Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Studeren (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=88)
-   -   Te oud voor Leidinggevende Travel Hospitality (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1963154)

DenHaag070Hooli 17-08-2020 19:45

Te oud voor Leidinggevende Travel Hospitality
 
Hallootjes,
Ik ben ondertussen alweer 22 jaar, en vanwege een opstapeling van domme keuzes nog steeds geen mbo diploma :(
Nu wil ik beginnen aan de opleiding Travel & Hospitality aan het Mondriaan of ROCVA, maar eerdat ik daar kan beginnen ben ik ook alweer 23. Gaan mijn 16 jarige klasgenoten dat niet raar vinden? Heeft iemand deze opleiding gedaan, en kan die mij dan wat wijzer maken pls _O_ Ben ook een jongen, dus als er 20 16 jarige meisjes in de klas zitten, en 1 gozer die ook nog eens 7 jaar ouder is, is dat wel apart.

Dankjullie

~Edit: ik ben geen Haagse hooli, wil gewoon undercover blijven

Haller 17-08-2020 20:06

Ik heb er geen ervaring mee maar als dit een opleiding is die je heel graag wil vind ik niet dat dat een rol mag spelen. Het lijkt mij trouwens niet dat al je klasgenoten meisjes van 16 zijn. Ik denk dat die range in leeftijd vrij groot is. Ik zal me als ik jou was daar geen zorgen over maken!

Positive mind 17-08-2020 20:19

Gewoon doen. Ja, er zullen vast mensen zijn die een wenkbrauw optrekken, maar wil je echt daarom je opleiding laten schieten?

Little Phoebe 18-08-2020 15:16

Ik was 24 toen ik (BBL) MBO ging doen. Ik was de oudste, de jongste in mijn klas was net 18, de rest was 19-21. In het tweede jaar was ik het enige meisje, maar kwamen er wel een paar leeftijdsgenoten bij. Sommige klasgenoten hebben wel vragen gesteld, maar volgens mij vond niemand het vreemd dat ik terug naar school ging op mijn leeftijd. Beter laat dan nooit, toch?
Als je BBL gaat doen zie je ze toch maar 1 keer per week en je zit er tenslotte voor jezelf, wat kan jou het schelen wat anderen daarvan vinden.

Destruct! 18-08-2020 16:19

Boeien wat mensen denken. Je bent daar om je mbo diploma te halen

(Ik hoop dat je het wel haalt anders krijg je een dikke studieschuld als je het niet binnen 10 jaar afrondt.)

Struilhuik 18-08-2020 17:02

Hier niet aan beginnen vanwege je leeftijd zou wederom een domme keuze zijn, vrind.

Citaat:

DenHaag070Hooli schreef: (Bericht 34781594)
Ben ook een jongen, dus als er 20 16 jarige meisjes in de klas zitten, en 1 gozer die ook nog eens 7 jaar ouder is, is dat wel apart.

.. "apart". Ja, that's one way to put it..

Dakduif 18-08-2020 18:12

Citaat:

Struilhuik schreef: (Bericht 34781717)
Hier niet aan beginnen vanwege je leeftijd zou wederom een domme keuze zijn, vrind.

Dit. Lekker gaan doen. Het zal wel meevallen met hoe gek dat gevonden wordt.

Destruct! 18-08-2020 18:59

Citaat:

Struilhuik schreef: (Bericht 34781717)
Hier niet aan beginnen vanwege je leeftijd zou wederom een domme keuze zijn, vrind.



.. "apart". Ja, that's one way to put it..

Wat een rare redenering van hem


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.