![]() |
Spectrum, je inbox is weer vol :nono:
|
Leugens ende bedrog.
|
DK is psychologie tegenwoordig?
|
Ik heb echt veel trek in chips nu. Of iets anders lekkers. Hartig. Pinda's oder so etwas.
|
Veel te stil op DK. :o
|
I know, ik ben er wel, maar zie niets op mte posten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap het niet.
|
Het is ook heel moeilijk.
Ik heb beentyfus en het doet pijn. |
Ik kom van een verjaardag en ik ben best aangeschoten/dronken. Ik typ in ieder geval niet zo makkelijk.
|
Citaat:
|
Haha. Ik kom thuis, en het eerste wat ik doe is de laptop pakken om het te melden.
Hoe erg is dat. En ik heb er nog maar een wijntje bijgepakt. Als ik eenmaal begin met drinken wil ik steeds meer. En ik ga seksueel getinte sms'jes sturen. :( :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar vraag verder maar niks meer. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onder andere |
Citaat:
|
Ik heb nu een beetje een raar gevoel in m'n armen.
|
Citaat:
Arme stefenootje |
Citaat:
|
Negeerberen :mad:
|
Haha, nee, maar even serieus, ik heb nu echt de drang om rond te lopen enzo. Dus ik sta telkens op en loop/huppel dan even een rondje, OMG
|
Citaat:
|
Citaat:
Juh, en om de seks alleen moet je hem niet terugwillen, maar als het om meer gaat en natuurlijk gaat het om meer want anders kan je zo duisent mensen uit een kroeg oppikken, dan ja dat kan dan. ;x |
Citaat:
|
Citaat:
:o |
|
Citaat:
je wilt hem verder niet terug.. je wilt een nieuw en leuker vriendje.. Citaat:
@stefenootje je bent idd wel liev |
Citaat:
En dan ga ik weer zitten. Maar dat doe ik allemaal niet zo bewust zeg maar. Echt heel raar. Maar dat bedoelde je denk ik niet. :o |
|
Citaat:
Of als ik bijvoorbeeld een idee voor een voorstelling heb, en daar ben ik dan helemaal trots op en dan moet ik daar gelijk iets mee, en dan word ik helemaal enthousiast enzo, nou, dan ga ik ook ronddansen. edit: En ik heb ook altijd veel inspiratie op de fiets. Als ik dan iets leuks bedenk, merk ik altijd dat ik harder ga fietsen. :) |
Citaat:
|
Als ik blij ben sta ik soms ook gewoon even op en ga ik ronddansen ofzo. :o ;x
|
waar is juice
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vet grappig. :D
Ik dacht echt dat ik de enige zou zijn die zoiets achterlijks deed. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Juice is er!!!
*springt op en doet dansje* ;) Nee, maar haha, toen ik dat las van Minke, dat zij dat ook heeft, toen ging ik weer opstaan en achterlijk met m'n armen bewegen enzo. :o :s Omg, als iemand dat ziet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |