Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Help me (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1953573)

Bjorny 30-06-2019 08:13

Help me
 
Ik heb jullie hulp nodig. Ik doe iets wat verkeerd is. Heb namelijk al een paar keer Mn piemel aan de krantenbezorger laten zien, ,s ochtends achter het raam. Ik raak er opgewonden van. Maar ik wil hier af. Wat moet ik doen. Therapie wil ik niet, dan weten meer mensen er van af.

Haller 30-06-2019 08:32

Leuk verhaal, boekje dicht.

Destruct! 30-06-2019 09:35

LMFAO LOL

Elin3 30-06-2019 10:28

Citaat:

Bjorny schreef: (Bericht 34637016)
Ik heb jullie hulp nodig. Ik doe iets wat verkeerd is. Heb namelijk al een paar keer Mn piemel aan de krantenbezorger laten zien, ,s ochtends achter het raam. Ik raak er opgewonden van. Maar ik wil hier af. Wat moet ik doen. Therapie wil ik niet, dan weten meer mensen er van af.

Zelfbeheersing!? Het is prima om iets te doen waar jij opgewonden van raakt, maar alleen met consent (instemming) van de andere betrokkenen. Ik gok zo dat de krantenbezorger hier niet op zit te wachten ;) Wat jij doet is dus niet oké (maar dat weet je zelf ook). Wat jij doet kan bestempeld worden als seksuele intimidatie en is niet oké.

VeraIustitia 30-06-2019 12:10

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34637040)
Zelfbeheersing!? Het is prima om iets te doen waar jij opgewonden van raakt, maar alleen met consent (instemming) van de andere betrokkenen. Ik gok zo dat de krantenbezorger hier niet op zit te wachten ;) Wat jij doet is dus niet oké (maar dat weet je zelf ook). Wat jij doet kan bestempeld worden als seksuele intimidatie en is niet oké.

Wow goh, dit weet TS idd allemaal helemaal niet! :eek:

TS: je ben impulsief en je hebt deze rem dus niet. Je moet hiermee leren omgaan.
Als je geen therapie wil, moet je bij het raam vandaan blijven 's ochtends. Maar mogelijk is dit gedrag een symptoom van iets wat dieper zit en ga je later soortgelijk of ander gedrag vertonen wat ook schadelijk, of zelfs schadelijker is. Daarom zou ik het adviseren om wél in therapie te gaan.

VeraIustitia 30-06-2019 12:16

Citaat:

Haller schreef: (Bericht 34637019)
Leuk verhaal, boekje dicht.

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34637028)
LMFAO LOL

Dit niet hier doen.

Destruct! 30-06-2019 12:49

Citaat:

Bjorny schreef: (Bericht 34637016)
Ik heb jullie hulp nodig. Ik doe iets wat verkeerd is. Heb namelijk al een paar keer Mn piemel aan de krantenbezorger laten zien, ,s ochtends achter het raam. Ik raak er opgewonden van. Maar ik wil hier af. Wat moet ik doen. Therapie wil ik niet, dan weten meer mensen er van af.

Als je er van af wilt moet je je impulsen inhouden en als dat niet lukt moet je eenmaal naar therapie. Niet achter het raam en ga iets anders doen. Ik raad je het zelfs aan, want je toont afzonderlijk gedrag.

JaapieEleven 30-06-2019 16:18

Blijf boven als je krantenbezorger er is


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.