Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Te grote penis (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1847278)

Manoniem 20-11-2011 21:10

Te grote penis
 
Voor ik begin wil ik eerst zeggen dat dit zeker geen fake is en ik zou het dan ook op prijs stellen mochten de mensen dit serieus nemen.

Ik heb laatst een meisje leren kennen en na een tijdje wouden we verder gaan. Ik had er geen erg in, nooit geen complexen gehad over m'n penis, dacht dat ie een gemiddelde lengte had. Maar toen dat meisje me vertelde dat ze hem best groot vond heb ik hem eens gemeten. Hij is 19,5 cm en da's best wel groot denk ik ook maar nu is het uitgeraakt omdat ze hem te groot vond :facepalm:. Ze durfde het niet omdat ze dacht dat het niet prettig vrijen zou zijn. Maar als meisjes geen kleintje willen, waarom lopen ze dan weg van een grote.

Echt, ik ben zo gefrustreerd nu. Ik durf niet meer uit de kleren te gaan met een meisje. Wat als ik ze echt graag zie en zij ook begint te flippen. Kan er toch moeilijk een stukje afdoen. :n

slangengek5 20-11-2011 21:30

ik zou in iedergeval niet onzeker worden en gewoon blijven proveren :) ben zelf 16 en die van mij is 18.4 cm dus gewoon blijven proberen en waarschijnlijk ligt het aan het meisje

Amnesia16 20-11-2011 21:52

Als een meisje je daarom dumpt, is ze je ook niet waard! En 19cm is idd best groot, maar er zijn ook genoeg meisjes die houden van grote;)

Thomas. 20-11-2011 22:34

Dat meisje is jou niet waard, je kan veel beter krijgen dan dat. iemand het uit maakt om die reden, kent geen liefde (lekker poëtisch :o)

bosaapje 21-11-2011 07:42

wees niet onzeker maar wees blij want veel jongens zeggen dat ze een kleine hebben jij heb een grote
nou wees blij kan je teminste opscheppen tegen andere en je kan lekker hard rukken
:evil:

maar ik ben maar een aap dus doe wat je zelf wil

laterzzzz

Korreltjezout 21-11-2011 08:05

Ja opscheppen, omdat je pik groter is dan gemiddeld! Het is ook echt een maatstaaf voor je mannelijkheid!!¡

Catch 21-11-2011 15:22

Het kan zijn dat als je daadwerkelijk gaat vrijen met een meisje je piemel inderdaad te groot blijkt om helemaal bij haar naar binnen te gaan. Daar zul je dan een mouw aan moeten passen door voorzichtig te doen. Als zij er erg van schrok was ze waarschijnlijk überhaupt niet zo toe aan seks. Doe het rustig aan met een meisje als jullie er allebei wel aan toe zijn en maak je niet druk. Het kan héél fijn zijn om met een man naar bed te gaan die een bovengemiddelde grote penis heeft dus ik denk dat je probleem niet een probleem zal blijven. :)

Pluis 21-11-2011 18:19

meisjes maken het niet alleen maar uit om een te grote of te kleine piemel, meisjes maken het uit omdat ze niet gek (genoeg) op je zijn, anders niet.

Schrödinger 21-11-2011 18:58

Ik vind het extreem ongeloofwaardig dat een meisje het zou uitmaken omdat je een te grote lul hebt. Dus óf je kletst (meest waarschijnlijke optie m.i.), óf ze heeft het om een andere reden uitgemaakt.

Checker 21-11-2011 19:42

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 32118472)
Ik vind het extreem ongeloofwaardig dat een meisje het zou uitmaken omdat je een te grote lul hebt. Dus óf je kletst (meest waarschijnlijke optie m.i.), óf ze heeft het om een andere reden uitgemaakt.

Ik zei het hierboven toch ook al dat ik het maar raar vond dat het om die reden uit was :)

Em. 21-11-2011 20:42

Citaat:

Checker schreef: (Bericht 32118573)
Ik zei het hierboven toch ook al dat ik het maar raar vond dat het om die reden uit was :)

Jij bent de TS, begrijp ik?

En het lijkt me inderdaad niet dat het om die reden uit is. Ik kan me niet voorstellen dat als je iemand oprecht leuk vindt (en dan hoeft het nog niets eens 'houden van' te zijn) dat je het dan daarom uitmaakt. Dat kan alleen als je de perfecte levende dildo zoekt ofzo.

Dus je hoeft je sowieso geen zorgen te maken dat de volgende het 'weer' uitmaakt vanwege de lengte van je piemel, want dat is gewoon een stomme smoes van haar (of ze heeft een wel heel raar beeld van een relatie). Het ligt verder niet zoveel aan de piemellengte, lijkt me zo.

Aicanaro 21-11-2011 20:48

Ik vind het toch knap hoe jij altijd een post van degelijke grote weet te maken, Em.

Pluis 21-11-2011 21:11

Overigens is de piemel van de TS kennelijk zo'n 7 cm gegroeid sinds zijn laatste topic in september :o

Checker 21-11-2011 21:34

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 32118866)
Jij bent de TS, begrijp ik?

En het lijkt me inderdaad niet dat het om die reden uit is. Ik kan me niet voorstellen dat als je iemand oprecht leuk vindt (en dan hoeft het nog niets eens 'houden van' te zijn) dat je het dan daarom uitmaakt. Dat kan alleen als je de perfecte levende dildo zoekt ofzo.

Dus je hoeft je sowieso geen zorgen te maken dat de volgende het 'weer' uitmaakt vanwege de lengte van je piemel, want dat is gewoon een stomme smoes van haar (of ze heeft een wel heel raar beeld van een relatie). Het ligt verder niet zoveel aan de piemellengte, lijkt me zo.

Nee ben niet de TS maar zoals ik al zei en blijkbaar is iedereen het ook eens daarmee: om de lengte zal het wel niet gedraaid hebben. Volgens mij zocht ze gewoon een reden om het uit te maken.

Em. 22-11-2011 07:24

@Checker: als jij niet de TS bent, op welke post slaat 'ik zei het hierboven toch ook al' in je eerste post in dit topic?

Vowel 22-11-2011 14:59

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 32119643)
@Checker: als jij niet de TS bent, op welke post slaat 'ik zei het hierboven toch ook al' in je eerste post in dit topic?

Inderdaad. :o

En:
Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 32119011)
Overigens is de piemel van de TS kennelijk zo'n 7 cm gegroeid sinds zijn laatste topic in september :o

:D:D

TheOgerShirley 22-11-2011 15:09

Mijn penis is 17 Cm met een erectie.
in slappe toestand 10 .

Reverend 22-11-2011 16:39

Citaat:

TheOgerShirley schreef: (Bericht 32120397)
Mijn penis is 17 Cm met een erectie.
in slappe toestand 10 .

Wat cool, vertel meer!

Merible 22-11-2011 19:31

lolz normaal hoor je van is mijn lul te klein? en nu is ie weer te groot

t is toch wat in deze wereld:D

Checker 22-11-2011 22:13

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 32119643)
@Checker: als jij niet de TS bent, op welke post slaat 'ik zei het hierboven toch ook al' in je eerste post in dit topic?

Was in de veronderstelling dat ik al eens gereageerd had op dit topic :o
Bedankt trouwens om me nog eens te wijzen op mijn "lengte".

NoID87 23-11-2011 04:16

Citaat:

TheOgerShirley schreef: (Bericht 32120397)
Mijn penis is 17 Cm met een erectie.
in slappe toestand 10 .

waar werd dat gevraagd?

Knaagdier 23-11-2011 09:38

Citaat:

TheOgerShirley schreef: (Bericht 32120397)
Mijn penis is 17 Cm met een erectie.
in slappe toestand 10 .

Lekker opscheppen hier....


Met die pic van je kom je gemaakt over jwz

CuwleMandarijn 23-11-2011 10:13

Citaat:

Knaagdier schreef: (Bericht 32123173)
Lekker opscheppen hier....


Met die pic van je kom je gemaakt over jwz

nee jij dan met je reacties :facepalm:

DmCraanen 23-11-2011 14:41

Citaat:

Lekker opscheppen hier....


Met die pic van je kom je gemaakt over jwz
Naww, voel je je aangevallen omdat ie claimt een langere te hebben dan jij? :(

Knaagdier 23-11-2011 16:24

Citaat:

DmCraanen schreef: (Bericht 32124072)
Naww, voel je je aangevallen omdat ie claimt een langere te hebben dan jij? :(

Ga aub iemand niet beschermen omdat hij random zijn pikmaat meedeelt wanneer het niet gevraagd werd.

Je lijkt wel erg happig om te reageren op mij gewoon omdat ik het ben.

-280 respect voor jou.(n)(n)(n)

Korreltjezout 23-11-2011 16:33

Net alsof iemand waarde hecht aan het feit dat jij iemand respecteerd of niet, hamster.

Knaagdier 23-11-2011 16:38

Kijk nog iemand die offtopic gaat om zijn vriendje te beschermen.

Mods ruimt dit topic op?


OT: Op elk potje past een dekseltje, er zijn heus nog meiden die van een lange pik houden.

Pluis 23-11-2011 17:43

jongens, niet zo happen op elkaar.

verder gaat deze dicht


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.