Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Vakantiewerk in het buitenland (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=505552)

Sim0ne 09-06-2003 19:27

Vakantiewerk in het buitenland
 
Zijn er sites waar je vakantiewerk kunt vinden in het buitenland voor de zomer en heeft iemand hier ervaring mee?

CoolJessy 09-06-2003 21:16

*steekt vinger in de lucht* Ik werk dit jaar (voor het eerst) op een Camping in Belgie, is niet zo ver maar ze hadden nog mensen nodig (als je 16 bent, ze zoeken nog een "manusje van Alles" voor de periode van 18 tot 30 augustus, (dat doe ik dus ook in die periode) Verder denk ik dat je voor ander buitenlandwerk een beetje laat bent, althans voor campings dan...
mja, dus als je zin hebt... Parc La Clusure

Sim0ne 09-06-2003 21:34

t hoeft ook nog niet zo zeer dit jaar, maar volgend jaar lijkt het me wel super. Ben me gewoon een beetje aant 'oriënteren'

CoolJessy 12-06-2003 15:34

ok.. dat mag :)

Dr. Oetker 14-06-2003 10:48

Citaat:

CoolJessy schreef op 09-06-2003 @ 22:16:
*steekt vinger in de lucht* Ik werk dit jaar (voor het eerst) op een Camping in Belgie, is niet zo ver maar ze hadden nog mensen nodig (als je 16 bent, ze zoeken nog een "manusje van Alles" voor de periode van 18 tot 30 augustus, (dat doe ik dus ook in die periode) Verder denk ik dat je voor ander buitenlandwerk een beetje laat bent, althans voor campings dan...
mja, dus als je zin hebt... Parc La Clusure

:D
wat een verhalen heb ik daarover gehoord

de ballonnenman 14-06-2003 11:30

Citaat:

CoolJessy schreef op 09-06-2003 @ 22:16:
*steekt vinger in de lucht* Ik werk dit jaar (voor het eerst) op een Camping in Belgie, is niet zo ver maar ze hadden nog mensen nodig (als je 16 bent, ze zoeken nog een "manusje van Alles" voor de periode van 18 tot 30 augustus, (dat doe ik dus ook in die periode) Verder denk ik dat je voor ander buitenlandwerk een beetje laat bent, althans voor campings dan...
mja, dus als je zin hebt... Parc La Clusure

doe maar gelijk afbellen voor die camping. Je moet daar eerst ff proefdraaien geloof ik: 1.30€ per uur krijg je dan. Je moet dik overwerken die dagen (krijg je niet altijd geld voor..), dus je wordt keimoe. En als je die dag daarna dan een kwartier ofzo te laat bent, dan wordt je direct ontslagen. wel laten ze je dan nog ff die dag werken en zeggen ze het pas aan het eind van de dag. Nee, ik zou het niet doen. :p :o

CoolJessy 17-06-2003 18:16

lekker positief :p
Maar hoe komen jullie aan die info?
Mja ik weet dat van t inwerkweekend (heb ik al gehad) en t viel best mee, dat overwerken is ook nog niet meer als een half uur geweest, en ontslagen wordt je alleen als de reden van het telaat komen is dat je naar de disco / bar geweest bent tot 's avonds laat. Dacht ik tenminste..
Btw.. ik kom al 6 jaar op de camping (jaarplaats) en zal nog wel een tijdje daar iedere vakantie komen, dus zo iemand wil je toch niet kwijt :p :o

Tofke_H 18-06-2003 14:38

Loop in Belgie gewoon langs de kust over de dijk enzo, en je wordt doodgemaakt met allerlij vakantiejobs. In de horica, in soevenier winkels, bij bakkers, enzo..

Sim0ne 19-06-2003 13:08

Citaat:

Tofke_H schreef op 18-06-2003 @ 15:38:
Loop in Belgie gewoon langs de kust over de dijk enzo, en je wordt doodgemaakt met allerlij vakantiejobs. In de horica, in soevenier winkels, bij bakkers, enzo..
maar k zat meer aan een land als italie of canada te denken en daar ga k niet even heen om langs de kust te lopen dus dat moet je van te voren regelen, alleen hoe?

Missy Muffett 19-06-2003 18:38

tja als je het zover zoekt word het denk ik moeilijk,..misschien moet je 's op internet zoeken ofzo??
ik zit nu in Canada en werk daar maar dat komt omdat ik hier familie heb zitten,...dus dat maakt het al een stuk gemakkelijker

Sim0ne 19-06-2003 21:12

Citaat:

nathalie schreef op 19-06-2003 @ 19:38:
tja als je het zover zoekt word het denk ik moeilijk,..misschien moet je 's op internet zoeken ofzo??
ik zit nu in Canada en werk daar maar dat komt omdat ik hier familie heb zitten,...dus dat maakt het al een stuk gemakkelijker

ja k heb der vrienden zitten maar moet het toch nog zelf vinden. misschien is der op internet iets van een bepaalde site of een soort uitzendbureau ofzo speciaal voor vakantiebaantjes

jnieuwelaar 26-06-2003 22:25

ik ga stage lopen in de franse alpen, mar ik denk dat je voor werk in het buitenland toch eerst een diploma moet hebben om betere kansen te hebben.

x_Pearl_x 28-06-2003 20:29

www.startpagina.nl
-Vacatures
dan op meer Vacatures klikken
dan bij werk op vakantie werk klikken en verder kom je er zelf wel uit.

groetjez

Lindatje 02-07-2003 17:16

Inderdaad, gewoon zoeken op internet, want het ligt er maar net aan WAT voor baantje je wilt...
En ik zou inderdaad optijd beginnen (februari al ofzo) anders ben je echt te laat of moet je kei lang wachten (spreek uit ervaring)

CoolJessy 05-07-2003 13:20

en -nog steeds voor op campings-
Er zijn allemaal van die verhuur-tenten organisaties die ook mensen naar het buitenland sturen om te werken. Bijvoorbeeld Rent-a-tent en vacansoleil.
Of misschien een recreatieteam.. daar zoeken ze meestal ook mensen uit verschillende landen ofzo voor.

x-spekkie-x 17-09-2003 14:09

http://vakantiewerk.pagina.nl/

:p


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.