Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=278197)

**~yvie~** 13-11-2002 20:29

mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken
 
hij vind aftrekken niet zo lekker zegt ie en hij kan het bij zichzelf beter dan als ik het doe:(...en hij heeft dus liever dat ik hem pijp, omdat ie dat gewoon veel lekkerder vind...

Mmmh me vorige exen vonden aftrekken wel lekker en hij niet :confused: waarom nou damn:(
ik doe het juist zo graag :D

is dat raar dat mijn vriend daar niet zo van houd

STP 13-11-2002 20:41

Citaat:

**~yvie~** schreef:
is dat raar dat mijn vriend daar niet zo van houd
Nee, tuurlijk niet...

Iedereen heeft zo z'n persoonlijke voorkeur, dat is niks persoonlijks tegenover jou.

the 6th gate 13-11-2002 20:49

Citaat:

STP schreef:
Nee, tuurlijk niet...

Iedereen heeft zo z'n persoonlijke voorkeur, dat is niks persoonlijks tegenover jou.

idd (y)

nare man 13-11-2002 21:11

Sja, zoals boven gezegd, het is puur persoonlijke voorkeur. Voel je niet schuldig omdat de rest het wel lekker vond dat jij dat deed, en hij niet.

blacky 13-11-2002 22:04

tja, dat vinden de meeste lekkerder, maar ok.

Triloxigen 14-11-2002 07:14

het is gewoon een verzend kreng!, dat vriendje van je dus

koukla 14-11-2002 09:05

Citaat:

is dat raar dat mijn vriend daar niet zo van houd
nee tuurlijk niet, wij vinden beffen toch ook lekkerder dan vingeren? (de meeste dan)

is gewoon heftiger, dat wat je zelf ook kan is minder leuk. MAAAAAAAAAAAAR mijn vriend vind het het geilst als je het allebei tegelijk doet , probeer dat eens :p

)Vampje( 14-11-2002 11:50

Citaat:

blacky schreef:
tja, dat vinden de meeste lekkerder, maar ok.

Boer_kameeL 14-11-2002 13:13

Laat hem dan 'ns voor jou aftrekken en kijk hoe hij het doet, dan proberen nadoen of beter :D

spacegirl 14-11-2002 13:15

Citaat:

blacky schreef:
tja, dat vinden de meeste lekkerder, maar ok.
ja inderdaad

empyrian 17-11-2002 22:14

Citaat:

**~yvie~** schreef:
hij vind aftrekken niet zo lekker zegt ie en hij kan het bij zichzelf beter dan als ik het doe:(...en hij heeft dus liever dat ik hem pijp, omdat ie dat gewoon veel lekkerder vind...

Mmmh me vorige exen vonden aftrekken wel lekker en hij niet :confused: waarom nou damn:(
ik doe het juist zo graag :D

is dat raar dat mijn vriend daar niet zo van houd

gelijk heeft ie.

sas_andrea 20-11-2002 12:44

nee niet raar hoor, maar wel een beetje jammer dat ie gewoon zegt dat ie t zelf lekkerder doet. kan die jou dan geen aanwijzingen geven hoe t dan lekkerder zou kunnen gaan vinden?

mijn vriend maakt t niet zo uit of ik m pijp of aftrek. hij vindt alles best zolang ik m maar geen pijn doe. :p

Grenwiel 20-11-2002 12:54

Ik neem aan dat ie de hele week al aan t rukken is en dat ie nu wel eens 'the real thing' wil.

Pijpen is een welkome afwisseling van de Nilfisk voor hem, en een beetje gevarieerde voeding voor haar. (y)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.