![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
:o
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
oh shit, die film is al begonnen :(
|
Het woord slijten als in "straks slijt mijn toets (af)", bestaat dat?
|
Citaat:
|
slij·ten1 (onov.ww.)
1 door voortdurende wrijving of voortdurend gebruik minder worden in massa, sterkte of bruikbaarheid => verslijten 2 mettertijd minder worden in kracht, verzwakken slij·ten2 (ov.ww.) 1 door voortdurende wrijving of voortdurend gebruik doen afnemen in massa, sterkte of bruikbaarheid => verslijten 2 door voortdurende wrijving of voortdurend gebruik veroorzaken, maken 3 (tijd) doorbrengen, vooral op een eentonige of rustige wijze => doorkomen 4 verkopen 5 (vlas) uittrekken bij de oogst |
Oh God, het was een misverstand. Uice dacht dat ik het had over een toets op school.
Wat een modderfiguur slaat hij hier nu. ;) |
Slangen zijn best relaxed, beetje in de zon liggen en verder niets doen. Eén keer in de maand even een muis opvreten en weer lekker bakken in de zon. (y)
|
Citaat:
Op vakantie een dag bakken, af en toe iets naar binnen schuiven, verder bakken, uitgaan en slapen. Twee weken lang, heerlijk. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Yeah, ik ben nu officieel 'Medewerker van de maand', tenminste... vandaag moest ik op kantoor komen bij de baas om een foto van mezelf te laten maken voor in de kantine. :D
|
Gefeliciteerd *o*
|
Citaat:
|
En deze maand heeft nog 31 dagen ook, jammer dat er dan weer feestdagen vanaf gaan. ;)
|
Is het niet van de maand november?
|
Minke, hoe was het bij de vliegende panters?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en het heet ook officieel helemaal niet zo; het heet 'Shopping with the stars'.
En officieel is het ook niet zo dat er iedere maand iemand gekozen wordt, er worden in één jaar gewoon 12 mensen gekozen. :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zie topic op T&C, kom je daar ook nog 's ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe jij wel vlaaien eten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, het komt toch nog steeds gewoon over als 'wel tof'? Geen meesterwerk, maar ik heb zeker wel gelachen hoor. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kwam een Stadler GTW voor Veolivla tegen en toen moest ik aan jou denken. :( |
Citaat:
Maandag ga ik weer over Den Bosch. Ik moet dan mijn surprise meenemen en in een veolia-trein sneuvelt ie. |
Ik weet het, ik weet het. Ringtones zijn voor het plebs. Maar! Ik heb nu zo'n antieke rinkelende telefoon als ringtone :cool:
|
Citaat:
(8) pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten (8) |
Limburgse vlaaien ftw. Sindsdien probeer ik alleen nog maar Limburgse vlaaien te eten. :y
|
Citaat:
Je hebt er wel vertrouwen in hè? :D |
Ik heb eens in de zoveel jaar een familiefeest in Limburg, inclusief 1000 vlaaien en veel drank *O* verder eet ik ze eigenlijk nooit hmm
|
Citaat:
|
Ik heb een half jaar gehad dat ik elke twee weken in Limburg kwam en er recepties met vlaai waren. :D (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar nu geen Veolia meer. Het is weekend. |
Hihi ik mocht kadoklikken (een alternatief voor kerstpakket) van mijn vorige uitzendbureau, en ik heb 9 weken de Donald Duck gekadoklikt :bloos: :cool:
|
Citaat:
|
In het weekend kun je beter over de NS praten. Die werken zich te pletter in het weekend.
|
Ohja?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |