![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het idee dat wanneer je weet waar ik woon, ik toch geen vlaai krijg. :o *ziet vorige pagina (I)* |
Je kan vlaai lastig in een envelop doen, zonder dat het prut wordt.
|
Je mag het ook langs komen brengen. :y Het is maar anderhalf uur vanaf Den Bosch. ;)
|
En waar is het dan?
|
Hoi.
|
Hej
|
Hoe gaat het met jou?
|
Goed
en met jou? |
Goed hoor :)
|
Ga je vanavond nog iets leuks doen?
|
Citaat:
|
Ga ik na een weekje Amsterdam weer eens bij ons huis kijken (dat wordt gebouwd en lijkt bijna af te zijn), hebben die klojo's een verkeerde radiator op de verkeerde plek geplaatst :mad: Ik snap echt niet hoe ze zoiets fout kunnen doen, de tekeningen zijn zó vreselijk duidelijk :mad:
|
Citaat:
Zijn jullie een huis aan het bouwen in Maastricht? |
Tuig is het, allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En nu zagen we de oplevering heel erg naderen, want het ging zo snel en het is/was al bijna af. Komen ze nu met dit soort fouten aanzetten. Nu is is er al cement gestort over de verwarmingsleidingen, dus moeten ze die vloer weer gaan frezen ofzo, heel gedoe, kost veel tijd en dus krijgen wij weer later de sleutel. Heel irritant wanneer je dit soort dingen niet zelf in de hand hebt maar afhankelijk bent van incompetente aannemers die geen tekeningen kunnen aflezen (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kutmuziek, ongegeneerde bagger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mar wij hoeven gelukkig geen fotoos van onzelf te leveren :D Citaat:
Citaat:
hallo. ik ben gaar ik heb in de afgelopen twee nachten bij elkaar wel 8 uur geslapen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb vandaag van 5:30 tot 18:00 geslapen/in bed gelegen :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Maastricht eigenlijk wel een leuke stad. Edit: en ik vind de kinderkopjes, oude vrouwtjes en het dialect wel leuk. :bloos: |
Citaat:
als je zo een plaatje opzoekt van een oldskool foon, dan heeft ie van die wekker belletjes bovenop zitten. het toontje dat jij hebt is toch gewoon zo'n draaitelefoon dingie? |
Buiten de kinderkopjes, carnaval, het dialect en de oude vrouwtjes om is Maastricht echt heel erg leuk.
Ik zou nu echt geen stad weten waar ik liever zou willen wonen. |
Heb je een limburgse vriend/man?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|