Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Beleidszaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=64)
-   -   Mededelingen op subfora (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1957081)

WolterB 03-01-2020 17:12

Mededelingen op subfora
 
Er zijn inmiddels redelijk wat subfora waar mededelingen die door ex-forumbazen zijn opgesteld of die zijn verlopen. Misschien handig om deze een keer te vervangen of te vernieuwen?

Flora & Fauna: Mededeling door Miekje* (al bijna 11 maanden geen fb meer)
Algemene schoolzaken: Mededeling door Positive Mind (al bijna 8 maanden geen fb meer)
Studeren: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Huiswerkvragen: CM&E: Mededeling door Positive Mind (al bijna 8 maanden geen fb meer)
Huiswerkvragen: EV: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Huiswerkvragen: K&MT: Mededeling door Tink* (al ruim 2 jaar en 5 maanden! geen fb meer
Centraal eindexamen: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
ARTistiek: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Verhalen & Gedichten: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Films, TV & Radio: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Lifestyle: Mededeling door Tink* (al ruim 2 jaar en 5 maanden geen fb meer
Onzin: Mededeling door fizzle-fluffy (al bijna 11 maanden geen fb meer)
Games: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Beleidszaken: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Meldpunt & Mededelingen: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Gerapporteerde posts: Geen idee of hier ooit een mededeling stond, maar hier staat dus ook niets (meer)

Dat maakt dus 15 uit 31 subfora waar geen of een verouderde mededeling meer staat.

Axel11 05-01-2020 19:07

Respect dat je deze moeite nog neemt (Y)

WolterB 10-01-2020 09:41

1 mededeling weer terugzetten zonder feedback te geven hier en verder niets doen bij de andere terwijl je daar wel de mogelijkheden voor hebt. Goed bezig (y)

bierkoning 10-01-2020 10:43

Beste wolter. Ik heb voor games even een nieuwe mededeling geplaatst. Via telefoon knippen plakken etc. Gaat niet heel snel. Verder heb ik ook gewoon een leven. Ik ben dagelijks bezig met het verwijderen van de spammers etc. Ik heb nu net gekeken maar als ik een mededeling wil wijzigen krijg ik een melding met security token missing. Je kunt het ook positief benaderen ipv altijd zo negatief.

Haller 10-01-2020 10:51

Ja, jullie forumbazen hebben het zoooo zwaar. Daar kan Famke Louise nog wat van leren! Respect!

Axel11 10-01-2020 11:17

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 34716526)
Beste wolter. Ik heb voor games even een nieuwe mededeling geplaatst. Via telefoon knippen plakken etc. Gaat niet heel snel. Verder heb ik ook gewoon een leven. Ik ben dagelijks bezig met het verwijderen van de spammers etc. Ik heb nu net gekeken maar als ik een mededeling wil wijzigen krijg ik een melding met security token missing. Je kunt het ook positief benaderen ipv altijd zo negatief.

Het gaat om 2 jaar en 5 maanden te laat he :herp:

bierkoning 10-01-2020 12:13

Citaat:

Axel11 schreef: (Bericht 34716577)
Het gaat om 2 jaar en 5 maanden te laat he :herp:

Tegenwoordig zijn we natuurlijk overal fb. Maar ik kom gewoon niet echt op die andere subfora. Voor mij was het games. Die heb ik aangepast. Maar je hebt gelijk. Het is bij sommige delen al een lange tijd.

Me-Oma 10-01-2020 19:21

Lekker bezig! Je doet in ieder geval al meer dan Jon

Haller 10-01-2020 19:29

Citaat:

Me-Oma schreef: (Bericht 34716880)
Lekker bezig! Je doet in ieder geval al meer dan Jon

Iedereen doet meer dan Jon. Ook niet-forumbazen.

Positive mind 12-01-2020 03:08

Wat is concreet het punt eigenlijk?
Ja, mijn naam staat nog onder de mededeling en nee, dat is niet het meest sjiek. Maar tegelijk klopt de mededeling inhoudelijk gewoon en ik heb in de >2 jaar dat mijn naam onder die mededeling staat nog nooit pm’s ontvangen aangezien ik daar de fb was.

Tuurlijk kan dat allemaal gewoon verandert worden en dat is ook geen gek plan; maar ik snap niet waarom je er zo fel van wordt. Gaat die felheid echt alleen om een paar mededelingen?

Axel11 12-01-2020 12:48

Citaat:

WolterB schreef: (Bericht 34716511)
1 mededeling weer terugzetten zonder feedback te geven hier en verder niets doen bij de andere terwijl je daar wel de mogelijkheden voor hebt. Goed bezig (y)

Ik zie alleen hier iets wat je 'felheid' zou kunnen noemen (niet in de openingspost) en dat lijkt me hier terecht.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.