Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Vertel iets over jouw nacht #2 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1624572)

TopDrop 09-09-2007 14:05

Vertel iets over jouw nacht #2
 
We hebben al een Jouw dag, dus nu ook een jouw nacht topic.

Vertel hier:
Hoe is jouw nacht verlopen, met wie en van hoe laat tot hoe laat duurde jouw 'rusttijd'?
Wat heb je gedroomd?
Wat denk je dat jouw droom betekent?
In hoeverre geloof jij in de betekenis van dromen en het analyseren van dromen?
Wat ben jij de komende nacht van plan?
Hoe is jouw slaapomgeving (van invloed op jou).

:)

Alessia 09-09-2007 14:45

ik ben vanacht in slaap gevallen met licht en computer aan, tijdens een videogesprek op MSN :S:S

TopDrop 09-09-2007 14:47

Citaat:

Alessia schreef: (Bericht 25924345)
ik ben vanacht in slaap gevallen met licht en computer aan, tijdens een videogesprek op MSN :S:S

:D

TRA 09-09-2007 15:01

Mijn nacht was prima heur.

Hanneke 09-09-2007 17:18

Citaat:

TRA schreef: (Bericht 25924451)
Mijn nacht was prima heur.


Dr. Korsakov 09-09-2007 21:28

Deze nacht gaat heerlijk worden!

TopDrop 09-09-2007 21:30

Morgen weer om 9 uur op :(

En bladibla, dat is laat ofzo. Nou. Voor mij niet :(

trophus 09-09-2007 21:34

Om moet morgen om 7 uur weer mn nest uit, bweuh....bah

maar we blijven sterk :o

Femic 09-09-2007 22:05

Ik was op een - mede door mij georganiseerd - introkamp en viel om 2u dronken in slaap (gewoon in bed hoor), ik denk niet dat ik gedroomd heb..:p

sterrenmeisje 09-09-2007 22:09

ik was moe en ging in bed liggen, en toen ging ik slapen, nadat mn kat tegen mijn buik aan was komen liggen.

Vlindertje 09-09-2007 22:25

Deze nacht wordt fantastisch, al moet ik wel weer vroeg op

Pippeloen 10-09-2007 10:41

Ik heb heel chaotisch gedroomd. In een winkelcentrum waar de ah/hema en v&d 1 winkel was, overal beveiligingspoortjes. Ik was daar met mijn moeder die steeds iemand tegen kwam en ik zelf door de winkel ging lopen. De hema liep uit in de zee, ik stond met mijn benen in het water, maar mijn schoenen/broek voelden niet nat aan. Mijn date van vrijdag was erbij maar door het water en de chaos kon ik hem niet verstaan. Ik begreep het allemaal niet.
doordat er een grote golf aankwam, rende ik weg met de date en kwam uit in een kasteel en rende de wenteltrap op. Omdat er zoveel spinnenwebben waren wilde ik niet verder, en het water was ook ineens weg. Mijn date was ik kwijt.
Ik ging zoeken en kwam toen bij een futuristisch barbie-paradijs.

Pippeloen 10-09-2007 10:43

Ik zag trouwens ook ergens een Suske en Wiske liggen, waar 'Uice' opstond. Toen dacht ik, oh hij heeft het van Suske en Wiske.

Uice 10-09-2007 10:52

Citaat:

Pippeloen schreef: (Bericht 25929076)
Ik zag trouwens ook ergens een Suske en Wiske liggen, waar 'Uice' opstond. Toen dacht ik, oh hij heeft het van Suske en Wiske.

Hè? Waar ging het over?

Pippeloen 10-09-2007 10:55

Geen idee. Het lag in een groot stripboekenschap, ik liep er alleen maar langs. Maar er stond Uice op.

Tink* 10-09-2007 11:08

Ik ging met een heel naar gevoel slapen. En ik droomde ook heel naar. Want ik was niet overleden, maar ik moest toche en begrafenis doen. En toen was ik dus op mijn eigen begrafenis. Nou ja, het was in een zaalte aan tafels en ik zat tegenover onbekende mensen enzo. En aan andere tafels zaten wel bekende mensen en een vroegere vriend van me was er ook en hij zei 'Hej då' en dat vond iedereen heel grappig. :confused: En ik weet zeker dat ik mezelf was en ze zeiden tegen me dat zo'n nepbegrafenis moest ofzo wegens de omstandigheden. En toen later was ik met twee onbekende jongens in de supermarkt en we gingen elkaar met slagroom onderklaaien ofzo en één jongen haakte af en toen ik dichtbij de ander was toen werd ik wakker.

trophus 10-09-2007 11:13

Nou ik ging slapen, ik weet niet wat ik heb gedroomd maar toen ik wakker werd lag mn dekbed/kussen/sprei en alles op de grond, zat er best veel bloed aan mn rechterhand (geen idee waarvan) en zat mn neus vol snot.
Tevens was ik duizelig en wazig, hele ochtend mn neus zitten snuiten, een hele WC rol vol...
En ik ben dus maar niet naar college gegaan :(

Daboman 10-09-2007 11:16

Gisteren vroeg naar bed gegaan, lekker geslapen en op de een of andere manier kon ik gewoon voor 7 uur fris m'n bed uit komen. Dat lukt bijna nooit, ik word pas echt wakker als ik onderweg naar school of m'n werk ben. Of als ik later wakker wordt dus.

Dr. Korsakov 10-09-2007 14:55

Citaat:

Dr. Korsakov schreef: (Bericht 25927147)
Deze nacht gaat heerlijk worden!

Ik had gelijk, het was heerlijk. Ik heb 8 uur aan een stuk geslapen. :cool:

per piacere 10-09-2007 15:56

Nou tot elf uur of zo gesmst met hasseltboy zonder in slaap te vallen en toen slapen en om 5 uur wakker omdat mijn lichaam dacht dat de wekker zou gaan, maar dat was pas om 6.15 dus beetje stom

Swlabr 10-09-2007 16:07

Nadat LotR: TTT afgelopen was besloot ik wat te gaan forummen. Toen verveelde ik mij en ging ik mijn bitchass boek 'Mathematics for engineers and technologists' lezen en wat opgaven maken. Toen werd mijn brein moe en wilde hij slapen.

Sarah 10-09-2007 16:10

Ik had een beetje een korte nacht want ik sliep om 0:15 en mijn wekker ging om 6:00 oh joy. Dus heb ik vandaag twee keer koffie gehad wat ik normaal nooit drink.

En volgens mij is er geen suske&wiske met 'uice' in de titel.

Pippeloen 10-09-2007 22:28

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 25930623)
En volgens mij is er geen suske&wiske met 'uice' in de titel.

Dat was nog een p.s achter mijn droomverhaal. Ik heb het dus alleen maar gedroomd.

trophus 10-09-2007 22:54

Ik heb zo geen zin in vannacht, wedden dat ik de hele nacht lig te woelen? :(

sterrenmeisje 10-09-2007 23:00

kinderboeken lezen. helpt echt!

Pippeloen 10-09-2007 23:01

kinderboeken <3

Tink* 11-09-2007 07:39

Ik droomde eerst dat ik hier thuis was en mijn beste vriendin was hier en die had gezeik met de buurvrouw. Of nou ja, die wilde dat ze gezeik kreeg met de onderbuurman en wij waren steeds in de gang ofzo. Haar zusje was er ook en die had een katje. Daarna liep ik ergens met mensen door een winkel en afwisseld zaten we buiten aan een picknicktafel. Ik weet nog dat Juice er was en die bang was dat ik op hem viel. :D Maar toen zei ik dat ik alleen op rare mensen viel ofzo. En toen in de winkel kwam ik die jongen die in het ziekenhuis lag ook tegen en ik wilde 'm knuffelen maar dat mocht nog niet want ik kon besmet worden. En toen was ik met een paar mensen incl mijn tante aan het vluchten voor een paar jongens. Want die wilden haar kind afpakken en die ging ik de hele tijd meezeulen en beschermen. Door afleidingsmanouvres in de HEMA en onderweg kwamen we dan eindelijk thuis met kind. Daar viel een tand uit en toen ging de wekker.

Om vijf uur had ik al een keer moeten plassen, maar nu ging ik dus uit bed en ik viel halverwege het trapje van mijn hoogslaper en dat deed pijn. ;x

TopDrop 11-09-2007 07:54

Teringwekker. Veel te vroeg man.

trophus 11-09-2007 10:54

:o ik heb twee aspirines genomen en ben half verdoofd in slaap gesukkeld.
Normaal neem ik nooit aspirine's voor dit soort situaties :( maar noodweer.........

Sarah 11-09-2007 18:08

Citaat:

Pippeloen schreef: (Bericht 25934107)
Dat was nog een p.s achter mijn droomverhaal. Ik heb het dus alleen maar gedroomd.

Ah oke. Dan is het besmettelijk. Ik heb zo intensief op de achterkant van een suske&wiske gezocht dat ik vannacht droomde dat er een nieuwe suske&wiske uit was die 'de sappige muicen' heette. Mijn dromen kunnen niet spellen maar ze associeren wel leuk.

jongen1986 11-09-2007 19:41

Ik viel rond 12en in slaap, en aangezien ik niet lekker ben, droom ik hevig. Zo ook vannacht.
Ik droomde over Nathalie, iets wat ik erg lang niet meer gedaan hebt. Het was.. vreemd. Ze verklaarde veel, en alles klonk logisch, waardoor ik haar achteraf toch weer leuk begon te vinden..
Gek.

drukknoopje 12-09-2007 12:56

hmm, ik werd wakker gebeld om kwart over acht, dat vond ik niet zo leuk.. Toen ben ik in bed gaan gamen tot elf uur, toen weer in slaap gevallen tot half twee en nu ben ik hier. Maar verder wel lekker geslapen.

Andijvie 12-09-2007 13:07

Ik ging met vrienden een stuk fietsen op een dubbele tandem (dus voor 4 personen; twee naast elkaar), en dat was heel gaaf. Toen gingen we in een klein hotel overnachten, waar ik al eens eerder was geweest. We namen twee tweepersoonskamers en gingen nog en beetje rondsnuffelen. Al snel bleek dat het een soort Halloween was en dat er mensen opstonden uit de dood; alleen in het trappenhuis waren we veilig. Maar mijn oma wilde heel graag haar trein halen die van spoor 45b vertrok, dus gingen we daar naar op zoek, maar ze liep telkens de verkeerde kant op. En toen kroop er zo'n dode geest in me en werd ik wakker... :D

Pippeloen 13-09-2007 02:29

Ik kan dus echt niet slapen he :s
ik heb nog geen oog dicht gedaan, ik lag net maar te woelen in bed.
En straks moet ik om half 8 beginnen met werken :')

Tink* 13-09-2007 09:28

Gisternacht heb ik amper geslapen (sliep pas rond zeven uur in) en vannacht echt heerlijk lang en goed. :cool: Ik voel me nu ook veel beter.

TopDrop 13-09-2007 09:30

Ik heb ook weer eens uitgeslapen (y)

Vlindertje 13-09-2007 09:35

Mijn nacht was perfect (y). We zijn wel redelijk laat gaan slapen, maar ik ben nu alweer wakker en aan het werk (en dat is ook hard nodig).

Katje 13-09-2007 09:39

Mijn nacht werd gevuld met respectievelijk poker, sweet love, slaap en een kat die in mijn oor beet :)

Dexter_M 14-09-2007 04:01

kan niet slapen, dus ben al de hele nacht japanse spelprogammas aan het kijken:D*O*

BleuEyes 14-09-2007 08:02

Een kort nachtje, in slaap gevallen met de tv aan en vanmorgen om half 8 de eerste gedachte: Hoe zou het met hem zijn?

Tink* 14-09-2007 09:55

Ik heb bankgehangen. :o En daarna een paar dronken mensen naar huis gestuurd, en geloof me, dat is me toch een werk. :p En daar werd ik moe van dus toen ben ik nog even thuisgebracht en ik kon alweer niet slapen, dat is niet liev. Ik sliep pas om acht uur. :o En ik heb naar gedroomd. :(

Dr. Korsakov 14-09-2007 10:01

Ik heb redelijk geslapen. :) Maar het was het waard. :p


(en voor de duidelijkheid: er is niets nieuws uitgewisseld! :nono: )

Tink* 14-09-2007 10:01

Dat hadden we ook niet verwacht. :p Althans ik niet. ;)

Lisa 14-09-2007 15:48

Ik ging slapen om 1 uur maar kon niet echt slapen. Viel uiteindelijk rond half drie in slaap. Negen uur moest ik er wel weer uit, voor school, maar toen bleek het college niet door te gaan. En toen had ik niks te doen tot half twee. Misschien moet ik maar gewoon een slaapritme nemen ofzo. En dan altijd om 9 uur opstaan, zodat het niet zo erg is als ik vroeg college heb. En ik heb weer vreemd gedroomd.

flyaway 14-09-2007 15:58

+ medicijnen toch laat in slaap gevallen

Verder 's nachts een keer wakker geworden vanwege arm die afgekneld was, dus die heb ik met m'n andere arm uit bed geslingerd en toen weer in slaap gevallen. 7u wakker door wekker, half acht dr uit.

Freyja 14-09-2007 17:10

Uit, eerst in een café, toen dansen, een stel jongens beledigd door te vragen of ze homo waren, waarop ze de rest van de avond bij ons in de buurt zijn gebleven, naar een andere kroeg gegaan, vergezeld door de niet-homo's, en vervolgens ge-afterpartied bij een van die jongens thuis met rooibosthee en ... een een of ander sojasapje geloof ik. En toen was het 6 uur en had ik nog 4 uur slaap ofzo en was ik kkbrak. Ergens tussendoor was ook nog veel jaegermeister, en ik had toen ik thuis kwam echt nog 16 euro van de 20 dus ik ben duidelijk niet degene die mij dronken heeft gevoerd. Ik denk dat dat of de niet-homo's waren, of mijn afterpartypartner, of de Limburgers met wie we in het café waren. Allemaal, denk ik. Hmmm.

Ja ik vond het erg vermakelijk :D

TopDrop 14-09-2007 19:16

Mijn nacht was best interessant :o

DanielC 15-09-2007 10:32

in mijn droom was al m'n familie bij ons over de vloer. En m'n ouders hadden sex op een fitness apparaat.

Voordat ik ging slapen heb ik met Rolph Grosse Pointe Blank gekeken. En die was erg leuk.

Dr. Korsakov 15-09-2007 11:06

Weer 8 heerlijke uren slaap gehad! (y)

PixelDansje 15-09-2007 11:42

Citaat:

TopDrop schreef: (Bericht 25962990)
Mijn nacht was best interessant :o

vertel TopDropje :D

Mijn nacht was kort en kort en kort


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.