Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verkeer & Vervoer (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=104)
-   -   Auto Theorie in 1 Dag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1930817)

forexking 08-04-2017 20:50

Auto Theorie in 1 Dag
 
Hoi allemaal,

Ik ben sinds 2 maanden begonnen met rijlessen, mijn instructeur zegt dat ik nu echt mijn theorie moet halen om verder te kunnen gaan.

Nou ben ik al 3keer gezakt. ene keer zak ik op plaats op de weg en andere keer ben ik weer gezakt op gevaar herkenning .

Een vriendin van mij heeft haar theorie in 1 dag gehaald, door z'n theoriecursus te volgen. Op haar advies heb ik me ook opgegeven voor een cursus dag er word beweerd dat je in 1 dag zult slagen voor je theorie.

mijn vraag aan jullie is, zijn er hier ook andere die een dag cursus hebben gevolgd en is dit een ideale manier om snel je theorie te halen? En wie kan mij goeie tips vertellen over de theorie?

a.s Maandag heb ik de cursus met aansluitend het examen bij het CBR. :eek:

Elin3 08-04-2017 20:52

Heel veel succes. Zorg dat je die dag zelf goed uitgeslapen bent zodat je je optimaal kunt concentreren.

forexking 11-04-2017 08:41

Bedankt,

Jongens ik ben gister geslaagd voor mijn autotheorie in 1 dag geweldige cursus gehad 32 kandidaten en iedereen geslaagd, er waren zelfs een aantal die met 0 fouten waren geslaagd. SUPER! blij.

En nu eindelijk door gaan met praktijk examen.

trouwens voor de gene die nog geen autotheorie heeft gehaald wil ik best een handje helpen om dit in 1x te halen bij

zo helpen we elkaar een beetje. word het leven ook wat makkelijker voor ons allen ;)

JeffreyKlijn 30-11-2017 09:24

Gisteren ook geweest naar een eendaagse theoriecursus en ik ben meteen GESLAAGD! Wel vroeg opgestaan en na de cursus meteen naar het CBR om examen te doen.

:> 04-04-2018 12:36

Tja slagen kan ook als je discipline en kennis hebt om thuis te leren, en dan bedoel ik echt leren, niet dood het boek doorlezen / kijken.

Wat ik voor stel voor toekomstige mensen:

- neem een weekendje om heel t boek door te nemen
- maak de opdrachten erbij
- maak zelf een samenvatting van elk onderdeel in het boek
- doe verschillende gratis online theorie testen, ga er niet voor betalen.. is geld verspilling. kijk uit want sommige laten je achteraf betalen, het maken is dan gratis..
- laat iemand anders het boek door bladeren en over verschillende dingen vragen aan je stellen, bijvoorbeeld maximale uitsteek van spullen uit een kofferbak, afmetingen/afstanden enzo, snelheden, situaties oplossen.. de onderdelen die je moeilijk vind gewoon opnieuw doornemen.
- En dan de maandag na het weekend je examen doen, goed uitslapen!

Bespaart een hoop geld op cursussen enzo, plus je zult het mogelijk beter kunnen toepassen want sommige cursussen zijn echt alleen maar gericht op het "CBR examen halen" en niet op "de stof weten en beheersen en kunnen toepassen".

Dit is iig wat ik heb gedaan om in 1x de theorie te slagen

Megatron 04-04-2018 14:22

Citaat:

JeffreyKlijn schreef: (Bericht 34416140)
Gisteren ook geweest naar een eendaagse theoriecursus en ik ben meteen GESLAAGD! Wel vroeg opgestaan en na de cursus meteen naar het CBR om examen te doen.

Succes hoor, hiermee leer je de toets omzeilen. Je bent een fucking idioot als je hier blij mee bent en de weg op gaat.

deadlock 04-04-2018 14:41

Citaat:

Megatron schreef: (Bericht 34457515)
Succes hoor, hiermee leer je de toets omzeilen. Je bent een fucking idioot als je hier blij mee bent en de weg op gaat.

Niet mee eens. Als het ondermaats is dan merkt de examinator dat ook nog wel. Zoiets kan prima op één en dezelfde dag.

Megatron 04-04-2018 15:22

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34457527)
Niet mee eens. Als het ondermaats is dan merkt de examinator dat ook nog wel. Zoiets kan prima op één en dezelfde dag.

Werkelijk..? Erg vreemd dat je dit soort technieken wel ziet zitten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.