Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1953567)

NotSoSadGirlx 29-06-2019 14:44

?
 
Ik had laatst iets met een jongen dat is nu wel uitgegaan en onze relatie duurde niet zo lang maar hij was dus super boos op mij omdat k het niet fijn vond dat hij mij alleen wou om de seks en meer niet dus Schelde hij me regelmatig ook uit op school maar hij kijkt wel nog regelmatig naar mij en als hij iets doet qua om aandacht kijkt hij gelijk altijd naar mij en als k alleen met hem ben durft hij niks te zeggen tegen mij
Wat betekent dit?

Destruct! 29-06-2019 15:04

Citaat:

NotSoSadGirlx schreef: (Bericht 34636800)
Ik had laatst iets met een jongen dat is nu wel uitgegaan en onze relatie duurde niet zo lang maar hij was dus super boos op mij omdat k het niet fijn vond dat hij mij alleen wou om de seks en meer niet dus Schelde hij me regelmatig ook uit op school maar hij kijkt wel nog regelmatig naar mij en als hij iets doet qua om aandacht kijkt hij gelijk altijd naar mij en als k alleen met hem ben durft hij niks te zeggen tegen mij
Wat betekent dit?

Wat een incel. Gewoon negeren.

Hij kijkt de hele tijd naar je omdat hij nog steeds verliefd is. Dus negeren maar en ga verder met je leven.

Protected22 29-06-2019 15:26

Wat een fucking debiel zeg. boos worden omdat jij niet gebruikt als sekspop wil worden... Hoe oud is dat kindje wel niet? Gewoon negeren of ontlopen denk ik en anders desnoods je school of ouders inschakelen tegen deze debiel

VeraIustitia 29-06-2019 15:49

Het is een psychopaat.

Haller 29-06-2019 15:56

Wat een lul. Je moet je niet laten gebruiken door iemand die je alleen maar wilt hebben om tegen aan te neuken. Als hij zo blijft doen moet je gewoon naar je mentor of je ouders gaan.

VeraIustitia 29-06-2019 16:39

Het valt me wel op dat je vaker met dit "type" te maken hebt. Misschien eens goed om uit te zoeken waarom.

Destruct! 29-06-2019 16:44

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34636836)
Het valt me wel op dat je vaker met dit "type" te maken hebt. Misschien eens goed om uit te zoeken waarom.

Eigenlijk is de echte vraag: Hoe ben je ooit vrienden geworden met dit soort types.

Destruct! 29-06-2019 16:51

Vera, ik kan concluderen dat ze ALLE redflags negeert en ze ook super wanhopig is voor een vriendje dus jup. Het ligt aan haar om dit soort types te ontwijken, maar dat doet ze niet.

NotSoSadGirlx 29-06-2019 20:44

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34636845)
Vera, ik kan concluderen dat ze ALLE redflags negeert en ze ook super wanhopig is voor een vriendje dus jup. Het ligt aan haar om dit soort types te ontwijken, maar dat doet ze niet.

Wauw...

NotSoSadGirlx 29-06-2019 20:44

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34636845)
Vera, ik kan concluderen dat ze ALLE redflags negeert en ze ook super wanhopig is voor een vriendje dus jup. Het ligt aan haar om dit soort types te ontwijken, maar dat doet ze niet.

Thnx voor je advies btw


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.