Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   The Tribe II (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=520421)

@ngel from Hell 23-06-2003 14:58

The Tribe II
 
de vorige is gesloten laten we hier verdergaan


UP TO THE NEXT 500 :D

Toet0r 23-06-2003 15:12

ik MOET het vandaag zien!!! anders ben ik echt alles vergeten enzo =|

Blubje 23-06-2003 16:27

die Mega, ik dacht dat ie echt te vertrouwen was, maar niet dus...
en Tai-San was er weer ineens! :)
en Brady is weer terecht, maar wat kan die Trudy zeiken zeg...
oehh en Ebony, heel evil tegen Amber: als Jay iets overkomt, vermoord ik je :cool:

Adrenaline 23-06-2003 16:28

MIJN GOD!
Ik was het bijna vergeten vandaag:O
Maar de aflevering was weer geweldig, en Tai-san!!!
En Mega zag er eigenlijk wel lief uit met Brady aan zijn hand.
Ebony was weer heerlijk gemeen tegen Amber als altijd, maar liet vandaag ook even zien dat ze best begaan kan zijn --> Trudy


@ Blub ik= vis: Darn, je was me net voor

Toet0r 23-06-2003 16:31

nouhou!! ik ben het weeeeeer vergeten te kijken *schop*

InsaneBarbie 23-06-2003 16:38

om dit tribetopic even goed in te luiden:

ik wil ook een patch :(

Rufus Lee 23-06-2003 16:44

oehh, Tai-San is weer effies terug!! :cool:

Het is zo goed om weer een Mall Rat van de oude garde te zien :D




overigens, voor degenen die het nog willen lezen, hier is weer een nieuw hoofdstuk van evil Brady :)

(hoezo we willen graag dat iedereen het gaat lezen? :D)

Adrenaline 23-06-2003 16:46

Citaat:

Rufus Lee schreef op 23-06-2003 @ 17:44:
oehh, Tai-San is weer effies terug!! :cool:

Het is zo goed om weer een Mall Rat van de oude garde te zien :D

idd, alleen is ze nu wel een stuk kleiner gezien ze niet op van die new rocks staat :P

Rufus Lee 23-06-2003 16:50

Citaat:

Adrenaline schreef op 23-06-2003 @ 17:46:
idd, alleen is ze nu wel een stuk kleiner gezien ze niet op van die new rocks staat :P
:D:D

Ach, klein maar dapper zullen we maar zeggen, he? ;)

Adrenaline 23-06-2003 17:09

precies!:D

Blubje 23-06-2003 17:13

Citaat:

Rufus Lee schreef op 23-06-2003 @ 17:44:
oehh, Tai-San is weer effies terug!! :cool:

Het is zo goed om weer een Mall Rat van de oude garde te zien :D


ja heh? en toen ging salene ook nog dat geval opzetten zodat ze dat paradise kon doen en toen zag je ook ff allemaal oude beelden :) vonk erg leuk (y)

Adrenaline 23-06-2003 17:21

een om mij een plezier te doen natuurlijk een heeel klein stukje Jay topless :o

FireCracker 23-06-2003 17:51

z'n haar was echt weer vreselijk blond... :x onmooi :p

maar ja : tai-san blijft koel :)
mega vind ik stom, hoe leuk ik 'm ook vind, hij blijft Ved vervanging, dus ik weiger 'm gewoon leuk te vinden...

InsaneBarbie 23-06-2003 19:37

is het jullie trouwens ook opgevallen dat ze bij het vertalen ved en jay door elkaar halen soms? beetje dom...

snoops 23-06-2003 21:15

Gelukkig, een nieuwe Tribetopic. (y) Wat zag Tai-San er trouwens anders uit in haar techno-outfit

Blubje 23-06-2003 21:25

Citaat:

InsaneBarbie schreef op 23-06-2003 @ 20:37:
is het jullie trouwens ook opgevallen dat ze bij het vertalen ved en jay door elkaar halen soms? beetje dom...
argh ja, dat was echt zwaaar irri!
Citaat:

ik wil ook een patch :(
ja *zucht* wie niet?? hijs zo lieff :)

oowja ik zag trouwens iemand die ik helemaal niet kende: Lex en nog zo'n jongen gingen Trudy zoeken en toen stonden ze in de deuropening en zeiden ze dat ze haar niet hadden kunnen vinden, maar wie was die jongen?? hij leek een beetje op Pride, maar dan veel groter...maar wel met zulk haar, blauwe stukken erin ofso :s iemand die het weet??

Noínden 23-06-2003 21:49

Wieieie, morgen iets leux te doen: het nieuwe evil Brady hoofdstuk lezen!!

Tai-San is terug!! Maar waarom is ze nu ineens Techno? Wel heeeuuul hip...

En hey...

Dat stukje paradise van May...

PRIDE OOK TOPLESS!!! EN JAY!!! PRAISE ZOOT!!! PRAISE THIS EPISODE!!!

Is May toch nog ergens goed voor :P

Zeg, die vreemde jongen (schattig holbewonertje trouwens) is toch ook een Eco-mensje?

@ Pherwilyaiel: Thanx!!

Wat betreft Mega: you are so right! Wat wil dat figuur nou eigenlijk? Is ie nou goed of slecht? Mag hem nie...

Ben ik enthousiast ofzo? Wat een uitroeptekens. En nog geen Lex-praising...

Wat een klepto, zeg, die Lex. Oh ja, daar ben ik (oh ik ben zo slim) achter gekomen; Lex = Latijn voor wet!! Maar ondanks, of juist dankzij dat klepto gedoe ga ik hem steeds leuker vinden... Slechte mensjes zijn zo leuk... Tenzij ze vreemdgaan natuurlijk (= minpuntje bij Lex).

FireCracker 24-06-2003 09:42

Citaat:

InsaneBarbie schreef op 23-06-2003 @ 20:37:
is het jullie trouwens ook opgevallen dat ze bij het vertalen ved en jay door elkaar halen soms? beetje dom...
ja, storend he? en pas hadden ze het over pride en jay en toen ging de ondertiteling over de trots van jay :rolleyes: wel komisch :D

Citaat:

yep, mijn Meryl Cassie

Zou ik d'r dan met jou moeten delen?
dat zou ik wel fijn vinden ja :p

prinses eowyn 24-06-2003 10:04

Citaat:

InsaneBarbie schreef op 23-06-2003 @ 20:37:
is het jullie trouwens ook opgevallen dat ze bij het vertalen ved en jay door elkaar halen soms? beetje dom...
dat is me nog nooit opgevallen
ik ben nogal vaag, ik lees nooit ondertiteling

prinses eowyn 24-06-2003 10:05

Citaat:

Rufus Lee schreef op 23-06-2003 @ 17:44:
oehh, Tai-San is weer effies terug!! :cool:

yeah!!!!! :D :D :D :D

Blubje 24-06-2003 10:09

Citaat:

Nospheratou schreef op 23-06-2003 @ 22:49:

Tai-San is terug!! Maar waarom is ze nu ineens Techno? Wel heeeuuul hip...


Zeg, die vreemde jongen (schattig holbewonertje trouwens) is toch ook een Eco-mensje?


ja dat snap ik ook niet, mja...ze zag er wel onwijs stoer uit als Techno, met die vlechtjes enzo :cool:

oow dat zou best kunnen, ik kende m iig niet :s

prinses eowyn 24-06-2003 12:11

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef op 24-06-2003 @ 11:09:
ja dat snap ik ook niet, mja...ze zag er wel onwijs stoer uit als Techno, met die vlechtjes enzo :cool:

oow dat zou best kunnen, ik kende m iig niet :s

ik denk niet dat ze techno is, lijkt me niks voor tai-san
misschien is ze aan het spioneren of zo

Blubje 24-06-2003 12:45

Citaat:

prinses eowyn schreef op 24-06-2003 @ 13:11:
ik denk niet dat ze techno is, lijkt me niks voor tai-san
misschien is ze aan het spioneren of zo

nee idd, want zij is altijd zo van "oeh spiritueel dit en harmonie dat" ik denk dat ze aant spioneren is idd, want ze hielp Trudy ook en dat doe je heus niet zomaar...

prinses eowyn 24-06-2003 12:48

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef op 24-06-2003 @ 13:45:
nee idd, want zij is altijd zo van "oeh spiritueel dit en harmonie dat" ik denk dat ze aant spioneren is idd, want ze hielp Trudy ook en dat doe je heus niet zomaar...
om even door te redenenren: als ze aan het spioneren is zal ze uiteindelijk wel weer met de mallrats temaken krijgen en als ebony en jay uit elkaar zijn lijkt ze me een perfect meisje voor jay. (want lex zal wel niet staan te poppelen om siva in te ruilen)
Wat vinden jullie: jay en tai-san? zou dat geen cute stel zijn?

InsaneBarbie 24-06-2003 13:05

Citaat:

prinses eowyn schreef op 24-06-2003 @ 13:48:
om even door te redenenren: als ze aan het spioneren is zal ze uiteindelijk wel weer met de mallrats temaken krijgen en als ebony en jay uit elkaar zijn lijkt ze me een perfect meisje voor jay. (want lex zal wel niet staan te poppelen om siva in te ruilen)
Wat vinden jullie: jay en tai-san? zou dat geen cute stel zijn?

mwah, ik ben toch meer voor amber en jay, ookal ben ik de enige. ik denk trouwens dat siva wel ingeruild wordt, lex is helemaal gek op tai-san, maar zij pikt dat natuurlijk niet. tai-san is eigenlijk een type dat bij niemand past, omdat ze zo wijs en spiritueel is. ik vind haar al helemaal niks voor lex, hoewel ze lief waren samen. nu ik toch bezig ben, dat meisje wat met jack op de foto staat, als ze terugkomen, dat is toch niet z'n vriendin he? want dan valt hij op blond en maak ik als brunette geen kans :P

zo, dan ben ik nu wel klaar :)

@ngel from Hell 24-06-2003 13:14

die holbewoner is hawk o en mega work de bad guy in serie 5
ik vond ebony heel ff lief toen trudy terugkwam

prinses eowyn 24-06-2003 15:56

Citaat:

InsaneBarbie schreef op 24-06-2003 @ 14:05:
mwah, ik ben toch meer voor amber en jay, ookal ben ik de enige. ik denk trouwens dat siva wel ingeruild wordt, lex is helemaal gek op tai-san, maar zij pikt dat natuurlijk niet. tai-san is eigenlijk een type dat bij niemand past, omdat ze zo wijs en spiritueel is. ik vind haar al helemaal niks voor lex, hoewel ze lief waren samen. nu ik toch bezig ben, dat meisje wat met jack op de foto staat, als ze terugkomen, dat is toch niet z'n vriendin he? want dan valt hij op blond en maak ik als brunette geen kans :P

zo, dan ben ik nu wel klaar :)

volgens mij gaan jack en allie (blondje) straks wel weer samen, maar geen zorgen" jack lijkt me niet het tiepe dat op uiterlijk valt en achter de knappe meiden aan zit.
lex en tai-san passen totaal niet bij elkaar, ik hoop dat lex bij siva blijft. tai-san past vind ik het meest bij jay of bray (maar die zijn beiden bezet)
Ik vind amber een vette bitch omdat ze met jay zoende terwijl ze wist dat hij met ebony had, goed: hij zoende ook en ze had er spijt van, maar ze deed het wel, precies zoals ebony had verwacht, dat vind ik een vuile streek van dr

Blubje 24-06-2003 16:31

:| Zoot = Back!! :|
ik vond het maar een vage aflevering vandaag hoor, Ebony die Zoot de hele tijd zag...
en dan dat gevecht, wat we in eerste instantie door de ogen van Ram zagen en toen dacht ik oh jee nu is iedereen dood! en toen bleek dat dat dus niet zo was...
beetje raar allemaal...

maar wat Tai-San en Lex betreft: naja jullie hebben het vandaag allemaal gezien, Lex vind Tai-San nog steeds lief :D
maar ik vind Siva veel cooler :)

FireCracker 24-06-2003 16:33

*schopt lex* wat een eikel zeg.. maar het was op zich wel te verwachten... tai-san blijft er toch niet in?

zoot was eigenlijk wel gaaf aan het einde, hoe eng ik hem ook vind (y) :D

Rufus Lee 24-06-2003 16:37

ik hoop echt dat Lex en Siva in serie 5 keihard uit elkaar gaan en nooit meer bij elkaar komen :p

Het mooiste zou natuurlijk zijn als Jay uiteindelijk homo blijkt te zijn maar geen vent kan krijgen en eenzaam, alleen en zwaar depressief zal eindigen :D :p


Arme Ram zit nu in een dumpplekkie :(

Het was wel cool om Zoot weer te zien :cool:

Power and chaos!!!!!!! :D (y)

Rufus Lee 24-06-2003 16:38

Citaat:

Pherwilyaiel schreef op 24-06-2003 @ 17:33:
*schopt lex* wat een eikel zeg.. maar het was op zich wel te verwachten... tai-san blijft er toch niet in?

zoot was eigenlijk wel gaaf aan het einde, hoe eng ik hem ook vind (y) :D

naja, over Tai-San.......



SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!! SPOILER ALERT!!



























































In serie 5 gaat Mega d'r deleten :( (n)

FireCracker 24-06-2003 16:47

Citaat:

Rufus Lee schreef op 24-06-2003 @ 17:37:
Het mooiste zou natuurlijk zijn als Jay uiteindelijk homo blijkt te zijn.........
als ik niet beter wist zou het me niks verbazen ;)

prinses eowyn 24-06-2003 16:51

ik heb vandaag de tribe gemist :(:(:(:(
nu ga ik heel erg huilen

Blubje 24-06-2003 17:11

Citaat:

Rufus Lee schreef op 24-06-2003 @ 17:37:



Arme Ram zit nu in een dumpplekkie :(


goed zo! ik vond hem echt zeer irritant! (n)

en Jay homo, dat zou wel cool zijn ja :cool: haha

Rufus Lee 24-06-2003 18:00

Citaat:

Pherwilyaiel schreef op 24-06-2003 @ 17:47:
als ik niet beter wist zou het me niks verbazen ;)
Ik zie hem er wel voor aan :D

Dat zal wel de rede zijn waarom 'ie nog steeds in die Techno-outfit loopt :D

Hij houd gewoon van die strakke pakjes :p

Rufus Lee 24-06-2003 18:01

Citaat:

prinses eowyn schreef op 24-06-2003 @ 17:51:
ik heb vandaag de tribe gemist :(:(:(:(
nu ga ik heel erg huilen

:eek::eek:

Dan heb je wel heel wat gemist!!! :eek:

Rufus Lee 24-06-2003 18:02

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef op 24-06-2003 @ 18:11:
goed zo! ik vond hem echt zeer irritant! (n)

en Jay homo, dat zou wel cool zijn ja :cool: haha

Neeheej, Ram was gaaaaaaaf!!!!! :D

Gelukkig is 'ie niet dood, dat zou ik niet aan kunnen :(

SweetMeiSsie 24-06-2003 18:10

Wat COOOOL Zoot is terug... offe niet maarja wat is et dan? Iig heel gaaf! :)

Blubje 24-06-2003 18:54

Citaat:

Rufus Lee schreef op 24-06-2003 @ 19:02:
Neeheej, Ram was gaaaaaaaf!!!!! :D

Gelukkig is 'ie niet dood, dat zou ik niet aan kunnen :(

haha :p ach ja dood hoeft ie van mij niet, das ook weer zo cru, maar ik vind dit wel best *evil*

ik ben echt benieuwd wat er morgen gebeurt :D

Noínden 24-06-2003 19:18

Wieieieie!! PREPARE: ZOOT IS BACK!! POWER AND CHAOS!! Muhahaaaaa... Tai-San wordt dus gedelete? Kan ik mee leven. En het zou idd leuk zijn als Jay homo was. Hihihi (sweatdrop... :rolleyes: )... Mega wordt bad? Dat kan toch helemaal niet... Daar is ie veel te... mja... gay voor. Ik zie het niet gebeuren.

Wat betreft Lex: het zou wel leuk zijn als hij nu weer even wat met Tai-San zou krijgen, ik vind Lex en Siva helemaal niet zo'n leuk stel.

@ Rufus Lee: ik heb het nieuwe hoofdstuk gelezen; keep up the good work!!

@ @ngel from hell: Jij bent duidelijk ook fan? Word ook een karakter voor de forumfamilie!!

Oh, en Zoot is eigenlijk helemaal niet zo eng... Ik heb een paar foto's van hem waar hij heel lelijk is; maar eigenlijk is hij best knap...

*Mist nog steeds de Guardian*

*Stiekempjes*

Noínden 24-06-2003 19:22

Oh ja, en ik vond het best wel zielig voor Ram... Ik weet dat hij de bad guy is enzo, maar om zo'n cleanfreak nou op een vuilnisbelt te dumpen... Dat zou z'n dood kunnen worden! En lag het nou aan mij, of was zijn haar een beetje pluizig. Mislukt. Ofzo. De hoorntjes waren een beetje uitgevallen...

@ngel from Hell 24-06-2003 19:36

WHAT AN EPISOIDE ik snap em nie helemaal moet zo ff nog een keer bekijke


ja hoor ik wil wel bij de frumfam zijn alleen begrijp ik et nie helemaal als je et ff uitlegt

Rufus Lee 24-06-2003 20:01

Citaat:

Nospheratou schreef op 24-06-2003 @ 20:22:
Oh ja, en ik vond het best wel zielig voor Ram... Ik weet dat hij de bad guy is enzo, maar om zo'n cleanfreak nou op een vuilnisbelt te dumpen... Dat zou z'n dood kunnen worden! En lag het nou aan mij, of was zijn haar een beetje pluizig. Mislukt. Ofzo. De hoorntjes waren een beetje uitgevallen...
Mjah, z'n haar was idd niet echt geweldig goed vandaag, het viel een beetje erg uit elkaar :o

Ik vinnut echt zo zielig voor Ram dat 'ie nu op een vuilnisbelt ligt :(

Ik hoop toch zo dat Ram in serie 5 vette wraak gaat nemen op Mega!! :cool:

Rufus Lee 24-06-2003 20:03

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef op 24-06-2003 @ 19:54:
haha :p ach ja dood hoeft ie van mij niet, das ook weer zo cru, maar ik vind dit wel best *evil*

ik ben echt benieuwd wat er morgen gebeurt :D

Ram mag niet dood!!! :(

Ram moet weer aan de top!! :D

Ram for City Leader!! Ram for President!! Ram for World Leader!!!!!! :D

(jah, je bent gek op Ram of je bent gek op Ram :p)

Rufus Lee 24-06-2003 20:08

Citaat:

Nospheratou schreef op 24-06-2003 @ 20:18:
... Mega wordt bad? Dat kan toch helemaal niet... Daar is ie veel te... mja... gay voor. Ik zie het niet gebeuren.


Nouw, dan krijgen we nu es een gay bad guy :p

Hebben we alles al gehad :D

Zoot: Een maniak die maar 8 afleveringetjes heeft geleefd :D

Ebony: Een vrouwtje die probeert net zo'n maniak te zijn als Zoot

Guardian: Religieus proberen mensen te onderwerpen en Zoot als excuus gebruiken :p
En dan langzaamaan krankzinnig worden :cool:

Ram: Vrolijk, soms een klein kind, een waar genie met smetvrees die graag spelletjes speelt :cool:

Mega: Gay, flikkerachtig, Jamai-kloon :D
Ik snap zelf ook niet hoe je dat een bad guy kan noemen, maar toch gebeurt het

Blubje 24-06-2003 20:29

Citaat:

Rufus Lee schreef op 24-06-2003 @ 21:03:
Ram mag niet dood!!! :(

Ram moet weer aan de top!! :D

Ram for City Leader!! Ram for President!! Ram for World Leader!!!!!! :D

(jah, je bent gek op Ram of je bent gek op Ram :p)

haha nou idd ;)
Citaat:

Hebben we alles al gehad :D

Ebony: Een vrouwtje die probeert net zo'n maniak te zijn als Zoot

ja maar zij was toevallig wel de coolste :cool:

ja doe mij maar Ebony...en niet alleen als bad girl :D gewoon Ebony, hoe ze ook is :)

InsaneBarbie 24-06-2003 21:42

na dat nepgevecht zat ik zwaar overrompeld voor de tv, ik snapte het al niet. zoot schijnt echt terug te zijn, maar dat vind ik niet leuk want hij is eng. bovendien zou ik het echt fout vinden als de techno's echt maar een soort project van hem waren, dan zouden de tekstschrijvers toch wel even in mijn waarde gaan dalen.

@ alle spoilers (=rufus lee :P): SSSHHHT! :mad:

prinses eowyn 25-06-2003 07:59

Citaat:

Rufus Lee schreef op 24-06-2003 @ 19:02:
Neeheej, Ram was gaaaaaaaf!!!!! :D

Gelukkig is 'ie niet dood, dat zou ik niet aan kunnen :(

ja ram rules!

prinses eowyn 25-06-2003 08:02

Citaat:

Nospheratou schreef op 24-06-2003 @ 20:18:
Wieieieie!! PREPARE: ZOOT IS BACK!! POWER AND CHAOS!! Muhahaaaaa... Tai-San wordt dus gedelete? Kan ik mee leven. En het zou idd leuk zijn als Jay homo was. Hihihi (sweatdrop... :rolleyes: )... Mega wordt bad? Dat kan toch helemaal niet... Daar is ie veel te... mja... gay voor. Ik zie het niet gebeuren.

Wat betreft Lex: het zou wel leuk zijn als hij nu weer even wat met Tai-San zou krijgen, ik vind Lex en Siva helemaal niet zo'n leuk stel.

@ Rufus Lee: ik heb het nieuwe hoofdstuk gelezen; keep up the good work!!

@ @ngel from hell: Jij bent duidelijk ook fan? Word ook een karakter voor de forumfamilie!!

Oh, en Zoot is eigenlijk helemaal niet zo eng... Ik heb een paar foto's van hem waar hij heel lelijk is; maar eigenlijk is hij best knap...

*Mist nog steeds de Guardian*

*Stiekempjes*

uik vind lex en siva prima bij elkaar passen. Ze hebben allebei hun streken, kunnen voor zichzelf opkomen en pikken geen concurentie.

*mist de gardian ook* die was cool. Maar Ram was ook col, ik hoop dat zoot de moeite waard is *is dol op bad-guys*

prinses eowyn 25-06-2003 08:04

Citaat:

Rufus Lee schreef op 24-06-2003 @ 21:03:
Ram mag niet dood!!! :(

Ram moet weer aan de top!! :D

Ram for City Leader!! Ram for President!! Ram for World Leader!!!!!! :D

(jah, je bent gek op Ram of je bent gek op Ram :p)

ja!!!! RAM = RULER!!!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.