Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Studeren (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=88)
-   -   Onderzoek naar duurzame consumptie: concept review (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1962716)

opihapho 09-07-2020 17:11

Onderzoek naar duurzame consumptie: concept review
 
Hey allemaal!

Ik ben een Software Engineer student en voor mijn schoolproject doe ik een onderzoek naar duurzame consumptie van levensmiddelen. Het doel van het onderzoek is een manier vinden om de gebruikerservaring bij het kopen van duurzame producten te verbeteren. Ik zit nu in het conceptuele fase waarin ik erachter wil komen of mensen geïnteresseerd zijn in de oplossing die ik heb bedacht.

Ik hoop dat ik een aantal mensen kan vinden die het concept willen beoordelen. Het beoordelingsproces is simpel. Je kan het concept via de volgende link bekijken: http://sustainablechoice.bss.design/
Vervolgens kan je op de pagina via een van de download-opties laten weten of het een product is dat je zou gebruiken. Alle acties op de pagina is puur alleen om data te verzamelen voor het onderzoek. Klik dus gerust :)

Heb je een vraag/opmerking, laat het hieronder weten.

Een fijne dag toegewenst!

deadlock 10-07-2020 00:22

Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app
Ik wil geen app

deadlock 10-07-2020 00:22

Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.Maak gewoon een functionele website.

deadlock 10-07-2020 00:22

Ik denk ik herhaal het ff want anders blijft het niet hangen bij developers.

Struilhuik 10-07-2020 10:18

En er zitten aardig wat knullige taalfouten in. Ook heb ik zo mijn twijfels over die "single page"-sites. met name als 't zo typisch cookie-cutter oogt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.