Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Bankrekening, joepie! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1936586)

Nuex 22-09-2017 18:52

Bankrekening, joepie!
 
Hé, heb zojuist een e.dentifier2 van ABN gekregen maar kan niet wachten tot ik het pasje binnenkrijg alleen nu moet ik sparen voor nieuw panzerglass (€20) want anders zien al die krassen in het oude panzerglass op mijn iPhone er niet uit en die moet er tiptop uitzien tegen mijn verjaardag (2 maanden) en ik krijg €3 per week heb nu ongeveer €7 hoe los ik dat op op tijd want ik wil ook nog iets van €15 voor de telefoon kopen dan kom ik op €35 (12 weken) 😫

bloodyb 22-09-2017 21:09

Als je geen klusjes voor geld kan doen zul je toch echt moeten wachten tot je genoeg hebt gespaard.

Positive mind 22-09-2017 23:47

Misschien kun je een bijbaantje zoeken zodat je wat meer te besteden hebt

Pluis 24-09-2017 19:39

Ik kon altijd 10 euro verdienen door de auto van m'n moeder uit te stofzuigen. Kun je niet zoiets doen?

deadlock 24-09-2017 19:40

Krasjes in een beschermhoes? Negeren. Geloof me.

Nuex 24-09-2017 20:28

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34400633)
Krasjes in een beschermhoes? Negeren. Geloof me.

Liever niet want iedereen begint discussies over hoe slecht mijn telefoon is en dan krijg ik weer de schuld van ruzie ontketenen over telefoons ze lijken wel kleurers

deadlock 24-09-2017 20:32

Citaat:

Nuex schreef: (Bericht 34400651)
Liever niet want iedereen begint discussies over hoe slecht mijn telefoon is en dan krijg ik weer de schuld van ruzie ontketenen over telefoons ze lijken wel kleurers

Je telefoon wordt niet slecht omdat er krasjes op de fucking BESCHERMHOES zitten. Als anderen dat vinden dan kunnen ze lekker de tyfus krijgen. Dat en niets anders.

Nuex 24-09-2017 20:34

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34400660)
Je telefoon wordt niet slecht omdat er krasjes op de stomme BESCHERMHOES zitten. Als anderen dat vinden dan kunnen ze beter niks zeggen. Dat en niets anders.

Oké duidelijk

Daantje_0705 24-09-2017 20:35

Het is niet voor niets een beschermhoesje

deadlock 24-09-2017 21:11

Citaat:

Nuex schreef: (Bericht 34400666)
Oké duidelijk

Beter edit je dat soort dingen niet weg. Je moet nog een grote jongen worden ooit en dan word je er ook aan de lopende band mee geconfronteerd. Zo werkt de wereld.

Maargoed; Belangrijkste is dat je zuinig moet zijn op je spullen. De reden dat jij een bekraste beschermhoes hebt is omdat je onvoorzichtig bent/stoer doet met het apparaat/het laat vallen. Ik denk de eerste optie. Alles wat je doet of zegt heeft consequenties. Denk over die consequenties na. Als je voor de grap je telefoon naar een vriendje gooit om een plaatje te laten zien dan moet je je van tevoren bedenken dat dat wel eens het einde van je telefoon kan betekenen. Misschien vangen ze niet goed, misschien gooi jij te hard. Die bescherming probeert de schade te beperken, niets meer en niets minder. Krassen erop? Kijkt misschien niet zo prettig maar het is wel veilig. Wil je echt 20 euro uitgeven om iets wat niet kapot is te repareren?

Nuex 29-09-2017 20:06

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34400690)
Beter edit je dat soort dingen niet weg. Je moet nog een grote jongen worden ooit en dan word je er ook aan de lopende band mee geconfronteerd. Zo werkt de wereld.

Maargoed; Belangrijkste is dat je zuinig moet zijn op je spullen. De reden dat jij een bekraste beschermhoes hebt is omdat je onvoorzichtig bent/stoer doet met het apparaat/het laat vallen. Ik denk de eerste optie. Alles wat je doet of zegt heeft consequenties. Denk over die consequenties na. Als je voor de grap je telefoon naar een vriendje gooit om een plaatje te laten zien dan moet je je van tevoren bedenken dat dat wel eens het einde van je telefoon kan betekenen. Misschien vangen ze niet goed, misschien gooi jij te hard. Die bescherming probeert de schade te beperken, niets meer en niets minder. Krassen erop? Kijkt misschien niet zo prettig maar het is wel veilig. Wil je echt 20 euro uitgeven om iets wat niet kapot is te repareren?

eigenlijk wel sorry dat ik er dat niet bij heb gezegd maar de hoes was helemaal uit elkaar gevallen nadat ik hem een jaar heb logisch dus


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.