Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=521761)

essie1234 24-06-2003 18:57

wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegt heeft?
 
nou de titel zegt het al:

WAT IS HET LIEFSTE WAT IEMAND OOIT TEGEN JE GEZEGT HEEFT? en wie zei het?

MIJN HARTSVRIENDIN: es,je bent echt geweldig.ik kan me geen betere vriendin indenken.je moet weten ik laat jou NOOIT vallen.al moet ik er zelf voor sterven!dit is niet iets wat ik zomaar zeg maar ik meen het!


MIJN VRIENDJE: es,jij bent echt het allerbelangrijkste voor mij.ik zou niet weten wat ik zonder jou zou moeten!!!

dit is allemaal heel typisch maar ik vond het wel kei sweetie van hun!!!!

DEChengst 24-06-2003 19:12

Veel verder dan hallo ben ik niet gekomen :p

droomkoningin 24-06-2003 19:13

Pap: 'Ik kan verdomme al een week niet slapen, omdat die klojo jou leven verpest!' :)

AtHell 24-06-2003 19:14

Citaat:

Desecrator schreef op 24-06-2003 @ 20:12:
Veel verder dan hallo ben ik niet gekomen :p
0wnage.

CoveredEyes 24-06-2003 19:19

Ik was een weekendje weg geweest en toen ik er weer was zei mijn vriend dattie me gemist had....

Misschien nietzo bijzonder, maar m'n ex had dat in 11 maanden nog nooit gezegd, terwijl ik toen niks met die jongen had die zei dattie me gemist had...

En natuurlijk horen als iemand zegt dattie van je houd... :)

Gwinnie 24-06-2003 19:21

ik hou van je.

ik ben nog nooit zo verliefd geweest.

je bent zo lief voor me.

ik kan maar 2 uurtjes komen, maar ik MOET je echt zien! (mn vriendje die anderhalf uur heen en anderhalf uur terug moet reizen om me te zien)

uiteindelijk issie hele dag geweest :D

nare man 24-06-2003 19:31

Vanalles, teveel om op te noemen. Hier neer zetten heeft niet zoveel nut. De kale woorden hier reflecteren toch nooit de betekenis die het op dat moment in die context had.

Arenda 24-06-2003 19:33

"Euhm, Ik moet je wat vertellen, nou.... euhm, tis best serieus al en ehm... ja als je niet leuk vind wat ik zeggen ga ist ook goed, en ja ik heb dit nog nooit eerder gezegd... en niemand kon me ooit wat boeien.. en nouja... ik geef eigenlijk om niks, en jij, nou.. ja dit is dus de eerste keer en eh.. FUCK dit is moeilijk... anyway, yeah... ummmmmm ja heb dit nog nooit eerder gezegd "

dus ik zo van :eek:

hij weer : " euhm nou ja.. anyway.. here it goes... ehhhhhhhh, ja en ik loop hier dus al twee week over te denken eh, en ik kan je maar niet uit mn hoofd krijgen en ik denk altijd van wat zou ze ana het doen zijn, en ja.... sjee dit is moeilijk en nouja... ehmmmm"

*rood hoofd en een half uur later"

"ja okay anyway, je moet me wel aankijken hoor... yeah i ummm love you" *bloos*



drama's lol.. maar goed dat was dus het liefste dat ik ooit gehoord heb, heb geprobeerd het een beetj eneer te zetten zoals het was. Maar jah, ik smolt, en was toch aan de ene kant wel bang dat hij iets zou gaan zeggen wat niet goed was, terwijl ik wel wist wat hij wou zeggen.. heb hem lekker laten klungelen :P (en het duurde intotaal minstens ene half uur van gestamel van hem voordat het er uit kwam)

Maddan 24-06-2003 19:37

beste vriendin:

"je bent er echt altijd voor me geweest, en ik zal er altijd voor jou zijn, het is nu wel al 2 jaar uit maar ik zal altijd van je blijven houden als me beste vriendje!! love you!!"

me vriendin:

"ik hou gewoon zo veel van je! je bent er altijd voor me, altijd vrolijk, zelfs als ik een beetje depri ben, en ik word gewoon ook helemaal vrolijk van jou! ik laat je echt nooit meer gaan, je bent het dierbaarste in mijn leven! ik hou van jou!"

ok dat was uit een email (eerste) en een brief (tweede) maar dat waren dus quotes en die blijven me echt wel bij!

Lilything 24-06-2003 19:46

Citaat:

en het duurde intotaal minstens ene half uur van gestamel van hem voordat het er uit kwam[/B]
hihi:)
leuk!

howshesings 24-06-2003 19:48

'ik krijg kriebels als ik je zoen'
'je hebt lichtjes in je ogen'
'je bent de beste vrouw die ik ken'
'ik denk al de hele dag aan je'

zo'n stoere tough guy die dat soort dingen zegt... maakt het eigenlijk nog liever..

edit: ahh ja, en m'n toenmalige beste vriend... die zei (ongeveer, ik weet t jammergenoeg niet meer precies) 'al die andere mensen zijn stenen in de muur van mijn leven, maar met jou kan ik op die muur zitten en naar m'n leven kijken'

daar was ik wel heel erg van onder de indruk

Esmée 24-06-2003 19:56

Dingen van vriendjes e.d. tel ik ff niet mee want dat is eigenlijk maar vergankelijk... wat me altijd bij zal blijven is toen ik zwaar liefdesverdriet had, een goede vriend van mij (die homo is) me aankeek en zei; als ik hetero was geweest, zou ik allang smoorverliefd op je zijn :)
(tuurlijk, dat kun je helemaal niet weten, maar het was gewoon superlief op dat moment ;) )

pyres74 24-06-2003 20:29

jezus...

als ik dit soort dingen lees dan mis ik mn ex nog meer :( :( :(

Cryptic Winterstorm 24-06-2003 20:33

Er is nooit wat liefs tegen me gezegt eigenlijk.

Ja dingen als Heeeeeeeeeej Jeroentjuh hoe gaat iee????

Nah ja boeiend hé.

ssjpan 24-06-2003 20:39

"Ik hou van je"


zucht...

)Vampje( 24-06-2003 20:48

'Je bent mijn kleine meid en ik zal je altijd blijven beschermen'
'Je hebt zo'n lief neusje'
'Ik beschouw je als familie'

En dan het feit dat hij iedereen die mij pijn doet aan wil pakken en ontzettend jaloers is m.b.t. andere mannen. Hij neemt het altijd voor me op, ik weet wat ik aan hem heb. Al hadden we de ergste ruzie ooit, hij zal me altijd beschermen.

Ook m.b.t. mijn studie helpt hij me heel erg goed. Hij zoekt flink met me mee naar een kamer, laat me er continu aan denken dat ik snel een baantje moet zoeken en legt me een heleboel uit aan de hand van tips.

Daarom hou ik zoveel van hem.

Eurynome 24-06-2003 21:43

Als jij er niet meer bent heeft het geen enkele zin dat ik er nog ben.

Mark 24-06-2003 21:50

Citaat:

Vampiria schreef op 24-06-2003 @ 21:48:
'Ik beschouw je als familie'

ROFL :D

XLerator 24-06-2003 22:18

Van m`n beste vriend.
Na een piano-speel-optreden in de Harmonie (stadsschouwburg in Leeuwarden), waar ik enorm zenuwachtig voor was.
Hij was mee, en achteraf had hij me opgebeld.
Hij zei dat hij echt kippevel kreeg, dat hij me nog nooit zo heeft horen spelen, en dat hij het echt fantastisch mooi vond.
Dat vond ik toch wel erg tof!!! (y) (y)
Ook had ie nog een verassingkje voor me. Een echte vriend.

En natuurlijk m`n moeder, waar ik enorm van hou, en vice versa :)
M`n zus zij laatst ook (we dachten dat ze zwanger was, incl. zij zelf) dat ik de aller liefste oom zou worden. Dat was ook super lief :) Het kind is er nog niet, maargoed :)

Verders......kan ik even niet opkomen.

spacegirl 24-06-2003 23:23

ik hou van je, en er is nog iets maar dat is te persoonlijk, de gene in kwestie weet wel wat t was, maar dat is t mooiste wat iemand heeft gezegt tegen me

Snellius 24-06-2003 23:27

Citaat:

ssjpan schreef op 24-06-2003 @ 21:39:
"Ik hou van je"
Later bleek dat de persoon in kwestie het niet meende, zeg dan niks hé *kan niet de juiste smiley erbij bedenken*

l00k At Me 24-06-2003 23:32

Dat ze me miste.

Big Boi 25-06-2003 01:20

"*kijkt op wekker* Ehmm... schatje? We liggen hier nou al voor 4 uur en je moet weten dat ik écht van je hou..."
Ik mis me ex :(

spacegirl 25-06-2003 07:31

Citaat:

BLA!M schreef op 25-06-2003 @ 02:20:
"
Ik mis me ex :(

t slechtste wat een mens kan doen he

Pletterprater 25-06-2003 08:49

"Hey, lullo, ga eens aan de kant"

Big Boi 25-06-2003 09:36

Citaat:

spacegirl schreef op 25-06-2003 @ 08:31:
t slechtste wat een mens kan doen he
why??? kan er ook niks aan doen... :o

danoneke 25-06-2003 09:43

je bent het eerste meisje van wie ik echt hou...
:( :( :( :( :( :( :( :( :( en nu is het gedaaaaaaaan :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :eek:

Mushu 25-06-2003 10:04

*weet dat ik er altijd ben voor je*
vriendin van mij :)

andere vriendin:
* ik ben heel blij dat je mijn vriendin bent *

*geeft zoen en bloempje aan hun :) *

Daydream-ster 25-06-2003 11:36

~ Ik hou echt enorm veel van je
~ Ik had nooit gedacht dat ik nog met zo'n mooi meisje in bed zou liggen
~ Ik mis alles van je...

Lief vriendje :o

Upke 25-06-2003 12:02

Ik vin jou lief... :o

on the moon 25-06-2003 12:20

ik kreeg wel eens een gedichtje

**als ik iets zou willen zijn was het de zon
de hele dag naar jou lachende gezicht kijken
en als het nacht werd jou bedekken met mijn koudste stralen
ja wat heerlijk zou dat zijn

ik hou van je **


liefff....maar het is alweer een jaar uit...

Faery 25-06-2003 12:30

Kerel, nog maar een pilsje dan?

(of iets in die context)

Piccola 25-06-2003 13:10

Citaat:

nare man schreef op 24-06-2003 @ 20:31:
De kale woorden hier reflecteren toch nooit de betekenis die het op dat moment in die context had.
(y)

Anijs 25-06-2003 13:11

hmjz :) Leuke topic.. maar wel moeilijk :)

Mijn vriendje: Die zegt voortdurend lieve dingen :) Wist je dat wij gisteren de zomer samen zijn uitgegaan?? Ik wil hem ook graag weer met jou ingaan.. :)

Ik wil jou egt nooit meer kwijt.. want jij bent zo bijzonder..
Enk hou egt heeeeel veeeeeel van JOU!
Jij bent heel de wereld voor mij!
Ik wil alleen maar Jou..
Jij bent zo mooi :rolleyes:
blabla.. gwoon.. Dingetjes die vriendjes zeggen, maar die toch heeeel lief zijn :) En waark altijd helemaal van smelt :) En die heel veel voor mij betekenen omdat ik zie dat hij ze meent en ik helemaal stapel flieft op hem ben :d

Piccola 25-06-2003 13:14

Citaat:

aannitaa schreef op 24-06-2003 @ 20:13:
Pap: 'Ik kan verdomme al een week niet slapen, omdat die klojo jou leven verpest!' :)
Lief!

on the moon 25-06-2003 13:22

als iemand lieve dingen tegen je zegt, vind ik dat heel leuk hoor, maar té vaak...altijd..dan wordt het zo snel een gewoonte..niet speciaal meer zegmaar. ik vind het ook vervelend als iemand alléén maar lieve dingen zegt...dat vind ik weer slijmen :o

Het is ook nooit goed

uuuf 25-06-2003 17:17

toenmn ex op vakantie was:
ik: hoi
hij hoi, mn beltegoed is bijna op, maar ik MOEST gewoon nog even zeggen dat ik héél erg verliefd op je ben
ik: euh... oké :) Ik ben ook heeeel erg verliefd op jouw hoor!
hij: jeeeej! *pieeeeep* ohw k*t mn beltegoed is op, hou van jouw!
ik: hou van jouw 2!
hij: kusje
ik: kusje



en na die vakantie was het uit :(

Lethalis 25-06-2003 18:46

Mijn vriendin zei dat ik schattig was, 'om op te vreten' :D :o

Vond ik echt lief :)

Studentje 25-06-2003 18:50

Citaat:

nare man schreef op 24-06-2003 @ 20:31:
Vanalles, teveel om op te noemen. Hier neer zetten heeft niet zoveel nut. De kale woorden hier reflecteren toch nooit de betekenis die het op dat moment in die context had.
En gelijk heb je.

~*~Boucheeke~*~ 25-06-2003 20:09

made in heaven (klonk lief toen hij t tege mij zei , nu zwiert hij het naar elk meisje haar hoofd :mad: (bah bah)

al ben je nu geel , blauw , paars , oranje me zwarte strepe en rode bolle , ik hou van je :o

dag boucheeke :D

Little Phoebe 25-06-2003 21:23

-zonder jou wassik nergens
-je ben lief
-ik hou van je
-zonder jou wassik er niet meer
-ik wist met mijn examens nix meer: ik moest steeds maar aan jou lieve gezicht denken

DAT WAS EGT LIEF! :D

thisisfun 28-06-2003 21:25

juh bent een gore klootzak is het liefste:D:D:D:D:D

lotjesnotje 28-06-2003 21:42

ik ga je missu meis.... en dit dan echt menen

hellion 28-06-2003 21:59

dat ze er altijd voor me wilde zijn, dat ze me 2 weken later dumpte is dan een ander verhaal maar dat vond ik toch wel erg lief, dat word niet te vaak gezegd door mensen

stinkdiertje 30-06-2003 12:20

Goh hoe zit t nu wat beterft ons....hebben we nu iets...jee wat gaat dit onhandig...(haha toen vroeg ie me dus officieel verkering)

De beste warmte is de lichaamswarmte van het meisje waar van je houdt..oh wat ist lekker om tegen je aan te liggen, dit voelt zo goed...(dat was zoooooooo lief)

Jij bent het eerste en enige meisje voor me en ik houd van je.....(das zo mooi om te horen)

Jij bent mn engel, je bent weer geweldig zoals altijd...

Hoop dat ik geen pijn aan mn ogen krijg, omdat je er te mooi uitziet (toen was ik in gala)

nu ist mn ex, en dit soort lieve woorden mis ik wel :(

Andijvie 30-06-2003 12:28

*denkt*

Mijn vader zei laatst iets heel liefs, maar als ik het hier zo neer zet lijkt het veel minder lief. Ik zal z'n handelingen er ook bij zetten;
Mijn ouders hadden bij mijn vriend en mij gelogeerd omdat ik jarig was. Ze gingen naar huis en we namen afscheid bij de voordeur. M'n vader keek me aan en had zo'n glinstering in z'n ogen, hij keer echt heel trots... en ook een beetje ongemakkelijk. Hij aaide me over m'n hoofd en zei;'Dag meid!'
Ik weet niet, dat vond ik echt lief :)

Ennn... mijn vriend zegt soms wel lieve dingetjes :)

)Vampje( 30-06-2003 12:40

Citaat:

snowboarder schreef op 24-06-2003 @ 22:50:
ROFL :D
En wat is daar zo grappig aan? Sukkel.:rolleyes:

Kit 30-06-2003 12:43

een vriend van me heeft een nummer voor/over me geschreven...

en de ik hou van je's van mijn beste vriendin...die ik zowat elke dag hoor maar nog zow speciaal vind...

Jane_temp 30-06-2003 13:06

Mn vriend:
'ik heb het nog nooit tegen iemand gezegd.....ik hou van je'
(heel serieus midden in een discotheek) 'Je bent het beste wat me ooit is overkomen'
'je maakt me zó gelukkig'
'nu heb ik wat ik wil, en ik laat je nooit meer gaan'
hijs lief ;)

BadlyDrawnGirl 30-06-2003 13:10

mijn beste vriendin: ik besefte het eerst niet zo maar ik zou niet weten hoe het zou zijn als jij er ineens niet meer was, op school enzo...

ik zat bijna te janken...

mijn vriendje : -Mylene, ik vind je echt heel lief...
- Ik heb je wel heel erg gemist hoor...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.