Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Levensbeschouwing & Filosofie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=90)
-   -   Gods bestaan simpel bewezen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1853557)

Rattensnuffel 16-02-2012 13:45

Gods bestaan simpel bewezen
 
Ik kan God bewijzen, lees hier: Helaas!

groeten,

Leon

sexy aardappel 16-02-2012 14:34

dit meen je niet

deadlock 16-02-2012 15:45

Die website lijkt wel geevolueerd.

djossie 16-02-2012 16:29

oh nee... dit komt iets te bekend voor:http://forum.scholieren.com/showthre...ght=bewijs+god

Vowel 16-02-2012 17:01

Ja, babshoewab is terug. Gelukkig, we hebben hem gemist!

Schrödinger 16-02-2012 17:03

Overtuigend bewijs! Dan ga ik maar snel even wat mensen stenigen.

Dinalfos 16-02-2012 17:15

Die website :D(n)

DAH 16-02-2012 17:32

Oh, hem ken ik nog! Ik was toen niet overtuigd, en nu nog steeds niet...

HomoSignificans 16-02-2012 17:41

Overtuigende site zeg! Laat je niet afleiden door de andere forummers. Die staan er gewoon niet voor open.

Ik ga deze site bij al mijn ongelovige vrienden aanraden. :)

Vowel 16-02-2012 18:13

Dit ook:

"God + Leon = Gold one, i am the one, but Gods a one too just as you guys think you are the one. My name is NeoLeon as God youngered me with 8 years, i am 23 again."

Als god mij ook even 8 jaar jonger maakt, beloof ik in hem te geloven! (Y)

Uice 16-02-2012 19:28

Meestal zijn dat soort websites het werk van mensen die dom en/of onwetend zijn, maar dit is vrij duidelijk iemand die, niet hyperbolisch bedoeld, een psychiater moet zien.

HomoSignificans 16-02-2012 20:48

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 32363434)
Meestal zijn dat soort websites het werk van mensen die dom en/of onwetend zijn, maar dit is vrij duidelijk iemand die, niet hyperbolisch bedoeld, een psychiater moet zien.

"Pleeg nimmer zelfmoord. De Bijbel keurt het ook af en dat is eigenlijk het enigste in de Bijbel, waar ik het mee eens ben en de rest van die Bijbel heb ik opgerookt. Als u hier op deze Aarde ongelukkig bent, denk dan niet aan uw ongeluk maar zoek verlichting in het gebruik van wiet, speed, coke en de rest van de drugs-atributen, het leven houdt niet op... nee man gek, het leven is pas net begonnen. Niet janken maar snuiven dus. Dat zal u een zalig gevoel brengen dat zeker uw zelfmoordgedachte aan de kant schuift. Ik probeer u alleen van zelfmoord te behoeden. Ik ook had een doodswens. Ik heb mijn arm opengesneden met een stanleymes. Ik had een wonder nodig, maar daar kon ik niet op rekenen dacht ik toen. Ik was toen van mening dat er geen wonderen kunnen bestaan. Jaren later gebeurde het wonder. Jaren lang heb ik mijn ongeluk kunnen vergeten door het gebruik van drugs. Drugs hebben mijn leven gered en hebben me echt door die moeilijke tijden gesleept. Ziet u, drugs kan ook positief werken. Ik probeer u alleen maar te helpen, ik zou zeggen, ga bidden, gaat wachten op uw geluksdag en uw geluksdag zal zijn dat God u dat wonder geeft waar u op zit te wachten. Maar voor dat wonder... vergeet uw ongeluk met een jointje en een lijntje speed. .. Dag beste mensen, het ga ons goed, want wij allen zijn kinderen van God.."

-O-

HomoSignificans 16-02-2012 20:54

Problem SOLV'D

"Sommige zing ik met een fluisterstem en dat is omdat ik de medepatienten hier in de psychiatrie niet wakker wilde maken." (over zijn zelfgeschreven liederen)

Schrödinger 16-02-2012 21:01

Citaat:

Vele verschillende kleuren worden bepaald door vele verschillende atomen, van groene tot blauwe, van gele tot rode, van oranje tot paarse en van witte tot zwarte atomen moeten er bestaan om alle kleuren te kunnen maken.
:D:D:D

Schrödinger 16-02-2012 21:06

Citaat:

Ik ben sinds 3 maanden begonnen met schilderen. Ik word gewoon gek van deze psychiatrische behandeling die ik niet eens nodig heb.

Vowel 16-02-2012 21:23

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 32363434)
Meestal zijn dat soort websites het werk van mensen die dom en/of onwetend zijn, maar dit is vrij duidelijk iemand die, niet hyperbolisch bedoeld, een psychiater moet zien.

"Ik ben sinds 3 maanden begonnen met schilderen. Ik word gewoon gek van deze psychiatrische behandeling die ik niet eens nodig heb."

:D

Edit: meneer moest me weer te snel af zijn hoor. :(

Kitten 16-02-2012 23:01

Reclame, topic dicht.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.