Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verliefd zijn is helemaal niet leuk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=446675)

whizzer 13-04-2003 20:06

verliefd zijn is helemaal niet leuk
 
tenminste, als je geen vriendin hebt. Ik ben smoorverliefd op een vriendin van me, maar ik weet zo goed als zeker dat ze niks met me wil, en dat is eigenlijk een onwijs klotegevoel. Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet leuk is om verliefd te zijn als het niet wederzijds is.., maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van verliefd zijn?

Dusjcrib 13-04-2003 20:09

Hoe dan ook hoort dit op L&R

Psych----------> L&R

Outdated Spirit 13-04-2003 20:32

Met je eens dat IS een kutgevoel..

Maar probeer het gewoon, wie niet waagt die niet wint... Desnoods op een feestje gewoon slimme opmerkingen over haar uiterlijk (positief natuurlijk) versier haar gewoon...

MevrouwM 13-04-2003 22:02

Nee gek is dat he; de bedoeling van verliefd zijn is dat alles leuk en mooi is :) ...
Maar ja als het niet wederzijds is dan is het niet altijd even leuk en mooi; alhoewel soms toch wel?! De keer dat ik heel erg verliefd was op iemand wat niet wederzijds was heb ik me toch erg happy gevoeld; alleen als ik dan met mijn verstand ging denken van hij vindt mij 10 keer niks dan werd ik wel erg sip ja. Dus het kan volgens mij wel gewoon leuk zijn als het niet wederzijds is; alleen als je dan wel alleen maar je gevoel laat heersen :D ... Maar het is natuurlijk wel stukke leuker als het wederzijds is he :) ... Maar... wat niet is kan nog komen :D of misschien is het al zo!

Freyja 13-04-2003 22:04

Nee idd, als het niet wederzijds is en het ook niet echt zo lijkt te worden, is verliefdheid het kutste wat er is.

Sven 13-04-2003 22:48

Mwa.. ikzelf vind verliefd zijn op iemand terwijl het niet wederzijds is altijd nog leuker dan helemaal niet verliefd zijn..

king112 14-04-2003 00:59

Citaat:

whizzer schreef op 13-04-2003 @ 21:06:
tenminste, als je geen vriendin hebt. Ik ben smoorverliefd op een vriendin van me, maar ik weet zo goed als zeker dat ze niks met me wil, en dat is eigenlijk een onwijs klotegevoel. Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet leuk is om verliefd te zijn als het niet wederzijds is.., maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van verliefd zijn?
Ik ben het hier mee eens!
Ik ben ook verliefd en ik denk niet dat het wederzijds is!
Ik voel nu al het gebrokken hart aankomen!
Ze is volgens mij op een andere jongen uit mijn klas en daar is het ook wederzijds!
Nu heb ik gewoon een hekel aan die jongen om die rede

notbonefish 14-04-2003 02:59

inderdaad, verliefdheid zuigt als het niet wederzijds is. maar samen is het wonderbaarlijk :cool:

als je zeker weet dat de ander niets met jou zou willen, is dat idd een rotgevoel. :(
maar nooit geschoten...

stout! 14-04-2003 08:46

Citaat:

Sven schreef op 13-04-2003 @ 23:48:
Mwa.. ikzelf vind verliefd zijn op iemand terwijl het niet wederzijds is altijd nog leuker dan helemaal niet verliefd zijn..
Meen je dat? Niet verliefd zijn kan lekker rustig zijn; je even op andere dingen richten. Misschien een beetje saai, maar ik vind het opzich niet zo vervelend.
Onbeantwoorde liefde vind ik erg pijnlijk en verdrietig, vooral als het heel diep zit. Dan wil je echt niet meer verliefd zijn.

SounD 14-04-2003 11:35

Helemaal mee eens..

Ik vind verliefdzijn helemaal niet leuk.. zelfs als het wederzijds is eigenlijk ook niet.. is wel een lekker gevoel soms, maar ik haat het.

zorgt ervoor dat ik niet lekker meer kan bitchen, datik afgeleid ben, dat ik zwak ben en te gevoelig.. Hoe kritisch ik ben voordat ik verliefd ben, hoe rooskleurig ik alles zie als ik verliefd ben.
Hoe meer ik verliefd wordt, hoe meer pijn ik later heb waarmee ik die verliefdheid weer betaal.
Tis gewoon niet goed.

Helaas heb ik dus al erg snel last van verliefde gevoelens en het gebeurd me dus zo'n 10-14 keer per jaar :S

king112 14-04-2003 11:52

Snif snif ik vind het ook echt vevelend!

Knutselsmurfie 14-04-2003 12:00

eens :(

eline85 14-04-2003 14:46

ik vind t wel leuk, behalve als ik echt heel erg verliefd ben, dan kan ik niet slapen en wordt ik misselijk enzo.

king112 14-04-2003 14:52

:mad:

Sven 15-04-2003 12:08

Citaat:

stout! schreef op 14-04-2003 @ 09:46:
Meen je dat? Niet verliefd zijn kan lekker rustig zijn; je even op andere dingen richten. Misschien een beetje saai, maar ik vind het opzich niet zo vervelend.
Onbeantwoorde liefde vind ik erg pijnlijk en verdrietig, vooral als het heel diep zit. Dan wil je echt niet meer verliefd zijn.

Ja ik meen het echt :) Maargoed.. misschien komt dat omdat ik haast nooit verliefd ben :)

Mark 15-04-2003 12:10

Ik heb precies hetzelfde. Alleen we zijn hele goede vrienden ook nog en ze is wel heel lief voor me enzo. Echt lastig, maar ik ben geloof ik een beetje over haar heen aan het komen. Het gevoel zakt al iets af. Laat ik het zo zeggen, probeer het te accepteren.

king112 24-04-2003 20:11

het kan wel leuk zijn hoor.

Droyd 24-04-2003 20:19

Het is de eerste maal dat ik verliefd zijn als een goed gevoel ervaar...Maar dit keer zou et ook wederzijds zijn. Ik werd er godverdomme wel misselijk van vandaag, koppijn, buikklachten echt vaag...toch voelde ik me behoorlijk goed mentaal, god...Ik wil bij der zijn :)

)Vampje( 24-04-2003 20:26

Verliefdheid kan heerlijk zijn, maar het kan je ook helemaal kapot maken. Als de liefde wederzijds is, kun je je ontzettend gelukkig voelen. Als dat niet het geval is, kun je je vreselijk voelen. Dat is de schaduwzijde van verliefdheid, waar je mee zult moeten leren omgaan. Liefde is gewoon niet altijd prettig.

SounD 24-04-2003 21:37

Ik ben nu verliefd..

en het is wederzijds.. maar het gaat me misschien helemaal opbreken en ik rem het ook af deels... dus ik geniet er niet echt van..

Vanwaar al deze zelf kwelling?
Ze woont nu al best ver weg.. maar ze gaat binnekort weer terug naar Mexico :(

Heb ik ipv stomme vriendjes een perfecte latina .. raak ik haar weer kwijt aan de afstand :(

Is er geen uitknopje ofsow?

Verliefdheid aan/uit

gizmo 24-04-2003 22:02

Citaat:

Morgan schreef op 13-04-2003 @ 23:04:
Nee idd, als het niet wederzijds is en het ook niet echt zo lijkt te worden, is verliefdheid het kutste wat er is.
precies.. dat suckt ech diep dan.. pff :(

maar aan de andere kant als beide verliefd zijn is het het mooiste wat je eigenlijk kan overkomen.. :)

vaag...

Jordi 24-04-2003 22:21

Citaat:

whizzer schreef op 13-04-2003 @ 21:06:
tenminste, als je geen vriendin hebt. Ik ben smoorverliefd op een vriendin van me, maar ik weet zo goed als zeker dat ze niks met me wil, en dat is eigenlijk een onwijs klotegevoel. Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet leuk is om verliefd te zijn als het niet wederzijds is.., maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van verliefd zijn?
Ik denk dat de bedoeling van verliefd zijn ook is dat het wederzijds is. Als dat niet zo is is het over het algemeen best zwaar klote.
Maar soms, als je dan ooit een keer iets leuks (vriendschappelijk) met hem/haar doet, dan kan dat ook wel weer heel fijn voelen (als je tenminste niet ineens te binnen schiet dat het toch nooit iets wordt... :( ), dat gevoel had je niet gehad als je niet verliefd was geweest. Dus helemaal 100% kut vind ik het ook weer niet.

sas_andrea 25-04-2003 09:54

ja, het is best kut wanneer je verliefd bent op iemand die niet op jou is. dat heb ik ook zo vaak gehad. ik ben gewoon voor 3 jar op dezelfde jongen verliefd geweest en hij vond mij alleen maar aardig en leuk om mee om te gaan, maar niet meer. maar ik voelde me wel gelukkig wanneer ik bij hem was. beetje jammer alleen dat hij geen interesse in mij had.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.