Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   WiFi (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1937351)

Kiezelsteentje 20-10-2017 14:34

WiFi
 
Hoi allemaal
Binnenkort gaan we verhuizen en mijn ouders gaan op de Wi-Fi een timer zetten dat de Wi-Fi elke dag na 20:00 uitgaat. Ik zou zelf graag op zolder 's avonds nog Wi-Fi willen. Ik heb helemaal geen verstand van deze dingen dus mijn vraag was hoe ik dat dan moet doen. Wat ik er voor moet hebben en hoeveel dat ongeveer zal gaan kosten.

Ben Strik 22-10-2017 00:16

ik denk eigen router? Heb er niet zoveel verstand tbh
Of (voor mobiel/hotspot) oneindig 4g ofzo

Dark Phoenix 22-10-2017 10:16

De makkelijkste manier is het met je ouders bespreken en dit aangeven. Als ze dat niet goed vinden zullen ze andere oplossingen ook niet accepteren. Je kunt eventueel het modem een factory default geven want dan gaan die instellingen waarschijnlijk wel verloren, maar aangezien je ouders er blijkbaar meer vanaf weten dan jij zorgt dat alleen maar voor meer problemen.

Kiezelsteentje 22-10-2017 11:28

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 34406174)
De makkelijkste manier is het met je ouders bespreken en dit aangeven. Als ze dat niet goed vinden zullen ze andere oplossingen ook niet accepteren. Je kunt eventueel het modem een factory default geven want dan gaan die instellingen waarschijnlijk wel verloren, maar aangezien je ouders er blijkbaar meer vanaf weten dan jij zorgt dat alleen maar voor meer problemen.

Ze doen dit juist zodat ik een betere nachtrust zou hebben en mijn lichaamscellen kunnen regenereren ofzo. Ik vind het in ieder geval onzin

bloodyb 22-10-2017 15:44

Misschien kun je met ze afspreken dat de wifi uit gaat tegen de tijd dat jij naar bed gaat?

Dark Phoenix 22-10-2017 15:51

Citaat:

Kiezelsteentje schreef: (Bericht 34406183)