Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Studeren (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=88)
-   -   Onderwerp voor mijn Pva / HBO (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1949673)

FCPDani 17-01-2019 13:36

Onderwerp voor mijn Pva / HBO
 
Goedemiddag,

Voor mijn PvA heb ik een onderwerp nodig.

Mijn PvA moet bestaan uit:

Probleemanalyse
Theoretisch kader
Vragenlijst

Weet iemand een actueel bestaand probleem die ik het best kan gebruiken voor me PvA

JaapieEleven 17-01-2019 13:48

Kan je iets bedenken met de deal van May?

Pluis 17-01-2019 17:47

Wat is een PvA? En voor welke opleiding is het? Maakt nog al uit welke richting je doet

JaapieEleven 17-01-2019 17:52

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 34559088)
Wat is een PvA? En voor welke opleiding is het? Maakt nog al uit welke richting je doet

Plan van Aanpak denk ik

Elin3 17-01-2019 18:26

We hebben toch echt meer informatie nodig, als je wil dat we je helpen :o

FCPDani 17-01-2019 23:33

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34559112)
We hebben toch echt meer informatie nodig, als je wil dat we je helpen :o

Plan van aanpak moet over een beroepsgerelateerde praktijkprobleem gaan binnenin een organisatie. Moet natuurlijk over een organisatie gaan waar voldoende markt- en bedrijfsinformatie voor te vinden is.

FCPDani 17-01-2019 23:35

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 34559088)
Wat is een PvA? En voor welke opleiding is het? Maakt nog al uit welke richting je doet

Plan van aanpak. Opleiding: marketing en economie

FCPDani 17-01-2019 23:39

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34559004)
Kan je iets bedenken met de deal van May?

Plan van aanpak moet over een beroepsgerelateerde praktijkprobleem gaan. excuses..

Elin3 18-01-2019 05:46

Citaat:

FCPDani schreef: (Bericht 34559136)
Plan van aanpak moet over een beroepsgerelateerde praktijkprobleem gaan binnenin een organisatie. Moet natuurlijk over een organisatie gaan waar voldoende markt- en bedrijfsinformatie voor te vinden is.

Sla eens een krant open, of ga naar een nieuws website, kijk daar welk nieuws je kan vinden over problemen binnen een organisatie, en ga vervolgens op zoek naar meer informatie.

Positive mind 18-01-2019 08:11

Misschien kun je iets met de stakingen en onvrede binnen het personeel van PostNL doen ofzo

FCPDani 18-01-2019 23:19

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34559148)
Sla eens een krant open, of ga naar een nieuws website, kijk daar welk nieuws je kan vinden over problemen binnen een organisatie, en ga vervolgens op zoek naar meer informatie.


Bedankt voor je advies, maar dat heb ik natuurlijk allang gedaan. Anders had ik mijn vraag hier niet gesteld.

FCPDani 18-01-2019 23:19

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34559163)
Misschien kun je iets met de stakingen en onvrede binnen het personeel van PostNL doen ofzo

Bedankt voor je hulp!

Elin3 19-01-2019 06:21

Citaat:

FCPDani schreef: (Bericht 34559436)
Bedankt voor je advies, maar dat heb ik natuurlijk allang gedaan. Anders had ik mijn vraag hier niet gesteld.

Er is echt genoeg te vinden zou ik denken. Laatst las ik nog een lang artikel over de werkomstandigheden bij Bol.com in het magazijn. En er zijn altijd wel stukken te vinden over de werkdruk in het onderwijs, of slecht presterende scholen. Imagoschade bij Facebook.

De laatste jaren wordt duurzaamheid en fair trade ook steeds belangrijker, je zou kunnen kijken naar stappen die een bedrijf daarin heeft gezet of zou moeten zetten.

Perziken 19-01-2019 13:52

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34559478)
Er is echt genoeg te vinden zou ik denken. Laatst las ik nog een lang artikel over de werkomstandigheden bij Bol.com in het magazijn. En er zijn altijd wel stukken te vinden over de werkdruk in het onderwijs, of slecht presterende scholen. Imagoschade bij Facebook.

De laatste jaren wordt duurzaamheid en fair trade ook steeds belangrijker, je zou kunnen kijken naar stappen die een bedrijf daarin heeft gezet of zou moeten zetten.

Iets over de werkomstandigheden bij een bedrijf als bol.com is best een interessant onderwerp. Zeker in combinatie met de stijgende trend in e-commerce.

Ging dat artikel dat je las toevallig over een journalist die een aantal weken undercover ging in een bol.com magazijn? Dat artikel vond ik namelijk erg interessant om te lezen. Met name het deel hoe de afdeling die teruggestuurde producten controleert.

Elin3 19-01-2019 14:17

Citaat:

Perziken schreef: (Bericht 34559544)
Iets over de werkomstandigheden bij een bedrijf als bol.com is best een interessant onderwerp. Zeker in combinatie met de stijgende trend in e-commerce.

Ging dat artikel dat je las toevallig over een journalist die een aantal weken undercover ging in een bol.com magazijn? Dat artikel vond ik namelijk erg interessant om te lezen. Met name het deel hoe de afdeling die teruggestuurde producten controleert.

Ja, die bedoel ik!

Ik vond het vooral schokkend om te horen hoe met werknemers met een migratie-achtergrond werd omgegaan. Alsof er bij die werknemers geen noodzaak is om hen menselijk en met respect te behandelen, puur omdat zij hun mond niet zo snel open trekken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.