Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Topic voor insider reistips - deel ze hier (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1923387)

Tigerly 20-10-2016 10:09

Topic voor insider reistips - deel ze hier
 
Deze topic is voor alle off-the-beaten-track reistips!

Tip elkaar hier over die ene club in Londen, die zich verschuilt achter een gammele deur en die je niet gevonden zou hebben als je het niet wist. Of dat ene restaurantje met die ongezellige verlichting in Rome, waar je niet voor de sfeer heen gaat, maar onversmadelijk lekker kan eten. Of dat jazzbarretje in Coimbra, met een terrasje van 4 stoeltjes, waar je het mooiste uitzicht hebt op de ondergaande zon.

TS begint met een vraag:

Wie heeft er toffe tips voor Sofia???

*O**O**O**O**O*

deadlock 20-10-2016 10:15

New York City - Sly Fox, een café gerund door de Russische maffia waar een ontzettend sexy Oekraïense achter de bar staat die, terwijl ik een wodka bestelde, een gozer naast me recht op z'n neus botste <3

Koeispammerd 20-10-2016 10:25

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34240773)
New York City - Sly Fox, een café gerund door de Russische maffia waar een ontzettend sexy Oekraïense achter de bar staat die, terwijl ik een wodka bestelde, een gozer naast me recht op z'n neus botste <3

Brooklyn?

NYC - Spice Market in de Meatpacking district. Aziatisch restaurant. Goddelijk gegeten. De beste duck curry die ik ooit gehad heb. Collega's vonden het ook overheerlijk. Niet duur, zeker niet voor Amerikaanse begrippen. Bijkomende plus: ze schenken Tsingtao :lief::lief: Laat je niet door het uiterlijk aan de buitenkant misleiden, is gigantisch van binnen, altijd plaats. Geen pretentieus zakenrestaurant of zo.

NYC "eten met de locals" - El Camion, Mexicaans. In East Village. Mount Sinai Beth Israel zit om de hoek, dus het zaakje zat vol met verplegers en verpleegsters. Veel local Hispanics ook. Heerlijk gegeten, leuke bediening.

Dit zijn uit mijn werktripjes naar New York de beste zaken waar ik ben geweest. :o

Daantje_0705 20-10-2016 10:29

In NYC ook Ellen Stardust, restaurant waar oud of aankomende broadway sterren tussendoor optreden. Je hebt dus een diner en een show in een, echt heel tof.

Koeispammerd 20-10-2016 10:29

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34240773)
New York City - Sly Fox, een café gerund door de Russische maffia waar een ontzettend sexy Oekraïense achter de bar staat die, terwijl ik een wodka bestelde, een gozer naast me recht op z'n neus botste <3

Citaat:

Koeispammerd schreef: (Bericht 34240779)
Brooklyn?

Zie nu dat het ook in East Village is, ben er misschien wel langsgelopen :o

deadlock 20-10-2016 10:37

Citaat:

Koeispammerd schreef: (Bericht 34240779)
Brooklyn?

NYC - Spice Market in de Meatpacking district. Aziatisch restaurant. Goddelijk gegeten. De beste duck curry die ik ooit gehad heb. Collega's vonden het ook overheerlijk. Niet duur, zeker niet voor Amerikaanse begrippen. Bijkomende plus: ze schenken Tsingtao :lief::lief: Laat je niet door het uiterlijk aan de buitenkant misleiden, is gigantisch van binnen, altijd plaats. Geen pretentieus zakenrestaurant of zo.

NYC "eten met de locals" - El Camion, Mexicaans. In East Village. Mount Sinai Beth Israel zit om de hoek, dus het zaakje zat vol met verplegers en verpleegsters. Veel local Hispanics ook. Heerlijk gegeten, leuke bediening.

Dit zijn uit mijn werktripjes naar New York de beste zaken waar ik ben geweest. :o

Volgens mij heb ik bij die Mount Sinai Beth Israel gegeten, ff op de kaart kijken opsnorren en in mijn zeer cheesy memory box (een schoenendoos met herinneringdingen van mijn reizen :D).

deadlock 20-10-2016 10:40

Dit bierencafé, wat praktisch naast mijn hotel zat, kan ik ook iedereen aanraden, vooral als je langdurig van huis weg bent en je hebt een goede pint nodig:
https://www.google.nl/maps/place/BXL....9698286?hl=nl

Tigerly 20-10-2016 10:44

Ik hou ook heel erg van de kracht van herinneringen. Als ik terugdenk aan toffe plekken waar ik geweest ben, dan voel ik het weer kriebelen.

Not for Sale 20-10-2016 10:45

NYC is toch niet off the beaten path jongens :D

Carn 20-10-2016 10:48

Niet super-insider, maar in New Orleans Bourbon Street zoveel mogelijk vermijden en iets doorlopen naar Frenchmen Street. Bourbon Street is een ordinaire, naar pis en bier ruikende straat vol matige kroegen en bommetje vol touristen. Soort Stratums Eind maar dan smeriger. In Frenchmen Street zijn wat meer locals te vinden. Overigens kan je ook prima via Bourbon naar Frenchmen lopen.

Tigerly 20-10-2016 10:48

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34240821)
NYC is toch niet off the beaten path jongens :D

Neeeeeee, je begrijpt het niet goed: het kan ook binnen een stad zijn. Plekken die niet perse in de gidsen staan, of waar je waarschijnlijk niet zomaar tegenaan loopt!

Koeispammerd 20-10-2016 10:58

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34240821)
NYC is toch niet off the beaten path jongens :D

Daar gaat het toch niet om? :o het gaat om binnen misschien wel erg toeristische bestemmingen juist leuke plekjes die je als toerist niet snel zal bezoeken. Dat Mexicaanse tentje dat ik noem, dat hebben we gevonden doordat we gewoon door een woonwijk liepen, geen toerist in de buurt te bekennen.

Althans, zo interpreteer ik het.

[edit] wat tigerly met veel minder woorden zegt dus.

Not for Sale 20-10-2016 10:59

Tips voor Curacao:

Westpunt is een fantastisch dorpje, beetje afgelegen maar dat is juist fijn, ik vond het véél leuker dan Willemstad. Pal aan het strand, snorkelen of luieren in de hangmat met een boek. Er zijn iets van twee hotels, drie restaurants en een halve winkel met beperkte openingstijden, daar moet je wel een beetje op voorbereid zijn.

Er zit een heel tof klein b&b/pannenkoekenrestaurant-aan-huis verborgen in/aan de achterkant van het klooster in Barber. Serieus moeilijk te vinden, maar we hebben uitgebreid zitten praten met de Duitse eigenaresse, en hier genieten van pannenkoeken en wijn tussen de kloosterruïne en leguanen kan ik echt aanraden :cool:

deadlock 20-10-2016 11:01

In Kopenhagen, café Krølben:
http://politiken.dk/ibyen/vis/159/kroelben

Een studentensportcafé met bieruitdagingen en voor Deense begrippen goed bier op de tap (Scandinavisch bier smaakt verder vooral naar Buckler) en van de fles, lage prijzen (voor Deense barbegrippen) en midden in het centrum.

Koeispammerd 20-10-2016 11:03

"Dat Italiaanse tentje tegenover de Dunking Donuts op de hoofdstraat van Windhoek" :herp:

NfS jij was daar toch ook geweest ooit? :D

Not for Sale 20-10-2016 11:07

Citaat:

Tigerly schreef: (Bericht 34240833)
Neeeeeee, je begrijpt het niet goed: het kan ook binnen een stad zijn. Plekken die niet perse in de gidsen staan, of waar je waarschijnlijk niet zomaar tegenaan loopt!

Ah okee! Ik vind het wel een leuke vraag in ieder geval! :y

Oh, speciaal voor Tigerly, Tjing Tjing is een tof Zuidafrikaans thuisrestaurant in de Pijp :cool:

Koeispammerd 20-10-2016 11:08

Ik vind deze topic trouwens een bijzonder goed idee. Ik zit tjokvol opties in Australië maar ik denk dat dat vooral op plaatsen is waar nooit een hond gaat komen. :o In het algemeen: huur een auto zodat je niet van OV afhankelijk bent en neem ruim de tijd om ook gewoon rond te rijden, kom je allemaal pareltjes tegen :lief:

deadlock 20-10-2016 11:09

Citaat:

Koeispammerd schreef: (Bericht 34240872)
Ik vind deze topic trouwens een bijzonder goed idee. Ik zit tjokvol opties in Australië maar ik denk dat dat vooral op plaatsen is waar nooit een hond gaat komen. :o In het algemeen: huur een auto zodat je niet van OV afhankelijk bent en neem ruim de tijd om ook gewoon rond te rijden, kom je allemaal pareltjes tegen :lief:

Dat heb ik ook voor de VS omdat ik vrij veel off the beaten path ben geweest.

Waar ik dan geen enkele tips heb omdat ik daar zeer decadent heb geleefd beide keren, zijn Vegas en Reno. Echt alleen maar in de peperdure hotels gegeten en gedronken, boeiend :D

Koeispammerd 20-10-2016 11:09

Citaat:

Koeispammerd schreef: (Bericht 34240866)
"Dat Italiaanse tentje tegenover de Dunking Donuts op de hoofdstraat van Windhoek" :herp:

NfS jij was daar toch ook geweest ooit? :D

En ik heb veel tips van dit niveau :D in Shanghai de beste hamburger ooit gegeten, ik weet dat het ergens in de French Concession was, maar waar precies of hoe het heette? Weet ik veel.:lisa:

In my defense: het was na twee weken door China trekken en enkel Chinees gegeten te hebben. Dat is heerlijk, maar na twee weken was ik toe aan "ons" voer :bloos:

Tigerly 20-10-2016 11:10

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34240869)
Ah okee! Ik vind het wel een leuke vraag in ieder geval! :y

Oh, speciaal voor Tigerly, Tjing Tjing is een tof Zuidafrikaans thuisrestaurant in de Pijp :cool:

Jaaaaaaa, daar wil ik zeker nog een keer heen! Misschien moet ik dan wel huilen van heimwee, maar vooruit!

Not for Sale 20-10-2016 11:10

Citaat:

Koeispammerd schreef: (Bericht 34240866)
"Dat Italiaanse tentje tegenover de Dunking Donuts op de hoofdstraat van Windhoek" :herp:

NfS jij was daar toch ook geweest ooit? :D

Spoiler


Jaja.:cool:

En Chameleon :cool:

deadlock 20-10-2016 11:11

Dat heb ik zelfs in de VS, vind ik niet raar :o Soms dan vind je een zeldzaam goed restaurant waar ze een sausje over de zalm gooien en de groenten knapperig vers gestoomd zijn maar het komt niet vaak voor als je weinig tijd hebt om dat soort dingen uit te zoeken of omdat het peperduur is in vergelijking met de Sizzlers.

Koeispammerd 20-10-2016 11:23

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34240884)
Spoiler


Jaja.:cool:

En Chameleon :cool:

:cool::cool::cool:

Oh ja Chameleon zijn we toen ook geweest, ook prima idd(y)(y) superleuk personeel ook

Abby. 20-10-2016 11:40

Officina do Duque in Lissabon (y)

Daantje_0705 20-10-2016 11:47

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34240890)
Dat heb ik zelfs in de VS, vind ik niet raar :o Soms dan vind je een zeldzaam goed restaurant waar ze een sausje over de zalm gooien en de groenten knapperig vers gestoomd zijn maar het komt niet vaak voor als je weinig tijd hebt om dat soort dingen uit te zoeken of omdat het peperduur is in vergelijking met de Sizzlers.

Maar soms eet je ook gewoon de beste hamburger in een tentje wat er helemaal niet bijzonder uitziet en waar je toevallig langskomt en maar gaat eten omdat je honger hebt.

Moet zeggen dat ik sowieso nooit echt slecht heb gegeten in de VS.

deadlock 20-10-2016 12:02

Serieus? Ik ben geen fan van het gemiddelde Amerikaanse uit eten. De kwaliteit van alles wat geen vlees of iets aardappelachtigs is, is over het algemeen belabberd, misschien met uitzondering van ontbijt. Veel te vet, veel te veel, niet krakend vers genoeg.

capibara 20-10-2016 12:05

Citaat:

Tigerly schreef: (Bericht 34240758)

Wie heeft er toffe tips voor Sofia???

*O**O**O**O**O*

Dit jaar nog een paar dagen geweest.

Aanraders:
Ale House, live beer met een tap aan tafel en goed eten.
Skaptobara Erg goede burgers, zowel vlees als vega.
Hambara bar. Gave afgeragde bar met alleen kaarsen als verlichting.
Prohodna grot. Erg gaaf. Wel een stukje rijden vanaf Sofia.
Huur een auto (kost geen klap) en schamp de Vitosha berg naast Sofia op. Prachtige uitzichten. Huurauto is sowieso wel een aanrader. Ik vond het erg gaaf om het platteland door te crossen.
Beera bierwinkel. Enthousiaste Engelsman die een bierzaak is begonnen met veel lekkere lokale biertjes.
En voor de gein gewoon een 2.3 L fles zwerverpils kopen voor €1,20, gewoon omdat het kan :)


Vermijden:
Rock'nRolla, verschrikkelijke toko.
Let op met taxi's want daar zitten een boel boevenbedrijven tussen (de meter niet laten lopen, achteraf gekke prijzen vragen). Google even naar de betrouwbare taxibedrijven.

deadlock 20-10-2016 12:05

Fastfood waar ik zelf ontzettend van hou in de VS is trouwens IHOP <3

Kristaco 20-10-2016 12:08

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34240929)
Serieus? Ik ben geen fan van het gemiddelde Amerikaanse uit eten. De kwaliteit van alles wat geen vlees of iets aardappelachtigs is, is over het algemeen belabberd, misschien met uitzondering van ontbijt. Veel te vet, veel te veel, niet krakend vers genoeg.

Vind ik ook, het is vooral veel, maar niet echt verfijnd of op elkaar afgestemd. Maar sommige individuele dingen zijn wel lekker, cornbread of cheesecake of zo. En ontbijt kan heel goed zijn maar kan ook heel karig zijn, in veel hotels heb je gewoon van die prefab pancakes die je door zo'n rare ronddraaiende toaster moet halen.

Not for Sale 20-10-2016 12:08

Ik vind de restaurants hier best wel geweldig over het algemeen. Al staat mijn regio ook wel bekend als een foodie paradijs. Maar betere prijs/kwaliteit verhouding dan Nederland. Flexibeler ook. Als het te veel of te vet is laat je de saus weg en neem je de restjes mee, dat kan hier overal terwijl ze je in NL toch raar aankijken.

Heb meer een probleem met dingen als de kwaliteit van de kaas en het brood.

Kristaco 20-10-2016 12:09

Ik heb ook nog wel goede inside tips voor Georgie, mocht iemand daar ooit heen willen :D

En voor Madrid!

Kristaco 20-10-2016 12:10

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34240944)
Ik vind de restaurants hier best wel geweldig over het algemeen. Al staat mijn regio ook wel bekend als een foodie paradijs. Maar betere prijs/kwaliteit verhouding dan Nederland. Flexibeler ook. Als het te veel of te vet is laat je de saus weg en neem je de restjes mee, dat kan hier overal terwijl ze je in NL toch raar aankijken.

Heb meer een probleem met dingen als de kwaliteit van de kaas en het brood.

Wat ik wel top vind aan de US of A zijn de Deli's of supermarkten met een Deli afdeling. Dan kan je gewoon heerlijke salades of warme gerechten scheppen en daar opeten, bijv. in Wholefoods, of in de bieb of zo.

Daantje_0705 20-10-2016 12:12

Ik heb goede burgers gegeten, goed Mexicaans of Indiaas en lekkere salades. En ik vond de VS superchill qua allergieën en ik nam idd ook gewoon dingen mee van ontbijt ofzo voor tussendoor later als het teveel was.

Het slechtste eten heb ik nog wel gegeten op de bruiloft daar :o

Kristaco 20-10-2016 12:14

De service en hoe relaxt er mee omgegaan wordt is wel top daar inderdaad!

Koeispammerd 20-10-2016 12:15

Ik heb alleen ervaring met NYC dus ben echt geen expert maar toch:
Citaat:

Daantje_0705 schreef: (Bericht 34240923)
Moet zeggen dat ik sowieso nooit echt slecht heb gegeten in de VS.

Ik wel, helaas. En nog bizar prijzig ook.

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34240929)
Serieus? Ik ben geen fan van het gemiddelde Amerikaanse uit eten. De kwaliteit van alles wat geen vlees of iets aardappelachtigs is, is over het algemeen belabberd, misschien met uitzondering van ontbijt. Veel te vet, veel te veel, niet krakend vers genoeg.

Dit inderdaad

Citaat:

Kristaco schreef: (Bericht 34240941)
Vind ik ook, het is vooral veel, maar niet echt verfijnd of op elkaar afgestemd. Maar sommige individuele dingen zijn wel lekker, cornbread of cheesecake of zo.

En dit inderdaad. Lijkt wel alsof ze één ding goed doen en de rest niet boeit :confused:

Citaat:

Kristaco schreef: (Bericht 34240941)
En ontbijt kan heel goed zijn maar kan ook heel karig zijn, in veel hotels heb je gewoon van die prefab pancakes die je door zo'n rare ronddraaiende toaster moet halen.

Ontbijten moet je echt niet in het hotel doen, veel te duur voor waardeloos voer :nono: Ik haal meestal in een sandwicherie een bagel en een smoothie :lief::lief:



Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34240944)
Ik vind de restaurants hier best wel geweldig over het algemeen. Al staat mijn regio ook wel bekend als een foodie paradijs. Maar betere prijs/kwaliteit verhouding dan Nederland.

Heb meer een probleem met dingen als de kwaliteit van de kaas en het brood.

En gewoon een broodje voor de lunch? Een turkey roll en dan zitten er 250 plakjes kalkoenfilet op. Echt belachelijk dik. En een gigantische laag mayo. :| wtf :D

Not for Sale 20-10-2016 12:17

Citaat:

Koeispammerd schreef: (Bericht 34240962)
En gewoon een broodje voor de lunch? Een turkey roll en dan zitten er 250 plakjes kalkoenfilet op. Echt belachelijk dik. En een gigantische laag mayo. :| wtf :D

Nee joh, hooguit 20! :p

Heb ik het wel eens met mensen over gehad hier, ze vonden één laag kaas of ham maar een heel raar en armoedig idee :D

deadlock 20-10-2016 12:17

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34240944)
Ik vind de restaurants hier best wel geweldig over het algemeen. Al staat mijn regio ook wel bekend als een foodie paradijs. Maar betere prijs/kwaliteit verhouding dan Nederland. Flexibeler ook. Als het te veel of te vet is laat je de saus weg en neem je de restjes mee, dat kan hier overal terwijl ze je in NL toch raar aankijken.

Heb meer een probleem met dingen als de kwaliteit van de kaas en het brood.

50 kilo suiker in een halfje wit inderdaad (n) Bah.

Kristaco 20-10-2016 12:19

Oja mayonaise op elk belegd broodje smeren, daar had mijn hospita daar ook een handje van.. en maar afvragen waarom ze niet afviel :P

deadlock 20-10-2016 12:19

Citaat:

Koeispammerd schreef: (Bericht 34240962)
En gewoon een broodje voor de lunch? Een turkey roll en dan zitten er 250 plakjes kalkoenfilet op. Echt belachelijk dik. En een gigantische laag mayo. :| wtf :D

Hier erger ik me ook aan. En dan dat bruine spul wat ze koffie durven te noemen erbij. Gad-ver-damme. Nooit gedacht dat ik blij zou worden van Starbucks of Subway :S

Kristaco 20-10-2016 12:19

Als je ooit in Georgie bent trouwens moet je Khinkali eten, dat zijn dumplings met vlees en echt één van de lekkerste dingen ooit!


Oja en bestel nooit Kachapuri:

http://georgiaabout.files.wordpress....khachapuri.jpg

Serieus, teveel kaas om in een maand weg te werken, met een dikke klont boter en half rauw ei.

deadlock 20-10-2016 12:22

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34240944)
Ik vind de restaurants hier best wel geweldig over het algemeen. Al staat mijn regio ook wel bekend als een foodie paradijs. Maar betere prijs/kwaliteit verhouding dan Nederland. Flexibeler ook. Als het te veel of te vet is laat je de saus weg en neem je de restjes mee, dat kan hier overal terwijl ze je in NL toch raar aankijken.

Heb meer een probleem met dingen als de kwaliteit van de kaas en het brood.

In Salt Lake City kan je ook heel goed eten en ook in Provo zijn er uitstekende restaurants, er zit een Vlaamse Friettent (Bruges) in Provo met echt heerlijke frieten, de frikandellen zijn dan weer niet te vreten maar ach.

Mijn ervaring is dat je goede tentjes kan vinden, bijna overal, maar door de bank genomen is het meh voor de prijs die je betaalt, waar de kwaliteit hier vaak hoger ligt. Maargoed, ik beschouw mezelf niet als gastronoom.

aumgn 20-10-2016 12:24

Citaat:

Kristaco schreef: (Bericht 34240950)
Ik heb ook nog wel goede inside tips voor Georgie, mocht iemand daar ooit heen willen :D

En voor Madrid!

Madrid ga ik volgende week weer heen dus ja plz.

deadlock 20-10-2016 12:24

Oh over SLC, daar zit een restaurant/brouwerij genaamd Squatters en iedereen gaf zo ongelofelijk op over de kwaliteit van de hot wings daar. Nou vond ik de hot wings eigenlijk iets te pittig dus ik nam ze plain, krijg ik toch uitgedroogde kutkip, gadverredamme. En toen bleek dat die hotwings dat eigenlijk ook zijn maar die zijn gewoon zo pittig dat je dat niet echt meer proeft. De kip van de Lidl is beter.

Koeispammerd 20-10-2016 12:24

Citaat:

Kristaco schreef: (Bericht 34240989)
Als je ooit in Georgie bent trouwens moet je Khinkali eten, dat zijn dumplings met vlees en echt één van de lekkerste dingen ooit!


Oja en bestel nooit Kachapuri:

[afbeelding]


Serieus, teveel kaas om in een maand weg te werken, met een dikke klont boter en half rauw ei.

Haha wat een gerecht :lief:

Not for Sale 20-10-2016 12:25

Ik word een beetje reislustig van dit topic :bloos:

Mema 20-10-2016 12:26

Iemand tips voor Cuba?

Carn 20-10-2016 12:26

Ik vind de 'kwaliteit' van het meeste eten in de VS gelijk aan Nederland, het is met name de porties die ik in sommige tenten erg ruim vond (soms ook weer niet) en de prijs is doorgaans wat lager (alhoewel een stad als NYC natuurlijk uitblinkt in dure broodjes/koffiezaken). Je kan natuurlijk de 'Amerikaanse keuken' of gewoontes associëren met ongezond eten, maar dat laat niet weg dat het in mijn ervaring doorgaans de producten zelf gewoon in orde zijn.

Maar zoals NfS al zegt; leftovers meenemen is wel vrij normaal (y). In het kader daarvan tip ik Kuma's Corner in Chicago; alwaar ik een van de beste hamburgers ooit op heb. Het is wat uit de richting en ook wel een rock/metal-tent maar ik zag er ook gezinnen en "mensen in pak". Wel erg populair dus wachten aan de bar, maar ze hebben heel veel streekbieren op de tap (y)

Not for Sale 20-10-2016 12:26

In december kom ik voor het eerst in anderhalf jaar weer naar Nederland jungs, dus kom maar op met de oerhollandse off the beaten track tips :yeah:

Koeispammerd 20-10-2016 12:28

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34241022)
In december kom ik voor het eerst in anderhalf jaar weer naar Nederland jungs, dus kom maar op met de oerhollandse off the beaten path tips :yeah:

Je verlaat een subtropisch klimaat voor Nederland in december? :bob: mijn tip: DOE HET NIET

deadlock 20-10-2016 12:29

Citaat:

Kristaco schreef: (Bericht 34240989)
Als je ooit in Georgie bent trouwens moet je Khinkali eten, dat zijn dumplings met vlees en echt één van de lekkerste dingen ooit!


Oja en bestel nooit Kachapuri:

[afbeelding]


Serieus, teveel kaas om in een maand weg te werken, met een dikke klont boter en half rauw ei.

Khinkali heeft een Georgische couchsurfer hier ooit voor me gemaakt! Dat vond ik echt ontzettend lekker <3

Kachapuri ziet er zo ranzig uit dat het misschien wel lekker kan zijn :D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.