Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ze Opende Een Nieuw Saaitopic En Je Zal Niet Geloven Wat Er Gebeurde. Amazing...#1949 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1913180)

Fitematrulle 10-03-2016 22:58

Ze Opende Een Nieuw Saaitopic En Je Zal Niet Geloven Wat Er Gebeurde. Amazing...#1949
 
Wow.

Abby. 10-03-2016 23:01

Goeie topictitel :D

Schrödinger 10-03-2016 23:09

Wat zijn de twaalf meest fantastische dingen die zijn gebeurd?

Miekje* 10-03-2016 23:28

Titel :cool:

Soms moet ik me ervan weerhouden om niet op die dingen te klikken :O

fizzle-fluffy 11-03-2016 01:21

Omg een van de betere saaitopictitels :cool:

ecnelis 11-03-2016 04:46

Ik kon het topic niet vinden :ghe:

aumgn 11-03-2016 10:56

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 34049822)
Wat zijn de twaalf meest fantastische dingen die zijn gebeurd?

Nummer vijf is zo herkenbaar!

fizzle-fluffy 11-03-2016 10:57

Kijk er iemand skins? Het fuckt zo met mijn hoofd.

fizzle-fluffy 11-03-2016 11:25

Talking about skins, mijn leven was gisteravond wel een beetje een skins-aflevering.

Nadat Camera Acting was geeindigd met een gevecht waarbij een plant uit elkaar getrokken was, besloten een vriendin en ik mijn zieke meisje op te zoeken. We wisten haar straat van haar los te peuteren door haar te zeggen dat we bloemen wilden laten bezorgen. Maar ze wilde heel erg niet dat we langskwamen want ze is bang voor haar vader.
Wij verzamelden de bladeren van die plant die overal lagen, bonden ze in een boeket en namen de bus naar die straat.
Het was een straat met zo'n 40 flats en we moesten elke deurbel checken op haar achternaam :D
Ik checkte de namen en M. bleef A. maar vragen om het huisnummer. We belden ook een gemeenschappelijke vriendin maar die nam natuurlijk niet op. Domme kut.
Uiteindelijk stonden we voor het allerlaatste huis in de straat toen we A. eindelijk zo ver hadden ons haar huisnummer te geven. (We beloofden dat het was om een brief te schrijven en M. stuurde een foto van haar kamer om te bewijzen dat ze thuis was.) Gelukkig was het precies het huis waar we voor stonden.
Toen schreef ik: kom nu naar buiten of we bellen aan.
Dit was op een tijd dat haar vader al sliep dus ze had meteen paniek. Ze appte ons elke minuut een update met hoe aangekleed ze was en hoeveel minuten ze nog nodig had om zich aan te kleden zonder haar tante wakker te maken (die naast haar in bed slaapt) en ASJEBLIEFT NIET AANBELLEN IK MAAK JULLIE AF ALS MIJN PA JULLIE AFMAAKT.
Na tien minuten spartelen stond ze inderdaad buiten en zijn we in het parkje gaan roken om haar te vertellen wat ze op school gemist had. Ze was natuurlijk superblij dat we er waren en vond de plant prachtig. Zodra we op weg naar huis maakte maakte ze een whatsappgroep aan die ze 'plant' noemde en waarin ze ons duizend keer bedankte voor het langskomen. :D

Ok dat was mijn sensatieverhaal kusjes

Haubenmeise 11-03-2016 11:29

:D

Axel11 11-03-2016 11:30

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 34050143)
Talking about skins, mijn leven was gisteravond wel een beetje een skins-aflevering.

Nadat Camera Acting was geeindigd met een gevecht waarbij een plant uit elkaar getrokken was, besloten een vriendin en ik mijn zieke meisje op te zoeken. We wisten haar straat van haar los te peuteren door haar te zeggen dat we bloemen wilden laten bezorgen. Maar ze wilde heel erg niet dat we langskwamen want ze is bang voor haar vader.
Wij verzamelden de bladeren van die plant die overal lagen, bonden ze in een boeket en namen de bus naar die straat.
Het was een straat met zo'n 40 flats en we moesten elke deurbel checken op haar achternaam :D
Ik checkte de namen en M. bleef A. maar vragen om het huisnummer. We belden ook een gemeenschappelijke vriendin maar die nam natuurlijk niet op. Domme kut.
Uiteindelijk stonden we voor het allerlaatste huis in de straat toen we A. eindelijk zo ver hadden ons haar huisnummer te geven. (We beloofden dat het was om een brief te schrijven en M. stuurde een foto van haar kamer om te bewijzen dat ze thuis was.) Gelukkig was het precies het huis waar we voor stonden.
Toen schreef ik: kom nu naar buiten of we bellen aan.
Dit was op een tijd dat haar vader al sliep dus ze had meteen paniek. Ze appte ons elke minuut een update met hoe aangekleed ze was en hoeveel minuten ze nog nodig had om zich aan te kleden zonder haar tante wakker te maken (die naast haar in bed slaapt) en ASJEBLIEFT NIET AANBELLEN IK MAAK JULLIE AF ALS MIJN PA JULLIE AFMAAKT.
Na tien minuten spartelen stond ze inderdaad buiten en zijn we in het parkje gaan roken om haar te vertellen wat ze op school gemist had. Ze was natuurlijk superblij dat we er waren en vond de plant prachtig. Zodra we op weg naar huis maakte maakte ze een whatsappgroep aan die ze 'plant' noemde en waarin ze ons duizend keer bedankte voor het langskomen. :D

Ok dat was mijn sensatieverhaal kusjes

Haha :d

Maar waarom slaapt ze met haar tante in 1 bed? :o En hoe oud is ze?

Dakduif 11-03-2016 11:40

Fizzle :D

fizzle-fluffy 11-03-2016 12:06

Deeets

fizzle-fluffy 11-03-2016 12:08

^dit stukje tekst gaat zo weer weg trouwens want ik vertel wel heel veel over dr. :o

Elin3 11-03-2016 12:29

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 34050197)
^dit stukje tekst gaat zo weer weg trouwens want ik vertel wel heel veel over dr. :o

Ik vind t wel leuk om te lezen (y)

Fizzle vertelt :lief:

Axel11 11-03-2016 12:30

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 34050194)
[details]

Maar je doet haar wel al dus op andere plaatsen? :bloos:

Dakduif 11-03-2016 12:31

Misschien moeten we een keer een Fizzle avond houden. Een kampvuur, een gitaar, drank en Verhalen van Fizzle uit de Fizzle VerhalenBundel. Ik ben voor *o*

fizzle-fluffy 11-03-2016 12:59

Jaaa :lief:

fizzle-fluffy 11-03-2016 12:59

Citaat:

Axel11 schreef: (Bericht 34050224)
Maar je doet haar wel al dus op andere plaatsen? :bloos:

Een beetje ja :ertur:
Vanavond slaapt ze weer hier :lief:

Little Phoebe 11-03-2016 15:44

Fizzle, je hebt dus een vriendin in Wenen en een vriendje in Nederland? Ik heb de sensatie en judgement vast allemaal gemist, maar voor mij klinkt dit echt heel bizar en ik denk telkens dat het uit is met je vriendje. Verder, als alle partijen er oke mee zijn, lekker doen (Y) ik heb zelf al mijn handen vol (huhu) aan mijn lief, dus ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. En kun je dat dan polygaam noemen of heb je daar nog meer mensen voor nodig? Of heb je gewoon open relaties?
Als je geen antwoord wil geven, hoeft dat natuurlijk niet :D

Penolopepop 11-03-2016 15:45

Wow :cool:

Little Phoebe 11-03-2016 15:49

Even iets heel anders, ik ben net bij dat huis gaan kijken en het is FUCKING AMAZING en IK WIL HET :mad: maar hij is 'in behandeling', dus nummer 1 zal wel geaccepteerd hebben.

Maar het was leuk joh, ik kwam dat hofje oprijden en gelijk stonden daar twee buren die me vroegen of ik iemand zocht (m.a.w. wie ben jij en wat kom je doen), en die hebben mij een korte tour gegeven en me naar binnen laten gluren, hun eigen vergelijkbare berging laten zien en verteld wat er allemaal gaat gebeuren. Er staat nu een scoutinghuis, maar dat wordt binnenkort allemaal begraafplaats, omdat die grond nog van de kerk is. Niet erg gezellig, zo'n 2 meter van de voordeur, maar wel lekker rustig :p vraag me af of de persoon die dat huis nu krijgt dat weet en dat wil.
Er zat ook een tuintje aan, precies klein genoeg om niets aan te hoeven doen en vrijwel de hele dag zon (Y) en ik zat natuurlijk alweer te prakkiseren hoe ik dat met kippengaas zou kunnen afzetten voor mijn katten, want die zijn debiel en heb ik liever niet op straat de hele dag. Al zou dat weinig uitmaken, want er rijdt daar geen kip. Het is een hofje waar je niet met de auto kan komen en dat hofje ligt aan een doodlopende weg, dus als je daar niks te zoeken hebt, kom je daar ook niet. Het was daar echt superrustig en stil.

IK WIL HET GODDOMME :'( maar helaas. Dus ik heb mijn buurvrouw ingeschakeld, die kijkt vaker op woonnet dan ik en ik heb nu zelf al enthousiast zitten kijken, maar het is allemaal meh vergeleken met dat huis. Big mistake om te gaan kijken.

WolterB 11-03-2016 18:10

Ik heb gisteren hetzelfde gedaan en vrees ook dat de 4 die hoger staan dan ik het niet allemaal afzeggen of te erg worden afgeschrikt van de staat waarin de tuin verkeert of dat er best nog wat in het huis moet hem gebeuren voor zo ver ik door de ramen naar binnen kon kijken :o

fizzle-fluffy 11-03-2016 19:31

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34050323)
Fizzle, je hebt dus een vriendin in Wenen en een vriendje in Nederland? Ik heb de sensatie en judgement vast allemaal gemist, maar voor mij klinkt dit echt heel bizar en ik denk telkens dat het uit is met je vriendje. Verder, als alle partijen er oke mee zijn, lekker doen (Y) ik heb zelf al mijn handen vol (huhu) aan mijn lief, dus ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. En kun je dat dan polygaam noemen of heb je daar nog meer mensen voor nodig? Of heb je gewoon open relaties?
Als je geen antwoord wil geven, hoeft dat natuurlijk niet :D

Niemand heeft een rel geschopt over mijn liefdesleven :D Ik zie het punt daarvan ook niet zo, want wat wil men ermee bereiken? Schatje en ik voelen ons er chill bij dus ik zie niet in waarom we ermee zouden ophouden.
Ik heb alleen een vriend in Nederland. We hadden al vrij snel afspraken over met anderen klooien, daten, neuken etc. Die afspraken veranderen steeds want we hebben het er vaak over. We gaan niet zomaar met iemand mee naar huis: we overleggen het meestal en laten sowieso altijd weten waar we slapen en met wie. Een andere belangrijke regel is dat we niet voor andere partners verzwijgen dat we een relatie hebben.
Hij heeft al duisent fuckboys in zijn bed gehad en nu heb ik eindelijk een meisje gevonden om een beetje mee aan te kloten dus ik vind het heel leuk. :y
Mijn vriendje is trouwens twee jongens aan het daten die hetzelfde heten en dat is megaverwarrend :D
Noem het hoe je wilt. We noemen het zelf ook afwisselend poly en open relatie. Labeltjes interesseren me vrij weinig. Daarom heb ik ook nooit een heftige coming out gehad. *shrug*
Maar ik ben dus echt heel blij met mijn vriendje :lief: en morgenochtend haal ik hem weer van het vliegtuig!!! Dan gaat hij ook dat meisje ontmoeten trouwens. :y

Bugsy 11-03-2016 20:16

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 34050143)
Talking about skins, mijn leven was gisteravond wel een beetje een skins-aflevering.

Nadat Camera Acting was geeindigd met een gevecht waarbij een plant uit elkaar getrokken was, besloten een vriendin en ik mijn zieke meisje op te zoeken. We wisten haar straat van haar los te peuteren door haar te zeggen dat we bloemen wilden laten bezorgen. Maar ze wilde heel erg niet dat we langskwamen want ze is bang voor haar vader.
Wij verzamelden de bladeren van die plant die overal lagen, bonden ze in een boeket en namen de bus naar die straat.
Het was een straat met zo'n 40 flats en we moesten elke deurbel checken op haar achternaam :D
Ik checkte de namen en M. bleef A. maar vragen om het huisnummer. We belden ook een gemeenschappelijke vriendin maar die nam natuurlijk niet op. Domme kut.
Uiteindelijk stonden we voor het allerlaatste huis in de straat toen we A. eindelijk zo ver hadden ons haar huisnummer te geven. (We beloofden dat het was om een brief te schrijven en M. stuurde een foto van haar kamer om te bewijzen dat ze thuis was.) Gelukkig was het precies het huis waar we voor stonden.
Toen schreef ik: kom nu naar buiten of we bellen aan.
Dit was op een tijd dat haar vader al sliep dus ze had meteen paniek. Ze appte ons elke minuut een update met hoe aangekleed ze was en hoeveel minuten ze nog nodig had om zich aan te kleden zonder haar tante wakker te maken (die naast haar in bed slaapt) en ASJEBLIEFT NIET AANBELLEN IK MAAK JULLIE AF ALS MIJN PA JULLIE AFMAAKT.
Na tien minuten spartelen stond ze inderdaad buiten en zijn we in het parkje gaan roken om haar te vertellen wat ze op school gemist had. Ze was natuurlijk superblij dat we er waren en vond de plant prachtig. Zodra we op weg naar huis maakte maakte ze een whatsappgroep aan die ze 'plant' noemde en waarin ze ons duizend keer bedankte voor het langskomen. :D

Ok dat was mijn sensatieverhaal kusjes

Tl; dr

Little Phoebe 11-03-2016 20:19

Oke, wat tof! Maar als jullie samen zijn, zijn jullie samen, of kan het dan zomaar zijn dat jij een date hebt met je chick? Of een trio-date ofzo? Of is het net zoals bij polygame relaties dat de partijen meestal niet in elkaar geïnteresseerd zijn, maar alleen in de ene persoon (dus in dit geval je chick alleen met jou en niet met je vriend)?

Ik vind het fascinerend AF dat het zo simpel voor jou is, want ik ben een jaloers kreng en als er al iemand een beetje te lang naar mijn vriendin kijkt 'moet die hoer klappen' :o hoewel ik in mijn hoofd wel weet dat er niks is, alleen is mijn jaloezie het daar dan niet mee eens.

Little Phoebe 11-03-2016 20:20

OH MIJN GOD, MENSEN HIER ZIJN MET DINGEN AAN HET SMIJTEN JONGE, DEUREN, AAMBEELDEN, ELKAAR, WEET IK VEEL, MAAR DOE EENS NORMAAL MAN :mad:

Dekaloog 11-03-2016 20:25

Citaat:

Bugsy schreef: (Bericht 34050509)
Tl; dr

Wat ben jij vermoeiend, zeg.

Bugsy 11-03-2016 20:27

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 34050521)
Wat ben jij vermoeiend, zeg.

Neem een kopje koffie?

Bugsy 11-03-2016 20:29

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34050329)
Even iets heel anders, ik ben net bij dat huis gaan kijken en het is FUCKING AMAZING en IK WIL HET :mad: maar hij is 'in behandeling', dus nummer 1 zal wel geaccepteerd hebben.

Maar het was leuk joh, ik kwam dat hofje oprijden en gelijk stonden daar twee buren die me vroegen of ik iemand zocht (m.a.w. wie ben jij en wat kom je doen), en die hebben mij een korte tour gegeven en me naar binnen laten gluren, hun eigen vergelijkbare berging laten zien en verteld wat er allemaal gaat gebeuren. Er staat nu een scoutinghuis, maar dat wordt binnenkort allemaal begraafplaats, omdat die grond nog van de kerk is. Niet erg gezellig, zo'n 2 meter van de voordeur, maar wel lekker rustig :p vraag me af of de persoon die dat huis nu krijgt dat weet en dat wil.
Er zat ook een tuintje aan, precies klein genoeg om niets aan te hoeven doen en vrijwel de hele dag zon (Y) en ik zat natuurlijk alweer te prakkiseren hoe ik dat met kippengaas zou kunnen afzetten voor mijn katten, want die zijn debiel en heb ik liever niet op straat de hele dag. Al zou dat weinig uitmaken, want er rijdt daar geen kip. Het is een hofje waar je niet met de auto kan komen en dat hofje ligt aan een doodlopende weg, dus als je daar niks te zoeken hebt, kom je daar ook niet. Het was daar echt superrustig en stil.

IK WIL HET GODDOMME :'( maar helaas. Dus ik heb mijn buurvrouw ingeschakeld, die kijkt vaker op woonnet dan ik en ik heb nu zelf al enthousiast zitten kijken, maar het is allemaal meh vergeleken met dat huis. Big mistake om te gaan kijken.

Wellicht als je een goede baan zoekt dat je dan iets dergelijks kan kopen?

Axel11 11-03-2016 20:50

Citaat:

Bugsy schreef: (Bericht 34050530)
Wellicht als je een goede baan zoekt dat je dan iets dergelijks kan kopen?

:herp:

Durian 11-03-2016 20:51

Goede TT :D

fizzle-fluffy 11-03-2016 20:52

Lekker bezig bugsy :ghe: sonst noch was?

Axel11 11-03-2016 20:56

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 34050551)
Lekker bezig bugsy :ghe: sonst noch was?

Weet jij wie het is? :o Ik snap dat je niet mag zeggen wie :p

Dakduif 11-03-2016 20:59

Ik vind het heel gaaf Fizzle! Ik vind het gaaf als dat werkt :y Wij hebben het daar ook wel eens over gehad, maar vooralsnog hebben we de behoefte niet om met anderen te daten/zoenen/scharrelen/whatever. Ik vind het leuk als mensen zo open zijn!

fizzle-fluffy 11-03-2016 21:01

Wij zijn allebei enorme sletten en dus heel blij met deze regeling :d Ik vind monogaam zijn dan weer moeilijk. En vriendje vindt relaties normaal moeilijk. Maar met mij niet.

Axel11 11-03-2016 21:04

Wij winkelen ook wel buiten de deur, maar niet zoveel als jij/jullie, fizzle. En ik voel iets minder de behoefte om de details te posten :d

Axel11 11-03-2016 21:04

Maar ik lees de jouwe graag, fizzle :ertur: :cool:

Elin3 11-03-2016 21:05

Dit klinkt inderdaad voor jullie ideaal :y Niks voor mij denk ik, maar ik vind één relatie eigenlijk al heel moeilijk :ghe:

Axel11 11-03-2016 21:06

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34050584)
Dit klinkt inderdaad voor jullie ideaal :y Niks voor mij denk ik, maar ik vind één relatie eigenlijk al heel moeilijk :ghe:

Meer relaties kan ook de oplossing zijn :lampje: ;)

Little Phoebe 11-03-2016 21:08

Citaat:

Bugsy schreef: (Bericht 34050530)
Wellicht als je een goede baan zoekt dat je dan iets dergelijks kan kopen?

Ik heb een prima baan en ik wil (nog) niet kopen, dus dat gaat niet op. Maar toch bedankt voor het meedenken!

Little Phoebe 11-03-2016 21:09

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34050584)
Dit klinkt inderdaad voor jullie ideaal :y Niks voor mij denk ik, maar ik vind één relatie eigenlijk al heel moeilijk :ghe:

Dat ligt misschien meer aan deze relatie :o

Dakduif 11-03-2016 21:10

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 34050563)
Wij zijn allebei enorme sletten en dus heel blij met deze regeling :d Ik vind monogaam zijn dan weer moeilijk. En vriendje vindt relaties normaal moeilijk. Maar met mij niet.

Ik weet niet zo goed of ik het zou kunnen handelen om met iemand anders dan mijn vriend te zoenen. Ik zou dat af en toe best willen, maar niet zó graag dat ik vreemd ga. Jos is daarentegen wel vrij braaf en heeft die behoefte helemaal niet. Hij is ook het type niet dat tijdens een avond uit met een meisje zoent, dus de verhoudingen zouden ook scheef komen te liggen (als in: Ik zoen/scharrel met enige regelmaat met iemand en hij nauwelijks) en daar zou ik me niet prettig bij voelen, denk ik.
Daarnaast vind ik het geloof ik prima dat Jos met iemand anders zoent, maar dat iemand anders aan mijn vent zit, kan ik dan weer minder hanteren. Denk ik. Maar daar heb ik geen ervaring mee, dus dat weet ik niet.

Little Phoebe 11-03-2016 21:11

Ik zou de bitch slaan die er alleen maar aan denkt om mijn chick te zoenen. Kusjes.

Little Phoebe 11-03-2016 21:12

Er is trouwens wel een collega waar ze echt NIKS van moet hebben, maar desondanks probeert die collega wanhopig contact te maken :D ik zeg ook altijd op elk dingetje 'dat is omdat ze in je broekje wil'. Maar dat is neeeeeever gonna happen en dus echt aandoenlijk, dus die bitch sla ik niet.

Dakduif 11-03-2016 21:15

Jos had ooit eens sjans met iemand die hem had zien optreden. Zij had de stoute schoenen aangetrokken en de band gemaild of ze misschien de contactinfo mocht van die leuke trombonist. Hij werd er hartstikke verlegen van en voelde zich helemaal schuldig, terwijl ik hartstikke trots was dat hij sjans had en dat ze gemaild had. Uiteindelijk hebben we haar nog samen opgezocht op FB. Best een leuke meid :y

Elin3 11-03-2016 21:17

Citaat:

Axel11 schreef: (Bericht 34050587)
Meer relaties kan ook de oplossing zijn :lampje: ;)

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34050593)
Dat ligt misschien meer aan deze relatie :o

Ik hou zo veel van die gast, maar het gaat allemaal zo moeizaam (n)

Dakduif 11-03-2016 21:18

Nog steeds Eline?

Dakduif 11-03-2016 21:18

Ik dacht dat je laatst zei dat het weer wat beter ging!

fizzle-fluffy 11-03-2016 21:23

Wat lief, Enilorac!
Citaat:

Axel11 schreef: (Bericht 34050575)
Wij winkelen ook wel buiten de deur, maar niet zoveel als jij/jullie, fizzle. En ik voel iets minder de behoefte om de details te posten :d

Zoveel doe ik het niet hoor :D het is alleen niet per se casual. Bij vriendje juist wel. Die heeft meestal heel erg genoeg van mensen als hij er 1x mee heeft geslapen. Ik doe meer het hele versiergebeuren, dat is mijn terrein.
Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34050608)
Ik zou de bitch slaan die er alleen maar aan denkt om mijn chick te zoenen. Kusjes.

Ik dacht er net aan KOM DAN BIATCH

:lief:

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34050617)
Ik hou zo veel van die gast, maar het gaat allemaal zo moeizaam (n)

Dat heb ik met mijn vader :o


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.