weer werken na een dagje verlof. Gaat leuk worden. :o

zoef de haas 11-04-2018 15:27

Wat fijn dat zaagmans er vandaag weer was <3 en ondanks dat ik 1 mannequin heb gesloopt was het vele male succesvoller dan gisteren.
Overigens vind ik mannequins maar eng, en niet een beetje ook.

deadlock 11-04-2018 15:29

Zaagmans is er bij mij pas morgen om 13:00.

Tigerly 11-04-2018 15:51

Ik was zo intens gelukkig vandaag met thuiswerken in m'n nieuwe huis!! Zonnetje, ramen wagenwijd open, geen gedoe aan je hoofd.

Gisteren had ik er echt zo de schijt in op kantoor. En toen was ik keihard aan 't ranten op de kut ervan en toen hoorde ik ineens het niet te miskennen neusophaalgeluid van mijn baas in de ruimte er naast. :facepalm: :D

deadlock 11-04-2018 16:29

Spawn: https://tweakers.net/nieuws/137283/a...schikbaar.html

Mema 11-04-2018 17:36

Gelukkig heb ik vandaag dan maar vier uur geslapen :bob:

De onderburen zijn al twee weken lang vrijwel dagelijks aan het boren, ik snap niet dat die nog muren over hebben :')

Methuselah 11-04-2018 17:37

24/04 gaan ze me een aanbod doen :o

Mema 11-04-2018 17:51

Hadden ze het topic gelezen :cool:

Methuselah 11-04-2018 17:58

Ik hoop van niet. :D

Op 't andere waar ik onlangs op gesprek ben geweest, geen tweede gesprek, maar komende dinsdag ga ik ook nog wel ergens anders op eerste gesprek, dus who knows. :o

Elin3 11-04-2018 18:36

Ik heb vandaag echt zo'n heerlijk productieve dag gehad! Super veel foto's bewerkt en opgeleverd en weer een nieuwe shoot ingepland.

Daantje_0705 11-04-2018 18:51

Leuk! (Y)

Jan Marijnissen 11-04-2018 19:01

Citaat:

Mema schreef: (Bericht 34460215)
Gelukkig heb ik vandaag dan maar vier uur geslapen :bob:

De onderburen zijn al twee weken lang vrijwel dagelijks aan het boren, ik snap niet dat die nog muren over hebben :')

Gevolg: Mema én Paultje liggen op mijn schoot te slapen. Ik kan niet eens een computerspelletje spelen zo :bob:

deadlock 11-04-2018 19:07

Gewoon een beetje met je erectie wigglen.

En hoezo niet. Als je een hand vrij hebt voor een post, kan je toch een muis gebruiken. Sims van Mema een beetje aanpassen ofzo.

aumgn 12-04-2018 00:24

Ook mijn derde klus op de redactie is een feit en dat is wel ff lekker voor mijn bankrekening. (Y) Wel even leren hoe ik met Indesign moet werken.

Mema 12-04-2018 07:58

Citaat:

Jan Marijnissen schreef: (Bericht 34460266)
Gevolg: Mema én Paultje liggen op mijn schoot te slapen. Ik kan niet eens een computerspelletje spelen zo :bob:

Vanavond zal ik gezelliger zijn! 👌 extreem drukke nacht gehad dus ga zo heerlijk slapen na deze tosti en Pedro Xi :bloos:

Ieke 13-04-2018 20:03

20 nascholingspunten verdiend in 3 dagen *o*

Tigerly 13-04-2018 20:45

lekker bezig Ieke!

Pr0xy 14-04-2018 00:57

Citaat:

Mema schreef: (Bericht 34460446)
Vanavond zal ik gezelliger zijn! 👌 extreem drukke nacht gehad dus ga zo heerlijk slapen na deze tosti en Pedro Xi :bloos:

Ga je Minecraft doen met PVP aan?

Mema 14-04-2018 07:39

Neen, ik drink nu een st Bernardus abt 12 met een tosti :o

5/7 gedaan *o*


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.