Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   GHB (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1948752)

PussyDestroyerr 28-11-2018 19:24

GHB
 
Ik hoorde laatst dat mijn stad beroemd was om zijn GHB. Dat wekte m'n interesse een beetje, dus ik ben gaan zoeken op internet naar de details daarvan. Ik ben nog niet van plan het te gaan gebruiken, want ik ben 16, maar het sprong er voor mij uit dat het blijkbaar relatief makkelijk te maken is. Is dat waar? Heeft iemand hier ervaring met GHB?

deadlock 28-11-2018 19:40

Ja, maar een van de belangrijkste grondstoffen is landbouwmeuk waarvan de verkoop ietwat gereguleerd is.

Straatmeid_oud 29-11-2018 17:08

Stad in Friesland?

Positive mind 29-11-2018 17:33

Het is inderdaad redelijk makkelijk te maken. Maar geen aanrader om te doen want de ingrediënten zijn vrijwel allemaal niet geschikt voor consumptie

Coen00 29-11-2018 19:05

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34544211)
Het is inderdaad redelijk makkelijk te maken. Maar geen aanrader om te doen want de ingrediënten zijn vrijwel allemaal niet geschikt voor consumptie

+ Het is extreem verslavend en mensen gaan er dood aan

deadlock 29-11-2018 19:23

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34544211)
Het is inderdaad redelijk makkelijk te maken. Maar geen aanrader om te doen want de ingrediënten zijn vrijwel allemaal niet geschikt voor consumptie

Dat zijn de ingrediënten van keukenzout ook niet. Ietwat nutteloze opmerking.

Positive mind 29-11-2018 19:44

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34544292)
Dat zijn de ingrediënten van keukenzout ook niet. Ietwat nutteloze opmerking.

Er zit nogal verschil tussen keukenzout en velgenreiniger. Ietwat nutteloze opmerking.

deadlock 29-11-2018 19:48

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34544307)
Er zit nogal verschil tussen keukenzout en velgenreiniger. Ietwat nutteloze opmerking.

Nee, niet in het minst. Het is spot on en je kraamt pseudowetenschappelijke nonsens uit.

deadlock 29-11-2018 19:49

Tunahan, Ertur, graag jullie mening.

Straatmeid_oud 29-11-2018 22:37

Positive Mind het is een beetje een non-argument, want veel ingrediënten van dingen zijn afzonderlijk niet te eten/drinken. Geldt ook voor medicatie.

Tunahan Kuzu 30-11-2018 08:10

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34544313)
Nee, niet in het minst. Het is spot on en je kraamt pseudowetenschappelijke nonsens uit.

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34544316)
Tunahan, Ertur, graag jullie mening.

Ja eh, hallo, hier kan je het onmogelijk mee oneens zijn. Wat moet ik er dan nog over zeggen? :D

Anxious_bread 29-04-2022 01:53

Citaat:

PussyDestroyerr schreef: (Bericht 34543935)
Ik hoorde laatst dat mijn stad beroemd was om zijn GHB. Dat wekte m'n interesse een beetje, dus ik ben gaan zoeken op internet naar de details daarvan. Ik ben nog niet van plan het te gaan gebruiken, want ik ben 16, maar het sprong er voor mij uit dat het blijkbaar relatief makkelijk te maken is. Is dat waar? Heeft iemand hier ervaring met GHB?


Anxious_bread 29-04-2022 02:04

Ik ben verslaafd geweest aan GHB, ik was lichamelijk afhankelijk na een gebruik van 3 dagen. Ik was constant bezig met mijn volgende dopje en het feit dat mijn flesje te snel leegging. Na die derde dag werd ik ziek wakker, wat pas wegging toen ik mijn eerste dopje gehad had. Daarna was het elke dag, de hele dag, om de anderhalf uur bij moeten nemen omdat ik me weer ziek, zwak en misselijk voelde. Het euforische en het geile gevoel dat je krijgt van GHB kreeg ik op dat moment allang niet meer. Ik moest bijnemen om me niét ziek te voelen.

Ik raad je vooral af om GHB te nemen. Ook al is het goedkoop en klinkt het leuk, de negatieve aspecten zijn gewoon te groot. Qua dosering is het ook nog eens moeilijk omdat je al snel een overdosis hebt. Bij een lichte overdosis moest ik overgeven maar bij meer ging ik knock-out. Je bent er ongeloofelijk snel afhankelijk van, mentaal en fysiek, en afkicken van GHB is een van de moeilijkste processen qua afkicken. Je kan niet in één keer stoppen met gebruik, dat moet je afbouwen.

Als je zo graag met drugs wil experimenteren zou ik GHB overslaan.

JaapieEleven 29-04-2022 12:02

jemig 2 drugsverslavingen? je gaat wel lekker man


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.