Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Erectie in wellness centrum (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1938062)

Lenard17 12-11-2017 11:02

Erectie in wellness centrum
 
Ik was gister in een wellness centrum en kreeg toen opeens een erectie toen ik uit de sauna liep. Is dit erg?

piggyboost 12-11-2017 12:21

Oeps kan gebeuren maar is niet echt een vraag voor hier

Pluis 12-11-2017 12:40

Tja, kan gebeuren. Gelukkig zijn er genoeg koude douches beschikbaar om er wat aan te doen

bikinigek 14-11-2017 08:20

Geen last van. Gewoon snel zitten ergens

Aardbeimeisje 14-11-2017 08:26

Citaat:

Lenard17 schreef: (Bericht 34411088)
Ik was gister in een wellness centrum en kreeg toen opeens een erectie toen ik uit de sauna liep. Is dit erg?

Mag je ook beetje trots op zijn, hoor!
Je leeft en bent jong!
Degenen die naar een sauna gaan zijn niet zo heel preuts hoor!
Als ik, als meisje, een 'stijve' krijg zie je het niet, hihi en bij jullie is het leuk om te zien!

Elin3 14-11-2017 08:29

Citaat:

Aardbeimeisje schreef: (Bericht 34411676)
Mag je ook beetje trots op zijn, hoor!
Je leeft en bent jong!
Degenen die naar een sauna gaan zijn niet zo heel preuts hoor!
Als ik, als meisje, een 'stijve' krijg zie je het niet, hihi en bij jullie is het leuk om te zien!

Moet zeggen dat ik zoiets niet als "vleiend" of "leuk" zou zien. Naar de wellness gaan is niet iets seksueels dus wil ik ook liever niet met een stijve geconfronteerd worden.

deadlock 14-11-2017 08:38

Als ik op straat loop word ik ook liever niet met daklozen geconfronteerd. Wat is je punt?

Elin3 14-11-2017 08:40

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34411685)
Als ik op straat loop word ik ook liever niet met daklozen geconfronteerd. Wat is je punt?

Aardbeimeisje gaf aan dat zij het wel leuk vond om te zien dat iemand een erectie kreeg in de sauna. Ik wilde aangeven dat ze daarmee niet voor alle dames spreekt, en dat er ook mensen zijn die er liever niet mee geconfronteerd worden in de wellness.

Aardbeimeisje 14-11-2017 08:49

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34411691)
Aardbeimeisje gaf aan dat zij het wel leuk vond om te zien dat iemand een erectie kreeg in de sauna. Ik wilde aangeven dat ze daarmee niet voor alle dames spreekt, en dat er ook mensen zijn die er liever niet mee geconfronteerd worden in de wellness.

Wat is er mis om te zien dat iemands lichaam reageert op de (naakte) omgeving. Een mens is toch niet van steen? Verder niks hoor!

Elin3 14-11-2017 10:51

Citaat:

Aardbeimeisje schreef: (Bericht 34411700)
Wat is er mis om te zien dat iemands lichaam reageert op de (naakte) omgeving. Een mens is toch niet van steen? Verder niks hoor!

Het kan gebeuren, natuurlijk. Maar ik zou niet zeggen "wees er trots op". Voor de meeste mensen is een wellness geen seksuele omgeving. Je komt daar om te ontspannen, niet voor de seksuele spanning. Het kan gebeuren dat je reageert op de naaktheid om je heen, maar gezien de context zou ik anderen daar zo min mogelijk mee confronteren.

Positive mind 14-11-2017 11:02

Citaat:

Aardbeimeisje schreef: (Bericht 34411700)
Wat is er mis om te zien dat iemands lichaam reageert op de (naakte) omgeving. Een mens is toch niet van steen? Verder niks hoor!

Ik zou het in de context van een welness ook niet heel prettig vinden. Ik zou eerder weggaan dan denken "goh, wat reageert die persoon toch lekker natuurlijk op deze naaktheid". Als het je overkomt zou ik er in ieder geval niet trots op zijn

Aardbeimeisje 14-11-2017 11:06

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34411712)
Ik zou het in de context van een welness ook niet heel prettig vinden. Ik zou eerder weggaan dan denken "goh, wat reageert die persoon toch lekker natuurlijk op deze naaktheid". Als het je overkomt zou ik er in ieder geval niet trots op zijn

Ja, is waar. Ik bedoelde niet van 'show er maar lekker mee rond' maar inwendige trots. En inderdaad als het je overkomt, hou het maar een beetje uit het zicht. ff een handdoekje pakken!

bikinigek 14-11-2017 12:30

Citaat:

Aardbeimeisje schreef: (Bericht 34411676)
Mag je ook beetje trots op zijn, hoor!
Je leeft en bent jong!
Degenen die naar een sauna gaan zijn niet zo heel preuts hoor!
Als ik, als meisje, een 'stijve' krijg zie je het niet, hihi en bij jullie is het leuk om te zien!

Sorry dan ben je in een verkeerde sauna. Net als naaktstrand is het niet goed. Kan gebeuren maar als je daar mee loopt krijg je rare blikken en vast een reaktie als lang duurt.

bikinigek 14-11-2017 12:32

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34411685)
Als ik op straat loop word ik ook liever niet met daklozen geconfronteerd. Wat is je punt?

Maar die komt niet naast je zitten in de broodjes zaak om daar vol zijn neus leeg te eten voor je

Aardbeimeisje 14-11-2017 13:46

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 34411733)
Maar die komt niet naast je zitten in de broodjes zaak om daar vol zijn neus leeg te eten voor je

Wie heeft gezegd trek je zelf maar lekker af voor iedereen....? Maar gewoon niet iets om je voor te schamen, toch? Iedereen heeft zich daar bloot gegeven en alles is bij iedereen te zien. We schamen ons daar toch niet voor onze seksualiteit en hoe we er uitzien? Anders moet je er niet komen. En ja, pak maar gou je handdoek!

bikinigek 14-11-2017 16:03

Citaat:

Aardbeimeisje schreef: (Bericht 34411739)
Wie heeft gezegd trek je zelf maar lekker af voor iedereen....? Maar gewoon niet iets om je voor te schamen, toch? Iedereen heeft zich daar bloot gegeven en alles is bij iedereen te zien. We schamen ons daar toch niet voor onze seksualiteit en hoe we er uitzien? Anders moet je er niet komen. En ja, pak maar gou je handdoek!

als je een erectie krijgt is kan gebeuren. wat je ermee doet is wat anders.
als je er trots mee gaat rond lopen is niet een goed idee

venture 14-11-2017 17:30

Citaat:

Lenard17 schreef: (Bericht 34411088)
Ik was gister in een wellness centrum en kreeg toen opeens een erectie toen ik uit de sauna liep. Is dit erg?

volgens mij ben je gespot....*O*
https://forum.viva.nl/seks/apparte-g...essages/395185

Ben Strik 14-11-2017 22:04

hahahah dat is echt geweldig xDD

Darrell 15-11-2017 09:48

Haha :D

marieke210 16-11-2017 22:32

“Gewoon pijpen natuurlijk”
Ik ga stuk


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.