Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Waarom is school zo kut? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=86499)

loefje 10-05-2002 13:25

Waarom moet school zo kut zijn , en waarom moet het nog extra kut gemaakt worden door leraren? Houden ze daar een kick aan over ofzoiets?:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Sommetje 10-05-2002 13:50

Denk je nou echt dat het enige wat leraren kunnen, is het verzuren van jouw leven. Als dat al gebeurt, dan doen ze dat vast niet expres en zeker niet allemaal. School is ook wat je ervan maakt. Het kan ook best leuk zijn. Doei,

Sommetje

jnieuwelaar 10-05-2002 14:05

ik vind school helemaal niet kut.

eXo 10-05-2002 16:39

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
ik vind school helemaal niet kut.

same here... het is beter dan overgereden worden door een auto, of een vangrail in je hol geduwd krijgen...

Souris 11-05-2002 13:04

stel je niet aan:mad:
er zijn genoeg mensen die niet naar school kunnen en jij zit hier te zeiken.
nog 1 jaar en dan stop je toch gewoon met school,dan ben je gelijk van die leraren af en kun je je hele leven luieren,maar bedenk wel dat je geen geld hebt voor leuke dingen.

nare man 11-05-2002 14:14

School is helemaal niet kut. School zorgt ervoor dat je later een (redelijk) normaal leven kunt hebben. Je kunt natuurlijk best van school gaan, maar dan moet je later ook niet zeiken als je vuilnisman, putjesschepper of werkloze bent.

beuk 11-05-2002 14:27

Hoort bij de puberteit.

GUANO APES!! 11-05-2002 14:33

eenige wat ik aan skool leuk vind zijn me vriende:confused:
doe der voor de rest nix

Souris 12-05-2002 14:56

Citaat:

beuk schreef:
Hoort bij de puberteit.
dat denk ik ook:D

AMDFreak 12-05-2002 20:52

Gewoon.. je doet iets wat jij niet leuk vind..

Tofke_H 12-05-2002 21:27

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
ik vind school helemaal niet kut.
idd, die mening deel ik ook.

de abt van sion 13-05-2002 01:13

Citaat:

Tofke_H schreef:


idd, die mening deel ik ook.

Als Belg (want dat ben jij toch?) ken je de verschijnselen Tweede Fase en Studiehuis niet...

miss Elise 13-05-2002 18:48

school is soms behoorlijk kut. vooral met tweede fase enzo. maar t kan ook bes wel leukkie zijn, vooral met vriendinne.
je moet dr zelf wel wat van make natuurlijk ;)

lakyie 14-05-2002 08:43

School is wat je ervan maakt, wanneer jij elke dag naar je lessen gaat en vervolgens meteen weer naar huis is er idd niets aan. Wanneer je bjvoorbeeld helpt dingen te organiseren leer je meer mensen kennen en wordt het steeds leuker op school. Ik zit nu in de 6e en heb school nooit erg gevonden.
Dat gezeur op de tweede fase vind ik echt irritant worden. Ook hierbij geld: het is wat je ervan maakt. De tweede fase biedt een heleboel leuke mogelijkheden, je moet er alleen wel gebruik van maken.

mandydw 14-05-2002 14:45

school is alleen kut omdat het je wordt opgedrongen, zodra je iets per se MOET vind je het bij voorbaat al niet leuk..

HelpMePlease 14-05-2002 19:26

Leraren maken het niet extra K*T. waar wil je heen zonder leraren? zelf voor de klas gaan staan? Ik durf me leven te geven dat meer dan de helft van de jongeren in nederland dan spijbelt. Leraren zijn er om je iets te leren. Ze willen je helpen. Natuurlijk zijn er ook minder goede leraren. Negeer ze gewoon.

JIJ zit er voor jezelf, niet voor hun. Als jij naar school gaat ochtends met het gevoel 'die kutleraren straks weer' zit het niet goed. Hun weten het wel, jij moet het leren. en daar zijn hun voor. Motiveer jezelf. Ik bedoel je kan wel blijven zeiken en alles op hen afschuiven, maar hun hebben precies hetzelfde gedaan, en kijk eens waar hun nu staan? Juist voor de klas. En dat is misschien niet wat je wilt. maar ze hebben wat bereikt en dat wil jij toch ook!

Zo, dat was me preek!

eens of niet het is eruit!!!!!!!


o ja........ik spreek uit ervaring

mar87 14-05-2002 20:25

Soms dan ben ik school wel spuugzat, als je 'ns een week hebt met veel verslagen en rep's en zo maar over het algemeen vindik school best wel gezellig, je spreekt veel mensen enzow, en je bent ook voor je toekomst bezig. Zonder school ben je late rook niets duzz, je moet er gewoon zelf wat van maken, en 90% van de leraren valt best wel mee. Ze doen ook gewoon hun werk

Frida 15-05-2002 12:53

Het is grotendeels wat je er zelf van maakt?

**SoMeOne 15-05-2002 13:09

behalve die ellendige proefwerken en PO's is school best leuk af en toe

Souris 17-05-2002 16:19

Citaat:

mandydw schreef:
school is alleen kut omdat het je wordt opgedrongen, zodra je iets per se MOET vind je het bij voorbaat al niet leuk..
wees blij dat je mag:)

Balance 17-05-2002 16:35

Citaat:

crazyellow schreef:

wees blij dat je mag:)

:rolleyes:

alsof je met alles wat je MAG blij moet zijn...
je kan het toch gewoon niet leuk vinden?

Citaat:

HelpMePlease schreef:

Natuurlijk zijn er ook minder goede leraren. Negeer ze gewoon.

klinkt goed, maar er zijn situaties waarin dat niet kan. Een vriend van me is helemaal kapot getreiterd door de afdelingleider. Hij blijft dit jaar dan ook zitten zonder een tekort te hebben.... Om z'n gedrag zegt de afdelingleider... zonder dat daar heel veel mis mee is. Andere leraren doen er niks aan (die gast staat ook boven hen) en intussen gaat die jongen elke dag met zware tegenzin naar school.
Dus het ligt toch echt aan de situatie.

Citaat:

Meerdere mensen schreven:

Je moet er zelf iets van maken

daar ben ik het natuurlijk wel helemaal mee eens! probeer zo veel mogelijk met vrienden om te gaan en als je dan toch iets móet doen, dan gewoon met wat lol proberen datgene te doen!
leuke dingen gaan nog altijd sneller als saaie dingen :)

Souris 17-05-2002 18:52

[QUOTE]linda85 schreef:
[B]

:rolleyes:

alsof je met alles wat je MAG blij moet zijn...
je kan het toch gewoon niet leuk vinden?

ja dat kan maar er zijn genoeg mensen die niet naar schoool kunnen.
ik ben dat gezeik over school goed zat.
het leven is niet alleen maar leuk.
en als je niet meer leerplichtig bent kun je altijd nog scharen gaan inpakken in de fabriek.

girlspider 17-05-2002 22:11

Citaat:

Sommetje schreef:
Als dat al gebeurt, dan doen ze dat vast niet expres
Sommige wel, you should see my German teacher :eek: (n)

-x-


GS

swagtor69420 16-04-2018 09:56

Citaat:

loefje schreef: (Bericht 841000)
Waarom moet school zo kut zijn , en waarom moet het nog extra kut gemaakt worden door leraren? Houden ze daar een kick aan over ofzoiets?:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Triggerd:D

Transcavia 16-04-2018 12:20

Citaat:

swagtor69420 schreef: (Bericht 34462687)
Triggerd:D

Denk dat TS ondertussen school afgemaakt heeft. Ondanks dat het zo kut is.

deadlock 16-04-2018 13:50

Misschien ondertussen getrouwd en kinderen.

Transcavia 16-04-2018 17:32

Of met een heroïne-spuitje in zijn pootje in het gootje.

teddybeartje 02-05-2018 10:10

Citaat:

loefje schreef: (Bericht 841000)
Waarom moet school zo kut zijn , en waarom moet het nog extra kut gemaakt worden door leraren? Houden ze daar een kick aan over ofzoiets?:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Het is maar hoe je het bekijkt, laat je je schoolleven verpesten door een paar stomme docenten, of ga je lol maken met je vrienden en lachen in de lessen van de leuke docenten. Geloof me, het tweede is heel veel leuker!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.