Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Waarom onderneemt hij niets? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1863177)

bono97 18-07-2012 20:50

Waarom onderneemt hij niets?
 
hey allemaal, ik ben een meisje van 15 jaar, wat 6 maanden samen is met haar vriend van 15 jaar :) wij zijn nog steeds gelukkig samen en ik vind dat het serieus is dit keer. Ik zou wel graag eens seks met hem willen hebben (dat weet hij niet) maar hij onderneemt ook niets, ik zou graag hebben dat de jongens het initiatief neemt ;)... hij verteld soms wel van die typische jongensmopjes over seks dus en kijkt wel naar men decollté heb ik al opgemerkt... maar hoe kan ik hem subtiele hints geven, zodat het niet opvalt , maar dat hij gewoon initiatief neemt?


Alvast bedankt voor de tips :)

Reverend 18-07-2012 21:19

Die gozer wil je ongetwijfeld graag doen maar is gewoon een beetje verlegen. Je kan wel de hele tijd subtiel gaan doen maar dat zet geen zoden aan de dijk. Doe gewoon wat sexy shit in bed, kleed hem uit en de rest komt automatisch.

Pluis 18-07-2012 21:36

jongens en subtiele hints gaan niet samen. dus als je wat wil, moet je er toch ook echt zelf wat voor doen. dus de volgende keer dat jullie een heftige zoen-sessie hebben kan je zijn kleren eens proberen uit te doen en dan snapt hij het vanzelf wel.

ralphske 18-07-2012 21:47

Of je gaat steets een beetje aan z'n lul zitten

Em. 18-07-2012 21:58

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 32663920)
jongens en subtiele hints gaan niet samen. dus als je wat wil, moet je er toch ook echt zelf wat voor doen. dus de volgende keer dat jullie een heftige zoen-sessie hebben kan je zijn kleren eens proberen uit te doen en dan snapt hij het vanzelf wel.

Dat. En als je echt wilt dat hij het initiatief neemt, zou je 'm misschien eens moeten vertellen dat je seks met hem wilt en het liefst ziet dat hij het initiatief neemt. Dat is makkelijker en duidelijker dan met subtiele hints en hij kan je meteen ook vertellen wat hij erover denkt (misschien vindt hij het wel reuzesexy als een vrouw af en toe helemaal het heft in handen neemt, en dan is het handig als jij dat weet! ;))

Martiño 18-07-2012 22:28

Praat er gewoon over, dat is het meest duidelijke signaal. Hij probeert waarschijnlijk niet te ver te gaan en kan je waarschijnlijk wat moeilijk peilen.
En heb het natuurlijk ook even over de pil/condooms, etc. ;)

bierkoning 19-07-2012 11:19

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 32664059)
Praat er gewoon over, dat is het meest duidelijke signaal. Hij probeert waarschijnlijk niet te ver te gaan en kan je waarschijnlijk wat moeilijk peilen.
En heb het natuurlijk ook even over de pil/condooms, etc. ;)

Vraag idd gewoon of hij ook toe is aan die volgende stap...Als hij ja zegt, kun je de methode van Reverend toepassen

bono97 19-07-2012 14:51

ja dat kan ik wel doen, maar eerst de gelegenheid krijgen als we alleen zijn want zen ouders zijn meestal thuis :d

bierkoning 19-07-2012 14:57

Hem bellen of via skype ofzo. en anders naar ze kamer gaan ;)

bono97 19-07-2012 15:15

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32664943)
Hem bellen of via skype ofzo. en anders naar ze kamer gaan ;)

ja mss werkt het trucje in de zetel: knuffelen, kussen... :D

bierkoning 19-07-2012 15:22

hoe bedoel je in de zetel? in een stoel ?
het trucje zoenen, en hem over zijn kruis strelen zou genoeg moeten zijn normaal gesproken bij mij in ieder geval.

bono97 19-07-2012 15:26

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32664989)
hoe bedoel je in de zetel? in een stoel ?
het trucje zoenen, en hem over zijn kruis strelen zou genoeg moeten zijn normaal gesproken bij mij in ieder geval.

ja sofa & oke

-Richard- 19-07-2012 15:26

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32664989)
het trucje zoenen, en hem over zijn kruis strelen zou genoeg moeten zijn normaal gesproken bij mij in ieder geval.


Birgitstylezz 20-07-2012 18:59

ja maar dat over het kruis is niet subtiel

Martiño 20-07-2012 19:08

Hand op de dij leggen dan

klaaaar 22-07-2012 18:23

Of je zegt dat hij meer initiatief mag nemen.

bierkoning 24-07-2012 12:08

Ondertussen al een stapje verder gekomen?

bono97 27-07-2012 19:06

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32675226)
Ondertussen al een stapje verder gekomen?

niet echt , we waren aant kussen en ik ga met mijn hand onder zijn kleren op zijn rug en het is gewoon bij kussen gebleven

Reverend 28-07-2012 12:09

Waarom onderneemt zij niets?

Dasherman 28-07-2012 22:42

Citaat:

Homo13 schreef: (Bericht 32682790)
Als hij types een jongens mop maakt kan jij er veder op in gaan als het over sex gaat bijv dat je hem heel leuk vind enz en dat eigenlijk wel toe bent aan sex met hem

Wut?

Martiño 29-07-2012 14:09

Volgensmij bedoelt hij: "Als hij typisch een jongensmop maakt kun jij er verder op in gaan".

hookee 29-07-2012 14:23

Citaat:

bono97 schreef: (Bericht 32681615)
niet echt , we waren aant kussen en ik ga met mijn hand onder zijn kleren op zijn rug en het is gewoon bij kussen gebleven

Z'n lul zit aan de voorkant...
Nogmaals, als subtiel niet helpt; wees dan eens minder subtiel, helemaal niet subtiel kan daarna nog.

DennisMaass 29-07-2012 14:25

Zoals ik het nu lees ben jij te bang om het initiatief te nemen dus neem je het hem kwalijk dat hij het initiatief niet neemt?

Hypocriet.

Martiño 29-07-2012 15:07

Citaat:

DennisMaass schreef: (Bericht 32683800)
Zoals ik het nu lees ben jij te bang om het initiatief te nemen dus neem je het hem kwalijk dat hij het initiatief niet neemt?

Hypocriet.

Dat zegt ze toch nergens? :rolleyes: Het is niet vreemd dat je nog wat onzeker bent als je er nog niet zo veel ervaring mee hebt, dat heeft niks met hypocrisie te maken.

Uitzicht 29-07-2012 19:43

Citaat:

bono97 schreef: (Bericht 32681615)
niet echt , we waren aant kussen en ik ga met mijn hand onder zijn kleren op zijn rug en het is gewoon bij kussen gebleven

Tsja, ligt er helemaal aan hoe graag je wilt. Op een gegeven moment duik je er toch wel op ;)

Birgitstylezz 29-07-2012 20:21

Citaat:

Grimm schreef: (Bericht 32684298)
Tsja, ligt er helemaal aan hoe graag je wilt. Op een gegeven moment duik je er toch wel op ;)

Grimm heeft gelijk Bono97 de tijd zal wel komen & als ik het zo hoor dan zal die jongen wel goesting hebben als hij u zo bekijkt en van die mopjes maakt ;)

DennisMaass 30-07-2012 12:30

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 32683881)
Dat zegt ze toch nergens? :rolleyes: Het is niet vreemd dat je nog wat onzeker bent als je er nog niet zo veel ervaring mee hebt, dat heeft niks met hypocrisie te maken.

Natuurlijk wel. Als ze zo'n topic maakt zal ze het hem wel degelijk kwalijk nemen. 'Waarom wel mopjes en doet die het niet gewoon? Ik wil het en weet dat hij het wil!!"

De onzekerheid waar zij mee kampt heeft die jongen wellicht ook en dan vindt ze dat erg, terwijl ze het zelf net zo goed heeft anders had ze wel het initiatief genomen. En dat morele geouwehoer van 'Ik vind dat een jongen de eerste stap hoort te zetten' is natuurlijk gewoon een slecht excuus voor het niet durven van de eerste stap zetten.

Ofwel; Ze hebben waarschijnlijk beide hetzelfde probleem, maar ze wilt wel dat hij het oplost. Ja, dat heeft meer dan genoeg met hypocrisie te maken. Maar schattig is het ook wel.


OT: Zoals je al hebt gelezen vind ik dat je gewoon zelf de eerste stap moet maken (en dat gaat wel ietsje verder dan met hand over rug wrijven), snel genoeg zal hij ook loskomen en als jij verteld/laat merken dat het allemaal goed is komt het helemaal goed. :-)

Vowel 30-07-2012 13:41

Citaat:

DennisMaass schreef: (Bericht 32685235)
Natuurlijk wel. Als ze zo'n topic maakt zal ze het hem wel degelijk kwalijk nemen. 'Waarom wel mopjes en doet die het niet gewoon? Ik wil het en weet dat hij het wil!!"

De onzekerheid waar zij mee kampt heeft die jongen wellicht ook en dan vindt ze dat erg, terwijl ze het zelf net zo goed heeft anders had ze wel het initiatief genomen. En dat morele geouwehoer van 'Ik vind dat een jongen de eerste stap hoort te zetten' is natuurlijk gewoon een slecht excuus voor het niet durven van de eerste stap zetten.

Ofwel; Ze hebben waarschijnlijk beide hetzelfde probleem, maar ze wilt wel dat hij het oplost. Ja, dat heeft meer dan genoeg met hypocrisie te maken. Maar schattig is het ook wel.


OT: Zoals je al hebt gelezen vind ik dat je gewoon zelf de eerste stap moet maken (en dat gaat wel ietsje verder dan met hand over rug wrijven), snel genoeg zal hij ook loskomen en als jij verteld/laat merken dat het allemaal goed is komt het helemaal goed. :-)

Je maakt het wel allemaal een stuk erger dan het is hoor. Ze wil graag dat hij initiatief neemt. Dat heeft niets met hypocrisie te maken; wie weet is ze zelf wel het onderdanige type. Dat zij een voorkeur heeft maakt haar toch niet hypocriet?

Ze heeft overigens nergens gezegd dat ze het hem kwalijk neemt. Ze vraagt hier hoe ze subtiel kan laten merken dat ze het wil zodat hij misschien initiatief neemt.

piemellove 30-07-2012 15:05

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 32664059)
Praat er gewoon over, dat is het meest duidelijke signaal. Hij probeert waarschijnlijk niet te ver te gaan en kan je waarschijnlijk wat moeilijk peilen.
En heb het natuurlijk ook even over de pil/condooms, etc. ;)

Dit. :y

bono97 30-07-2012 15:35

Citaat:

DennisMaass schreef: (Bericht 32685235)
Natuurlijk wel. Als ze zo'n topic maakt zal ze het hem wel degelijk kwalijk nemen. 'Waarom wel mopjes en doet die het niet gewoon? Ik wil het en weet dat hij het wil!!"

De onzekerheid waar zij mee kampt heeft die jongen wellicht ook en dan vindt ze dat erg, terwijl ze het zelf net zo goed heeft anders had ze wel het initiatief genomen. En dat morele geouwehoer van 'Ik vind dat een jongen de eerste stap hoort te zetten' is natuurlijk gewoon een slecht excuus voor het niet durven van de eerste stap zetten.

Ofwel; Ze hebben waarschijnlijk beide hetzelfde probleem, maar ze wilt wel dat hij het oplost. Ja, dat heeft meer dan genoeg met hypocrisie te maken. Maar schattig is het ook wel.


OT: Zoals je al hebt gelezen vind ik dat je gewoon zelf de eerste stap moet maken (en dat gaat wel ietsje verder dan met hand over rug wrijven), snel genoeg zal hij ook loskomen en als jij verteld/laat merken dat het allemaal goed is komt het helemaal goed. :-)

Ik begrijp wel dat je zo reageert maar ik neem het hem niet kwalijk, ik zou gewoon het liefst willen dat hij zoals de "meeste" jongens initiatief neemt, je kent het wel... maar het zal wel goedkomen na alle tips wat ik gelezen heb nu ;)

bierkoning 30-07-2012 16:59

Dus gewoon is van ze rug naar ze kruis afglijden. Dan zou er toch een reactie moeten komen :)

DennisMaass 30-07-2012 19:35

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32685384)
Je maakt het wel allemaal een stuk erger dan het is hoor. Ze wil graag dat hij initiatief neemt. Dat heeft niets met hypocrisie te maken; wie weet is ze zelf wel het onderdanige type. Dat zij een voorkeur heeft maakt haar toch niet hypocriet?

Ze heeft overigens nergens gezegd dat ze het hem kwalijk neemt. Ze vraagt hier hoe ze subtiel kan laten merken dat ze het wil zodat hij misschien initiatief neemt.

Het gaat er meer om dat ze beide hetzelfde probleem hebben (waarschijnlijk) en zij vind dat hij het op moet lossen.


Citaat:

bono97 schreef: (Bericht 32685614)
Ik begrijp wel dat je zo reageert maar ik neem het hem niet kwalijk, ik zou gewoon het liefst willen dat hij zoals de "meeste" jongens initiatief neemt, je kent het wel... maar het zal wel goedkomen na alle tips wat ik gelezen heb nu ;)

En dat wil je omdat je zelf het initiatief niet durft te nemen, right?

Martiño 30-07-2012 21:45

Ach jongen, doe eens niet zo negatief. Stop met zwartkijken en lever een nuttige bijdrage aan de wereld. (y)

TythorZeth 30-07-2012 22:19

Citaat:

DennisMaass schreef: (Bericht 32686178)
En dat wil je omdat je zelf het initiatief niet durft te nemen, right?

Nee, het is best normaal dat een vrouw wilt dat de man het initiatief neemt ;)
Dat hoeft niet per se te betekenen dat ze zelf niet het initiatief durft te nemen, maar meer dat ze het aantrekkelijk vindt als de man dat zou doen, of dat ze dat gewoon de normale manier van zaken vindt.

bono97 05-08-2012 12:33

Citaat:

TythorZeth schreef: (Bericht 32686740)
Nee, het is best normaal dat een vrouw wilt dat de man het initiatief neemt ;)
Dat hoeft niet per se te betekenen dat ze zelf niet het initiatief durft te nemen, maar meer dat ze het aantrekkelijk vindt als de man dat zou doen, of dat ze dat gewoon de normale manier van zaken vindt.

zo bedoelde ik het, dus ik verwijt niemand niets :)

klaaaar 06-08-2012 13:23

Mijn vriend nam in het begin ook totaal geen initiatief. Maar ik wist dat hij verder wilde, en ik wilde het onderhand ook wel. Ik had eerst ook zitten afwachten, maar het kwam maar niet. En toen heb ik heel veel moed verzameld en hem gewoon gezegd: 'Wil je alsjeblieft wat meer initiatief nemen?' Nou ja, en toen nam hij het initiatief. Niet subtiel, maar het lukte wel. ;D

AutieBoy 06-08-2012 16:34

Citaat:

klaaaar schreef: (Bericht 32702287)
Mijn vriend nam in het begin ook totaal geen initiatief. Maar ik wist dat hij verder wilde, en ik wilde het onderhand ook wel. Ik had eerst ook zitten afwachten, maar het kwam maar niet. En toen heb ik heel veel moed verzameld en hem gewoon gezegd: 'Wil je alsjeblieft wat meer initiatief nemen?' Nou ja, en toen nam hij het initiatief. Niet subtiel, maar het lukte wel. ;D

Ligt het aan mij of is vragen om initiatief nemen ook initiatief nemen? Maar als je daar verder geen problemen mee hebt lijkt me dit wel het beste idee.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.