Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Stappen met 3 meiden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1934378)

Janvdgoot 14-07-2017 22:41

Stappen met 3 meiden
 
Effe een vraag,

Is het raar of ongewoon om als jongen samen met 3 meiden te gaan stappen? Ken ze van mijn werk, 2 hebben vriendjes en 1 is single. We hadden het erover om te gaan stappen en nu willen ze met z'n vieren gaan. Of als ik een vriend mee neem is het ook goed. Maar is dit ongewoon om dus met 3 meiden te gaan stappen?

Die ene meid die vrijgezel is vindt ik trouwens wel leuk.

bloodyb 15-07-2017 12:51

Nee hoor, waarom zou dat raar zijn?

Janvdgoot 15-07-2017 14:42

Weet ik niet, ben nog nooit met alleen maar vrouwen opstap geweest. Vroeg me af of dit gewoon kan. Er wou zelf nog een Meid mee. :-)

bloodyb 15-07-2017 17:27

Misschien is het ook leuk om nog een vriend mee te nemen.

HenderLimboStar 16-07-2017 17:56

Ben ontzettend benieuwd hoe het is afgelopen :o update??

Janvdgoot 16-07-2017 20:40

Deze zaterdag is pas, maar ben er nog niet uit. Had al een vriend gevraagd maar die wou nie met 3 vreemde meiden mee gaan. Duss..

Erturkoetjelief 17-07-2017 08:23

Dus een groepje meiden, waaronder een vrijgezelle die jij leuk vindt, vraagt je mee op stap, en jij twijfelt daar over? Gewoon gaan man, wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je een saaie avond hebt en dat die ene toch minder leuk blijkt te zijn of dat ze jou niet ziet zitten. Nou, dan weet je ten eerste dat met meiden op stap gaan niet jouw ding is (of althans met deze meiden niet) en ten tweede dat het met die chick niets gaat worden. Dat is alles. Prima toch? In de andere gevallen heb je een leuke avond (y)

Dennis22 17-07-2017 19:59

Zeker gaan, vooral als er een single bij is;)

Janvdgoot 17-07-2017 22:26

Ik ben het daar helemaal mee eens. Maar helaas gaat het niet door 1 heeft afgezegd dus is het verplaatst tot iedereen terug is van vakantie.

Janvdgoot 17-07-2017 22:29

Even iets anders. Nou ben ik nog steeds geïnteresseerd in de meid, haar zus is een vriendin van mij die ook mee zou gaan stappen. Is het slim om haar om raad te vragen of haar zus ook in mij geïnteresseerd is? Dan moet ik dus wel bekennen aan haar dat ik haar zus leuk vindt.

Elin3 18-07-2017 05:12

Citaat:

Janvdgoot schreef: (Bericht 34377104)
Even iets anders. Nou ben ik nog steeds geïnteresseerd in de meid, haar zus is een vriendin van mij die ook mee zou gaan stappen. Is het slim om haar om raad te vragen of haar zus ook in mij geïnteresseerd is? Dan moet ik dus wel bekennen aan haar dat ik haar zus leuk vindt.

Probeer eerst zelf eens om hier achter te komen in je omgang met het meisje zelf. Als je 12 bent is het prima om dingen via via te spelen (niet altijd even succesvol) maar volgens mij ben jij oud genoeg om dit zelf te ontdekken ;) Om hulp vragen kan altijd nog.

Erturkoetjelief 18-07-2017 08:45

Citaat:

Janvdgoot schreef: (Bericht 34377104)
Even iets anders. Nou ben ik nog steeds geïnteresseerd in de meid, haar zus is een vriendin van mij die ook mee zou gaan stappen. Is het slim om haar om raad te vragen of haar zus ook in mij geïnteresseerd is? Dan moet ik dus wel bekennen aan haar dat ik haar zus leuk vindt.

Zeg gewoon tegen die meid zelf iets van "jammer dat het stappen niet doorgaat he!" en als er een beetje leuk gesprek uit voortkomt stel je voor iets met haar zelf te gaan doen. Zoals Eline al aangeeft ben je te oud om via-via dingen te vragen, dat komt niet bepaald zelfverzekerd over :o

Janvdgoot 18-07-2017 08:49

Daar hebben jullie gelijk in, zo bedoelde ik het ook niet. Maar ik ken haar zus erg goed, zie ik bijna elke dag. Maar haar zelf bijna niet, daarom dacht ik om gewoon te vragen wat ze van mij vindt. Maar jullie idee is ook slim

Elin3 18-07-2017 08:53

Citaat:

Janvdgoot schreef: (Bericht 34377179)
Daar hebben jullie gelijk in, zo bedoelde ik het ook niet. Maar ik ken haar zus erg goed, zie ik bijna elke dag. Maar haar zelf bijna niet, daarom dacht ik om gewoon te vragen wat ze van mij vindt. Maar jullie idee is ook slim

Stel die zus zegt ja, wat dan? Stel die zus zegt nee, wat dan? Als je contact legt met het meisje zelf kom je er vanzelf achter hoe ze tegenover jou staat en hebben jullie ook direct de kans elkaar te leren kennen - waardoor ze jou misschien ook wel leuker gaat vinden.

kimkimmertje 14-08-2017 21:03

Citaat:

Janvdgoot schreef: (Bericht 34376387)
Effe een vraag,

Is het raar of ongewoon om als jongen samen met 3 meiden te gaan stappen? Ken ze van mijn werk, 2 hebben vriendjes en 1 is single. We hadden het erover om te gaan stappen en nu willen ze met z'n vieren gaan. Of als ik een vriend mee neem is het ook goed. Maar is dit ongewoon om dus met 3 meiden te gaan stappen?

Die ene meid die vrijgezel is vindt ik trouwens wel leuk.

Niks gek aan, ons vaste stapgroepje is 5 meiden en 1 jongen en altijd heel gezellig.

xDiamondAim 17-08-2017 17:16

Nee natuurlijk is het niet raar dat je de enigste jongen bent als je gaat stappen ik ken serieus vriendinnen die bijna alleen jongens inplaats van vriendinnen mee nemen om te stappen dus het is zeker niet raar en als mensen of vrienden je daar voor raar gaan aankijken omdat je dat doet zijn ze het niet waard :) ;) ( vind ik dan in iedergeval :) )


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.