![]() |
Ik heb weekend -o-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de spelleider is online *O*
|
wat een dooie saaie boel hier.
ik ben dit weekend vrij van werk, dat is echt lang geleden dat ik een heel weekend vrij was :eek: |
Ik ben benieuwd wie er dood is :)
|
Loop ik net met slippers door de straat zak ik zo met mn hele voet in een plas water. :(
|
Waarom heb je ook slippers aan als je buiten loopt?
|
Citaat:
en jeetje, is het weer volle maan? :D |
Citaat:
had nog mn sokken aan ook ;x |
He kut, ik ben een paar uur te laat voor de bitchfight tussen Manon en Mevrouw Gespreidheid. :'(
|
Citaat:
|
Vóór ik mn haar knipte overwoog ik nog dreads. ;x
|
Citaat:
Ik ben een keer midden in de winter toen ik open schoentjes aan had in een plas ijswater gestapt. Toen had ik ook opeens een koude voet. |
Citaat:
ach... gewoon even wachten, er gebeurt vast wel weer eens iets anders leuks |
Citaat:
|
Ik ben aan het overwegen om mijn haren weer eens een stuk korter te knippen.
|
Citaat:
|
Citaat:
(of eigenlijk niet, want dan ben ik natuurlijk geen alto meer :s) |
Citaat:
oeh, das ook niet zo fijn ;( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
maar ik ga mn haar niet ooit nog laten groeien :o |
Citaat:
en ik vind grijze dreads iig echt supermooi... en bij mannen kan een beetje kaal ook nog wel. is zo lievig <3 |
oudere mannen zijn sowieso win. Maar niet te oud natuurlijk!
'hoe zie je of iemand je geblokkeerd hebt?' is toch gewoon fout? het is toch heeft? ;x |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
crappy kutwolven :mad:, hallo waarom ik nou weer ik heb nooit eigen theorieën, andere mensen posten meters theorieën!1!1
|
De wolven zijn deze keer niet lief. Ik was ook opeens dood (n)
|
Citaat:
Citaat:
dus ziedaar :p |
Citaat:
|
Citaat:
je hebt ook gewoon wat ertussen zit mensen met theorieën maar niet zo dreigend voor de wolven en ook niet zulke goede spelers :p |
Mevrouw Gespreidheid. -O-
|
:D
|
@Soija die weet hoe hij die hossel moet zetten http://soija.student.utwente.nl/styl...efault/bef.gif
Pippeloen was er aan het trainen met lisaaah. Ze waren bezig met spinnen. Het is zo leuk om te fietsen op dance muziek. Ze hadden allebei een abonnement. Na een les vol inspanning gingen ze weer naar huis. Onderweg kwamen ze Yoshimare nog tegen. Pippeloen begon gelijk verlegen te lachen. Zelfs in het donker zag zijn gezicht er nog mooi uit. Lisaaah werd ook bijna spontaan verliefd op hem. Yoshimare had in de gaten dat pippeloen verlegen werd in zijn aanwezigheid. Om haar extra rood aan te laten lopen gaf hij haar dus ook nog een knipoog. Yoshimare wist precies hoe hij een meisje moest versieren. Hij had al in bed gelegen met sterrenmeisje, spekkie, lisaaah en vlindertje. Pippeloen kon dus ook nog wel op zijn need-to-fuck-ladder. |
Citaat:
|
avonds, zo net even lekker gegeten:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meph@lastFM :eek:
Your musical compatibility rating with KazetNagorra is: Very Low You share a few artists in common, including Bathory, Led Zeppelin, Metallica, Ekseption, and Ayreon. :o |
Citaat:
|
hoi :p
|
wat?
|
huh
|
jij bent echt 24/7 online heh?
|
Nee, ik moet ook wel eens eten en slapen.
|
Citaat:
Frank Zappa heb ik ook wel eens geluisterd geloof ik! Verder is je top 10 mij onbekend. x; |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |