Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   collega (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1962722)

gokstok 09-07-2020 23:34

collega
 
hoi ik ben 16 jaar en ben een vakkenvuller. Ik ben sinds een maand verliefd op een meisje die er ook werkt. Ze is best speels en vrolijk maar ik weet niet of ze dat doet omdat ze me leuk vind of dat dat haar karakter is. anyway ze is dus echt prachtig. Maar daarnaast weet ik alleen niet of ze singel is of niet hoe kom ik daar het beste achter? Daarnaast zie ik haar alleen van werk en we hebben tijdens werk geen tijd om te praten aangezien ik maar 2 uurtjes werk en geen pauze heb en naast werk zit zij dus op een andere school dus is het nog moeilijker om überhaupt contact met haar op te zoeken. en wat als ik met haar zou spreken en ze weigert mij of iets anders dan is mijn bijbaan wel kut aangezien ik haar dan altijd weer moet zien dus heeft iemand tips voor mij van wat ik kan doen

gokstok 10-07-2020 20:15

Daarnaast ik heb ADHD en autisme waardoor ik sociaal contact best lastig vind nu weet ik wel van haar dat ze ook ADHD heeft

lola_fabulous 10-07-2020 23:06

Zoek haar op sociale media op; meestal zetten meiden daar wel op of ze een relatie hebben ja of nee. Ook zou ik je aanraden om te kijken of je werk in het zelfde gangpad kan doen, om zo een gesprek proberen aan te knopen al is het lastig. Als het klikt, zou je altijd kunnen vragen of ze een keertje wil afspreken. Als je echt ver voor haar wil gaan en nog even wilt wachten om een stap te zetten, zou ik er voor kiezen om wat langer te werken; om pauzes met haar te kunnen nemen. Veel succes, wees jezelf en dan komt het helemaal goed!

gokstok 10-07-2020 23:45

Op social media heb ik niet kunnen zien dat ze een relatie heeft. daarnaast is dat van het gang pad lastig want ik woord eigenlijk altijd op een vast pad gezet en zij ook. Ik werk ook wel meer dan 2uur maar niet meer dan 2uur met haar tegelijk

gokstok 11-07-2020 14:18

Citaat:

lola_fabulous schreef: (Bericht 34773200)
Als je echt ver voor haar wil gaan en nog even wilt wachten om een stap te zetten, zou ik er voor kiezen om wat langer te werken; om pauzes met haar te kunnen nemen. Veel succes, wees jezelf en dan komt het helemaal goed!

hoe bedoel je dit precies?

gokstok 13-07-2020 19:17

ik heb gevraagd via de app of ze eventueel een keer weelde afspreken maar daar reageerde ze op dat ze liever werk en prive gescheiden houd. Hoe kan ik hier het beste mee om gaan?

Mila.a 13-07-2020 23:21

Hoi,

Ik heb mijn vriendje ook leren kennen via mijn supermarktbaantje. Hij is knap en ontzettend lief, alle meiden vielen voor hem. Ik dacht dat ik toch geen kans maakte en liet hem een beetje links liggen. Tot hij op een dag naar mij toekwam; hij vroeg of hij me kon helpen. Toen we samen bezig waren begon hij vragen te stellen en interesse te tonen. We leerden elkaar steeds beter kennen. Elke avond als we tot laat moesten werken bracht hij me thuis, omdat hij niet wilde dat ik alleen door het donker ging. Uiteindelijk hebben we ook onze eerste kus gehad in mijn voortuin haha. Super romantisch:)
Misschien is dit ook een manier voor jou? Je zou ook nog kunnen vragen hoe ze dat bedoeld, werk en privé apart houden.

Mila

gokstok 13-07-2020 23:30

Citaat:

Mila.a schreef: (Bericht 34773581)
Hoi,

Ik heb mijn vriendje ook leren kennen via mijn supermarktbaantje. Hij is knap en ontzettend lief, alle meiden vielen voor hem. Ik dacht dat ik toch geen kans maakte en liet hem een beetje links liggen. Tot hij op een dag naar mij toekwam; hij vroeg of hij me kon helpen. Toen we samen bezig waren begon hij vragen te stellen en interesse te tonen. We leerden elkaar steeds beter kennen. Elke avond als we tot laat moesten werken bracht hij me thuis, omdat hij niet wilde dat ik alleen door het donker ging. Uiteindelijk hebben we ook onze eerste kus gehad in mijn voortuin haha. Super romantisch:)
Misschien is dit ook een manier voor jou? Je zou ook nog kunnen vragen hoe ze dat bedoeld, werk en privé apart houden.

Mila

naja het punt is we werken bijde over het algemeen alleen tot 19.00 en dan is het nog niet echt donker/laat en daarnaast ze bedoelde werk en sociaal

Mila.a 14-07-2020 05:27

Oke dan wordt het lastig inderdaad. Je zou nog op haar af kunnen stappen en anders ben ik bang dat je het zal moeten laten, als zij geen contact wil

gokstok 14-07-2020 14:27

Citaat:

Mila.a schreef: (Bericht 34773587)
Je zou nog op haar af kunnen stappen.

Op haar afstappen oke maar bedoel je dan wat vragen/zeggen en wat dan?

Dakduif 14-07-2020 15:06

Nou, ik vind dat het hier ophoud. Je hebt een poging gewaagd maar ze wil niks met je. Jammer maar helaas.

Mila.a 14-07-2020 20:34

Citaat:

gokstok schreef: (Bericht 34773650)
Op haar afstappen oke maar bedoel je dan wat vragen/zeggen en wat dan?

Interesse tonen, misschien dat ze je beter leert kennen en dan wel wilt

gokstok 14-07-2020 20:36

Citaat:

Mila.a schreef: (Bericht 34773761)
Interesse tonen, misschien dat ze je beter leert kennen en dan wel wilt

Oke zal het gaan proberen alleen gaat het wel wat langer duren want ze zou na deze week op vakantie gaan

Dakduif 14-07-2020 20:42

Citaat:

Mila.a schreef: (Bericht 34773761)
Interesse tonen, misschien dat ze je beter leert kennen en dan wel wilt

Ze heeft toch gezegd dat ze geen interesse heeft? Waarom zou je jezelf opdringen?

Mila.a 14-07-2020 21:26

Ik bedoelde niet perse opdringen. Gewoon aardig tegen haar zijn. Haar eventueel ergens mee helpen. Gewoon die spontane kleine dingetjes

Dakduif 14-07-2020 21:33

Als dat niet iets is dat je hier voor al deed, is het jezelf opdringen.

Positive mind 14-07-2020 22:02

Citaat:

gokstok schreef: (Bericht 34773557)
ik heb gevraagd via de app of ze eventueel een keer weelde afspreken maar daar reageerde ze op dat ze liever werk en prive gescheiden houd. Hoe kan ik hier het beste mee om gaan?

Ik denk dat dit een vrij duidelijke no go is. Ze heeft het nu subtiel gezegd. Respecteer haar en hou de eer aan jezelf: move on

Little Phoebe 14-07-2020 22:10

Mja, ondanks wat tv zegt, een man die niet weet wat nee betekent is enorm onaantrekkelijk.

gokstok 12-08-2020 10:32

we hebben elkaar gisteren sinds een lange tijd weer gezien. we stonden bijde op een ander pad maar ze keek wel regel matig mijn kant op betekent dit eventueel iets? toen we klaar waren met werk hebben we ook nog even met elkaar gepraat over haar vakantie.

Struilhuik 12-08-2020 10:37

Het betekent vooral dat jij issues hebt; laat dit gewoon los, man.

Dakduif 12-08-2020 12:05

Rondkijken is wat gebeurt en soms kijk je dan iemands kant op. En kletsen doe je ook met mensen die je niet wil of waar je niet verliefd op bent. Get over it.

Straatmeid 12-08-2020 17:24

Ze kijkt of je er nog steeds bent, want ze wil dat je oprot.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.