Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verliefd op het 'onberijkbare'... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=511504)

rampenstamper 15-06-2003 15:51

verliefd op het 'onberijkbare'...
 
Vroeger fantaseerde ik altijd over een leuke jongen in de klas, die met een leuke meid verkering had. Daar maakte ik m'n eigen filmpje van als het ware. Tegenwoordig kijk ik vaak naar films met twee leuke mensjes die iets krijgen, en hier fantaseer ik zelf ook weer verhalen bij. Soms probeer ik zelf zo'n soort verhaal te schrijven, wat meestal niet verder komt dan 5 regeltjes.
Nu zou ik niets liever willen dan een leuke jongen die mn vriend is. Daar fantaseer ik ook verder op door: zoenen, leuke dingen doen, gewoon alles wat bij verkering hoort. En m'n gevoelens voor zoiets worden steeds sterker. Als ik nu beelden krijg van (in het algemeen) twee leuke mensen die zoenen, krijg ik zelf het gevoel alsof ik verliefd ben. Misschien ben ik dat ook wel... verliefd op het nu onbekende/onberijkbare.
Kwist niet precies waar ik dit moest plaatsen, maar hier dus maar.
Iemand ook zoiets 'ervaren'? Please let me know.

wilco984 15-06-2003 16:37

Ik wil graag verliefd worden op iets.. Iemand! maar het schijnt niet echt te lukken.. Iemand die lief is.. Die goed is.. maar dat is denk ik niet wat jij bedoeld.. Ik vind het soms irritant als ik 2 andere zie.. en soms juist niet.. Vage reply.. Maaar ach jah.. moet toch iets te doen hebben op een saaie zondagmiddag!

rampenstamper 15-06-2003 16:53

Nou, das wel ongeveer wat ik bedoel... alleen heb ik juist dat ik volgens mij té snel verliefd word. Vooral nu: ik kan aan bijna niks anders denken dan bijv. 2 verliefde mensjes, en leuke jongens...

wilco984 15-06-2003 16:54

Dat heb ik bij meisjes ook.. Want ik wil dat ook!

Leonoor 15-06-2003 16:55

-> liefde & relatie

rampenstamper 15-06-2003 16:57

Ehm, mag ik je dan op msn toevoegen? Kunnen we er samen over praten :p

wilco984 15-06-2003 17:03

Tuurlijk!

wilco984 15-06-2003 17:09

je had me al erin staan zie ik nu!

Freyja 15-06-2003 18:30

Ik ken dat dat je hele verhalen maakt, waar je zelf mooi de hoofdrol in speelt. Ik doe dat heel vaak, om situaties te oefenen of gewoon om mezelf bezig te houden als ik niet kan slapen of een poos niks te doen heb (saaie les, lange autorit, etc).

Cheops 16-06-2003 01:04

fantaseren is het leukste wat er is! ik ken dat gevoel ook, en ik heb nou niet echt iemand waar ik op dit moment echt verliefd op ben, maar soms is dat fantaseren nog leuker als 'the real thing'..
je kan namelijk alles zelf verzinnen.. mm heerlijk :o :)

Collintjuh 16-06-2003 09:45

Dat deed ik vroeger altijd.. Toen ben ik een jaartje of twee 'dood' geweest en onlangs ben ik voor het eerst ECHT verliefd geweest.. Ja het is een aanrader! Lang duurde het niet (de relatie niet, de verliefdheid wel). Ik deed vroeger altijd alsof ja.. Ik merkte dat als ik er niet bewust over fantaseerde dat ik het vaker droomde: ik heb het dus wel nodig, dat gevoel.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.