Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   niet ongesteld (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1848934)

stylish91 13-12-2011 17:23

niet ongesteld
 
Hallo allemaal.

11-11-11 ben ik voor de laatste keer ongesteld geweest. en tot op vandaag niet ongesteld geworden. had een aantal dagen geleden wel de rugpijn en buikpijn, maar geen bloed.

normaal gesproken zou ik deze week dus wel ongesteld worden, maar omdat die pijnen alweer weg zijn vroeg ik mij af hoe en wat.

heb voorheen wel sexueel contact gehad, maar ben daarna zeker 3 a 4 x gewoon ongesteld geworden, heb ook geen sex gehad maa wel de rest, maar altijd met kleren (moest namelijk stiekem buiten :P).


iemand enig idee waarom dat ik nog niet ongested ben/ nog geen pijn heb?

xx

Pluis 13-12-2011 17:34

soms duurt het gewoon wat langer voor het op gang komt, kan gebeuren.

Lusi 14-12-2011 17:13

Da's ruim vier weken geleden? Het is niet alsof je significant overtijd bent.

stylish91 14-12-2011 22:43

Ik snap die zin niet:$

mathfreak 15-12-2011 10:30

Citaat:

stylish91 schreef: (Bericht 32193178)
Ik snap die zin niet:$

Welke zin bedoel je?

bierkoning 15-12-2011 11:31

Citaat:

stylish91 schreef: (Bericht 32193178)
Ik snap die zin niet:$

dat met significant denk ik....
ze bedoeld dat je niet overdreven over tijd bent, maar slechts een paar dagen....
En je moet je ook niet zoveel zorgen maken, dat helpt ook niet echt...
als je geen echte sex de laatste paar weken hebt gehad, kun je bijna niet zwanger zijn....
en anders doe een test.

Apate 15-12-2011 12:49

Als je geen sex hebt gehad (ik ga er vanuit dat je geen seks hebt met je kleren aan) dan ben je niet zwanger.

Dan loop je alleen maar heel erg te stressen over dat je misschien wel zwanger bent en dan kan het best zijn dat je later ongesteld wordt.

En inderdaad, wat bierkoning zegt: Je bent nog maar een paar dagen overtijd, zo veel is dat niet.

bierkoning 15-12-2011 13:06

Citaat:

Apate schreef: (Bericht 32194370)
Als je geen sex hebt gehad (ik ga er vanuit dat je geen seks hebt met je kleren aan) dan ben je niet zwanger.

Dan loop je alleen maar heel erg te stressen over dat je misschien wel zwanger bent en dan kan het best zijn dat je later ongesteld wordt.

En inderdaad, wat bierkoning zegt: Je bent nog maar een paar dagen overtijd, zo veel is dat niet.

voel me net een vrouw met al die ongesteldheid tips :P

stylish91 15-12-2011 19:12

Dat klopt ook wel. En ben ook nog niet eens s een jaar ongesteld. En de vorige keer zat er ook meer dan 4 weken tussen. Kan het zijn dat dat afgelopen week dan de eisprong was?

Pluis 16-12-2011 19:59

Citaat:

stylish91 schreef: (Bericht 32195779)
Dat klopt ook wel. En ben ook nog niet eens s een jaar ongesteld. En de vorige keer zat er ook meer dan 4 weken tussen. Kan het zijn dat dat afgelopen week dan de eisprong was?

dat kan best ja. als je nog niet zo lang ongesteld bent kan het ook lang duren voor het regelmatig wordt (lees: zo'n anderhalf tot 2 jaar, en sommigen blijven altijd onregelmatig menstrueren). Ik kon mijn eisprong altijd best goed voelen, maar veel meer dan even een steek aan 1 kant van mijn buik was dat nooit eigenlijk.

stylish91 18-12-2011 18:42

Ik ben ondertussen nog niet ongesteld geworden. Maar de pijnen worden alweer minder. Echter heb ik de laatste maand wel wel veel dingen / stress aan mijn hoofd. En ben daardoor ook wel emotioneel. Kan t zijn dat je een menstruatie over slaat? Bijv omdat ik nog niet zo lang ongesteld ben?

Xx

fizzle-fluffy 18-12-2011 21:47

Meestal als je periode regelmatig is (en je niet aan de pil bent) is hij regelmatig met de maan, en niet met de maand. Dus dan is het logisch dat je telkens iets later (of is het vroeger?) in de maand ongesteld bent. Als je een paar dagen overtijd bent hoef je je meestal geen zorgen te maken.

stylish91 19-12-2011 13:42

ik was van te voren vrij regelmatig en het klopt dat die dan idd niet altijd op precies dezelfde dag valt.

ik ben toen volgens mij 4 maanden geleden heel vreemd ongesteld geworden, was na 2 weken en 2 weken later weer. sinsdien is het weer onregelmatiger geworden. maar nu duurt het dus al meer dan 5 weken...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.