Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Mezelf anaal geneukt met een vibrator (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1948011)

Wortel15 25-10-2018 22:23

Mezelf anaal geneukt met een vibrator
 
Ik ben een man van net 18 en heb me laatst toen ik dronken was geneukt met de vibrator van mijn ma dit voelde zo fijn dat ik het bleef doen ook aos ik nuchter was en ik heb me er zelf nu verschillende aangeschaft en verlang naaar seks met een man maaar verliefd op een man lijkt me zo raar wat ben ik help pleas

deadlock 25-10-2018 22:36

Je bent geen man. Je bent net 15 maximaal.

bloodyb 25-10-2018 23:05

Als seks met een man je lekker lijkt dan ben je wss (een beetje) bi.

MeisjeLisa 26-10-2018 07:14

Citaat:

bloodyb schreef: (Bericht 34531029)
Als seks met een man je lekker lijkt dan ben je wss (een beetje) bi.

Of bischierig.

Wortel15 26-10-2018 11:10

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34531017)
Je bent geen man. Je bent net 15 maximaal.

Beste ik ben gwn 18 als je niks weet zwijg dan

deadlock 26-10-2018 11:29

Iemand van 18 schrijft niet als een 12 jarige.

laurens1234 26-10-2018 14:25

Voor anale sex hoef je niet perse sex met een man te hebben. Je kan ook door een vrouw met een voorbind dildo genomen worden. Maar je kan het natuurkijk ook met een man proberen, mischien vindt je het heerlijk of misschien vindt je het maar niks. Dan heb je het in ieder geval uitgeprobeerd.

Pluis 26-10-2018 17:12

Topic opgeschoond. Ontopic verder graag nu!

Daniël24 26-10-2018 22:33

TS dat je graag een vibrator in je kont wilt hebben is toch helemaal niks mis mee? Schaam je je ervoor ofzo?

bikinigek 27-10-2018 01:42

Ben je nog laat deed dat veel eerder

Daniël24 27-10-2018 19:12

Ik heb wel eens een vinger in mijn kont gekregen. Was opzich wel lekker. Maar toch schaamde ik mij er wel een beetje voor.:o

deadlock 27-10-2018 19:24

Waarom zou je je daar in godsnaam voor schamen?

Daniël24 27-10-2018 19:42

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34531425)
Waarom zou je je daar in godsnaam voor schamen?

Omdat heel veel mensen het raar vinden. En zelfs vies

deadlock 27-10-2018 19:43

Ja, nou en?

Daniël24 27-10-2018 19:57

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34531431)
Ja, nou en?

Nou, en daardoor begin ik onzeker te worden. En dan twijfel ik of dit wel normaal is.

Straatmeid_oud 27-10-2018 22:23

Is normaal schat!

Daniël24 27-10-2018 22:48

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34531473)
Is normaal schat!

Dankjewel voor de bevestiging. (y) Ik ben soms zo ongelofelijk onzeker hierover.

bikinigek 29-10-2018 13:00

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34531431)
Ja, nou en?

Anale seks is homo voor 9 van 10 mensen... Bij man dan

deadlock 29-10-2018 13:41

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 34532037)
Anale seks is homo voor 9 van 10 mensen... Bij man dan

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34531431)
Ja, nou en?


Daniël24 29-10-2018 15:23

Hetero mannen kijken heel vaak neer op mannen die dit lekker vinden. Dat is echt jammer.

deadlock 29-10-2018 15:26

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34532064)
Hetero mannen kijken heel vaak neer op mannen die dit lekker vinden. Dat is echt jammer.

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34531431)
Ja, nou en?


deadlock 29-10-2018 15:26

Horen jullie jezelf niet praten ofzo? Apologetisch gezever is juist niet waar we op zitten te wachten.

Daniël24 29-10-2018 15:42

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532073)
Horen jullie jezelf niet praten ofzo? Apologetisch gezever is juist niet waar we op zitten te wachten.

Dat is dan wel heel makkelijk gezegd van jou ''nou en'' maar daardoor gaan mannen er weldegelijk door twijfelen en schamen zij zich ervoor. Er heerst nou eenmaal een enorm taboe op mannen die anale stimulatie lekker vinden.
Maar dat snap jij natuurlijk weer niet. :ghe:

deadlock 29-10-2018 15:59

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34532085)
Dat is dan wel heel makkelijk gezegd van jou ''nou en'' maar daardoor gaan mannen er weldegelijk door twijfelen en schamen zij zich ervoor. Er heerst nou eenmaal een enorm taboe op mannen die anale stimulatie lekker vinden.
Maar dat snap jij natuurlijk weer niet. :ghe:

Hoezo zou ik dat niet snappen? En ik vraag je nogmaals; er heerst een taboe op; Nou en?

Daniël24 29-10-2018 16:03

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532100)
Hoezo zou ik dat niet snappen? En ik vraag je nogmaals; er heerst een taboe op; Nou en?

Nou, en dat is dus ook de reden dat sommige mannen er dus moeite mee hebben om er voor uit te komen. Juist daardoor.

donleo123 29-10-2018 17:22

Citaat:

Wortel15 schreef: (Bericht 34531143)
Beste ik ben gwn 18 als je niks weet zwijg dan

Waarom zit je dan op de basisschool?

deadlock 29-10-2018 18:25

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34532112)
Nou, en dat is dus ook de reden dat sommige mannen er dus moeite mee hebben om er voor uit te komen. Juist daardoor.

Ten eerste is "daarom" geen antwoord en ten tweede; Waarom zou ik het niet snappen?

Daniël24 29-10-2018 19:52

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532199)
Ten eerste is "daarom" geen antwoord en ten tweede; Waarom zou ik het niet snappen?

Omdat jij te rationeel denkt vind ik. Jij snap niet dat sommige mensen hier mee onzeker kunnen zijn.
En trouwens...het is ook niet niks om een dildo of vibrator in je kont te stoppen natuurlijk he. :D

deadlock 29-10-2018 19:58

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34532277)
Omdat jij te rationeel denkt vind ik. Jij snap niet dat sommige mensen hier mee onzeker kunnen zijn.

Volgens mij heb jij nogal moeite met communiceren. Ik zeg nergens dat al die dingen er niet zijn, ik vraag alleen wat het uitmaakt. Er ligt op wel meer dingen een taboe zoals scheten laten of praten over hoe goed je orgasme was, maar toch scheet iedereen en bijna iedereen komt weleens klaar.

Citaat:

En trouwens...het is ook niet niks om een dildo of vibrator in je kont te stoppen natuurlijk he. :D
Hangt er denk ik vanaf hoe groot het ding is en hoeveel glijmiddel er nodig is. Maar echt hoor; wat voor wereld leef je in dat jij als homo dit soort dingen blijft propageren in plaats van oprecht te vragen aan anderen; "Waarom zou dat wat uitmaken?"

Beetje in de trend van: Als mijn zoon thuis zou komen en zou vertellen dat hij homo is, dan zou ik vinden dat ik als vader gefaald heb.
Mijn vraag aan jou is: Waarom denk jij dat ik in dat geval zou vinden dat ik als vader gefaald heb?

Daniël24 29-10-2018 20:18

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532283)
Volgens mij heb jij nogal moeite met communiceren. Ik zeg nergens dat al die dingen er niet zijn, ik vraag alleen wat het uitmaakt. Er ligt op wel meer dingen een taboe zoals scheten laten of praten over hoe goed je orgasme was, maar toch scheet iedereen en bijna iedereen komt weleens klaar.

Ja maar ja....mensen vinden het van zich zelf niet smerig. Maar van een ander kunnen ze het gewoon niet hebben. En dan gaan ze daar lullig over doen.



Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532283)
Hangt er denk ik vanaf hoe groot het ding is en hoeveel glijmiddel er nodig is. Maar echt hoor; wat voor wereld leef je in dat jij als homo dit soort dingen blijft propageren in plaats van oprecht te vragen aan anderen; "Waarom zou dat wat uitmaken?"

:facepalm:
Ik schaam mij er gewoon voor. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532283)
Beetje in de trend van: Als mijn zoon thuis zou komen en zou vertellen dat hij homo is, dan zou ik vinden dat ik als vader gefaald heb.
Mijn vraag aan jou is: Waarom denk jij dat ik in dat geval zou vinden dat ik als vader gefaald heb?

Uh....dit snap ik niet helemaal. :confused: En in welke zin is dit op mij van toepassing?

deadlock 29-10-2018 20:25

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34532301)
Ja maar ja....mensen vinden het van zich zelf niet smerig. Maar van een ander kunnen ze het gewoon niet hebben. En dan gaan ze daar lullig over doen.

Wat is dat voor rare redenering?

Citaat:

:facepalm:
Ik schaam mij er gewoon voor. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?
Maar waarom; En "omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd is, is een bizar slechte reden, want ten eerste zit dat in je hoofd en is het maatschappelijk stiekem veel meer geaccepteerd dan je denkt en als je uit je bubbel zou stappen zou je dat zien/merken. Net iets minder dan de helft van mijn mannelijke heterovrienden heeft anale stimulatie geprobeerd. De andere helft wilde niet antwoorden.

Citaat:

Uh....dit snap ik niet helemaal. :confused: En in welke zin is dit op mij van toepassing?
Nee ik snap wel dat je die niet snapt maar het vloeit uit hetzelfde voort; Ik zou diep teleurgesteld zijn in mezelf als mijn kind zou moeten aankondigen dat ze homo/andersseksueel zijn. Zeer diep. Want ik wil dat ze gewoon thuiskomen en trots hun partner voorstellen.

Jij bent in hokjes aan het denken. Doe eens niet.

Straatmeid_oud 29-10-2018 20:27

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34532085)
Dat is dan wel heel makkelijk gezegd van jou ''nou en'' maar daardoor gaan mannen er weldegelijk door twijfelen en schamen zij zich ervoor. Er heerst nou eenmaal een enorm taboe op mannen die anale stimulatie lekker vinden.
Maar dat snap jij natuurlijk weer niet. :ghe:

Thanks. Ik had nog niet gelachen vandaag, maar om deze post... :D Als er iemand iets hiervan snapt is het deadlock. ;)

Daniël24 29-10-2018 20:28

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34532307)
Thanks. Ik had nog niet gelachen vandaag, maar om deze post... :D Als er iemand iets hiervan snapt is het deadlock. ;)

Ooh oke. :D

deadlock 29-10-2018 20:31

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34532307)
Thanks. Ik had nog niet gelachen vandaag, maar om deze post... :D Als er iemand iets hiervan snapt is het deadlock. ;)

Dat zou je eigenlijk wel denken eah :D

Straatmeid_oud 29-10-2018 20:31

Daniel24: Het is écht écht écht niks om voor je te schamen, maar ik begrijp je wel. Dat anderen het raar zouden vinden betekent het nog niet dat het raar is.

Ik vind dat iedereen van seks zou moeten kunnen genieten op zijn/haar manier.

Daniël24 29-10-2018 20:35

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532304)
Wat is dat voor rare redenering?

Ja maar dat is toch zo?
Stel dat ik (bijvoorbeeld) in de trein een dikke scheet laat. Nou dan moet je eens kijken hoe mensen daar op reageren.

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532304)
Maar waarom; En "omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd is, is een bizar slechte reden, want ten eerste zit dat in je hoofd en is het maatschappelijk stiekem veel meer geaccepteerd dan je denkt en als je uit je bubbel zou stappen zou je dat zien/merken. Net iets minder dan de helft van mijn mannelijke heterovrienden heeft anale stimulatie geprobeerd. De andere helft wilde niet antwoorden.

Oke, helder.

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532304)
Nee ik snap wel dat je die niet snapt maar het vloeit uit hetzelfde voort; Ik zou diep teleurgesteld zijn in mezelf als mijn kind zou moeten aankondigen dat ze homo/andersseksueel zijn. Zeer diep. Want ik wil dat ze gewoon thuiskomen en trots hun partner voorstellen.
Jij bent in hokjes aan het denken. Doe eens niet.

Uh....ik snap deze nog steeds niet eigenlijk. :D

Straatmeid_oud 29-10-2018 20:36

Ja maar dat is in de trein. Je hebt toch geen seks in de trein?

Daniël24 29-10-2018 20:39

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34532319)
Daniel24: Het is écht écht écht niks om voor je te schamen, maar ik begrijp je wel. Dat anderen het raar zouden vinden betekent het nog niet dat het raar is.

Ik vind dat iedereen van seks zou moeten kunnen genieten op zijn/haar manier.

Weetje wat het is. Ik hou ervan om iets in mijn kont te krijgen. Bijvoorbeeld een vinger van mijn vriend...of als ik mezelf vinger.
En ik vind het lekker. Maar als ik dan eenmaal klaargekomen ben dan schaam ik mij opeens heel erg. En dan krijg ik het gevoel dat ik iets verkeerd heb gedaan.
Bovendien ben ik soms ook bang dat ik (of mijn vriend) mijn kontgat (of sluitspier) per ongeluk beschadig ofzo.

Dus ja....tot nu toe ervaar ik dit niet echt als een succes. :o

deadlock 29-10-2018 20:40

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34532325)
Ja maar dat is toch zo?
Stel dat ik (bijvoorbeeld) in de trein een dikke scheet laat. Nou dan moet je eens kijken hoe mensen daar op reageren.

Ik denk dat het 90%+ geaccepteerd is dat vrouwen vibrators gebruiken maar ik denk dat het grootste gedeelte van deze 90%+ heel vreemd en afkeurend kijkt als een vrouw dat in de trein zou doen.

Citaat:

Uh....ik snap deze nog steeds niet eigenlijk. :D
Straatmeid kan jij een poging doen? Ik weet niet of ik het nog simpeler kan maken.

Daniël24 29-10-2018 20:41

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34532328)
Ja maar dat is in de trein. Je hebt toch geen seks in de trein?

Nee dat niet. :D

Daniël24 29-10-2018 20:42

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532334)
Ik denk dat het 90%+ geaccepteerd is dat vrouwen vibrators gebruiken maar ik denk dat het grootste gedeelte van deze 90%+ heel vreemd en afkeurend kijkt als een vrouw dat in de trein zou doen.

Lol :D!

deadlock 29-10-2018 20:49

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34532337)
Nee dat niet. :D

Moet je een keer doen trouwens.

Daniël24 29-10-2018 20:59

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532343)
Moet je een keer doen trouwens.

In...de trein? Als ik dat doe dan kan ik daarna waarschijnlijk een hele lange tijd niet meer met de trein reizen ben ik bang. Denk je ook niet? :ghe:
En dan ben ik gedoemd om de rest van mijn leven al mijn reizen met de auto te doen. :(

deadlock 29-10-2018 21:03

Het is me 5 keer gelukt ofzo.

Daniël24 29-10-2018 21:06

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532352)
Het is me 5 keer gelukt ofzo.

Wat? klaarkomen in de trein? Waarom in de trein? Tis nou niet echt de meest relaxte plek om zoiets te doen he? :D Ook nog in die vieze stink WC daaro.
Bah.

deadlock 29-10-2018 21:11

Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34532355)
Wat? klaarkomen in de trein? Waarom in de trein? Tis nou niet echt de meest relaxte plek om zoiets te doen he? :D Ook nog in die vieze stink WC daaro.
Bah.

Seks in de trein is fantastisch! Net als seks in het vliegtuig.

Klaarkomen heb ik het niet over.

Straatmeid_oud 29-10-2018 22:07

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532334)
Ik denk dat het 90%+ geaccepteerd is dat vrouwen vibrators gebruiken maar ik denk dat het grootste gedeelte van deze 90%+ heel vreemd en afkeurend kijkt als een vrouw dat in de trein zou doen.


Straatmeid kan jij een poging doen? Ik weet niet of ik het nog simpeler kan maken.

:D

Oke Daniël, ik ben óók niet 17, maar wel een vrouw. Ik ga het je proberen uit te leggen, ik denk dat deadlock dit bedoelt en dit is ook hoe ik het zie:

Eigenlijk is het heel normaal om te vallen op hetzelfde geslacht, het zou geen issue moeten zijn. Dus het uit de kast komen bijvoorbeeld... Eigenlijk slaat dat nergens op toch? Hetero's kondigen toch ook niet aan dat ze hetero zijn? Die komen gewoon thuis met iemand van het andere geslacht.

Wat wij bedoelen is dat het voor ons zo normaal is om op hetzelfde geslacht te vallen, er is domweg geen verschil tussen homo/lesbisch/bi/hetero voor ons. Hetzelfde geldt dus voor de seksbeleving.

En met het voorbeeld als je later ouder bent: Als mijn kind homo is, dan is dat zo. Als het kind het graag aan me wil vertellen, dan vind ik dat goed, maar ik wil niet de indruk wekken dat hij/zij uit de kast moet komen. Mijn kind is dan gewoon zo. En als het mijn zoon is, komt hij thuis met een man, als het mijn dochter is, dan met een vrouw.

Verder hoef ik geen penis te hebben om te snappen wat voor seks twee mannen met elkaar hebben. Heb er ook geen oordeel over.

Snap je het nu?

Daniël24 29-10-2018 22:15

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34532358)
Seks in de trein is fantastisch! Net als seks in het vliegtuig.

Klaarkomen heb ik het niet over.

Ach, ieder zijn meug. :D

Daniël24 29-10-2018 22:17

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34532376)
:D

Oke Daniël, ik ben óók niet 17, maar wel een vrouw. Ik ga het je proberen uit te leggen, ik denk dat deadlock dit bedoelt en dit is ook hoe ik het zie:

Eigenlijk is het heel normaal om te vallen op hetzelfde geslacht, het zou geen issue moeten zijn. Dus het uit de kast komen bijvoorbeeld... Eigenlijk slaat dat nergens op toch? Hetero's kondigen toch ook niet aan dat ze hetero zijn? Die komen gewoon thuis met iemand van het andere geslacht.

Wat wij bedoelen is dat het voor ons zo normaal is om op hetzelfde geslacht te vallen, er is domweg geen verschil tussen homo/lesbisch/bi/hetero voor ons. Hetzelfde geldt dus voor de seksbeleving.

En met het voorbeeld als je later ouder bent: Als mijn kind homo is, dan is dat zo. Als het kind het graag aan me wil vertellen, dan vind ik dat goed, maar ik wil niet de indruk wekken dat hij/zij uit de kast moet komen. Mijn kind is dan gewoon zo. En als het mijn zoon is, komt hij thuis met een man, als het mijn dochter is, dan met een vrouw.

Verder hoef ik geen penis te hebben om te snappen wat voor seks twee mannen met elkaar hebben. Heb er ook geen oordeel over.

Snap je het nu?

Ja ja. Nou maar nu snap ik het wel hoor. Dus met andere woorden...schaam je niet voor wat je bent.
Helder.

Tunahan Kuzu 29-10-2018 22:45

Wajoo.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.