Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Ruzie met een docent (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1896347)

joopdekiwi 11-12-2014 15:42

Ruzie met een docent

Ik had vandaag een toets Duits. aan het begin van de les heb ik gezegd dat mijn concentratie misschien niet goed was omdat mijn oma pas gestorven is. Toen zei ze; "Iedereen heeft wel eens een slechte concentratie, en alle opa's en oma's sterven een keer." Ik heb toen "ty**s wijf ik volg geen les meer bij je" gezegd. En jankend de klas uitgelopen. Toen ben ik bij een aardige docent gaan zitten en die ging tegen haar zeggen dat ze mij de excuses aan moest bieden. Toen ik haar later die dag tegen kwam liep ze weg. Zij heeft gezegd tegen een docent dat ze niet haar excuses aan gaat bieden totdat ik dat bij haar heb gedaan. Maar ik ga nooit mijn excuses aanbieden en ik wil liever de komende tijd niet bij haar in de les zitten. Dit moest er even uit. En meteen de vraag:

Wat vinden jullie ervan?
Wat moet ik doen?
En heb ik het recht om niet naar de les te gaan en bij de rector te zitten ofzo?

Graag jullie reactie!

-Marleen 11-12-2014 15:43

Mailtje sturen naar die vrouw
Of naar je mentor gaan ofzo
of vraag je ouders ofzo

OF SLA HAAR :evil:

Japperdepap 11-12-2014 15:45

WTF!?!? ik lees dit nu even echt wat een raar wijf! Ik zal echt nooit meer bij haar gaan als ik jouw was! Echt wat een bitch. Dit is toch niet normaal meer. Bied een klacht in ofzo!! Ga met de hele klas staken!!! Zorg dat ze weg gaat!

Rare wereld! En dan zeggen die docenten nog van: "De jeugd van tegenwoordig"

-Marleen 11-12-2014 15:46

Citaat:

Japperdepap schreef: (Bericht 33701432)
WTF!?!? ik lees dit nu even echt wat een raar wijf! Ik zal echt nooit meer bij haar gaan als ik jouw was! Echt wat een bitch. Dit is toch niet normaal meer. Bied een klacht in ofzo!! Ga met de hele klas staken!!! Zorg dat ze weg gaat!

staken whazzaaaa

joopdekiwi 11-12-2014 15:52

Maar mag ik niet meer bij haar in de les gaan dan?

Reverend 11-12-2014 18:09

Je excuses aanbieden, natuurlijk. Beetje vreemd om zo tekeer te gaan om niets.

Casio 11-12-2014 19:45

Ten eerste, je zou samen met je Teamleider/Co÷rdinator Ún de docent een gesprek vormen. of je dient simpel weg een klacht in wegens haar gedrag als docent zijnde.

Schr÷dinger 12-12-2014 14:34

Tja, vrij tactloos van die docent, maar wat denk je er mee te bereiken door hier zo moeilijk over te gaan zitten doen?

Tink* 12-12-2014 15:31

Ik zou mijn excuses aanbieden omdat je haar hebt uitgescholden. Daarna zou ik haar rustig uitleggen dat je het heel vervelend vond wat ze zei over het sterven van opa's en oma's, dat dat je zo raakte op dat moment en dat je daardoor zo reageerde. Ik neem toch aan dat ze dan ook wel wat begrip toont en dat jullie het uit kunnen spreken. Niet meer naar de les gaan of het conflict uit de weg gaan lost niets op.

Heer Wil 27-12-2014 13:45

Zij zal als docent als eerste haar excuses aan moeten bieden, aangezien haar misdraging de aanleiding heeft gevormd voor het conflict. Lessen bij een andere docent volgen is vaak niet mogelijk, maar wellicht dat de co÷rdinator op jullie school dat wel kan regelen.

diabolobeest 17-01-2015 11:11

Citaat:

Japperdepap schreef: (Bericht 33701432)

Haha ik weet nog een tijd geleden dat we met gans de klas de leerkracht genegeerd hadden en dat die leerkracht bijna aan het wenen was :D

deadlock 19-01-2015 17:55

Citaat:

Heer Wil schreef: (Bericht 33712395)
Zij zal als docent als eerste haar excuses aan moeten bieden, aangezien haar misdraging de aanleiding heeft gevormd voor het conflict. Lessen bij een andere docent volgen is vaak niet mogelijk, maar wellicht dat de co÷rdinator op jullie school dat wel kan regelen.

Tjongejonge dat is niet hoe zoiets werkt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.