Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Typische dingen van jou en je partner (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1420202)

Thee Muts 31-05-2006 12:59

Typische dingen van jou en je partner
 
Wat voor typsiche dingetjes hebben jij en je partner tussen elkaar? Zijn er dingen die jullie altijd, bewust of onbewust, doen of zeggen?

Mijn vriend en ik hebben bijvoorbeeld heel vaak dat wij elkaar aankijken en dan allebei 'Haaj' tegen elkaar zeggen. Wat voor veel mensen in onze omgeving heel raar of irritant kan zijn als ze het een aantal keer horen :D Het is intussen ook iets heel kenmerkends van ons geworden, soms worden mensen er voor gewaarschuwd door vrienden van ons :o

We doen het ook vaak onbewust, dat is er gewoon gedurende de tijd ingeslopen. Maar ik vind het heel fijn, het is altijd even een manier van contact maken, ongeacht waar we zijn of wat we aan het doen zijn :)

Katje 31-05-2006 13:03

We zijn blowende kluizenaars (vooral ik eigenlijk ;) ) en we praten voornamelijk Engels met elkaar. Ik denk dat dat komt omdat ik zelden praat :o en heel veel engelse series kijk (zonder ondertiteling) dus het gaat eigenlijk vanzelf.

__ 31-05-2006 13:04

nou wij zeggen heel vaak tegen elkaar dat we elkaar maar dik vinden. dat is denk ik wel een beetje typisch. :)

Scordalus 31-05-2006 13:13

We praten vaak over poep :D ook wijzen we elkaar erop wanneer er een klein schattig kindje in de buurt is en dan kijken we ernaar en dan elkaar aan met zo'n blik van: 'Zullen we?" Mja, dat zijn wel de 2 leukste dingen :)

__ 31-05-2006 13:20

Citaat:

Scordalus schreef op 31-05-2006 @ 14:13 :
We praten vaak over poep :D ook wijzen we elkaar erop wanneer er een klein schattig kindje in de buurt is en dan kijken we ernaar en dan elkaar aan met zo'n blik van: 'Zullen we?" Mja, dat zijn wel de 2 leukste dingen :)
zullen we.. ook een kindje maken?
zullen we.. dat kindje vermoorden?

ik dacht eigenlijk als eerste aan dat tweede maar dat is vast mijn zieke geest hehe. :bloos: maar je doelde op seks?

groovy 31-05-2006 13:24

We kunnen allebei precies hetzelfde soort stemmetje opzetten, en soms voeren we zo hele gesprekken (als we melig zijn).

Als we van elkaar wegfietsen, zwaaien we naar elkaar totdat we elkaar niet meer zien.

We zoenen niet alleen met onze mond, we doen ook zoenen zoals iglo-mensen :D (neusje-neusje)

Hij streelt altijd mijn rechterhand net voordat ie weggaat

Scordalus 31-05-2006 13:24

Citaat:

__ schreef op 31-05-2006 @ 14:20 :
zullen we.. ook een kindje maken?
zullen we.. dat kindje vermoorden?

ik dacht eigenlijk als eerste aan dat tweede maar dat is vast mijn zieke geest hehe. :bloos: maar je doelde op seks?

Kdoelde op een kindje maken en de rest van het verhaaltje wat erbij hoort. :bloos:

Andijvie 31-05-2006 13:24

We hebben een paar woorden die afwijken van het normale woord. Maar nu kan ik ze niet bedenken :confused:

Hmm, ja, we gebruiken graag het woord 'flapje'. Als we elkaar voor de gek houden, is het of 'het was een flapje!' of 'ik hield je voor het flapje!'. Heel flauw, maar het is blijven hangen :D

Net zoals 'nachtvacht' voor 'pyjama'. En 'suffen' voor 'slapen', 'knuffen' voor 'seks hebben' ( :P ). En nog wel meer.

Scordalus 31-05-2006 13:25

Citaat:

groovy schreef op 31-05-2006 @ 14:24 :
(..)
We zoenen niet alleen met onze mond, we doen ook zoenen zoals iglo-mensen :D (neusje-neusje)
(...)

Neuzelen ftw (y)

:edit: Oh en we spreken de s soms als een f uit, zoals: meifje, kufje, etc, etc. Komt voort uit dat ik eens een keer met mn mond vol 'boxershort' zei, maar dat kwam eruit als 'bofferfort'

Andijvie 31-05-2006 13:26

Citaat:

Scordalus schreef op 31-05-2006 @ 14:25 :
Neuzelen ftw (y)
Oh, dat doen wij ook wel eens, maar dan heet het 'schnoedelen' afgeleid van het limburgse 'schnoet' :D

fractuur 31-05-2006 13:31

Hmm.. eeuwig strijdonderwerp blijven Utrecht en Ajax. Geen van beide écht voetbalfans, maar het is eigenlijk een uit de hand gelopen grapje. Verder dingen als kietelen: ik kan er ab-so-luut niet tegen, en dat wordt nog wel eens als chantagemiddel gebruikt. Eigenlijk bijna elke keer als ik bij hem ben. :o

Nog wel meer, maar die zou ik zo even niet kunnen bedenken. :bloos:

Muchacha 31-05-2006 13:31

Uit gebrek aan een huidig lief, de dingetjes met mijn ex dan maar:

- biologieleerkrachtje spelen, te raar om uit te leggen :D
- aan mekaars gezicht proberen te likken, als een hond, en het dan uitgieren :D :bloos:
- een code (4 cijfers) voor "ik hou van jou", die werd dan geroepen over straat, in sms'jes gezet of in het zand geschreven
- voorlezen voor elkaar, hij meestal voor mij, boeken van Luk Wyns (y)
- persoonlijke troetelnaampjes, zelf verzonnen
- als we niet bij elkaar waren en elkaar misten, dan belden we en sloten we af met "tot op ons eilandje" (--> denkbeeldig eiland waar we samen naar toe gingen in dromenland)
- kaartjes en brieven schrijven in kleur, afsluiten met "Wist-je-dat-jes"
- liedjes zingen, hij dan vooral, lekker vals, op een bekende melodie maar met zelfverzonnen, gekke tekst

Veel melige dingen eigenlijk :o

groovy 31-05-2006 13:32

Citaat:

Andijvie schreef op 31-05-2006 @ 14:24 :
We hebben een paar woorden die afwijken van het normale woord. Maar nu kan ik ze niet bedenken :confused:

Hmm, ja, we gebruiken graag het woord 'flapje'. Als we elkaar voor de gek houden, is het of 'het was een flapje!' of 'ik hield je voor het flapje!'. Heel flauw, maar het is blijven hangen :D

Net zoals 'nachtvacht' voor 'pyjama'. En 'suffen' voor 'slapen', 'knuffen' voor 'seks hebben' ( :P ). En nog wel meer.

Bij ons is knuffen ook seks hebben :D

Schnoedelen is een leuke naam hihi :D

En mijn vriendje deed af en toe wel eens een ander typetje spelen, en dat heeft een naam en alles gekregen (beetje doorgeslagen :o ) en soms praat hij nog wel eens zo of vraag ik waar '..' is

groovy 31-05-2006 13:34

Citaat:

Muchacha schreef op 31-05-2006 @ 14:31 :
Uit gebrek aan een huidig lief, de dingetjes met mijn ex dan maar:

- biologieleerkrachtje spelen, te raar om uit te leggen :D
- aan mekaars gezicht proberen te likken, als een hond, en het dan uitgieren :D :bloos:
- een code (4 cijfers) voor "ik hou van jou", die werd dan geroepen over straat, in sms'jes gezet of in het zand geschreven
- voorlezen voor elkaar, hij meestal voor mij, boeken van Luk Wyns (y)
- persoonlijke troetelnaampjes, zelf verzonnen
- als we niet bij elkaar waren en elkaar misten, dan belden we en sloten we af met "tot op ons eilandje" (--> denkbeeldig eiland waar we samen naar toe gingen in dromenland)
- kaartjes en brieven schrijven in kleur, afsluiten met "Wist-je-dat-jes"
- liedjes zingen, hij dan vooral, lekker vals, op een bekende melodie maar met zelfverzonnen, gekke tekst

Veel melige dingen eigenlijk :o

Aan elkaars gezicht likken doen wij ook wel eens hahaha..of op een zo vies mogelijke manier proberen te zoenen hahaha, en dan de ander proberen te overtreffen hihihi :D :o

En die liedjes zingen doet hij ook!!

En die persoonlijke troetelnaampjes hebben wij ook hihi :)

__ 31-05-2006 13:38

Kapt. Roodbaard naamzoek huhu ;)

jullie hebben allemaal van die leuke dingetjes en ik weet zeker dat wij dat ook hebben maar ik kan er even niet op komen :cool:

Experiment 31-05-2006 13:50

Citaat:

__ schreef op 31-05-2006 @ 14:04 :
nou wij zeggen heel vaak tegen elkaar dat we elkaar maar dik vinden. dat is denk ik wel een beetje typisch. :)
Nee hoor dat doen wij ook. + dat praten over poep + iglozoenen :eek:

Seks is bij ons: baby's maken. Ook pakt hij mij graag bij mijn zij en roept hij heel hard 'VET!' Ik doe dat ook weleens bij hem maar dat telt niet want hij is veel te dun.

Verder zeggen we 'duizend' of 'duizend miljoen' in plaats van 'veel'. En ook wel een typische manier van knuffelen denk ik. Hij begroet mij meestal met zijn hoofd tegen mijn buik want mijn buik is lief :confused: ik vind het heel fijn om in zijn neus te bijten (maar hij niet)

:|

groovy 31-05-2006 13:54

Citaat:

Experiment schreef op 31-05-2006 @ 14:50 :
Hij begroet mij meestal met zijn hoofd tegen mijn buik want mijn buik is lief :confused: ik vind het heel fijn om in zijn neus te bijten (maar hij niet)

:|

Hahaha, dat doet mijn vriendje bij mij ook altijd :) altijd even met zijn hoofd op mijn buik, en daarna een kusje erop, voelt wel lief aan vind je niet :)?

Olifantje 31-05-2006 14:17

Soms krijgt één van ons het ineens in zijn/haar hoofd om ineens met brede hand over de wang van de ander te gaan en dan 'Aaaaaaai' te zeggen. (zo dezelfde manier waarop kleine kindjes dat ook doen, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) Lijkt eigenlijk helemaal niet lief, maar 't is wel grappig.

Sevi 31-05-2006 14:47

Citaat:

Experiment schreef op 31-05-2006 @ 14:50 :

Verder zeggen we 'duizend' of 'duizend miljoen' in plaats van 'veel'.

Dat deden wij ook altijd :)
Voor de rest hadden wij (=ik + ex) vast wel van die dingen maar die weet ik nu niet :o

__ 31-05-2006 14:52

Citaat:

Experiment schreef op 31-05-2006 @ 14:50 :
Nee hoor dat doen wij ook. + dat praten over poep + iglozoenen :eek:

Seks is bij ons: baby's maken. Ook pakt hij mij graag bij mijn zij en roept hij heel hard 'VET!' Ik doe dat ook weleens bij hem maar dat telt niet want hij is veel te dun.

Verder zeggen we 'duizend' of 'duizend miljoen' in plaats van 'veel'. En ook wel een typische manier van knuffelen denk ik. Hij begroet mij meestal met zijn hoofd tegen mijn buik want mijn buik is lief :confused: ik vind het heel fijn om in zijn neus te bijten (maar hij niet)

:|

haha wtf, ik merk al dat al die 'typische dingen' niet eens zo heel erg typisch zijn, iedereen doet hier dezelfde dingen blijkbaar. :o
dat met dat bij de zij of bij mn buik ofzo pakken ja, doet ie ook. nouja, hij zegt dan alleen geen 'vet' maar 'SPEK' of 'SPEKKIE' ofzo.
en dat duizend zeggen wij ook altijd! ik vind je duizend lief, ik hou duizend veel van je. etc. nouja, dat is dan niet ipv veel, MAAR TOCH, het lijkt erop. (Y)
én hij is ook helemaal gek van mn buik ofzo, ik snap dat ook niet zo. maar, @ groovy, dat is inderdaad wél heel lief.
gatverdamme wat voel ik me nou een verliefde puber zeg. ;x :D

Smokin' 31-05-2006 14:57

Dit is pure horror, alles wat hier staat. Enkel dat Engels spreken vind ik leuk.

uuuf 31-05-2006 15:03

wij zeggen overal s achter. eis in plaats van eieren, muzieks ipv muziek etc. heel irritant.

Andijvie 31-05-2006 15:05

Citaat:

uuuf schreef op 31-05-2006 @ 16:03 :
wij zeggen overal s achter. eis in plaats van eieren, muzieks ipv muziek etc. heel irritant.
Zoiets doen wij soms, maar ik weet nu niet wanneer..

En we geven mijn ouders altijd 1 naam; Bobenello. En dus zeggen we ook, als mijn ouders langskomen:'Bobenello komt langs.' :confused: :bloos:

gurl19 31-05-2006 15:15

-Hij likt altijd over mn gezicht.. (dat vind ik btw vreselijk)
-rare woorden voor elkaar
-wij zeggen ook altijd van elkaar dat we dik zijn
-vaak onverwachts altijd aan mekaar zitten

wel meer, maar dat weet ik ff nu niet

I C U 31-05-2006 15:27

Wat onwijs verliefderig allemaal, en wat... storend om te lezen als je vrijgezel bent :p

zeep007 31-05-2006 15:30

we quoten vaak in dezelfde situaties family guy. :o met stemmetjes...
soms ook weleens tegelijk :(

Thee Muts 31-05-2006 15:52

Grappig idd dat veel typische dingen toch wel bij verschillende mensen weer terugkomen :D

Wij kunnen trouwens allebei ook heel goed om kusjes bedelen bij de ander. En gek genoeg doen we dat heel vaak in de rij bij de kassa van de supermarkt :p Of we merken allebei op dat we dorst hebben en blijven dan allebei wachten tot de ander drinken gaat halen (n) :D

Freyja 31-05-2006 15:53

Citaat:

Thee Muts schreef op 31-05-2006 @ 13:59 :
Mijn vriend en ik hebben bijvoorbeeld heel vaak dat wij elkaar aankijken en dan allebei 'Haaj' tegen elkaar zeggen. Wat voor veel mensen in onze omgeving heel raar of irritant kan zijn als ze het een aantal keer horen :D Het is intussen ook iets heel kenmerkends van ons geworden, soms worden mensen er voor gewaarschuwd door vrienden van ons :o

Haha, ja, dat was me al opgevallen aan jullie, ja. Dat deden de ex en ik ook, trouwens, precies zo. Naäpers :P

fractuur 31-05-2006 15:53

Citaat:

Thee Muts schreef op 31-05-2006 @ 16:52 :
Of we merken allebei op dat we dorst hebben en blijven dan allebei wachten tot de ander drinken gaat halen (n) :D
Die is bekend. :D En als er dan eindelijk iemand opstaat voor iets anders, "schat, neem je even wat water mee?" :o

Thee Muts 31-05-2006 15:55

Citaat:

Morgan schreef op 31-05-2006 @ 16:53 :
Haha, ja, dat was me al opgevallen aan jullie, ja. Dat deden de ex en ik ook, trouwens, precies zo. Naäpers :P
Volgens mij waren wij eerder *steekt tong uit* :o

Thee Muts 31-05-2006 15:55

Citaat:

fractuur schreef op 31-05-2006 @ 16:53 :
Die is bekend. :D En als er dan eindelijk iemand opstaat voor iets anders, "schat, neem je even wat water mee?" :o
Ja, precies!! :D We worden allebei steeds beter in het timen van dat soort dingen :D

Crimson 31-05-2006 16:51

Van mijn ex:

- noemden elkaar 'gekke pop' van zo'n stom Bert & Ernie stukje, en alle varianten erop. Maar goed, op een gegeven moment zei mijn hele vriendenkring dat. :D
- van alles verkleinwoordjes maken. 'Ik ga slaapjes doen' 'huiswerkjes maken', naar de Mcdonalds gaan: 'macjes doen'.
- seks noemden we in 't begin 'sporten'. Laatste tijd was dat niet meer zo trouwens. :confused:
- baby's noemden we 'boelies'
- ik noemde hem Dino en hij mij Kreeftje omdat ik een keer verbrand was op vakantie :confused:

En nog veeeel meer. Is wel m'n ex, maar vind 'm nog steeds erg lief. :)

Hawahaai 31-05-2006 17:21

Tja, wat is typisch... Ik kon eerst niks bedenken, tot ik de reacties van anderen las... Toen wist ik ineens wel wat, aangezien onze typische dingen ook wel in die richting komen ;)

Als we in gesprek zijn en de een heeft het over 'veel' (in wat voor context dan ook), dan zegt de ander 'een miljoen miljard, das pas veel!' We hebben wel meer van dat soort aanvulacties, die de meeste andere mensen niet snappen, maar meestal zijn dat tijdelijke, bijvoorbeeld doordat we een bepaalde film hebben gezien.
Eten is altijd 'hapjes doen' en we sluiten aan de telefoon altijd af met 'dada'.
Als we afscheid nemen, moéten we altijd afsluiten met een klein kusje. Zonder mini-kusje mag je niet weggaan. Ongeacht hoeveel kussen er al aan vooraf zijn gegaan.
Als ik zogenaamd boos op hem ben, en hem dan bij zijn voornaam aanspreek, gaat hij mij bij mijn achternaam noemen (omdat mijn achternaam lijkt op zijn voornaam).
Verder kan ik absoluut niet uitslapen, behalve als ik tegen hem aan mag slapen, dan lukt dat prima. Maar of dat nou iets typisch van 'ons' is, weet ik niet.

chocomelsletje 31-05-2006 17:36

Ik hoop dat wij nooit zo diep zinken :(:(

Daydream-ster 31-05-2006 17:40

Citaat:

Andijvie schreef op 31-05-2006 @ 14:24 :
'knuffen' voor 'seks hebben' ( :P ).
Wij zeggen altijd 'batsen' :cool: :p

En we hebben de neiging om vaak allebei tegelijk hetzelfde te zeggen. Vooral als het een poos stil is geweest. Of als we het hebben over bijv. wat we vanavond willen eten, en dan plots gaat het over voetbal, doordat we er allebei een opmerking over maakten.

Als we bij elkaar zijn geweest, en de een gaat weg, dan wil er nog wel eens een smsje volgen, met dat het leuk was, en dat soort geslijm (;)). De laatste tijd stuur ik die niet meteen, maar pas als ik weer thuis ben / in de trein zit. En op de een of andere manier smst hij ook steeds precies op dat moment.

melkpakje 31-05-2006 17:49

ik weet nu al dat dit topic me nog es heel misselijk gaat maken :(

Andijvie 31-05-2006 18:02

Citaat:

melkpakje schreef op 31-05-2006 @ 18:49 :
ik weet nu al dat dit topic me nog es heel misselijk gaat maken :(
Jaloers? :P
Sommige dingen klinken inderdaad heel klef en kinderachtig, maar als je ze zelf zegt of doet, is dat heel anders. Daarnaast zijn veel dingen waarschijnlijk ontstaan uit iets anders, en langzaam geworden wat ze nu zijn, als je dat zelf niet hebt meegemaakt, maar alleen het eindresultaat hoort, is dat heel onbegrijpelijk en stom.

'k Vind alles eigenlijk vooral heel lief :)

Sevi 31-05-2006 18:59

Citaat:

Crimson schreef op 31-05-2006 @ 17:51 :
Van mijn ex:

- van alles verkleinwoordjes maken. 'Ik ga slaapjes doen' 'huiswerkjes maken', naar de Mcdonalds gaan: 'macjes doen'.

En nog veeeel meer. Is wel m'n ex, maar vind 'm nog steeds erg lief. :)


Dit is dan wel weer heel erg. Als je 't mij vraagt.

Crimson 31-05-2006 19:02

Citaat:

Mala schreef op 31-05-2006 @ 19:59 :
Dit is dan wel weer heel erg. Als je 't mij vraagt.
Vind ik ook, als ik 't zo lees. Maar in 't echt klinkt het gewoon lief als hij het zegt. ;)

Envy 31-05-2006 19:09

Citaat:

Crimson schreef op 31-05-2006 @ 20:02 :
Vind ik ook, als ik 't zo lees. Maar in 't echt klinkt het gewoon lief als hij het zegt. ;)
Ik weet vrij zeker dat ik het ook in het echt afstotelijk zou vinden.

Andijvie 31-05-2006 19:27

Citaat:

Envy schreef op 31-05-2006 @ 20:09 :
Ik weet vrij zeker dat ik het ook in het echt afstotelijk zou vinden.
Gelukkig is het niet jouw vriend dan he.

Thee Muts 31-05-2006 19:36

Ohja, wij geven elkaar ook heel vaak kusjes in onze slaap. En we beginnen soms zomaar kreungeluidjes te maken...

Maar verder zijn we heel normaal hoor :p

Crimson 31-05-2006 20:13

Citaat:

Andijvie schreef op 31-05-2006 @ 20:27 :
Gelukkig is het niet jouw vriend dan he.
En ook niet de mijne, want het is m'n ex. ;)

Maargoed, inderdaad, who cares. En buiten dat, ik denk ook dat ik van ieder ander 'stel' raar zou vinden.

Experiment 31-05-2006 20:29

Pff wel veel dezelfde dingen inderdaad :o En als ik geen vriend zou hebben, zou ik het ook vreselijk vinden. Maar nu is het gewoon leuk.

@ ___: Ja met dat duizend, wij gebruiken het in de plaats van getallen (dus als ik vraag 'hoeveel mensen waren er op dat feest' zegt hij 'duizend miljoen') maar inderdaad ook: ik vind jou duizend lief, etc. :o

Groovy: ja het is wel erg lief, maar soms schaam ik me wel een beetje :D Komt hij me ergens vandaag ophalen, feest oid, sta ik daar met het hoofd van mijn vriend tegen mijn buik aan :D

Tsja, er zijn nog zoveel dingen verder... maarja echt typisch zijn die waarschijnlijk ook niet :|

ik ben T@M@R@ 31-05-2006 21:13

Citaat:

Thee Muts schreef op 31-05-2006 @ 16:55 :
Ja, precies!! :D We worden allebei steeds beter in het timen van dat soort dingen :D
Bij ons gaat het altijd zo: (van mijn kant dan)

Ik: "schat, heb je dorst?"
Hij: "ja nogal"
Ik: "mooi, als je dan toch loopt, neem dan voor mij maar een glaasje water mee"

Meestal gaat ie het dan nog halen ook :)

Andijvie 31-05-2006 22:05

Citaat:

ik ben T@M@R@ schreef op 31-05-2006 @ 22:13 :
Bij ons gaat het altijd zo: (van mijn kant dan)

Ik: "schat, heb je dorst?"
Hij: "ja nogal"
Ik: "mooi, als je dan toch loopt, neem dan voor mij maar een glaasje water mee"

Meestal gaat ie het dan nog halen ook :)

:D :D

Ik heb weer wat ontdekt; we zijn altijd vergelijkingen met dieren aan het maken. Over elkaar dus. Ik noemde hem net nog een koe (maar wel lief bedoeld hoor), ik was pas nog een konijn (en toen ineens een bunny :bloos: ) en zo nog véél meer dieren.

Sarah 31-05-2006 22:37

We hebben een stom spelletje waarbij het de bedoeling is om de ander een kusje te geven zonder een kusje terug te krijgen , en dus tegelijkertijd om te zorgen dat als je een kusje krijgt, dat je er meteen één geeft. Hij is er beter in dan ik :D. We streven er naar om dit niet in het bijzijn van anderen te doen, maar soms gebeurt dat toch :confused: :p .

Met dat drinken doen wij idd ook.

Verder kan ik zo gauw niets bedenken maar er zijn nog wel meer dingen.

Tiño 31-05-2006 23:59

pffff, ik dacht dat ''wij'' apart waren.Maar alles is hier al zowat voorbijgekomen,kan nu echt nix bedenken wat speciaal alleen bij ons 2 en is.

Chalyneoin 01-06-2006 00:12

Hij heeft heel vaak de neiging op mij te roepen voor de grap.
hij: schaaaaat??!!
ik: ja?
hij: nee laat maar/ nee niets/ te laat..

Heel vaak zeggen we ook in plaats van ik vind je lief, ik vind je stom/ ik mag jou niet..

Als we in het bijzijn van andere zijn zeggen we heel vaak
bleeh ipv ik hou van je of ik vind je lief
(omdat we dat klef vinden klinken om dat heel de tijd te zeggen)

We proberen altijd een natte vinger in elkaars oor te steken als we met het openbaar vervoer reizen..

Als we moe zijn, of smorgens spreken we altijd duits met elkaar (omdat dat onze moedertaal is)

Hij moet mij altijd een smsje sturen als hij veilig thuis is gekomen.. zelfs als hij smorgens bij mij vertrekt.

De tourist uit te hangen.
Bijv: plies tell us wer is moeseum? terwijl het naast ons staat..

op zebrapaden huppelen en zwaaien naar mensen die bij de verkeerslichten wachten..

oke dat was het wel :P

ChocLot 01-06-2006 06:16

Ik merkte laatst dat we echt in ons eigen wereldje kunnen zitten. We waren met een grote groep in Lissabon en reden met een klein busje overal naar toe. We liepen dan met de groep ergens rond (zo'n 12 man inclusief ons) en dan konden we echt helemaal achteraan lopen zo nu en dan en een beetje lanterfanten en elkaar de hele tijd in de kont knijpen enzo. Dan waren we echt even helemaal buiten alles.

Niet dat we nou die hele week hebben lopen autisten daar, we waren ook vaak genoeg wel in de groep hoor. :D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.