Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Waarom strings dragen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=953700)

sofie3 13-09-2004 14:12

Waarom strings dragen?
 
Had net een discussie met een aantal vriendinnen over het nut van een string. Ik draag er zelf geen omdat ik het nl. nogal stom vind. In plaats van de randjes van je onderbroek, zie je gewoon de randjes van je string door je broek heen. Dan draag je toch beter gewoon *niets*? Nou, daar ging de discussie dus over. Tegenwoordig zijn de strings zo klein dat het maar dunne lapjes meer zijn aan een stukje draad. Waarom dráág je er dan nog één in godsnaam? Is het dan gewoon niet beter helemaal nix aan te doen? (zou ik zelf niet zien zitten, ik stel mezelf gewoon de vraag maar).

Cootje 13-09-2004 14:13

wil jij je 'sappen' in je broek hebben?

dus het stelt degelijk wel wat voor, behalve aan de achterkant en de zijkanten ... but who cares?

Eresh'kigål 13-09-2004 14:15

Omdat ze hot 'n' spicy zijn :)

G.T.C. 13-09-2004 14:15

Citaat:

freakin schreef op 13-09-2004 @ 15:13 :
wil jij je 'sappen' in je broek hebben?

dus het stelt degelijk wel wat voor, behalve aan de achterkant en de zijkanten ... but who cares?

precies...

en ik hoor altijd zeggen dat het lekkerder zit

sofie3 13-09-2004 14:16

Citaat:

freakin schreef op 13-09-2004 @ 15:13 :
wil jij je 'sappen' in je broek hebben?
Witverlies bedoel je? Heeft niet iedereen last van hoor... en de meiden die er wel last van hebben, dragen denk ik een inlegkruisje in een gewone onderbroek ipv een string...

G.T.C. 13-09-2004 14:20

Citaat:

sofie3 schreef op 13-09-2004 @ 15:16 :
Witverlies bedoel je? Heeft niet iedereen last van hoor... en de meiden die er wel last van hebben, dragen denk ik een inlegkruisje in een gewone onderbroek ipv een string...
je draagt ook ondergoed omdat je op die plek veel meer transpireert dan op andere plekken. Als het goed is doe je daarom ook elke dag schoon ondergoed

Thee Muts 13-09-2004 14:24

Citaat:

sofie3 schreef op 13-09-2004 @ 15:16 :
Witverlies bedoel je? Heeft niet iedereen last van hoor... en de meiden die er wel last van hebben, dragen denk ik een inlegkruisje in een gewone onderbroek ipv een string...
Nee hoor, je hebt van die speciale string-inlegkruisjes en die worden best veel gebruikt hoor. Ik draag zelf ook altijd een string (en ook wel eens met inlegkruisje). Ik vind het vrouwelijker en het zit veel fijner, want je hebt minder last van een broeierig gevoel aan je billen.

CL 13-09-2004 14:28

Je ziet randjes van een onderbroek veel sneller dan randjes van een string. En dan nog vind ik het eigenlijk slecht vergelijkbaar. Randjes van een onderbroek vind ik er niet erg sexy uitzien. Randjes van een string kunnen, zolang het onbedoeld is, er juist weer wel sexy uit zien.

Persoonlijk vind ik een string gewoon veel vrouwelijker. En het zit veel lekkerder, het snijdt niet, irriteert niet.

leucomelas 13-09-2004 14:29

ten eerste, het voelt gewoon niet fijn als je die naden van je broek in die omgeving voelt.. zijn vaak gewoon rough afgewerkt omdat ze toch aan de binnenkant zitten...
ten tweede, ja, je wordt weleens opgewonden.. om het dan niet langs je been te laten druipen doe je een stringding aan om het daarin op te vangen...
ten derde, met een onderbroek aan voel IK me zekerder... gewoon het idee dat je daar niks aanhebt...lijkt me toch niet fijn...

Hagel 13-09-2004 14:36

omdat het geil staat? Omdat het lekker zit? omdat ik me mooier voel wetende dat ik een string aan heb dan een katoenen omaonderbr00k? En zonder schuurt als je een spijkerbroek aanhebt :o

Nona 13-09-2004 14:46

Verplaatst naar Lifestyle.

! am mE 13-09-2004 14:54

Citaat:

freakin schreef op 13-09-2004 @ 15:13 :
wil jij je 'sappen' in je broek hebben?
omg :D Je bedoelt afscheiding.

1. Ik vind strings sexier (en mijn vriend ook).
2. Onderbroeklijntjes vind ik 100x zo lelijk als stringlijntjes.
3. Stringlijntjes zie je als het goed is niet en anders moet je ook daar iets aan doen, andere broek/andere kleur string/losser/strakker.
4. Onderbroek snijden in je kontje, mijn kontje wil zacht en glad zijn.
5. String zitten lekkerder.
6. Helemaal niks zit niet lekker omdat dat schuurt en de afscheiding in je broek komt (lijkt me).
7. Hoeveel moet ik er nog of do you get the point?

DvoorA 13-09-2004 15:05

ik hou meer van boxers (voor meisjes wel, met kant enzo eraan:p). Maar strings draag ik vaker. Je kont komt er gewoon beter in uit.

Mortification 13-09-2004 15:07

Citaat:

DNMB schreef op 13-09-2004 @ 16:05 :
ik hou meer van boxers (voor meisjes wel, met kant enzo eraan:p).
(y)

Briseïs 13-09-2004 15:13

Ik draag bijna nooit strings. Omdat ik ze totaal niet lekker vind zitten en je de randjes van mn onderbroek toch niet ziet.

Maargoed, ik snap het nut van strings wel.

freakjuh 13-09-2004 15:20

Tja, je ziet minder snel de randjes van een string dan van een onderbroek. Maar het is wel weer een big nono als je string boven je broek uitkomt, ulgh.
Ikzelf draag liever onderbroekjes of boxertjes, dan zie je ook geen randjes, en het zit lekkerder dan een string (y)

Strings vind ik eigenlijk helemaal niet mooi.

johnbiezen 13-09-2004 15:21

(oma) onderbroeken zijn gewoon vies :o
daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels)

je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt

- strings zijn sexier
- stringlijntjes staan mooier

of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen.. :rolleyes:

't hoort gewoon bij een meisje....punt (y)

Mortification 13-09-2004 15:23

Citaat:

johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies :o
daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels)

je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt

- strings zijn sexier
- stringlijntjes staan mooier

of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen.. :rolleyes:

't hoort gewoon bij een meisje....punt (y)

Edit: vindt jij.

Briseïs 13-09-2004 15:24

Citaat:

johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies :o
En wat bedoel je dan met omaonderbroeken?
Geloof me, er zijn ook genoeg onderbroeken die wel sexy en leuk en 'trendy' zijn zonder een string te zijn.

! am mE 13-09-2004 15:26

Citaat:

36-Crazyfists schreef op 13-09-2004 @ 16:23 :
Edit: vindt jij.
:nono:

qghp 13-09-2004 15:30

lieverd ik was iets later thuis dan gepland..sorry daarvoor. krijg ik morgen weer een jus van jou? daar hou ik wel van! vooral van jou kus en liefs jelmer


whahaha smsjes naar het verkeerde nummer sturen is zoo fout :D

Yasmin20 13-09-2004 15:41

Citaat:

johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
*blaat*






urgh :|

artnael 13-09-2004 15:42

Citaat:

DNMB schreef op 13-09-2004 @ 16:05 :
ik hou meer van boxers (voor meisjes wel, met kant enzo eraan:p). Maar strings draag ik vaker. Je kont komt er gewoon beter in uit.
ja, als je een mooie reet heb jah:P.. , dat gaat dus niet voor iedereen op..

Doe mij maar boxershorts. Zitten fijn, ziet ze niet.. (nah, bij mij niet dan :P)

Erbenda 13-09-2004 15:43

Citaat:

mat-ice schreef op 13-09-2004 @ 16:30 :
lieverd ik was iets later thuis dan gepland..sorry daarvoor. krijg ik morgen weer een jus van jou? daar hou ik wel van! vooral van jou kus en liefs jelmer


whahaha smsjes naar het verkeerde nummer sturen is zoo fout :D

Tja euh dat doe ik ook (te) vaak... :o
Maar wat heeft dat met dit topic te maken?

pipimädchen 13-09-2004 15:48

'witverlies'


gatverdamme uit welke gristencommune kóm jij? :eek:

zusjevos 13-09-2004 15:50

ik vind dit een doelloze discussie. Strings zijn nu gewoon in de mode net zoals puntlaarzen, sjaaltjes enz. De ene vindt het wel lekker zitten andere niet.

rodina 13-09-2004 15:53

Citaat:

terror koe schreef op 13-09-2004 @ 16:48 :
'witverlies'


gatverdamme uit welke gristencommune kóm jij? :eek:

:d


Mjah, ik vind een string wel mooi, zolang ie niet te strak is zodat je als nog 4 billen krijgt. Kleine miniboxertjes zijn ook koel, en hele lage onderbroekjes ook.

Erbenda 13-09-2004 15:53

1. Strings staan mooier/sexier
2. Je hebt minder last van lijntjes en de lijntjes die je ziet zijn mooier/vrouwelijker/sexier.
3. Je kont komt er mooier door uit.
4. Gewone onderbroekjes zitten niet lekker, die randjes snijden nl.
5. Strings zitten lekkerder. Snijden niet etc.
6. Nix is ook zo nix.... en een inlegkruisje kan makkelijk in een string. Nix is best onhygiënisch.

(vind ik)

pipimädchen 13-09-2004 15:55

Citaat:

zusjevos schreef op 13-09-2004 @ 16:50 :
[B]Strings zijn nu gewoon in de mode net zoals puntlaarzen, /B]

ha-ha-ha

Fake 13-09-2004 15:56

Persoonlijk heb ik niet zo'n bezwaar tegen strings :o Maar ik moet zeggen dat ik een "gewone" onderbroek of een boxer ook wel mooi vindt :)

Meiden die zulke strakke broeken dragen dat je de lijntjes van het ondergoed ziet zijn toch meestal niet mijn typ ;)

clubje 13-09-2004 15:59

Citaat:

johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies :o
daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels)

je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt

- strings zijn sexier
- stringlijntjes staan mooier

of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen.. :rolleyes:

't hoort gewoon bij een meisje....punt (y)

waar haal jij al die wijsheid vandaag :rolleyes:

Ik knap de laatste tijd meer en meer af op strings, omdat meiden ze blijkbaar enkel maar gebruiken om ze zo zichtbaar mogelijk boven hun broek te laten uitkomen.
Je hoeft niet een string te dragen om trendy te zijn :rolleyes:
En geitenwollen sokken zijn (y)

Yasmin20 13-09-2004 16:02

nah wat mij opvalt is dat de meeste meisjes alleen maar strings dragen omdat al hun vriendinnetjes et ook doen , en ze er anders dus niet bij horen.


ik draag af en toe strings , als ik er zin in heb of een strakke broek aan heb , dan heb ik ook zoiets van hmmm deze randjes zien er wel een beetje raar uit , maar gewone oma onderbroeken zitten dus veel lekkerder :D

koekjes 13-09-2004 16:04

mi dragen de meeste meisjes gewoon strings omdat de meeste jongens erop geilen ofzo, ze lijken me echt niet lekker zitten en ik heb ook (bijna) alleen maar boxers aan, die zie je ook niet zitten...

merels 13-09-2004 16:08

Citaat:

! am mE schreef op 13-09-2004 @ 15:54 :


1. Ik vind strings sexier (en mijn vriend ook).
4. Onderbroek snijden in je kontje, mijn kontje wil zacht en glad zijn.

Strings om te zien zijn eigenlijk alleen mooi bij iemand met een mooie kont, en er zijn haast geen mensen met écht mooie billetjes.
Van strings krijg je juist geen gladde billetjes, juist met onderbr00ken of boxers.
Allthough draag ik ze wel, maar echt niet altijd .

Btw gefeliciteerd (y)

punkskapunk 13-09-2004 16:12

omdat een onderbroek steeds tussen je reet zit en das een wat dikker stukje om er tussen te stoppen :P dan een string en een string zit er al in dus daar voel je nix meer van en hoe minder stof er dus zit des te lekker der zitten ze want dan heb je minder stof tussen je reet...en ik vind et er ook wel stuk mooier uitzien dan een grote tent :D

11568 13-09-2004 16:12

Ik merk het verschil niet zo drastisch, een string zit in elk geval niet minder lekker dan een onderbroek. En onder een strakke broek is het geen gezicht als je van die lelijke lijnen ziet [al helemaal als zo'n ding is afgezakt, gadver de gadver].

En 'witverlies' is het meest walgelijke woord wat ik ooit heb gehoord (n)

duivelaartje 13-09-2004 16:13

- Strings zitten fijner, je voelt bij niet dat je ze aan hebt.:D
- Je ziet geen randjes of alleen maar een paar kleine lijntjes aan de bovenkant van je broek.:s
- Staat mooier/
- Gewone onderbroeken gaan altijd in je kont zitten en dan moet je ze er on-charmant weer uit zien te krijgen. Zitten je daar aan je kont de friemelen.:| Kan je beter gelijk een string aandoen.:p
- In gewone onderbroeken krijg je een plakkont.:p Veelste warm.:o
- Niets lijkt me niet fijn zitten. Bij een strakke broek of een spijkerbroek. Auw...

Snuitermans 13-09-2004 16:23

Citaat:

! am mE schreef op 13-09-2004 @ 16:26 :
:nono:
Feli jij!

Ot;
Strings zijn vrouwelijker, maar boxertjes/heuponderbroekies kunnen ook erg leuk zijn.

Heroïn Chique 13-09-2004 16:27

Citaat:

johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies :o
daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels)

je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt

- strings zijn sexier
- stringlijntjes staan mooier

of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen.. :rolleyes:

't hoort gewoon bij een meisje....punt (y)

Ik vind jou echt een walgelijk creatuur :nono:

Ontopic: De laatste tijd begin ik strings n beetje saai te vinden.
Ik vind boxertjes (krant, strikjes etc) erg leuk en tangaonderbroekjes vind ik ook leuk. Als ik strakke kleding draag doe ik altijd strings aan of boxers, maar als je t toch niet ziet ook wel eens n normaal slipje, ik vind dat die dingen weer hip moeten worden (y) en dan heb ik het niet over "omaonderbroeken" maar over laag op de heup zittende, lieve schattige onderbroekjes <3

kwebbel 13-09-2004 16:29

ik kan nooit boxers vinden :bloos:
die uit in stuk zij ngemaakt

ontopic

strakke broeken moet je wel string onder doen of boxer

ik draag allen in strakke rok string

Sjezzie 13-09-2004 16:42

Het zit gewoon makkelijker. En je kont komt er mooier in uit.

Verder is een string niet zoveel sexiër vind ik.

Mortification 13-09-2004 16:46

Citaat:

! am mE schreef op 13-09-2004 @ 16:26 :
:nono:
Wat nou ' :nono: '?

pipimädchen 13-09-2004 16:52

Citaat:

punkskapunk schreef op 13-09-2004 @ 17:12 :
omdat een onderbroek steeds tussen je reet zit en das een wat dikker stukje om er tussen te stoppen :P dan een string en een string zit er al in dus daar voel je nix meer van en hoe minder stof er dus zit des te lekker der zitten ze want dan heb je minder stof tussen je reet...en ik vind et er ook wel stuk mooier uitzien dan een grote tent :D
Wat een leuke cu2 heb je :)



Zo.
Dus jij draagt graag strings?

http://images.cu2.nl/cu2.nl/249/044/4/pics/0.jpg

Skyrise 13-09-2004 16:58

ik draag eigenlijk nooit strings :s

Yasmin20 13-09-2004 16:59

Citaat:

terror koe schreef op 13-09-2004 @ 17:52 :
Wat een leuke cu2 heb je :)



Zo.
Dus jij draagt graag strings?

[afbeelding]



awwww dis wel erg flauw :D

Carrera 13-09-2004 17:05

Citaat:

Skyrise schreef op 13-09-2004 @ 17:58 :
ik draag eigenlijk nooit strings :s
whahahah mannen met een string zijn zo :nono: :nono: :nono:
echt vies en lelijk!

Ik draag nooit strings, heb er ook nog nooit een aangehad- of jawel ooit één gepast maar ik vond me er toen te jong voor (14) en ik draag altijd lage onderbroeken (heuponderbroeken)...

Mss dat ik binnekort eens aan de string ga (om het zo te zeggen) om eens te proberen :rolleyes: want onderbroeken kruipen zo ook tussen je billen (nah soms dan toch) dus wie weet is dat wel handiger ?

Wel niet over je broek dat het zichtbaar is en onder je rokje is ook :nono: sloerie ! :nono:

11568 13-09-2004 17:07

Citaat:

terror koe schreef op 13-09-2004 @ 17:52 :
Wat een leuke cu2 heb je :)



Zo.
Dus jij draagt graag strings?

[afbeelding]

:D

Vice 13-09-2004 17:10

Citaat:

Sjezzie schreef op 13-09-2004 @ 17:42 :
Het zit gewoon makkelijker. En je kont komt er mooier in uit.

Verder is een string niet zoveel sexiër vind ik.

zo is dat :)

Lena_jenaja 13-09-2004 17:13

ik heb lang strings gedragen omdat ik dat mooier vond.


VOND

want ik ben erachter gekomen dat hele mooie kanten onderbroekjes veeeel sexier, veel vrouwelijker, veel comfortabeler en gewoon f*cking veel mooier zijn dan de mooiste string...

tis denk ik een soort van rage geweest.... vaag.... ;)

japie krekel 13-09-2004 17:29

Citaat:

Snuitje goes .. schreef op 13-09-2004 @ 17:23 :

Ot:
Strings zijn vrouwelijker, maar boxertjes/heuponderbroekies kunnen ook erg leuk zijn.

toch fijn,zon forumbroer :)
ohw en namens mij ook gefeliciteerd emma!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.