Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Dillinger Escape Plan in de Effenaar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=207294)

Carn 05-09-2002 01:12

Dillinger Escape Plan in de Effenaar
 
ik ben net thuis, en ik ben helemaal kapot, wat een band zeg :D

die gasten spelen echt subliem, strak en goed! en vooral die drummer! Hij kwam naderhand nog even tevoorschijn, dus nog ff mee kunnen praten, over z`n conservatorium en weet ik veel wat die knakker allemaal gedaan heeft, en ik kreeg nog twee drumstokjes ook (y)

Die zanger is ook een beest, echt zo'n type opgefokte kerel, regelmatig mensen (Waaronder ik) doorelkaar schuddend als ie er bij kon...en maar springen, vallen, klimmen, monitoren omtrappen (y)

maar goed....kben gaar.....ga pitten

86dagreed 05-09-2002 02:16

zie ze volgende week in melkweg

Ce-El-Wan 05-09-2002 02:18

ik ook zien volgende week :D

Rick FSB 05-09-2002 09:01

Wat was dat Shat een slechte grap zeg.... voor sommige mensen die eerder een trein moesten halen was het echt minderzzz! Moesten ze door die bras een stuk Dillinger missen....

Carn 05-09-2002 14:18

Heh, jah, na 3 nummers was de lol daar ook wel weer van af, maar goed, Dillinger maakte ALLES goed :)

funest 05-09-2002 20:35

Citaat:

Rick FSB schreef:
Wat was dat Shat een slechte grap zeg.... voor sommige mensen die eerder een trein moesten halen was het echt minderzzz! Moesten ze door die bras een stuk Dillinger missen....
hoezo...wa was de 'grap' dan?

Carn 05-09-2002 20:42

ff c/p wat ik ergens anders heb gepost

Shat...tja wat is het, 3 volwassen mannen, een in een pamper en baby masker, een drummer met een vagina, en de zanger, RoboCock, die een harnas en helm op heeft waar allemaal dildo`s aan hangen. Gemiddelde Shat nummer duurde pakembeet, 50 seconden, en hadden lucrative teksten zoals "My dick, your tits, TITFUCK!". Dat was ook meteen het diepzinnigste wat eruit kwam. Na 2 nummers had ik het wel gezien, en ging maar weer pilsje pakken, terwijl op de achtergrond "I threw up on her cunt" werd gespeeld. Als het nu dikke grindcore was..maar nee, slechte mix van punk/rock/metal.

IEMOW-KOR 05-09-2002 20:46

Citaat:

Carn schreef:
ff c/p wat ik ergens anders heb gepost

Shat...tja wat is het, 3 volwassen mannen, een in een pamper en baby masker, een drummer met een vagina, en de zanger, RoboCock, die een harnas en helm op heeft waar allemaal dildo`s aan hangen. Gemiddelde Shat nummer duurde pakembeet, 50 seconden, en hadden lucrative teksten zoals "My dick, your tits, TITFUCK!". Dat was ook meteen het diepzinnigste wat eruit kwam. Na 2 nummers had ik het wel gezien, en ging maar weer pilsje pakken, terwijl op de achtergrond "I threw up on her cunt" werd gespeeld. Als het nu dikke grindcore was..maar nee, slechte mix van punk/rock/metal.

de punkrock versie van Rammstein dus.

Carn 05-09-2002 20:51

dat nog nieteens

Carn 27-01-2017 23:55

Let op: dit topic is oud. De laatste reactie was alweer 5259 dagen geleden. Reageren op een oud topic mag, maar veel mensen vinden dat irritant. Je zou ook een nieuw topic kunnen openen.

Ik weet dat dit best een oud topic is maar wil toch reageren.

-------

Up! Net de eennalaatste show 'ever' 3 in NL van tdep opgesnoept, morgen laatste kans in Amsterdam :p

bloodyb 28-01-2017 00:37

Nee niet meer want ausverkauft!:mad:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.