Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Ik game niet? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1951683)

011373 02-04-2019 15:21

Ik game niet?
 
Hoihoi,
Ik heb dus niet echt veel vrienden(oke wel op scouting en m'n gf) op school. Dat komt dus omdat ik echt niet game. De enige game die ik soms speel Minecraft:s en ja nee niemand speelt dat meer en ik vv me er rot in. Nu probeerde ik in de eerste al met m'n toen beste vriend(niet meer sadly) leren te gamen, toen Forza Horizon 3 en Watchdogs 1 en GTA(ik heb die spellen nu ook). Maar na uren te oefenen en proberen ik snap het doel er niet van, oke een storyline kan leuk zijn, en snap die ene gekke controler echt niet. Ik moet steeds kijken welke knop.

Ik ben ooit nooit een gamer geweest, als kleiner kind keek ik altijd mee met m'n stiefbroer op de Wii en PS2 terwijl ik er zelf niks van kon of wilde te doen.

Nu is het dus zo dat ik ook Fortnite probeerde te leren, want iedereen speelt dat soort battle royale spellen nogsteeds. Nou ik vind het een minigame en no way dat ik er geld aan ga besteden ik kan er ook niks van. Ik kan eig niks van schietspellen of watvoor spellen ook met WASD of Controller. Nu kan ik dus ook geen game vrienden of vrienden op school en dan na school gamen.

Hoe tf leer ik te gamen ben ondertussen 3 jaar bezig zonder succes want ik zuig er nogsteeds in

Tunahan Kuzu 02-04-2019 16:29

Iets doen waar je geen plezier uit haalt omdat je dénkt dat zoiets je vrienden gaat opleveren..?

Elin3 02-04-2019 17:56

Doe wat je leuk vindt, dan vind je mogelijk ook vrienden die dat leuk vinden. Iets doen om ergens bij te horen is vooral vermoeiend :o

011373 02-04-2019 18:22

Citaat:

Tunahan Kuzu schreef: (Bericht 34601937)
Iets doen waar je geen plezier uit haalt omdat je dénkt dat zoiets je vrienden gaat opleveren..?

Ja kijk, een voorbeeld, een goede vriend(dacht ik) zei in de tweede waarom ik nooit wilde gamen en toen ik m'n verhaal vertelde ging hij steeds meer met andere om

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34601946)
Doe wat je leuk vindt, dan vind je mogelijk ook vrienden die dat leuk vinden. Iets doen om ergens bij te horen is vooral vermoeiend :o

Iedereen gamet(gamed?) veel? Zelfs mijn vriendin wilde Fortnite met mij doen en o god dat is echt niet leuk als je word ingemaakt.

Elin3 02-04-2019 19:03

Echt niet iedereen! Er zijn ook mensen die liever knutselen, of sporten. Doe dingen waar jij blij van wordt.

Destruct! 02-04-2019 19:04

Citaat:

011373 schreef: (Bericht 34601931)
Hoihoi,
Ik heb dus niet echt veel vrienden(oke wel op scouting en m'n gf) op school. Dat komt dus omdat ik echt niet game. De enige game die ik soms speel Minecraft:s en ja nee niemand speelt dat meer en ik vv me er rot in. Nu probeerde ik in de eerste al met m'n toen beste vriend(niet meer sadly) leren te gamen, toen Forza Horizon 3 en Watchdogs 1 en GTA(ik heb die spellen nu ook). Maar na uren te oefenen en proberen ik snap het doel er niet van, oke een storyline kan leuk zijn, en snap die ene gekke controler echt niet. Ik moet steeds kijken welke knop.

Ik ben ooit nooit een gamer geweest, als kleiner kind keek ik altijd mee met m'n stiefbroer op de Wii en PS2 terwijl ik er zelf niks van kon of wilde te doen.

Nu is het dus zo dat ik ook Fortnite probeerde te leren, want iedereen speelt dat soort battle royale spellen nogsteeds. Nou ik vind het een minigame en no way dat ik er geld aan ga besteden ik kan er ook niks van. Ik kan eig niks van schietspellen of watvoor spellen ook met WASD of Controller. Nu kan ik dus ook geen game vrienden of vrienden op school en dan na school gamen.

Hoe tf leer ik te gamen ben ondertussen 3 jaar bezig zonder succes want ik zuig er nogsteeds in

Leren gamen en dat doe je dan 3 jaar lang? Dat snap ik niet. Het is zo simpel.
Zoek een andere hobby ofzo. Wat vind jij leuk?

011373 02-04-2019 19:28

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34602027)
Leren gamen en dat doe je dan 3 jaar lang? Dat snap ik niet. Het is zo simpel.
Zoek een andere hobby ofzo. Wat vind jij leuk?

Dacht ik ook maar oke ik heb nooit eerder dan de 1ste een console aangeraakt.. Wel een wii maar dat waren alleen party games. Nope ik ben gewoon geen gamer behalve een lange tijd Minecraft dan. Maar dat deed ik gewoon omdat ik me verveeld OP mn pc

Destruct! 02-04-2019 19:31

Citaat:

011373 schreef: (Bericht 34602054)
Dacht ik ook maar oke ik heb nooit eerder dan de 1ste een console aangeraakt.. Wel een wii maar dat waren alleen party games. Nope ik ben gewoon geen gamer behalve een lange tijd Minecraft dan. Maar dat deed ik gewoon omdat ik me verveeld OP mn pc

Ik had een xbox 360, lekker veel lego batman & pure spelen.
Ik speelde ook heel lang Minecraft.

JaapieEleven 04-04-2019 11:55

Citaat:

011373 schreef: (Bericht 34601931)
Hoe tf leer ik te gamen ben ondertussen 3 jaar bezig zonder succes want ik zuig er nogsteeds in

En als we in je profiel kijken, dan is je hobby gamen. En in dit topic vind je het superstom:confused:

Haller 04-04-2019 12:14

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34602621)
En als we in je profiel kijken, dan is je hobby gamen. En in dit topic vind je het superstom:confused:

Hij is gewoon een beetje raar.

deadlock 04-04-2019 12:18

Citaat:

Haller schreef: (Bericht 34602630)
Hij is gewoon een beetje raar.

Volgens mij doet hij gewoon bewust moeilijk. Trolls will be trolls.

Destruct! 04-04-2019 12:59

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34602636)
Volgens mij doet hij gewoon bewust moeilijk. Trolls will be trolls.

Ach, tijd om hem te negeren of hij heeft blijkbaar moeite in het sociale aspect.

MrDodojo 04-04-2019 20:57

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34602621)
En als we in je profiel kijken, dan is je hobby gamen. En in dit topic vind je het superstom:confused:

Als je MC gamen vind ja

Citaat:

Haller schreef: (Bericht 34602630)
Hij is gewoon een beetje raar.

Jup, laten we 't daar maar op houden

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34602636)
Volgens mij doet hij gewoon bewust moeilijk. Trolls will be trolls.

Nee.

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34602645)
Ach, tijd om hem te negeren of hij heeft blijkbaar moeite in het sociale aspect.

Ja negeer me maar en ja dat klopt?

Positive mind 04-04-2019 22:46

De ts is inmiddels weg en zijn vraag is ook wel beantwoord. Dit topic gaat dicht.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.