Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   wat is jouw cupmaat? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=331390)

Qimm 11-01-2003 17:31

Citaat:

Havock schreef:
ik denk dat min maat in de negatieve nummers zou komen ¬_¬'
ik hoop het voor je

Pluche 12-01-2003 13:37

hey
k heb 75 C
bij de H&M hebben ze wel leuke dingen, maar bijna overal zit opvulling in..

Yamyam 12-01-2003 17:55

80b

Ilsje 13-01-2003 12:44

En waarom zet de helft hier alleen maar de maat neer en nie eens antwoord op de 2e vraag... *kwil ff leuk meedelen wat me maat is zodat iedereen dat weet* zoiets? (n)

Mara 13-01-2003 15:04

Citaat:

Breg schreef:
75 A of B. Maar volgens mij vaker A danB.

Zou wel gewoon een wat vollere B-cup willen hebben. Niet groter want ik ben maar ± 1 meter 64

Hier ook (ik ben 1 meter 66)

Aardappeltje 14-01-2003 18:29

Tja, ik ben pas 13 en heb dus eigenlijk nog niets, maar ik zou ook niet al te grote borsten willen, hoor!! Dat lijkt me eigenlijk alleen maar lastig... Ik vind het nu nog wel handig met gym enzo, alleen nog een topje aan, en het hupst nog niet overal heen...

lenkje 14-01-2003 20:06

jah euh...75 B, vink eigenlijk beetje klein...Ben 1.80 duss maja zowiezo nu nog nie zoveel aan te doen. Ben 16 dus eerst uitgroeien :(

sterre 14-01-2003 20:38

ik C75, en ik ben er tevreden mee

dreadlocks 15-01-2003 07:13

85B...wil alleen dat ze ietsjes minder zouden hangen...ik hou van die stevige borsten :) maar ja, ben tevreden hoor. precies een hand vol :)

Gatara 15-01-2003 11:12

Citaat:

dreadlocks schreef:
85B...wil alleen dat ze ietsjes minder zouden hangen...ik hou van die stevige borsten :) maar ja, ben tevreden hoor. precies een hand vol :)
Train je borstspieren :)

Dusjcrib 15-01-2003 13:19

Ik heb 75D

Het had van mij wel ietsjes kleiner gemogen, of de vorm iig mooier.. en met bh's kopen heb ik dus idd ook problemen.. Ik zit er heel vaak tussenin.. Dan is 75D weer te klein (qua cup), maar 80D is het ook niet.. Misschien moet ik es een 70E proberen? Mja.. E... damn

Gatara 15-01-2003 14:09

Citaat:

Dusjcrib schreef:
Ik heb 75D

Het had van mij wel ietsjes kleiner gemogen, of de vorm iig mooier.. en met bh's kopen heb ik dus idd ook problemen.. Ik zit er heel vaak tussenin.. Dan is 75D weer te klein (qua cup), maar 80D is het ook niet.. Misschien moet ik es een 70E proberen? Mja.. E... damn

Waarom meet je je borsten (en daaronder) niet even op met zo'n centimeterlint? Dan weet je het zeker. (Let wel: soms kloppen de cups van de bh's niet :P)

spacegirl 15-01-2003 14:23

Citaat:

Dusjcrib schreef:
Ik heb 75D

Het had van mij wel ietsjes kleiner gemogen, of de vorm iig mooier.. en met bh's kopen heb ik dus idd ook problemen.. Ik zit er heel vaak tussenin.. Dan is 75D weer te klein (qua cup), maar 80D is het ook niet.. Misschien moet ik es een 70E proberen? Mja.. E... damn

80 d moet t zelfde zijn als 75 e, maar alleen in de onderwijdte wat losser, maar als de cup van 80d niet goed zit betwijfel ik of de 75 e wel goed zit.

misschien moet je DD proberen das een tussenmaat tussen d en e in

Eva* 16-01-2003 01:21

80C, gemiddeld. Ik ben tevreden.

snoopy 16-01-2003 09:26

Citaat:

spacegirl schreef:
80 d moet t zelfde zijn als 75 e, maar alleen in de onderwijdte wat losser.

Dit hoor ik wel vaker, maar volgens mij is dat niet helemaal waar. Bij mijn beha's klopt het iig niet. Ik heb 65 C (soms 65D), maar die maat vindt je nergens. Dus dacht ik: 70B!!! Maar ja... die is dus te wijd, met een te kleine cup!

spacegirl 16-01-2003 10:41

Citaat:

snoopy/mamo schreef:
Dit hoor ik wel vaker, maar volgens mij is dat niet helemaal waar. Bij mijn beha's klopt het iig niet. Ik heb 65 C (soms 65D), maar die maat vindt je nergens. Dus dacht ik: 70B!!! Maar ja... die is dus te wijd, met een te kleine cup!
bij mij klopte t ook niet maar bij mijn moeder weer wel, die is afgevallen der onderwijdte is wel minder geworden maar daar boven werdt t wel steeds groter.

maar 65 :eek: die zie je alleen in a, sjees en ik dacht dat ik t moeilik had met bh's zoeken

Dusjcrib 16-01-2003 16:00

Citaat:

spacegirl schreef:
80 d moet t zelfde zijn als 75 e, maar alleen in de onderwijdte wat losser, maar als de cup van 80d niet goed zit betwijfel ik of de 75 e wel goed zit.

misschien moet je DD proberen das een tussenmaat tussen d en e in

oja, die was ik vergeten :D

ZHAzha 19-01-2003 08:28

80 B zou niet groter of kleiner willen.
Ze passen bij mijn lichaam.

snoopy 19-01-2003 16:17

Citaat:

spacegirl schreef:
bij mij klopte t ook niet maar bij mijn moeder weer wel, die is afgevallen der onderwijdte is wel minder geworden maar daar boven werdt t wel steeds groter.

maar 65 :eek: die zie je alleen in a, sjees en ik dacht dat ik t moeilik had met bh's zoeken

Ja, 65 aa is er heel vaak, 65 a soms, 65 b bijna nooit, 65 c euh... niet. laat staan d. Nou ja. :( Ik draag nu meestal 70C (of D), maarja... dat zit dus eigenlijk niet goed. Weet iemand zo'n speciaal-winkel, waar je alle (maar dan echt alle!!!) maten kunt kopen? Liefst in de buurt van Amsterdam.

Adrenaline 20-01-2003 16:47

80b

La Chupacabra 21-01-2003 19:31

ik ben nu 16 en de 70A BH's zijn me nog te groot. Ik moet zeggen dat ik me er nu niet druk om maak, 't hoort gewoon bij mij. Maar als het de rest van mijn leven zo blijft vind ik dat toch wat minder! Maar ik geef de moed niet op hoor ;).

x-spekkie-x 24-01-2003 19:50

Citaat:

La Chupacabra schreef:
ik ben nu 16 en de 70A BH's zijn me nog te groot. Ik moet zeggen dat ik me er nu niet druk om maak, 't hoort gewoon bij mij. Maar als het de rest van mijn leven zo blijft vind ik dat toch wat minder! Maar ik geef de moed niet op hoor ;).
en hoe lang ben je?


Trouwens, over het algemeen, wanneer zijn je borsten uitgegroeid? Heeft dat nog een bepaalde leeftijd? Of 'zoveel' jaar nadat je voor het eerst ongesteld bent geworden ofzow?

Qimm 24-01-2003 20:19

Citaat:

x-spekkie-x schreef:
en hoe lang ben je?


Trouwens, over het algemeen, wanneer zijn je borsten uitgegroeid? Heeft dat nog een bepaalde leeftijd? Of 'zoveel' jaar nadat je voor het eerst ongesteld bent geworden ofzow?

gemiddled groeien ze tot je 18, soms stopt het eerder, soms ga je langer door, Ze beginnen echt fanatiek te groeien na je eerste menstruatie

martine17 25-01-2003 13:31

Ik heb laatst ontdekt dat ik toch echt niet meer in een C pas. En ik heb alle lingerie winkels afgelopen naar een fijne bh (ik wil altijd een voorgevormde cup zodat je de tepels niet ziet), maar dit was een onmogelijke zoektocht. Echt niet cool, en ik vind mijn borsten ook niet eens echt mooi, ze hangen een beetje en ik heb een heel dun middel (eigenlijk 65 maar die zijn niet te vinden), dus ze lijken nog eens extra groot. Jongens kijken gelijk naar je borsten als je een keer een beetje laag truitje aan hebt.
En nog iets, is het normaal dat je aan het eind van de dag helemaal pijn aan je schouders hebt van de bandjes? En dan bedoel ik niet waar de bandjes zitten, maar echt in je schouders, vaak ook een tintelend gevoel. Net of je bloedsomloop niet goed is door je bh? Ik heb dat namelijk bijna iedere dag met welke bh dan ook. (brede en dunne bandjes)

tomtommertje 25-01-2003 14:59

Citaat:

x-spekkie-x schreef:
Trouwens, over het algemeen, wanneer zijn je borsten uitgegroeid? Heeft dat nog een bepaalde leeftijd? Of 'zoveel' jaar nadat je voor het eerst ongesteld bent geworden ofzow?
Ze kunnen t/m je 21ste doorgroeien, daarna is het toch echt afgelopen (uitzonderingen daar gelaten)

tomtommertje 25-01-2003 15:02

Citaat:

martine17 schreef:
En nog iets, is het normaal dat je aan het eind van de dag helemaal pijn aan je schouders hebt van de bandjes? En dan bedoel ik niet waar de bandjes zitten, maar echt in je schouders, vaak ook een tintelend gevoel. Net of je bloedsomloop niet goed is door je bh? Ik heb dat namelijk bijna iedere dag met welke bh dan ook. (brede en dunne bandjes)

Offtopic: sorry dat ik 2 keer achter elkaar reageer

Ik zou als ik jou was even langs je huisarts gaan, want je hebt kans dat je last van je schouders hebt omdat je borsten te groot/zwaar zijn (voor jouw lichaam).

freakjuh 26-01-2003 12:10

meestal 75B

Arwyn 26-01-2003 15:27

75/80 C. Maar bij de H&M 80D...
Ik hoef ze ook echt niet groter, nerges voor nodig en ik heb al een zwakke rug en zo dus das vast ook niet goed daarvoor. Ben tevreden met wat ik heb.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.