Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eten & Drinken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=62)
-   -   Enquête superfoods (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897506)

Thatgirl. 27-01-2015 20:34

Enquête superfoods
 
Hoi,

Voor mijn profielwerkstuk heb ik een enquête gemaakt over superfoods.
Wij onderzoeken of superfoods echt zo gezond zijn als wordt gezegd.
De enquête is maar 12 vragen, dus je bent zo klaar.
Alvast heel erg bedankt, hieronder staat de link.

http://enquetemaken.nu/r/1vaz9

Pluis 27-01-2015 21:16

Leuk, heel actueel die superfoods. Ik neem aan dat jullie dat onderzoek naar de gezondheidseffecten niet doen met deze enquête, maar dat dit alleen maar is om te zien hoe de gemiddelde nederlander er over denkt?

Rainbowflower 27-01-2015 21:21

Ingevuld! Alleen 1 ding: Bij vraag: 9. Wat denkt u dat er gezond is aan superfoods? Meerdere antwoorden mogelijk. Daar kan je maar 1 antwoord selecteren. Dus als jullie willen dat iedereen meerdere antwoorden geeft, moeten jullie dit even veranderen.

Thatgirl. 27-01-2015 22:16

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 33728747)
Leuk, heel actueel die superfoods. Ik neem aan dat jullie dat onderzoek naar de gezondheidseffecten niet doen met deze enquête, maar dat dit alleen maar is om te zien hoe de gemiddelde nederlander er over denkt?

Klopt, met de enquête proberen we een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de bekendheid van superfoods en hoe de gemiddelde Nederlander over superfoods denkt. Om te testen hoe gezond superfoods zijn hebben we een aantal experimenten gedaan waarbij we hebben gekeken naar de hoeveelheden van de aanwezige stoffen. En vervolgens hebben we dit vergeleken met andere producten zoals melk of sinaasappels.
Bij deze ook nog heel erg bedankt voor het invullen.

Thatgirl. 27-01-2015 22:16

Citaat:

Rainbowflower schreef: (Bericht 33728751)
Ingevuld! Alleen 1 ding: Bij vraag: 9. Wat denkt u dat er gezond is aan superfoods? Meerdere antwoorden mogelijk. Daar kan je maar 1 antwoord selecteren. Dus als jullie willen dat iedereen meerdere antwoorden geeft, moet jullie dit even veranderen.

Bedankt voor het melden! Ik heb het gelijk aangepast.
En ook nogmaals bedankt voor het invullen.

_melove 27-01-2015 22:43

Ingevuld!
Nog een opmerking: de laatste vraag was volgens mij iets van: denkt u dat superfoods duur zijn in vergelijking met andere producten?
In het tekstje daar boven staan prijzen van een aantal superfoods aangegeven: chi_nogwat-zaad: 225 gr €2.99.
Stuur je het antwoord bij de laatste vraag dan niet te veel kmdat de orijzen er gewoon boven staan?

brands 27-01-2015 23:11

Citaat:

_melove schreef: (Bericht 33728826)
Ingevuld!


Erturkoetjelief 28-01-2015 07:57

Citaat:

Thatgirl. schreef: (Bericht 33728812)
Bedankt voor het melden! Ik heb het gelijk aangepast.
En ook nogmaals bedankt voor het invullen.

Ja, dat is natuurlijk niet de bedoeling, tijdens een onderzoek de antwoordmogelijkheden aanpassen :D

Thatgirl. 28-01-2015 10:07

Citaat:

_melove schreef: (Bericht 33728826)
Ingevuld!
Nog een opmerking: de laatste vraag was volgens mij iets van: denkt u dat superfoods duur zijn in vergelijking met andere producten?
In het tekstje daar boven staan prijzen van een aantal superfoods aangegeven: chi_nogwat-zaad: 225 gr €2.99.
Stuur je het antwoord bij de laatste vraag dan niet te veel kmdat de orijzen er gewoon boven staan?

Ja, daar zaten wij ook een beetje mee. We hebben uiteindelijk toch besloten om het zo te doen, maar we nemen het wel mee bij de verwerking van de resultaten.

Erturkoetjelief 28-01-2015 11:03

Wat neem je wel mee? Hoe neem je dat wel mee? :confused:

Thatgirl. 28-01-2015 14:32

Citaat:

Erturkoetjelief schreef: (Bericht 33729024)
Wat neem je wel mee? Hoe neem je dat wel mee? :confused:

Sorry, dat was een beetje onduidelijk.:bloos:
Bij het verwerken van de antwoorden nemen we mee dat, doordat de prijzen van de superfoods boven de vraag staan, het antwoord enigszins gestuurd wordt en dat men in een andere situatie eventueel een ander antwoord zou kunnen geven. Dit gebeurt, net zoals de verwerking van de rest van de antwoorden, volledig anoniem natuurlijk.

Erturkoetjelief 28-01-2015 15:06

Hoe neem je dat dan mee? Dat effect kun je echt niet meten met de tools die jullie voorhanden hebben.

Thatgirl. 28-01-2015 17:47

Citaat:

Erturkoetjelief schreef: (Bericht 33729123)
Hoe neem je dat dan mee? Dat effect kun je echt niet meten met de tools die jullie voorhanden hebben.

Door het te bespreken. We hebben helaas niet genoeg tijd om de resultaten nauwkeuriger te verwerken.We hebben slechts 80 uur om dit onderzoek te doen en de enquête is daar maar een deel van.

Tink* 31-01-2015 08:41

Dit hoort op eten en drinken. Ik verplaats het.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.