Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   kan niet klaarkomen... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=617473)

~*Lulutje*~ 02-10-2003 15:01

kan niet klaarkomen...
 
Keb een beetje een probleempje...als ik masturbeer kan ik niet klaarkomen... Als ik van tevoren wel opgewonden ben en dan ga masturberen gaat de opwinding vaak heel opeens weer weg en ik snap er echt niks van :bloos: Vroeger lukte het me trouwens wel vaker...maar toen was ik 11 ofzo :s (was er volgens mij een beetje vroeg bij)
Ik heb echt al vanalles geprobeert hoor, hebben andere meiden hier ook last van?? iemand misschien nog tips??

perseus 02-10-2003 15:03

Je moet in ieder geval goed ontspannen en er niet teveel op focussen en vooral niet forceren (heb ik gelezen ;)).

~*Lulutje*~ 02-10-2003 15:07

Ik weet niet maar ik heb ook een beetje het idee dat ik ook al niet opgewonden genoeg raak ofzo...maar in ieder geval al bedankt voor je reply ;)

Punkygirl 02-10-2003 15:16

Ik kan ook absoluut niet klaarkomen als ik mezelf vinger.. Ik raak daaar gewoon niet opgewonden van hoe geil ik ook was van te voren. Wat ik wel ontzettend lekker vind is om een hardere douche straal tegen mn clit te houden, dan kom ik namelijk wel klaar.

En als ene jongen me vingert ofzow kom ik ook wel.. dus het ligt er bij gewoon aan dat ik niet echt geil van mezelf word..

Sarah 02-10-2003 15:46

Lees wat punkygirl zei :)

En verder is het misschien een idee om eens wat andere masturbeertechnieken uit te proberen... ik bedoel, er zijn toch een hoop manieren :). Of heb je die ook al allemaal geprobeerd?

[D0RIEN] 02-10-2003 16:22

wat punkygirl en sarahbressers zeiden

neem er de tijd voor om je lichaam te ontdekken en te ontdekken wat je echt lekkker vindt. Ik heb gemerkt dat mijn orgasmes er echt op vooruit zijn gegaan sinds ik meer de tijd neem om te masturberen en nieuwe dingen uit te proberen. Ik bedoel, als je een seksleven met een partner hebt dan probeer je toch ook weleens iets nieuws omdat het anders een beetje saai wordt, steeds hetzelfde...waarom zou je dat dan niet bij soloseks doen?
Maak het zo gek als je wilt; douchestralen, lekkere oliën, erotische literatuur, films, harder of zachter vingeren, sneller of langzamer, 1 vinger, meerdere vingers...de mogelijkheden zijn eindeloos. beetje creatief zijn en je niet teveel op een orgasme focussen, maar gewoon genieten :)

MazeMouse 02-10-2003 16:54

[oversexte puberreply]
En anders wil ik wel FF helpen ;)
[/oversexte puberreply]
(zo hebben we die alvast gehad dan hoeft verder niemand die meer te doen)

Mag ik de andere dames hier dan ook nog aanvullen met eventuele hulpstukken buiten de douchekop om?
Ik bedoel verandering van spijs doet eten zeggen ze wel eens dus experimenteer je ziek :cool:

[D0RIEN] 02-10-2003 16:59

Citaat:

MazeMouse schreef op 02-10-2003 @ 17:54:
Mag ik de andere dames hier dan ook nog aanvullen met eventuele hulpstukken buiten de douchekop om?
Ik bedoel verandering van spijs doet eten zeggen ze wel eens dus experimenteer je ziek :cool:

Alleen is het nadeel dat niet alle "hulpstukken" even veilig zijn (afbreken enzo). Ja, je zou eventueel nog dildo's/vibo's kunnen gebruiken, maar aangezien ze 15 is en ik in iedergeval niet op mijn 15e een seksshop binnenstapte had ik die maar niet vermeld

MazeMouse 02-10-2003 19:13

Citaat:

[D0RIEN] schreef op 02-10-2003 @ 17:59:
Alleen is het nadeel dat niet alle "hulpstukken" even veilig zijn (afbreken enzo). Ja, je zou eventueel nog dildo's/vibo's kunnen gebruiken, maar aangezien ze 15 is en ik in iedergeval niet op mijn 15e een seksshop binnenstapte had ik die maar niet vermeld
Tja iets breekbaars is inderdaad ook geen aanrader.
En anders neus een bij je ouders op de kamer, wie weet heb je die hele sexshop wel niet nodig ;)

poesiefox 02-10-2003 19:19

* giert*

Ik zie het al helemaal voor me. Ma ruimt de kamer van haar sloddervossende kleine meid maar weer zuchtend op, en vindt daar tussen de rotzooi tot haar stomme verwondering een tarzan die toch opvallend veel lijkt op het kadootje wat zij zelf ooit van Pa had gekregen voor kerstmis.

Ma loopt naar eigen nachtkastje: tarzan ligt niet in zijn doosje.

Nou, dan vraag ik mezelf echt af wat je dan doet, als moeder.

~*Lulutje*~ 02-10-2003 20:55

:D Kan best dat mijn moeder zo'n ding heeft aangezien ze single is ;)
Maargoed ik vind dingen "in mij" stoppen niet erg bevredigend eigenlijk aangezien ik nog maagd ben doet het een beetje pijn vind ik :o

Qimm 02-10-2003 20:59

Citaat:

poesiefox schreef op 02-10-2003 @ 19:19:
* giert*

Ik zie het al helemaal voor me. Ma ruimt de kamer van haar sloddervossende kleine meid maar weer zuchtend op, en vindt daar tussen de rotzooi tot haar stomme verwondering een tarzan die toch opvallend veel lijkt op het kadootje wat zij zelf ooit van Pa had gekregen voor kerstmis.

Ma loopt naar eigen nachtkastje: tarzan ligt niet in zijn doosje.

Nou, dan vraag ik mezelf echt af wat je dan doet, als moeder.

Whahahah :D Ja :P Dát vraag ik me ook af

Rabbi Daniel 02-10-2003 21:25

Citaat:

poesiefox schreef op 02-10-2003 @ 20:19:
* giert*

Ik zie het al helemaal voor me. Ma ruimt de kamer van haar sloddervossende kleine meid maar weer zuchtend op, en vindt daar tussen de rotzooi tot haar stomme verwondering een tarzan die toch opvallend veel lijkt op het kadootje wat zij zelf ooit van Pa had gekregen voor kerstmis.

Ma loopt naar eigen nachtkastje: tarzan ligt niet in zijn doosje.

Nou, dan vraag ik mezelf echt af wat je dan doet, als moeder.

:D:D:D

Rabbi Daniel 02-10-2003 21:26

De moeder van een meisje dat ik ken kwam een keer binnen toen zij net wilde gaan sexcammen...
Ze deed net haar BH uit, kwam d'r moeder binnen. :D

LOL. :D:evil:

DEChengst 02-10-2003 21:41

Citaat:

Fleet Admiral schreef op 02-10-2003 @ 22:26:
De moeder van een meisje dat ik ken kwam een keer binnen toen zij net wilde gaan sexcammen...
Ze deed net haar BH uit, kwam d'r moeder binnen. :D

Vondt je zeker wel balen dat je trek sessie gelijk ten einde was :evil:

Rabbi Daniel 02-10-2003 21:47

PS. Ik was niet de persoon die naar haar zat te kijken. :o Ze vertelde het mij, ik heb nooit ge-sex-camd. :)

VirginVampiress 02-10-2003 22:38

als ik zou was zou ik er geen spullen in gaan stoppen en zo...
Tja, misschien is het heel vergezocht maar het zou eventueel ook kunnen dat het dieper zit, dat je heeel onzeker over je uiterlijk bent ofzo en daarom gelijk al geen zin meer hebt als je je broek uit hebt gesjord, om het maar even zo bot te zeggen. Get my point?

Naja als het niet zo diep zit, dan zou ik gewoon veel afwisselen en zo, ik kijk zelf wel eens naar Bible Black als ik masturbeer, weet niet of iemand dat kent..(moet je maar eens downen op kazaa ofzo, het is dus een zogenaamde hentai (sexuele anime))
Maar dat is soms nog wel opwindend..
Het probleem met sexuele boeken met mij is dat ik niet lang in dezelfde pose kan blijven zitten, dus als ik rechtop zit (zodat ik dus kan lezen én masturberen) krijg ik al vrij snel een stijve nek.. als je dat niet hebt kun je sexuele literatuur lezen ofzo.
Ik weet niet of ik het hier mag zeggen ivm reclame maken, maar er is ook zo'n fanfiction site (dus dat gaat dan over zelda of harry potter of LotR of pokémon ofzo) waar je dus van die "adult" fics kunt lezen.. nou en dan heb je nog de "hulpmiddelen" zoals douchestralen etc..

Verder moet je je, zoals al eerder gezegd, niet teveel op je orgasme focussen. Probeer eraan te denken dat het orgasme niet alles is waar het om draait. Ik leefde ook een tijdje zeg maar naar het orgasme toe tijdens masturberen, en het wordt er niet lekkerder op. Het lijkt ook korter te duren etc.. verder moet je er de tijd voor nemen, dus niet 5 minuten voordat je naar school moet ofzo.. Doe gewoon lekker relax, zet een zwoel muziekje op en fantaseer er ook bij en zo.. jongen die je leuk vindt? scene uit een film die je opwindt? zulk soort dingen..

MazeMouse 03-10-2003 08:44

Citaat:

poesiefox schreef op 02-10-2003 @ 20:19:
* giert*

Ik zie het al helemaal voor me. Ma ruimt de kamer van haar sloddervossende kleine meid maar weer zuchtend op, en vindt daar tussen de rotzooi tot haar stomme verwondering een tarzan die toch opvallend veel lijkt op het kadootje wat zij zelf ooit van Pa had gekregen voor kerstmis.

Ma loopt naar eigen nachtkastje: tarzan ligt niet in zijn doosje.

Nou, dan vraag ik mezelf echt af wat je dan doet, als moeder.

*ligt dubbel*

Tja, moet je je kamer maar 'off-limits' maken voor je ouders :D
(en eigenlijk wil ik dan ook wel eens zien hoe die ouders zich eruit lullen ;))

metalgirl 03-10-2003 14:12

Mijn tip: lees eens een erotisch verhaal, bekijk eens wat erotische plaatjes of download een lekker filmpje.

Extra lekker, vind ik, lezen/kijken zonder jezelf aan te raken, tot dat je het echt niet meer houdt. Wedden dat je dan zo klaar komt! :o

~*Lulutje*~ 03-10-2003 18:55

in ieder geval bedankt voor jullie tips...ik zal binnenkort wel eens het een en ander uitproberen als ik er weer eens de tijd voor heb ;)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.