![]() |
Eigenlijk aan Andijvie, maar jij mag ook wel antwoorden :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriend is Hollander, maar zelf kom ik wel uit Limburg. Maar dat wist je volgensmij wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben natuurlijk heel erg thuis in telefoons :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dan trouwens ongeveer hetzelfde dialect als hem :)
|
Eén Limburger - Vlindertje - is wel genoeg hoor. :o
|
Citaat:
en oude telefoons met draaischijf hebben soms nog hun oude nummer erop staan (6-1-2 bijvoorbeeld :)) en draaitelefoons werken niet als zo'n wijf zegt "toets nu 1 in". dat werkt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil later gewoon weer in Limburg wonen, maar EoS is het daar niet mee eens. Dus waarschijnlijk eindigen we ergens in Gelderland, aangezien ik niet in Brabant wil wonen.
|
Citaat:
Ik vind Limburgers best leuk, maar hoe meer je er 'kent', hoe groter de kans is dat je ze 's ochtends vroeg tegenkomt. En een zachte g is bij vrouwen (soms) wel leuk, maar bij mannen... |
Citaat:
|
Citaat:
En jij woont toch inmiddels in Amsterdam? Edit: Helmond. Verwarring met iemand anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het voordeel van Limburg is wel dat er vervoer- en verkeerkundig heel veel uitdagingen liggen. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik merk wel dat mijn Limburgs aan het vernederlandsen is en dat vind ik jammer :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ben wel benieuwd! |
Citaat:
Sommige Limburgers proberen soms echt heel netjes Hollands te praten, en dat klinkt écht niet :o |
Citaat:
|
Andijvie, wat ben je trouwens actief.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik liep laatst in Utrecht. Werden we opeens door een forumer aangesproken. : para:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Topic is bijna vol (n)
|
Citaat:
|
Citaat: